http://www.bold.dk/nyt/Storklubber-jager-FCK-

Ifølge Aftonbladet er Werder Bremen, Hamburger SV, Hoffenheim, PSV Eindhoven og Tottenham interesserede i FC Københavns venstre-back Oscar Wendt.
Oscar Wendt har gjort det godt i UEFA Cuppen for FC København, og det fik repræsentanter for udenlandske klubber til at valfarte til Brøndby Stadion, da løverne åbnede forårssæsonen med en 1-0-sejr over rivalerne.

Den svenske avis Aftonbladet skriver, at Werder Bremen, Hamburger SV, Hoffenheim, PSV Eindhoven og Tottenham er interesserede, mens spilleren selv godt ved, at han er eftertragtet.

- Jeg ved ikke mere, end at der findes en del klubber, der følger mig. Jeg trives rigtigt godt i FCK, men selvfølgelig vil jeg prøve mig af på så højt som muligt, siger Wendt til avisen.

FC Københavns sportsdirektør Carsten Vagn Jensen vil ikke kommentere på oplysningerne, men understreger, at man er glade for svenskeren.

- Vi er meget tilfredse med Oscar og hans udvikling. Han burde få chancen på det svenske landshold, det er min mening, siger han til Aftonbladet.

Wendt kom til FCK i 2006 fra IFK Göteborg