Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 38

Emner: Mikael Nilsson

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Mikael Nilsson

    Den græske avis Derby Sports skriver at FC København og Brøndby begge ønsker at hente den svenske forsvarsspiller Mikael Nilsson.

    http://www.bold.dk/nyt/Avis-FCK-og-B...el-om-svensker

    Kan især godt nyde det der står lidt længere nede i atiklen:
    Det er dog hverken svenske klubber eller Brøndby der er forrest i kampen om Nilsson, FC København blander sig således.
    Sportsavisen Derby Sports skriver, ifølge sporten.dk, at københavnerne har taget førertrøjen bestræbelserne på at hente den gratis svensker.

    Nogle der kender noget til manden ???

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    471

    Re: Mikael Nilsson

    Tror ikke man skal lægge så meget i det. Da han jo, som sagt er svensker (og snart transferfri) - er det jo meget logisk at de kæder ham sammen med os. I gennem den seneste tid har vi jo også handlet et par gange med græske klubber, så dét kunne muligvis også have en inflydelse.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Mikael Nilsson

    ›Tror ikke man skal lægge så meget i det. Da han jo, som sagt er
    ›svensker (og snart transferfri) - er det jo meget logisk at de
    ›kæder ham sammen med os. I gennem den seneste tid har vi jo også
    ›handlet et par gange med græske klubber, så dét kunne muligvis
    ›også have en inflydelse.

    Jeg er helt enig i, at det er logisk, at dette rygte dannes. Manden er 1. transferfri, 2. svensker og 3. i en græsk klub. Alle tre betydelige faktorer.

    Når dette er sagt, mener jeg nu faktisk at Nilsson ville være en god signing, da han er en dygtig spiller og fordi vi hurtigt kan komme i bekneb på positionen (som vi så i søndags) pga af skader, Laursens fremskredne alder og/eller et evt pludseligt salg af Zanka.

    Edit: Som det måske fremgår af mit indlæg, er min tanke at han skulle bruges i det centrale forsvar. At han også kan spille på midtbanen er kun et plus.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Mikael Nilsson

    ›Edit: Som det måske fremgår af mit indlæg, er min tanke at han
    ›skulle bruges i det centrale forsvar. At han også kan spille på
    ›midtbanen er kun et plus.


    Njoh, men han er wing eller wingback i venstre side. Begge pladser vi er overordenligt godt dækket ind på. Skal ikke sige om man ser et omskolingspotentiale i ham, men tvivler på han vil sidde på bænken bag Oscar Wendt - som jeg vitterligt mener er bedre. Og 7 år yngre...

    Jeg er enig i at hvis vi kan signe ham, så ville det være fino - men det virker som overkill når man ser på hvilke andre pladser vi mangler at få styr på. Ingen tvivl om at Niclas efterlader et hul, og at Nilsson vil skabe konkurrence - men Oscar synes i god form og efterhånden i søgelyset hos større klubber, og han har ikke tidligere vist sig at spille bedre når han er under pres fra bænken.

    Nilsson fino - men ville langt hellere ha en profil til midterforsvaret der kan smide Dinosaursen langt langt derud hvor kragerne vender og der står 5000 på brevene.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  5. Den følgende bruger er enig i dette:
    MBS

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Mikael Nilsson

    ›Njoh, men han er wing eller wingback i venstre side. Begge
    ›pladser vi er overordenligt godt dækket ind på. Skal ikke sige om
    ›man ser et omskolingspotentiale i ham, men tvivler på han vil
    ›sidde på bænken bag Oscar Wendt - som jeg vitterligt mener er
    ›bedre. Og 7 år yngre...

    Omvendt sidder Mikael Nilsson ganske solidt på pladsen på det svenske landshold (bedst jeg erindrer). Og Wendt er i periferien af det svenske landshold. Så det med at Wendt soleklart er bedre er måske at stramme den lidt. Men ....


    ›Jeg er enig i at hvis vi kan signe ham, så ville det være fino -
    ›men det virker som overkill når man ser på hvilke andre pladser
    ›vi mangler at få styr på. Ingen tvivl om at Niclas efterlader et
    ›hul, og at Nilsson vil skabe konkurrence - men Oscar synes i god
    ›form og efterhånden i søgelyset hos større klubber, og han har
    ›ikke tidligere vist sig at spille bedre når han er under pres fra
    ›bænken.

    Wendt ligner en mand der er på vej væk. Der har efterhånden i flere vinduer været rygter om hans afgang til hhv. den engelske og italienske liga. Jo kortere der er tilbage af hans kontrakt, jo større er sandsynligheden for at han er væk. Niclas har snakket om at indstille karrieren. FCK kan stå i en situation hvor vi går fra at have to venstre backs til at have nul. Skal vi have en "kvist vil ikke spille venstre back"-gate? :)

    I det lys ville Mikael Nilsson være en rigtigt god signing. Ja nærmest perfekt!

    ›Nilsson fino - men ville langt hellere ha en profil til
    ›midterforsvaret der kan smide Dinosaursen langt langt derud hvor
    ›kragerne vender og der står 5000 på brevene.

    Man kan være nok så meget efter Ulrik, men vi har stadig tre solide i centerforsvaret når vi ser bort fra ham.
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Mikael Nilsson

    Ligesom med købet af Søren Larsen, så synes jeg at Nilsson ville være et fint køb hvis vi mister nogen af de spillere vi råder over i forvejen, ellers vil han bare være et spild-køb.

    Måske kunne han overtales til at komme et halvt år før vi eventuelt mister nogen af vores backs hvis Niclas lægger støvlerne på hylden, så kunne han både være første reserve for højre og venstre back og vel også reserve/indskifter på højre midt, det er efterhånden tydeligt for enhver at Ståle fortrækker en spiller med de defensive kvailiteter i orden frem for Sionko på højre midt.

    Hvis enten Wendt eller Prospa går hen og får et kanon VM i 2010, så kunne det måske være meget godt og have Nilsson på en god lang kontrakt i baghånden !
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Mikael Nilsson

    ›Hvis enten Wendt eller Prospa går hen og får et kanon VM i 2010,
    ›så kunne det måske være meget godt og have Nilsson på en god lang
    ›kontrakt i baghånden !

    Både Pospech og Nilsson er født i ´78, så ved indgangen af sæson '10/'11 håber jeg egentlig at vi har nogle nye inde i billedet ligegyldig hvad.

    Desuden tror jeg det er tvivlsomt om vi stadig råder over Wendt til den tid.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    147

    Re: Mikael Nilsson

    Hvad ben er han?

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Mikael Nilsson

    ›Hvad ben er han?

    Han sparker med højre ben, og jeg under mig også, at han konsekvent nævnes som venstre back/venstre wing, da jeg altid har været af den opfattelse, at hans naturlige position var tilsvarende i højre side. Det vil også være mest logisk for en højrebenet back, og grunden til at han spiller i venstre side på det svenske landshold er vel, at man vurderer, at man besidder bedre alternativer på højre back og dårligere (Oscar Wendt...) på venstre back.

    Men hvis Wendt er på vej væk, og han vitterligt er god på den plads, så skal han da være velkommen, men personligt ser jeg hellere, at CV & co. henter Patrick Mitiliga i Breda i Holland. Han er 3-4 år yngre, og han har gjort det rigtig godt på et hollandsk sub-tophold, mens Nilsson nok mest har varmet bænken i Panathinaikos det sidste stykke tid, selvom jeg ikke skal kunne sige det med sikkerhed.
    Mvh.
    Dane

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    59

    Re: Mikael Nilsson


  16. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    30

    Re: Mikael Nilsson

    Hva er det Wendt der ryger??
    De har den også på tv2... http://tv2sport.dk/node/30188

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    126

    Re: Mikael Nilsson

    ›Hva er det Wendt der ryger??
    ›De har den også på tv2... http://tv2sport.dk/node/30188

    At de har den på tv2 er vist mest et udtryk for at de læser eb.dk, da det er dem der benyttes som kilde på historien...

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    313

    Re: Mikael Nilsson

    Hva er det Wendt der ryger??
    De har den også på tv2... http://tv2sport.dk/node/30188
    Tror nærmere at det er Randrup der må en tur på bænken.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Mikael Nilsson

    http://www.youtube.com/watch?v=Rus3ueGIX4E

    Så er der dælme dømt Roberto Carlos til FCK! Hvis Nilsson kommer til FCK så er det da helt sikkert hvem der sparker frispark fra nu af! :P

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Mikael Nilsson

    Tjah nu får Brøndby jo også Jan Frederiksen til sommer så tror lidt mere på vi hiver ham til Danmark og Wendt bliver solgt.

    Men han kan jo spille en hel del pladser.

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Mikael Antonsson og fremtiden?
    By King Glostrup in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 31.10.10, 21:27
  2. Per Nilsson rygtes til FCK
    By Álvaro den 2. in forum De korte linier
    Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 14.07.07, 10:20
  3. Mikael Nilsson
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 29.07.05, 13:41

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •