Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 57

Emner: Nordstrand - hyldesttråd

  1. #1
    Hjaltefanden Slettet

    Nordstrand - hyldesttråd

    JAAAAAA. Tæt på at være det mest forløsende øjeblik siden Hjaltes mesterskabsmål på Hjalte Park! Nord har i den grad manglet på holdet, og man kan vel næppe forestille sig en mere brilliant måde at understrege det på end i aften. Det er SÅ vigtigt!



  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    542

    Re: NORDSTRAND hyldesttråd

    For søren det var en god måde han blev taget imod af publikum da han bliver skiftet ind, det var så jeg fik myrepatter over hele kroppen, og da han klasker den ind var jeg nød til at lave en ulrik wilbek!!
    Det kan godt være at han ikke er den fysisk stærkeste, eller den bedste dribler, eller den hurtigste, eller den stærkeste med låget, men han ved hvor målet står!!
    Mit hjerte banker kun for FCK!!!

  3. De følgende 13 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008
    Indlæg
    15

    Re: NORDSTRAND hyldesttråd

    er virkeligt ked af han kom ind og scorede. nu har han sikkert sikrede sig en plads i startopstillingen de næste 5-6 kampe. hader ham! den dårligste spiller i SAS-ligaen. væk med ham, og aldrig på landsholdet med ham!!


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008
    Indlæg
    15

    Re: NORDSTRAND hyldesttråd

    jamen er seriøst ked af det. okay, han har det med af stå det rigtige sted. OG DET ER DET!
    ellers er der intet ved ham jo. han mister bolden hvis han prøver at drible, og kan lave de største afbrændere. han skøjter rundt på banen, og falder uden han endda har bolden. kan intet se i den spiller!


  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    62

    Re: NORDSTRAND hyldesttråd

    Fantastisk af Nordstrand ! Vi pæn upopulær i skakten, men Nordstrand fik reddet min ære ! Tak for en sejr + 1. pladsen ! :)

    Nu SKAL Nordstrand starte inde i mange kampe, indtil han ikke scorer mere. (Medmindre han laver alt muligt andet fantastik)

    Nordstrand er jo vores eneste angriber der kan score !

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    62

    Re: NORDSTRAND hyldesttråd

    ›jamen er seriøst ked af det. okay, han har det med af stå det
    ›rigtige sted. OG DET ER DET!
    ›ellers er der intet ved ham jo. han mister bolden hvis han prøver
    ›at drible, og kan lave de største afbrændere. han skøjter rundt
    ›på banen, og falder uden han endda har bolden. kan intet se i
    ›den spiller!

    Han scorer mål? Han lægger op til mål. Han sparker godt. Han har et fantastisk overblik. Han arbejder altid for holdet. Han er virkelig god !


  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    186

    Re: NORDSTRAND hyldesttråd

    jamen er seriøst ked af det. okay, han har det med af stå det
    ›rigtige sted. OG DET ER DET!


    Er det ikke nok ? hvad mere ønsker du dig ?
    Sine era e studio hafnia

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: NORDSTRAND hyldesttråd

    Peter12, vågn op og lugt mesterskabet: Det nytter da intet, absolut INTET, at Ståle holder Ailton inde, fordi han laver nogle besnærende brysttæmninger, når han ikke aner, hvor målet står. I sig selv var det befriende, at vores topscorer langt om længe fik pillet bænkesplinterne ud af træningstøjet - men helt ga-ga, at Ailton igen får 94 minutter på banen. Hans andenberøring er jo i 95 procent af tilfældene en tabt bold.

    Nordstrand må tilbage i startopstillingen. Han havde lavet minimum to mål på de fire direktører, Ailton har brændt i de to sidste hjemmekampe. Vi skal tilbage til det lynhurtige småspil mellem Santin og Nordstrand, der gjorde os så farlige i efteråret. Så kan Dame N'Doye for min skyld godt være førstereserve i midterforsvaret!
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3


  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: NORDSTRAND hyldesttråd

    ›selvom han står de rigtige steder formår han alligevel af brænde,
    ›trods den hele meter der er indtil mål!

    I modsætning til Ailton og Santin der er knivskarpe foran mål, ikke?

    ›han kan ikk aflevere bolden, han kan ikk drible, og han kan ikk
    ›tackle. han ligner en forvirret dreng når han løber rundt på
    ›banen.

    Det er helt galt, det der.

    Nordstrand er med afstand den mest spilintelligente af vores angribere. Han arbejder enormt meget for holdet (i modsætning til det som fx Santin har præsteret i de sidste par kampe), han er en rigtig god spilstation (i modsætning til fx Ailton som man aldrig rigtig ved, hvad man får ud af at spille) og så er han den eneste af vores angribere, der er oplægger i lige så høj grad som målscorer.

    Men han har da sine mangler - måske især i form af at han ikke rigtig har en tydelig spidskompetence. Han er ikke stor, ikke fysisk stærk, ikke vanvittig hurtig og han har hverken et knaldhårdt og præcist spark eller nogle finurlige driblinger.

    Alligevel er Norstrand en fin spiller for os.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  13. De følgende 14 brugere er enige:

  14. #10
    Panthios Slettet

    Re: NORDSTRAND hyldesttråd

    Forstår ikke man overhovedet kan kritisere Nordstrand for hans seneste tid i klubben.
    Han er en vigtig spiller på holdet og man kan se han mangler i de kampe Ståle har fravalgt ham!

    Men jeg tilgiver Ståle, nu bare sørg for at bruge ham fremover ffs!!1

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    62

    Re: NORDSTRAND hyldesttråd

    hva mere jeg ønsker mig?
    jamen det er jo det eneste han kan. ellers er alt andet jo L**t det han laver!
    selvom han står de rigtige steder formår han alligevel af brænde, trods den hele meter der er indtil mål!
    han kan ikk aflevere bolden, han kan ikk drible, og han kan ikk tackle. han ligner en forvirret dreng når han løber rundt på banen. og kvist er begynde at ligne ham mere og mere. kvist var super sidste år, men han er ved at gå over i nordstrand - spillestilen. sionko ind i stedet for ham. også til H****** med nordstrand!
    "hva mere jeg ønsker mig?
    jamen det er jo det eneste han kan. ellers er alt andet jo L**t det han laver!
    selvom han står de rigtige steder formår han alligevel af brænde, trods den hele meter der er indtil mål!
    han kan ikk aflevere bolden, han kan ikk drible, og han kan ikk tackle. han ligner en forvirret dreng når han løber rundt på banen. og kvist er begynde at ligne ham mere og mere. "
    Han scorer da på mange chancer, i forehold til mange af vores andre angribere. Nordstrand er jo også topscorer. Mindes at Nordstrand "tacklede" lige før målet, så det kan han også.

    Ligesom Allback gjorde, så holder Nordstrand på bolden, med ryggen til målet, og kan spille den videre. Enten tilbage, ellers frem (stikning).
    Han dribler ikke godt, men heller ikke dårligt. Han sparker godt og det viste han også i dag.. Har du et personligt had til ham eller? Forstår ikke hvorfor du synes han er så dårlig.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: NORDSTRAND hyldesttråd

    ›Han scorer da på mange chancer, i forehold til mange af vores
    ›andre angribere. Nordstrand er jo også topscorer. Mindes at
    ›Nordstrand "tacklede" lige før målet, så det kan han
    ›også.

    Rigtigt. Nordstrand var nede og skuldertackle Djemba-Djemba, hvilket førte til bolderobring.

  19. De følgende 2 brugere er enige:
    HPD, rsj

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008
    Indlæg
    15

    Re: NORDSTRAND hyldesttråd

    okay hedder ikk peter12 fordi jeg er 12 år ;) haha!

    og ja nordstrand var i en nærkamp inden han scorede. nu så jeg den i tv og han lavede faktisk frispark. faktisk skulle der ikk være dømt mål.

    og ja han kæmper sikkert for holdet. altså han løber meget rundt og sådan ( uden bold eller noget som helst ) og jagter lidt. og ja han er topscorer ved af stå det rigtige sted en masse gange. og scorer en masse straffe. men tager du antal minutter han har spillet og antal minutter ailton har spillet såer score ailton ca dobbelt så mange mål som nordstrand!

    i må selvfølgelig have jeres meninger osv, og nej er ikk personlig mod nordstrand. synes bare han er dårlig. og nej jeg er ikk den eneste der har den mening. kan da se der er en masse der har trykket enig under mit indlæg ;)

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    3,066

    Re: NORDSTRAND hyldesttråd

    og nej er ikk ›personlig mod nordstrand. synes bare han er dårlig.
    Arh, med tanke på dine indlæg gennem tiden i andre tråde, så kunne det nu engang se sådan ud. Måske en jaloux eks på Sidelinien? Hvem ved.

    Anyhoo, så kan man mene om Nordstrand hvad man vil, men statistikken er taler dog til hans klare fordel.

    Og tak for det. Igen i dag.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: NORDSTRAND hyldesttråd

    ›og ja nordstrand var i en nærkamp inden han scorede. nu så jeg
    ›den i tv og han lavede faktisk frispark. faktisk skulle der ikk
    ›være dømt mål.

    Det var da ærgreligt for dig så, at der ikke blev dømt frispark.

    ›og ja han kæmper sikkert for holdet. altså han løber meget rundt
    ›og sådan ( uden bold eller noget som helst ) og jagter lidt. og
    ›ja han er topscorer ved af stå det rigtige sted en masse gange.
    ›og scorer en masse straffe. men tager du antal minutter han har
    ›spillet og antal minutter ailton har spillet såer score ailton ca
    ›dobbelt så mange mål som nordstrand!

    Alle kampe:
    Ailton: ca. 1500 minutter totalt i denne sæson. 11 mål. 4 assists.
    Nordstrand: Ca. 2000 minutter totalt i denne sæson. 12 (4) mål. 10 assists.

    SAS-liga alene:
    Ailton: Ca. 650 minutter total i denne sæson. 4 mål 1 assist.
    Nordstrand: Ca. 1350 minutter totalt i denne sæson. 9 (2) mål, 5 assists.

    (med baggrund i Nipserstat.dk som sædvanlig)

    Ikke at man skal sammenligne angribere alene på de parametre, men nu bragte du det selv op.

    ›i må selvfølgelig have jeres meninger osv, og nej er ikk
    ›personlig mod nordstrand. synes bare han er dårlig. og nej jeg er
    ›ikk den eneste der har den mening. kan da se der er en masse der
    ›har trykket enig under mit indlæg ;)

    Du er ny, så du ved det ikke: Hvis folks handle står mere end en gang i "enig-feltet", udtrykker de ikke, at de er enige, men derimod at de er uenige eller finder indlægget tåbeligt.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  24. De følgende 27 brugere er enige:

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Traorè Hyldesttråd
    By Mal in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 22.11.04, 23:27
  2. Hjaltes hyldesttråd
    By Hjaltees#1 in forum De korte linier
    Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 19.05.04, 06:52

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •