Viser resultater 1 til 15 af 19

Emner: Spørgeskema til opgave på Uni

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    34

    Spørgeskema til opgave på Uni

    Hej allesammen

    Skulle i mellem snapsene til påskefrokosten have lidt tid til overs, må i meget gerne tage jer tid til at udfylde dette spørgeskema.
    Undersøgelsen skal bruges til en metodeopgave på statskundskab, og er naturligvis fuldstændig anonym.

    link
    http://www.survey-xact.dk/LinkCollec...y=8QUQ7JNP36C1

    på forhånd tak og god påske

    Johannes

    edit: beklager jeg ikke var mere præcis i min beskrivelse af spørgeskemaet...

    Spørgeskemaet er en del af en obligatorisk opgave i metode 2 på institut for statskundskab. Opgavens formål er, at opstille en hypotese, skabe et design til test af hypotesen og derefter udføre nogle statiske test på data. Med andre ord er formålet at anvende teorien i praksis.
    Som skrevet nedenfor omhandler spørgeskemaet viden om EU samt nogle socioøkonomiske spørgsmål. Det er ganske uskyldigt, og den eneste grund til jeg lagde den herind var for at får flere respondenter, hvilket giver flere muligheder for statistiske test. Testen er som sagt anonym.

    Jeg lagde linket herind, idet jeg tænkte det var uskyldigt og, at man såfremt man ikke havde lyst blot ville ignorere den.
    Sidst redigeret af Jodi : 11.04.09 kl. 19:20


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hjælp til Opgave.
    By fckcs in forum Bazar
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 30.01.08, 19:24
  2. Hjælp til uni-projekt.
    By TurboGnu in forum Bazar
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 22.03.04, 22:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •