Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 23

Emner: TK vs Hutch

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    20

    TK vs Hutch

    Selvom jeg ser Hutch som en virkelig god allround spiller. Så syntes jeg, at vi så igår at han altså stråler allermest inde på den centrale midt. Og med de enormt gode "wings" vi har (Grøn, Vin, Sionko og Kvist tildels) syntes jeg det er på tide at Hutch bliver inde på den centrale midt på bekostning af TK (nu hvor TK desværre skal "under kniven" ser det også pt sådanne ud). Selvom jeg dog syntes at TK har gjort det godt derinde. Så mener jeg at Hutch lige er en tand bedre. Og at der kommer mere dybde ind i FCK´s opspil, med Hjalte - Huctch kombinationen end Hjalte - TK

    Hvad syntes i?


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: TK vs Hutch

    ›Selvom jeg ser Hutch som en virkelig god allround spiller. Så
    ›syntes jeg, at vi så igår at han altså stråler allermest inde på
    ›den centrale midt. Og med de enormt gode "wings" vi har
    ›(Grøn, Vin, Sionko og Kvist tildels) syntes jeg det er på tide at
    ›Hutch bliver inde på den centrale midt på bekostning af TK (nu
    ›hvor TK desværre skal "under kniven" ser det også pt
    ›sådanne ud). Selvom jeg dog syntes at TK har gjort det godt
    ›derinde. Så mener jeg at Hutch lige er en tand bedre. Og at der
    ›kommer mere dybde ind i FCK´s opspil, med Hjalte - Huctch
    ›kombinationen end Hjalte - TK

    ›Hvad syntes i?

    Hutch var ikke en tand bedre i går, han var klasser over hvad TK har vist på den position. Håber det bliver permanent.


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    637

    Re: TK vs Hutch

    Bedømt alene på kampen mod OB, virker det bestemt som om Hjalte / Hutch er den bedste midt-midt konstellation vi har. Både offensivt som defensivt.

    Jeg synes Hjalte spillede rigtig godt med Hutch som makker (læs: bedre end med Kvist eller TK). Men nu spillede Hucth også en rigtig-rigtig god kamp, hvilke jo gjorde Hjalte's job en del nemmere. Men Hjalte kom også godt med i offensiven i går.

    Sum...rum: Ståle forsæt med denne konstellation - og lad den besvise at den fortjener den ros den har fået efter OB kampen.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: TK vs Hutch

    Øv! jeg håbede lige på en afstemning=)

    men er helt klart enig i at hutch og hjalte på den centrale midt ser rigtig godt ud! syns faktisk hutch har spillet et fornuftigt forår - og hvis han kan holde det her niveau vil jeg faktisk gerne beholde ham selvom jeg har været lidt (læs: ekstremt sindssygt) frustreret over hans varmen på bolden. syns faktisk at de kampe i foråret hvor han er blevet rykket over på højrekanten har været helt fornuftige også, så lad os krydse fingre for en hutch der er oppe i omdrejninger og forhåbentligt holder niveauet resten af sæsonen og måske mere til...

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    147

    Re: TK vs Hutch

    Lige pt. er Hutchinson klart bedst af de 2 på den centrale midtbane.

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: TK vs Hutch

    Preaching to a choir. Atiba spiller tydeligt bedst på midten, og har bevist det stort set hver gang han er blevet rykket derind her i foråret. Men det har jeg nu sagt længe (Pudser lige den yderst selvfede glorie og sender en ansøning ang. trænerpost i FCK)
    Det ser ud til at Atiba har fået godt styr på sine svingende præstationer, der bl.a. var præget af et enormt ringe bundniveau. Han har udviklet sig positivt og kan vel egentlig betragtes som en af de tre største profiler i FCK? Det bliver svært at sige farvel til ham til sommer (Men så skal vi bare have fingre i Teko Modise... Ring til ham NU!)

    Jeg tror vi alle er enige

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    64

    Re: TK vs Hutch

    Der er ingen tvivl om, at en central midtbane med både Hjalte Nørregaard og Thomas Kristensen har for lidt at byde på offensivt, hvilket til fulde demonstreredes søndag eftermiddag, hvor Atiba Hutchinson var en kreativ drivkraft uden lige, skarpt forfulgt af en ualmindelig veloplagt Jesper Grønkjær, som på utrolig vis viste sig at kunne holde samtlige 90 minutter.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,534

    Re: TK vs Hutch

    Jeg har aldrig været specielt imponeret af Hutchinson, når han har spillet på den centrale midtbane; men i går var han fremragende. Hvis han kan holde niveau i de næste par kampe, så må pladsen være hans.

  12. De følgende 13 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: TK vs Hutch

    Men det er jo ikke nyt. Det er ikke kun i det her forår. Det er også i tidligere sæsoner, hvor han - hver gang han er røget på midten - har virket som det passer ham meget bedre. Han falder ikke ud af kampene, som han kan gøre på kanten. Han slider, han slæber og han spiller flot fremad banen. Den eneste, der ikke helt har set det, er vist ståle. Han har nok fået håret i øjnene.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: TK vs Hutch

    Jeg er stor fortaler for Hutch på midten... Den eneste grund til han kom på kanten til at starte med var jo at Grønkjær blev skadet, så mon ikke der er en mulighed for at han blir rykket derind igen. Og ikke bare indtil TK blir klar igen. Da han spillede i Sverige og i starten da han kom til klubben var han jo en decideret tovejsspiller, og lige netop i går var han formidabel - også i det defensive presspil. Det er aldrig sjovt at synge den samme gamle sang, men jeg plejer altid at referere til efterårssæsonen 2006 hvor Atiba startede på midten og var en af de mest dominerende FCK spillere jeg længe har set - udover ja, nyindkøbet Jesper Grønkjær.

    Han har ikke altid været 100% fokuseret defensivt når han fra tid til anden er blevet smidt ind på midten i løbet af en kamp eller for at vikariere ved skader, men jeg har stor tiltro til at han kan løfte opgaven bedre end nogen anden i truppen (ja ok Grønkjær kan spille hvor som helst) hvis bare han får at vide at det er hans faste plads fremover så han lige kan vænne sig mentalt til den igen.

    Det har dog desværre ligget i kortene længe at han nok snart skal videre, men lad ham da endeligt gøre det med pokalen over hovedet og som forårets spiller i superligaen!
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: TK vs Hutch

    Nu når vi (endelig) at blive rigtig glade for ham, så vil han væk.
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: TK vs Hutch

    Helt enig. Han ér og bliver central midtbane!
    Sådan har jeg haft det i adskillige år.
    - Jeg forstår ikke hvorfor Ståle ikke har valgt sådan, når man ser på vores fremragende kantspillere.

    Med Atiba centralt, kommer der meget mere kreativitet derinde!

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,158

    Re: TK vs Hutch

    ›Nu når vi (endelig) at blive rigtig glade for ham, så vil han
    væk.

    1: Personligt har jeg været glad for ham siden dag et. Han har været en af vores største profiler siden han kom.

    2: Denne udmelding er imo ganske normal. Han er formentlig blevet spurgt angående hans fremtidsplaner efter hans kanonkamp, og så svarer han det, som han nærmest altid gør - nemlig at han er klar til nye udfordringer. Intet nyt i dette.

    Så kan man jo kun krydse fingre for, at det lykkes klubben at beholde ham lang tid endnu.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:
    Ace

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: TK vs Hutch

    ››Nu når vi (endelig) at blive rigtig glade for ham, så vil han
    ››væk.

    ›1: Personligt har jeg været glad for ham siden dag et. Han har
    ›været en af vores største profiler siden han kom.

    ›2: Denne udmelding er imo ganske normal. Han er formentlig blevet
    ›spurgt angående hans fremtidsplaner efter hans kanonkamp, og så
    ›svarer han det, som han nærmest altid gør - nemlig at han er klar
    ›til nye udfordringer. Intet nyt i dette.

    ›Så kan man jo kun krydse fingre for, at det lykkes klubben at
    ›beholde ham lang tid endnu.

    Tja, men anywho, så rykker Stålbakken ham nok ud på venstre kant så snart TK er klar igen, og DERUDE vil jeg ikke savne ham.
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  24. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,158

    Re: TK vs Hutch

    Jeg er stadig tvivlende med Hutch centralt. Søndag spillede han en super kamp og er med sådanne præstationer oplagt til genvalg på pladsen. Dog har det tidligere vist sig, at en midtbane med Hutch centralt ikke fylder nok. Vi er imo en del gange mistet vores overtag på midten, når han er blevet flyttet derind.

    Men glædeligt med en sådan kanonkamp af Hutch centralt. Kan han fortsætte disse takter har Ståle nu endnu flere muligheder og har 3 super gode spillere til den centrale midtbane (Hutch, TK og Hjalte).

    Til gengæld er det imo efterhånden blevet tydeligt at Kvist aldrig får klassen til en plads centralt. Hans indsats i går med at holde Absolonsen nede var god, men offensivt/teknisk har han simpelthen ikke klassen.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK bremser Hutch
    By zan in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 27.02.08, 22:14
  2. Artikel om Hutch
    By Plum in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 18.12.06, 10:22
  3. En hyldest til Hutch
    By Henriko/jfs in forum De korte linier
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 20.11.06, 11:08
  4. Life story Hutch
    By FC Bangkok in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 18.01.06, 14:47

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •