Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 19

Emner: Søren Larsen vil gerne til DK

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Søren Larsen vil gerne til DK

    Jf. denne artikel: http://www.bold.dk/nyt/Soeren-Larsen...em-til-Danmark ser Søren Larsen gerne sig selv bruge noget tid i Danmark for at få fast spilletid og ro.

    Mange har skreget på denne mand, især i sommerens transfervindue. Nu har vi hentet N´Doye og hvordan er folks tanker så angående Søren Larsen?

    Personligt mener jeg, at han er en for god angriber til at vi kan tillade os og lade ham skifte til en anden superliga klub (hans gamle, arbejdsgiver BØF bliver nævnt, grr). Han er rigtig god på hovedet, har en strålende målnæse og god fysik (højden og drøjden).

    Men hvordan ville man så skulle tackle det med vores til den tid (sommer) 5 angribere i Junior, Ailton, Santin, Nordstrand og N´Doye?

    Mit bud ville være: Ud Junior (det skal han nok under alle omstændigheder) og væk med Ailton medmindre han for alvor bliver en angriber man kan regne med hver gang. Herefter vil man være klar til en Søren Larsen i truppen og man ville, i mine øjne have et langt mere homogent angreb hvor to af spillerne først og fremmest har deres force i det hurtige spil, driblingerne og afslutninger med fødderne alt i mens den anden halvdel er større og kan holde på bolden, afslutte godt med hovedet og dermed give os en edge på dødbolde som vi helt bestemt har manglet.

    I en ren utopi kunne man jo også forestille sig en landsholds-opstilling med Santin på venstrefløjen, N´doye/Nord som offensiv midt/2. angriber, Sionko på højrefløjen og så Søren Larsen helt forrest - MUMS!

    Nå, tilbage fra drømmeland. Alt i alt mener jeg at Søren Larsen kunne blive en rigtig god mand for truppen (åfremt der sker visse justeringer/salg) og at han er for god til at ende i BØF, hvor han nok vil ende såfremt det bliver DK og ikke FCK.

    Jeres holdninger og meninger angående Søren Larsen udbedes :)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    890

    Re: Søren Larsen vil gerne til DK

    Nu nævnes BIF som en mulighed, men det er vel kun hvis man skiller sig af med Duncan (enten fordi han for skadet eller for dum) for deres nuværende opstilling indikerer mere at man stiller med en targetspiller (Duncan) ved siden af en mere flagrende, væver typer ala Jallow mm.

    Jeg tror der er større "needs" i AAB (alternativt FCM hvor "farlige Frank" vist ikke er helt så farlig mere) til at han ryger til FCK. Men hvis ikke vi havde signed Damen ville han afgjort være en interessant spiller (hans fortid ufortalt).
    "Han er hamrende dygtig, og det er noget af en præstation at få skabt en fankultur omkring noget, der reelt er et kunstprodukt." - Sagt om Flemming Østergaard

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Søren Larsen vil gerne til DK

    ›Nu nævnes BIF som en mulighed, men det er vel kun hvis man
    ›skiller sig af med Duncan (enten fordi han for skadet eller for
    ›dum) for deres nuværende opstilling indikerer mere at man stiller
    ›med en targetspiller (Duncan) ved siden af en mere flagrende,
    ›væver typer ala Jallow mm.

    ›Jeg tror der er større "needs" i AAB (alternativt FCM
    ›hvor "farlige Frank" vist ikke er helt så farlig mere)
    ›til at han ryger til FCK. Men hvis ikke vi havde signed Damen
    ›ville han afgjort være en interessant spiller (hans fortid
    ›ufortalt).

    AaB og FCM ryger han aldrig til. AaB har ikke midlerne, og nordjyder - Lynge i særdeleshed - er mere nærrige end selv de mest stædige skotter. FCM kan måske finde pengene i en bunke JBS herre-thongs, men Herning og heden er jo lige så sexet et tilvalg som Laudrups Rusland, så den spiller heller ikke i min bog.

    Vi kan snildt antage, at Lange Larsen ville vælge FCK og Parken skulle han få tilbudet, men ud over FCK, så tror jeg kun der er to realistiske bejlere til mandens underskrift.

    Bundby, fordi de har midlerne og måske behovet. Samtidig er de jo netop ikke en købe klub (men en købt klub!).

    OB, fordi de har cirka de samme midler som Bundby, fordi de har behovet, de har deres 2014-plan og fordi Brinken kan være tvunget til at gå aflad efter salget af Fall.

    Men ærlig talt, så tror jeg han smutter en tur til Nederlandende, det vil passe glimrende både til niveauet og til pengepungen.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Søren Larsen vil gerne til DK

    Ville gerne have haft ham i FC, hvis ikke det bare var fordi at vi havde så mange andre angribere. Hvis vi sælger nogen måtte vi gerne hente Søren Larsen for min skyld, men det giver ikke helt mening og have 5 så 'store/dyre' angrebs navne
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    890

    Re: Søren Larsen vil gerne til DK

    ››Nu nævnes BIF som en mulighed, men det er vel kun hvis man
    ››skiller sig af med Duncan (enten fordi han for skadet eller for
    ››dum) for deres nuværende opstilling indikerer mere at man stiller
    ››med en targetspiller (Duncan) ved siden af en mere flagrende,
    ››væver typer ala Jallow mm.
    ››
    ››Jeg tror der er større "needs" i AAB (alternativt FCM
    ››hvor "farlige Frank" vist ikke er helt så farlig mere)
    ››til at han ryger til FCK. Men hvis ikke vi havde signed Damen
    ››ville han afgjort være en interessant spiller (hans fortid
    ››ufortalt).

    ›AaB og FCM ryger han aldrig til. AaB har ikke midlerne, og
    ›nordjyder - Lynge i særdeleshed - er mere nærrige end selv de
    ›mest stædige skotter. FCM kan måske finde pengene i en bunke JBS
    ›herre-thongs, men Herning og heden er jo lige så sexet et tilvalg
    ›som Laudrups Rusland, så den spiller heller ikke i min bog.

    ›Vi kan snildt antage, at Lange Larsen ville vælge FCK og Parken
    ›skulle han få tilbudet, men ud over FCK, så tror jeg kun der er
    ›to realistiske bejlere til mandens underskrift.

    ›Bundby, fordi de har midlerne og måske behovet. Samtidig er de jo
    ›netop ikke en købe klub (men en købt klub!).

    ›OB, fordi de har cirka de samme midler som Bundby, fordi de har
    ›behovet, de har deres 2014-plan og fordi Brinken kan være tvunget
    ›til at gå aflad efter salget af Fall.

    ›Men ærlig talt, så tror jeg han smutter en tur til Nederlandende,
    ›det vil passe glimrende både til niveauet og til pengepungen.

    Jeg havde glemt OB - den ligger naturligvis lige til højebenet skulle det blive en dansk klub.

    Hvor ligger Brøndbys behov medmindre de skiller sig af med Dunken eller begynder at spille med to targetspillere (hvilket vil undre mig - selv for en "offensiv" træner som Kent Nielsen)? Jeg kan ikke tro at han vil tage hjem for at få gang i karrieren på en lejeaftale, hvis dette betyder, at han skal sidde på bænken 50% af tiden fordi han skal dele spilletid med Duncan. Det giver ikke meget mening i min verden.

    AAB er notorisk ekstremt nærrige, men selv Lynge må kunne se, at der kan være behov for at kaste nogle af CL pengene efter en angribere med en hvis pondus. Deres seneste lejesvend har ikke ligefrem imponeret, og jeg kan ikke forestille mig andet end at man vil hente en ny til sommer. Og der passer en lejeaftale med SL nærmest perfekt! Det er vel også inde for AABs økonomiske formåen at hente en SL på en et-årig lejelaftale (som der er lagt op til i artiklen)?
    "Han er hamrende dygtig, og det er noget af en præstation at få skabt en fankultur omkring noget, der reelt er et kunstprodukt." - Sagt om Flemming Østergaard

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Søren Larsen vil gerne til DK

    Kralle, AaB har et driftsunderskud på 30 mio. kr, og man har allerede meldt ud at pengene fra CL-skal gå til organisationen (læs: driften).

    Jeg tror mere, at man skal forvente et større sommerudsalg i det nordjyske, hvorefter vi kan komme tilbage til normalen med femteplads efter femteplads efter...

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    890

    Re: Søren Larsen vil gerne til DK

    ›Kralle, AaB har et driftsunderskud på 30 mio. kr, og man har
    ›allerede meldt ud at pengene fra CL-skal gå til organisationen
    ›(læs: driften).

    ›Jeg tror mere, at man skal forvente et større sommerudsalg i det
    ›nordjyske, hvorefter vi kan komme tilbage til normalen med
    ›femteplads efter femteplads efter...

    Av. Det må AAB (fodbold)fansene i den grad være tilfredse med. ;)

    Men hvis det er tilfældet, så kan jeg godt se, at AAB ikke er den sandsynlige nye klub.

    Edit:

    "- AaB koncernens resultat i 2008 før skat udviser et overskud på kr. 36,7 mio.,
    mod et underskud i 2007 på kr. 7,7 mio. Overskuddet efter skat udviser kr. 31,1
    mio."
    og

    "- Koncernens resultat er positivt påvirket af fodbolds Champions League
    deltagelse med et resultat i niveauet kr. 65 mio. før skat. "

    Så vidt jeg kan læse, har AAB da et overskud når indtægterne fra CL er indregnet?

    Ovenstående er sakset fra: https://newsclient.omxgroup.com/cdsP...ssageId=378901
    Sidst redigeret af Kralle : 25.03.09 kl. 11:20
    "Han er hamrende dygtig, og det er noget af en præstation at få skabt en fankultur omkring noget, der reelt er et kunstprodukt." - Sagt om Flemming Østergaard

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Søren Larsen vil gerne til DK

    Av. Det må AAB (fodbold)fansene i den grad være tilfredse med. ;)
    Det må være pænt bittert for dem, at se deres hold blive stækket af et underskud leveret af håndbold og ishockey

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Søren Larsen vil gerne til DK

    ››Kralle, AaB har et driftsunderskud på 30 mio. kr, og man har
    ››allerede meldt ud at pengene fra CL-skal gå til organisationen
    ››(læs: driften).
    ››
    ››Jeg tror mere, at man skal forvente et større sommerudsalg i det
    ››nordjyske, hvorefter vi kan komme tilbage til normalen med
    ››femteplads efter femteplads efter...

    ›Av. Det må AAB (fodbold)fansene i den grad være tilfredse med. ;)

    ›Men hvis det er tilfældet, så kan jeg godt se, at AAB ikke er den
    ›sandsynlige nye klub.

    ›Edit:

    ›"- AaB koncernens resultat i 2008 før skat udviser et
    ›overskud på kr. 36,7 mio.,
    ›mod et underskud i 2007 på kr. 7,7 mio. Overskuddet efter skat udviser kr. 31,1
    ›mio."
    ›og

    ›"- Koncernens resultat er positivt påvirket af fodbolds Champions League
    ›deltagelse med et resultat i niveauet kr. 65 mio. før skat. "

    ›Så vidt jeg kan læse, har AAB da et overskud når indtægterne fra
    ›CL er indregnet?

    https://newsclient.omxgroup.com/cdsP...ssageId=378901

    Det er rigtigt, men der mangler stadig 30 mio. i 2009 for at driften løber rundt. Og fjerner man pengene fra CL, havde AaB halveret der egenkapital med det regnskab man lige har leveret.

    Endvidere påregner man allerede nu et underskud på mellem 15-20 mio for 2009. Og det kun hvis man slanker organisationer betragteligt.

    En betragtning langt de fleste AaBumser også har regnet ud. http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f=1&t=11840

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Søren Larsen vil gerne til DK

    Så må Aab´s regnskab vist også være uddebatteret i denne tråd som handler om Søren Larsen - kom da i stedet med jeres syn på ham i forhold til FCK.

  12. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Søren Larsen vil gerne til DK

    Men dette ændrer IKKE ved at Aab selvfølgelig har midlerne til at hente SL på en lejekontrakt(eller fast kontrakt for den sags skyld). I glemmer hvordan budgetterne er delt op i en klub, og det ville virkelig undre mig hvis ikke Aab kan hente SL, når man henter eksempelvis Bøgelund, Andreas Johansson og kraftigt overvejde at købe Prica tilbage.

    At en klub har underskud betyder ikke at man dropper alt hvad der hedder indgående transfers...

    Tror dog også OB er et meget bedre bud! De har pengene, størrelsen og skal - som der tidligere er skrevet - komme med et eller andet efter Fall-salget. Og her kommer SLs "hjem-ønske" i den grad belejligt!!

    Ville gerne have Larsen til FCK. Mener han er større garant for mål end Ailton, Damen og Santin(Nordstrand må vel være fredet efter forleden;-)).
    But it's noooot gonna happennnnnn....

    Zan

  13. #12
    vandr er offline Ståle Raus medlem #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    482

    Re: Søren Larsen vil gerne til DK

    Jeg har hele tiden været tilhænger af at give Almeida chancen, men den synes jeg han har fået nu. Hvis man skiber ham afsted til sommer og gør aftalen med Junior og FCN permanent, så synes jeg at man skal sætte alle sejl ind på at få fat i Søren Larsen.

    En følgende angrebsstyrke ville få mange klubber i norden til at sukke misundeligt, og hæve overliggeren:

    Nordstrand
    Santin
    N'Doye
    Larsen
    Ståle RAUS!!!11! - og det med det vuns!

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Søren Larsen vil gerne til DK

    ›Jeg har hele tiden været tilhænger af at give Almeida chancen,
    ›men den synes jeg han har fået nu. Hvis man skiber ham afsted til
    ›sommer og gør aftalen med Junior og FCN permanent, så synes jeg
    ›at man skal sætte alle sejl ind på at få fat i Søren Larsen.

    ›En følgende angrebsstyrke ville få mange klubber i norden til at
    ›sukke misundeligt, og hæve overliggeren:

    ›Nordstrand
    ›Santin
    ›N'Doye
    ›Larsen

    Ikke hermed sagt at jeg ikke kunne se perspektivet i en Søren larsen, men med tilgangen af N´Doye og den type angrebsspiller ville en tilgang af Søren larsen ikke give stor mening, med mindre at N´Doye blev vejet for let.
    Selvom det er Ståle som er træner, tror jeg dog ikke at han vill praktisere et angrebsspil med 2 så stationære angrebsspillere.

    Ailton vises lige nu stor tillid, Santin er selvskreven, Nordstrand varmede op under sit kandidatur i søndag og Junior er brand varm i det nordsjællandske Sidstnævnte tror jeg dog næppe ender tilbage i Parken igen.

    Så mit bud er at Søren Larsen ikke ender i Fck qua den løn han sikkert også kræver og med de muligheder Fck pt. råder over på den sidste 1/3 af banen.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    890

    Re: Søren Larsen vil gerne til DK

    ›Jeg har hele tiden været tilhænger af at give Almeida chancen,
    ›men den synes jeg han har fået nu. Hvis man skiber ham afsted til
    ›sommer og gør aftalen med Junior og FCN permanent, så synes jeg
    ›at man skal sætte alle sejl ind på at få fat i Søren Larsen.

    ›En følgende angrebsstyrke ville få mange klubber i norden til at
    ›sukke misundeligt, og hæve overliggeren:

    ›Nordstrand
    ›Santin
    ›N'Doye
    ›Larsen

    Nu giver Larsen jo ikke udtryk for, at han ønsker en permanent aftale med en superliga klub, men forestiller sig (jf. artiklen) en lejeaftale på et års tid.
    "Han er hamrende dygtig, og det er noget af en præstation at få skabt en fankultur omkring noget, der reelt er et kunstprodukt." - Sagt om Flemming Østergaard

  18. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Søren Larsen vil gerne til DK

    ››Jeg har hele tiden været tilhænger af at give Almeida chancen,
    ››men den synes jeg han har fået nu. Hvis man skiber ham afsted til
    ››sommer og gør aftalen med Junior og FCN permanent, så synes jeg
    ››at man skal sætte alle sejl ind på at få fat i Søren Larsen.
    ››
    ››En følgende angrebsstyrke ville få mange klubber i norden til at
    ››sukke misundeligt, og hæve overliggeren:
    ››
    ››Nordstrand
    ››Santin
    ››N'Doye
    ››Larsen

    ›Nu giver Larsen jo ikke udtryk for, at han ønsker en permanent
    ›aftale med en superliga klub, men forestiller sig (jf. artiklen)
    ›en lejeaftale på et års tid.

    Og hvis alternativet er, at vi kun kan få lov til at leje Larsen for en enkelt sæson, så må det betyde nej tak med de angribere, vi i forvejen har. Så kan Brøndby tage sig af lejeaftalerne, som de jo havde kæmpesucces med for et par år siden.
    Mvh.
    Dane

  19. De følgende 6 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Søren Larsen
    By Gross in forum De korte linier
    Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 17.01.08, 18:39
  2. Søren Larsen til FCK...NU!
    By Håndbajeren in forum De korte linier
    Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 15.10.05, 20:14
  3. Søren Larsen til Djurgaarden(10)
    By Ham selv in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 16.06.04, 21:10

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •