Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 38

Emner: Mikael Nilsson

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,817

    Re: Mikael Nilsson

    Ifølge BT bliver han præsenteret i Brøndby senere i dag.

    http://www.sporten.dk/fodbold/sas-li...mikael-nilsson

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    254

    Re: Mikael Nilsson

    Forstår ikke helt hvorfor nogen er utilfredse. Efter de seneste oplysninger har vi stadig både Pospech og Wendt. Han skal vel have Jan K løn. Og er en defensiv back. Ikke vores stil. Ikke flere svenskere til FC. Ud over Linderoth selvfølgelig.

    Vi vinder ligaen med margin på minimum 6 point til nummer 2.....OB.

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    98

    Re: Mikael Nilsson

    ›Ifølge BT bliver han præsenteret i Brøndby senere i dag.

    Hvilket nu er bekræftet..
    http://www.onside.dk/node/30475
    Anders Hørsholt: "PS. Derby nævnes ofte som kampen om København i medierne. Helt forkert. Vi ER København. Brøndby er fra vestegnen (eller ”VSTGN”, som de vist staver det derude)."
    Fck-fan's Avatar

  4. #19
    alsvik Slettet

    Re: Mikael Nilsson

    Den har ligget lige til højrebenet længe. Brøndby er om nogen, dårligt stillet på højre-back.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    36

    Re: Mikael Nilsson

    Så blev det sku bif, der fik ham

    http://www.bold.dk/nyt/Mikael-Nilsso...aar-i-Broendby

  7. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    542

    Re: Mikael Nilsson

    ›Den har ligget lige til højrebenet længe. Brøndby er om nogen,
    ›dårligt stillet på højre-back.
    Ahh der er du da helt væk! Wass er klart fremtiden på landsholdet, og jeg ville sku gerne se ham i FCK, men vi har heldigvis Danni Jensen, som bør være 1. udfordrer om 2-3 år hvis han får chancen i FCK.
    Mit hjerte banker kun for FCK!!!

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Mikael Nilsson

    ››Den har ligget lige til højrebenet længe. Brøndby er om nogen,
    ››dårligt stillet på højre-back.

    ›Ahh der er du da helt væk! Wass er klart fremtiden på
    ›landsholdet, og jeg ville sku gerne se ham i FCK, men vi har
    ›heldigvis Danni Jensen, som bør være 1. udfordrer om 2-3 år hvis
    ›han får chancen i FCK.

    Det er sgu bare lidt sjovt, at BIF fans (som jeg forventer ser flere BIF-kampe end dig) ser Randrup som klart den bedste og med det største potentiale, af de to højre backs de har lige nu. Et faktum Morten Olsens udtagelse af netop Randrup vel også på glimrende vis illustrerer.

    De har begge spillet omtrent lige mange kampe for BIF, og aldersforskellen er ikke enorm (godt 10 måneders skiller dem ad).
    Hejsa
    Elver's Avatar

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    565

    Re: Mikael Nilsson

    Tillyke til Brøndby med ENDNU en skadespladet aldrende svensker ;-) Farverne passer dem godt !!!..

    Kan brøndby ikke snart stille med et helt hold af udlukkennde svenskere ? (på nær keeper posten ??)
    EN GANG FC ALTID FC...

    SUCCÉS IS TEMPORARY - LOYALTY IS FOREVER

    TODI VI SAVNER DIG ... :'(... den største af dem alle :(

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    374

    Re: Mikael Nilsson

    ›Tillyke til Brøndby med ENDNU en skadespladet aldrende svensker
    ›;-) Farverne passer dem godt !!!..

    ›Kan brøndby ikke snart stille med et helt hold af udlukkennde
    ›svenskere ? (på nær keeper posten ??)

    Skal vi nu ikke lige... Den eneste aldrende svensker på Brøndbys hold er er vel Max von Schlebrügge - og han er så vidt jeg ved fit for fight..

    Jeg synes desværre, at det virker som et fornuftigt køb. Dog - et eller andet siger mig bare, at FCK nok har fundet ham for dyr i forhold til kvaliteten - ellers var han jo nok havnet hos os. Det er den dejlige logiske konsekvens, når Brøndby køber spillere - FCK har først sagt nej. Lad os så bare håbe, at udfaldet er på FCKs side..

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Mikael Nilsson

    ››Den har ligget lige til højrebenet længe. Brøndby er om nogen,
    ››dårligt stillet på højre-back.
    ›Ahh der er du da helt væk! Wass er klart fremtiden på
    ›landsholdet, og jeg ville sku gerne se ham i FCK, men vi har
    ›heldigvis Danni Jensen, som bør være 1. udfordrer om 2-3 år hvis
    ›han får chancen i FCK.

    Jeg tror ikke jeg helt forstår det, altså se Wass nu, på sigt, bedre end Pospecht her og nu og eller er Danni Jensen mere talentfuld end Wass?

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    406

    Re: Mikael Nilsson

    ›Kan brøndby ikke snart stille med et helt hold af udlukkennde
    ›svenskere ? (på nær keeper posten ??)

    Hvis jeg tæller sammen, så har Brøndby vel egentlig kun en svensker mere en FCK...

  16. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Mikael Nilsson

    Imens Brøndby satser stort sportsligt, så kan deres islandske direktør vise hvorfor det gik galt på klippeøen :-).

    Rent sportsligt så synes jeg at BIF har gjort nogle rigtige gode indkøb, det glæder mig dog ualmindeligt meget at de stadig ikke spiller god fodbold!

    At det efterhånden står klart at det ikke er BIF's sportslige resultater der trækker i spillerne, men mere deres pludselig store lønninger, må være ganske klart. Sjovt nok at de så griner af vores overskud, når BIF giver underskud og de har de største lønninger i SAS-ligaen, jo de ansatte en optimistisk islandsk direktør!

    De bedst lønnet:
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1136162.ece

    Mikael Nilsson:
    Kort og godt kunne han få en 1 årig kontrakt til 2,75 mill ved at blive eller skifte til BIF til 4 millioner om året (i 3 år). Umiddelbart ligner det en overpris, men det vil tiden jo vise.
    http://www.sporten.dk/fodbold/sas-li...rslon-4-mio-kr

    Så lige et link til deres underskud, så alle beviser er med :-). Sjovt nok at Buisness.dk kommer frem til underskud pga transfer... ja ja, men det ser jo ud til at fortsætte næste år!
    http://www.business.dk/article/20090...snyt/90227174/

    Nå alt det er sagt så synes jeg da det er et udemærket køb af BIF, men jeg er ikke sikker på at han er prisen værd!

    Torben

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    542

    Re: Mikael Nilsson

    ›››Den har ligget lige til højrebenet længe. Brøndby er om nogen,
    ›››dårligt stillet på højre-back.
    ››Ahh der er du da helt væk! Wass er klart fremtiden på
    ››landsholdet, og jeg ville sku gerne se ham i FCK, men vi har
    ››heldigvis Danni Jensen, som bør være 1. udfordrer om 2-3 år hvis
    ››han får chancen i FCK.

    ›Jeg tror ikke jeg helt forstår det, altså se Wass nu, på sigt,
    ›bedre end Pospecht her og nu og eller er Danni Jensen mere
    ›talentfuld end Wass?

    Pospech er klart den bedste nu, men alderen taget i betragtning skal der ske en udskiftning på højreback pladsen. Wass og Danni er nogle af de største talenter i danmark på højreback, men Wass har fået en del spilletid i superligaen, hvilket gør at hans udvikling er længere fremme end Danni's.
    Så det jeg mener er, at jeg er mere end glad for Pospech, og at jeg gerne så Wass til at overtage for Tjekken, men Danni er i mine øjne ikke langt fra Wass' niveau og potientale, så jeg håber bare at Danni får chancen når Pospech slutter sin tid i FCK, at der ikke bliver hentet en eller anden udlænding som kun har erfaringen til forskel fra vores egne talenter.


    ››Ahh der er du da helt væk! Wass er klart fremtiden på
    ››landsholdet, og jeg ville sku gerne se ham i FCK, men vi har
    ››heldigvis Danni Jensen, som bør være 1. udfordrer om 2-3 år hvis
    ›han får chancen i FCK.
    ››
    ›Det er sgu bare lidt sjovt, at BIF fans (som jeg forventer ser flere BIF-kampe ›end dig) ser Randrup som klart den bedste og med det største ›potentiale, af de to højre backs de har lige nu. Et faktum Morten ›Olsens udtagelse af netop Randrup vel også på glimrende vis illustrerer.

    Det er da fint at dine brøndby-venner synes bedst om Randrup, og at Morten Olsen har set flest kampe med Randrup.
    Men jeg er og har aldrig været en medløber som automatisk mener det samme som flertalet, og slet ikke Brøndby tilhængerer, så at de har set flere Brøndby kampe og har en anden mening end mig, gør ikke mig noget, der er vel også en grund til at jeg holder med FCK og ikke brøndby.
    Så det glæder mig da at din opdagelse morer dig:-)

    ›De har begge spillet omtrent lige mange kampe for BIF, og aldersforskellen er ›ikke enorm (godt 10 måneders skiller dem ad).

    Hvad har alder og antal kampe med deres talent og potientale at gøre?
    Nu var min udtalelse ikke omkring Randrup/Wass/Nilsson... Det var udelukket omkring min mening om hvorvidt Brøndby stod skidt på højreback pladsen, så at du mener at Randrup er bedre end Wass, understøtter netop kun min udtalelse, vi er bare ikke enige om hvem af dem som er bedst.
    Mit hjerte banker kun for FCK!!!

  19. #29
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Mikael Nilsson

    ›BIF, men jeg er ikke sikker på at han er prisen værd!

    ›Torben

    Nu skal man også huske hvor gratis han er. Det er bestemt også noget man regner med, når man tilbyder kontrakter. Men når man så betragter det sådan at han ikke er en "nødvendig" spiller, så er det selvfølgelig en god sum penge at smide efter ham! Man kan næsten kun antage at BIF laver et modtræk til dette ved at sælge en fast mand til sommer.

    Dog tror jeg også at vi netop der ser grunden til at BIF fik fingrene i ham og FCK har meldt fra. PS&E har nok grinet lidt af en spiller, der fylder 31 til sommer, og forlanger en lønstigning ved et skifte fra græsk til dansk fodbold, midt i krisetid. Hvis vi overhovedet skulle have overvejet at gå med på den handel, havde det krævet at vi allerede havde aftalt et definitivt salg af Wendt til sommer. <- Det er jo slet ikke sikkert man får et tilfredsstillende bud.

    Så lad BIF få ham. Han hæver ikke niveauet synderligt og skubber bare en anden fast mand ud på bænken.

  20. #30
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    542

    Re: Mikael Nilsson

    ››Kan brøndby ikke snart stille med et helt hold af udlukkennde
    ››svenskere ? (på nær keeper posten ??)

    ›Hvis jeg tæller sammen, så har Brøndby vel egentlig kun en
    ›svensker mere en FCK...

    Så tæller du også forkert:-)

    Brøndby:

    Holmen
    Jönsson
    Farnerud
    Schlebrügge

    FCK:

    Wiland
    Wendt
    Larsson
    Antonsson

    Udover dem, er der følgende udlændinge:

    Brøndby:

    Williams
    Van der schaaf
    Gislason
    Jallow
    Elanga

    FCK:

    Pospech
    Atiba
    Sionko
    Ailton
    Santin
    N'doye

    Så Vi har faktisk flest udlændinge i truppen, og med vores trup på 23 mand i forhold til brøndby's 25, så det er efter min mening ikke den flotteste fordeling af danske talenter i forhold til udlændinge.
    Mit hjerte banker kun for FCK!!!

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Mikael Antonsson og fremtiden?
    By King Glostrup in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 31.10.10, 21:27
  2. Per Nilsson rygtes til FCK
    By Álvaro den 2. in forum De korte linier
    Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 14.07.07, 10:20
  3. Mikael Nilsson
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 29.07.05, 13:41

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •