Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 57

Emner: Nordstrand - hyldesttråd

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: NORDSTRAND hyldesttråd

    ›okay hedder ikk peter12 fordi jeg er 12 år ;) haha!

    ›og ja nordstrand var i en nærkamp inden han scorede. nu så jeg
    ›den i tv og han lavede faktisk frispark. faktisk skulle der ikk
    ›være dømt mål.

    ›og ja han kæmper sikkert for holdet. altså han løber meget rundt
    ›og sådan ( uden bold eller noget som helst ) og jagter lidt. og
    ›ja han er topscorer ved af stå det rigtige sted en masse gange.
    ›og scorer en masse straffe. men tager du antal minutter han har
    ›spillet og antal minutter ailton har spillet såer score ailton ca
    ›dobbelt så mange mål som nordstrand!

    ›i må selvfølgelig have jeres meninger osv, og nej er ikk
    ›personlig mod nordstrand. synes bare han er dårlig. og nej jeg er
    ›ikk den eneste der har den mening. kan da se der er en masse der
    ›har trykket enig under mit indlæg ;)

    Han lavede da overhovedet ikke frispark. Det var en skulder mod skulder, hvor Djemba-Djemba faktisk gik hårdest ind. At Nord er så lille at han skubbes ud af balance, giver ikke frispark. Djemba kan bare gå ordenligt efter bolden istedet for at fokusere på manden. Fair bold + fair mål.

    Er du overhovedet FCK fan?

    Du er da også helt tabt mht. at Ailton scorer dobbelt så meget.

    Ailton: Min 670, Mål 4
    Nord: Min 1339, Mål 9

    Det går faktisk umådeligt lige op med et mål og et minut I Nords fordel. Og det samme forekommer fra sidste sæson...

    "›og ja han kæmper sikkert for holdet. altså han løber meget rundt
    ›og sådan ( uden bold eller noget som helst ) og jagter lidt. og
    ›ja han er topscorer ved af stå det rigtige sted en masse gange. "

    Det er lækkert når du argumenterer imod dig selv på den måde. Så slipper jeg for det.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: NORDSTRAND hyldesttråd

    ›er virkeligt ked af han kom ind og scorede. nu har han sikkert
    ›sikrede sig en plads i startopstillingen de næste 5-6 kampe.
    ›hader ham! den dårligste spiller i SAS-ligaen. væk med ham, og
    ›aldrig på landsholdet med ham!!

    hvordan kan man være ked af at en Københavns spiller kommer ind og scorer. Jeg var en af dem der var klart mest på anti ailton holdet, men glæder mig da hver gang han scorer og laver assists. Hvis man synes af en af vores spillere er dårlige er vejen frem da ikke at håbe de bliver ved med at spille af lort så man får ret, det er da at håbe de modbeviser en og bliver gode. I øvrigt så undrer det mig også at du bedømmer angribere på alle andre parametre end mål, mål må vel være primært og andre kvaliteter kun sekundære
    Europapokal

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: NORDSTRAND hyldesttråd

    Der var ikke frispark. På en vinkel i onside så det ud som om der var frispark men fra en anden kunne det ses at Djemba Djemba mindst lige så meget hvis ikke mere er den som giver Nord en skulder tackling og mister nogen skridt da han selv også falder lidt.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: NORDSTRAND hyldesttråd

    ›jamen er seriøst ked af det. okay, han har det med af stå det
    ›rigtige sted. OG DET ER DET!
    ›ellers er der intet ved ham jo. han mister bolden hvis han prøver
    ›at drible, og kan lave de største afbrændere. han skøjter rundt
    ›på banen, og falder uden han endda har bolden. kan intet se i
    ›den spiller!

    Så hvad foreslår du?
    At man fortsat og ufortrødent spillere videre med dem som kan lave lækkert med bolden, men ikke score på de mest oplagte chancer?

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    134

    Re: NORDSTRAND hyldesttråd

    Nu må folk sku lige spænde hatten - nord og ailton er begge mega udskældte, men bortset fra de spiller samme position så er der sku ikke meget sammenlignings grundlag! Ailton gør det fanme godt, se kampen mod efb hvor han på 20min. skaber mere end santin+dame i deres 70min. De har sammen! Bevares han skal score flere mål - men de uventede ting han laver kan virkelig afgøre en kamp, idag med hans aktion der burde have endt i et straffe til grønkjær som eksempel.
    Nordstrand er mere kæmperen, han når sku nok aldrig at drible en mand men til gengæld er han de rigtige steder, lidt jon dahl agtigt - nu har han så scoret i en VIGTIG kamp - så er han gud, hvis ailtons aktioner havde resulteret i mål assist eller lignende havde han været gud! Slap dog af....

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    3

    Morten Nordstrand allez. Moorten Nordstrand allez allez allez

    Kæmpe forløsning at den mand kommer ind og afgør kampen, efter vi fans har stået og råbt på ham i 2 kampe. Sikke et pres der var på ham og så kviterre han med sådan en basse.

    Nordstrand er helt sikkert gud de næste 14 dage.

    Tillykke med landsholdspladsen Nord (super fortjent)

    De næste 2 ugers skal bruges til at synge og nynne:
    Morten Nordstrand allez. Moorten Nordstrand allez allez allez

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    1,183

    Re: NORDSTRAND hyldesttråd

    Nordstrand efterudtaget til de to landskampe http://www.bold.dk/nyt/Morten-Olsen-...-aften-komplet
    Dansk mester 92/93 - 00/01 - 02/03 - 03/04 - 05/06 - 06/07 - 08/09 - 09/10 - 10/11 - 12/13 - 15/16
    Pokalvindere 94/95 - 96/97 - 03/04 - 08/09 - 11/12 - 14/15 - 15/16
    Skandinaviske mestre 04/05 - 05/06
    Mighty Lions's Avatar

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    64

    Re: Nordstrand hyldesttråd

    Da dette er en hyldesttråd vil jeg ignorere en række debile indlæg og nøjes med at ønske Nord et stort tillykke med sit comeback. Jeg forstår til dels Ståles ønske om at spille Ndoye ind på holdet, og også at Santin er forrest i angrebskøen. Men at Nord ikke har fået spilletid overhovedet indtil nu er mig en gåde. Jeg håber der bliver roteret flittigt i angrebet da vi har 4 stærke spillere der. Ndoye skal sgu nok komme igang.

    Jeg håber dog ikke vi aldrig får Santin/Nordstrand kombinationen at se mere. Den var sgu giftig i efteråret.

  14. De følgende 19 brugere er enige:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: NORDSTRAND hyldesttråd

    ›hvorfor en nordstrand tråd så god er han sgu ikke. han score men
    ›brænder sgu lige så mange som de andre......

    Det må jo så være en generel vurdering, da jeg ikke formoder at du taler om forårssæsonen, som jeg nok tror er den de fleste her refererer til?
    Jeg mener at det ville være noget af en konklusion, når nu manden for første gang blev sendt i aktion i går.

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: NORDSTRAND hyldesttråd

    ›ellers er der intet ved ham jo. han mister bolden hvis han prøver
    ›at drible, og kan lave de største afbrændere. han skøjter rundt
    ›på banen, og falder uden han endda har bolden. kan intet se i
    ›den spiller!



    Pssssst: Djiby Fall får ikke scoret flere mål i denne sæson - lav dine egne konklusioner omkring hvor det placerer Nordstrand...
    Hejsa
    Elver's Avatar

  17. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: NORDSTRAND hyldesttråd

    KÆMPE TILLYKKE TIL NORDSTRAND!!!!!

    comeback til superligaens topscorer (tæller ikke manden som ikke længere er der) og han cementerer sin status med et mål! jeg synes det er klasse og at det viser at han hvad der skal til for at præstere i superligaen - at han mangler noget for at slå igennem internationalt er jeg måske enig i, men i første omgang skal vi vinde mesterskabet og hvis de andre angribere ikke kan finde ud af at putte læderet ind så må man skifte ud.
    IMO er grunden til at ailton ikke ryger ud efter sin afbrænder af rang efter 25 min, at ståle ikke vil smadre ham psykisk - men ærlig talt mener jeg at ailton har ødelagt sig selv. jeg ville virklig ønske at slog til og blev den næste ronaldinho, men jeg tror simpelthen ikke han har det mentale der skal til. det er som om han overtænker alle sine afslutninger og som om han ikke tænker fremad når han har bolden, men kun "lever" i nuet. der synes jeg nordstrand er bedre til at tænke frem i banen i både tid og rum...
    bortset fra det, syns jeg at den bedste skal spille, så hvis man ikke præsterer så skal man skiftes ud eller der skal laves om på startopstillingen, selvfølgelig skal man have sine chancer, men ailton har da om nogen fået sine chancer.

    ialton er imo hvad man i sportspsykologi betegner som "den evige 2'er": til træning og i situationer hvor man ikke er under psykisk pres præsterer han på meget højt niveau, men når det virklig gælder formår han ikke at slå til. ikke at han flopper totalt - han gør det bare aldrig helt perfekt.

    anyhow: skål for NORD!

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #27
    alsvik Slettet

    Re: NORDSTRAND hyldesttråd

    ›jamen er seriøst ked af det. okay, han har det med af stå det
    ›rigtige sted. OG DET ER DET!
    ›ellers er der intet ved ham jo. han mister bolden hvis han prøver
    ›at drible, og kan lave de største afbrændere. han skøjter rundt
    ›på banen, og falder uden han endda har bolden. kan intet se i
    ›den spiller!


    Morten Olsen så på 15 min. igår, hvad du ikke har formået at se på hele Nordstrands tid i FCK. Nordstrand er en super intelligent spiller, med hurtige fødder, et god overblik og et godt spark. Han er god til at holde bolden i spil, vende spillet og gør sine medspillere bedre - qua sine gode afleveringer, at han altid tilbyder sig som spilstation og åbner banen for sine medspillere via sine løb.

    Eneste minus er hans fysiske styrke og størrelse. Men igår fik han da flyttet Djemba-Djemba, som fører til at Hjalte kan føre bolden frem, aflevere på tværs (dårlig aflevering i øvrigt - eller også var den ikke tiltænkt Nordstrand) til Nordstrand, som tager bolden med sig ind på kanten af feltet og trykker af. Via stolpen går den ind bag en chanceløs Arek Onyzko og dermed bringer Morten Nordstrand FCK tilbage på førstepladsen - og får en slags forløsning for bænketiden. Nordstrand er tilbage fra sit ufrivillige eksil på bænken og har bragt sig selv i spil som førstevalg til angrebet.

    Jeg tror ikke at der er en klub i SAS-ligaen, som ville afslå en byttehandel med ham for en af deres start 11'ere ...

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    750

    Re: Nordstrand - hyldesttråd

    En hyldest er måske lige i overkanten. Men det var saftsusme et godt og vigtigt mål han satte ind.

    Lad os nu lige tage resten af foråret med, har denne scoring været afgørende, så hylder jeg ham gerne til månen :) Indtil da, godt at se Nordstrand tilbage på banen og i målscorens rolle.
    Fremtiden kommer af sig selv, det gør fremskridtet ikke!!

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: NORDSTRAND hyldesttråd - men mere om landsholdet

    ›Morten Olsen så på 15 min. igår, hvad du ikke har formået at se
    ›på hele Nordstrands tid i FCK.

    Glimrende set af Morten Olsen, i lyset af at han gik fem minutter efter Nordstrand var skiftet ind og dermed ikke så målet (men vel så Nordstrand lidet flatterende boldtab kort efter indskiftningen). Så vidt jeg læser diverse nyhedsmedier, så Peter Bonde til gengæld hele Nordstrands indhop.

    Det er ret lige til at konkludere, at Nordstrand nok primært er udtaget på sine fine meritter fra tidligere, frem for en konkret vurdering af mandens form på nuværende tidspunkt. At det heller ikke vrimler med åbenlyse danske alternativer til offensiven, vidner udtagelsen af Søren Rieks jo også om.
    Sidst redigeret af Mads740 : 23.03.09 kl. 11:45
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  25. #30
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    64

    Re: Nordstrand - hyldesttråd

    Det er decideret godnat at karakterisere Morten Nordstrand som en dårlig fodboldspiller - ethvert mål scoret af en FCK-angriber er naturligvis begejstrende, uanset navn og spillestil.

    Lad os da for fanden glæde os over, at Ståle Solbakkens kamp nr. 100 gav en sejr mod rivalerne fra OB i en såkaldt seks points kamp - alt andet er da fuldstændig idiotisk!

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Traorè Hyldesttråd
    By Mal in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 22.11.04, 23:27
  2. Hjaltes hyldesttråd
    By Hjaltees#1 in forum De korte linier
    Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 19.05.04, 06:52

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •