Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Marek Sapara

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Marek Sapara

    Det er selvfølgelig et lidt underligt tidspunkt, at begynde at snakke om nye emner til den centrale midtbane, når nu Hutch og Hjalte fungerer så godt sammen for tiden.

    På den anden side set kunne Hutch sagtens forlade os efter sæsonen, og vi er jo også begyndt at drømme om, at Linderoth vender tilbage.

    Så jeg tillader mig at bringe et andet interessant emne op. Marek Sapara melder nu ud, at han formentlig er fortid i Rosenborg om ikke så længe.
    Jeg kan ikke huske, om vi bød på ham, da transfervinduet var åbent sidste gang, eller om det bare var spekulationer. Men hvis der overhovedet var noget om det, kan man dårligt afvise, at vi gør endnu et forsøg denne gang.

    Jeg kan ikke rigtig finde ud af, om Sapara er lige offensiv nok til vores spillestil. Det giver sig selv, at når man spiller med så offensive kanter, både på midtbanen og i forsvaret, kræver det nogle lidt mere defensive typer centralt. Det er Sapara ikke, men det er Hutch sådan set heller ikke, selvom han spiller defensiv midt på landsholdet.

    I hvert fald har jeg længe drømt om, at vi købte Sapara. Nu er muligheden der måske.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2
    Hjaltefanden Slettet

    Re: Marek Sapara


  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Marek Sapara

    Den artikel, hvor Sapara fabler om, at Rosenborg er Nordens største klub, er over et halvt år gammel. Siden er der endda kommet en ny artikel, hvor han åbner for en ny kontrakt med Rosenborg. I denne artikel afviser han dog igen alle andre skandinaviske klubber, men hvis man tager denne artikel, sammenholder den med den artikel, jeg linkede til først i dette indlæg og slutter af med at læse artiklen fra det øverste indlæg, kommer man jo frem til, at heller ikke Sapara er en fodboldspiller, der har et standpunkt for altid. Selvfølgelig kan vi få ham. Det handler primært om penge.
    Sidst redigeret af Gandhi : 15.04.09 kl. 11:24
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Marek Sapara

    ›Den artikel, hvor Sapara fabler om, at Rosenborg er Nordens
    ›største klub, er over et halvt år gammel. Siden er der endda
    ny artikel, hvor han åbner for en ny
    ›kontrakt med Rosenborg. I denne artikel afviser han dog igen alle
    denne artikel, sammenholder den med den
    ›artikel, jeg linkede til først i dette indlæg og slutter af med
    ›at læse artiklen fra det øverste indlæg, kommer man jo frem til,
    ›at heller ikke Sapara er en fodboldspiller, der har et standpunkt
    ›for altid. Selvfølgelig kan vi få ham. Det handler primært om
    ›penge.

    Sapara ville være en supersigning, især hvis Atiba skydes af til sommer. Men jeg tvivler på at han er interesseret i at skifte til Suppen hvis han bliver tilbudt at komme til et middelhold i fx Bundesligaen..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •