Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 61

Emner: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007
    Indlæg
    224

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København

    ›Hvorfor faen tage Ailton ud, når Santin brænder chance efter chance??
    ›Og hvorfor skifte Zanka ind istedet for Anton, når den stadig står 0-0?

    ›Ståle's veje er uransagelige..

    Enig med dig i det første, skandaløst af ståle. Men jeg tror anton blev skadet og derfor udskiftet med Zanka.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    147

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København

    flot kamp, meget ståle proffessionelt og hold da op hvor var FCK koncentreret :-S

    tja det er bare ikke godt nok og hvem skal have skylden??????????
    May the force be with you

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    376

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København

    ›flot kamp, meget ståle proffessionelt og hold da op hvor var FCK
    ›koncentreret :-S

    ›tja det er bare ikke godt nok og hvem skal have skylden??????????

    Hmm hvem vil du gi den? Vi skaber mega meget, og brænder helt vildt. I sær i første halvleg.

    Jeg vil gi ole b og agf skylden. For så heldig er man squ sjældent.
    Og så må santin vist også tage og blive lidt længere på træningsbanen imorgen, og sionko skal da bare spille på tværs nå han har rundet keeperen.

    Jeg syntes faktisk ( og ja det mener jeg) at vi spiller en go kamp, der er masser af løb og vilje.Jeg håbr bare vi ikke mister hoved nu, man kan tabe på mange måder. Og den i dag er udentvivl den mest irreterne.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København

    Santin og Sionko må sove meeeeeeeeeeget dårligt i nat med alle de gigantiske afbrændere de to havde. :(

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København

    Herregud! Vi lavede et fuckup, ligesom vi gjorde mod Esbjerg. Der kommer vel et enkelt eller to mere i foråret - og så kan vi jo bare glæde os over at der ikke er et hold der kører alle kampe hjem på cruise control, som eksempelvis AaB gjorde i sidste sæson.

    Det jeg hæfter mig ved er (som Fcmio også er inde på), at vi spiller en glimrende kamp og skaber vel nok chancer til en sejr med 3-4 mål på en dag hvor angriberne er lidt skarpere. Jeg havde først for alvor været nervøs hvis vi spillede som BIF har gjort i størstedelen af foråret.

    De fleste "eksperter" - inklusiv mange af FCK's spillere - har spået at det bliver en tæt kamp i toppen, der sandsynligvis først bliver afgjort i sidste eller næstsidste runde. Indtil videre er der intet der tyder på andet, og så må vi vel bare glæde os over at vi trods alt har hentet point på BIF her i foråret og stadig ligger nummer 1.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  10. De følgende 10 brugere er enige:

  11. #36
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København

    ›Herregud! Vi lavede et fuckup, ligesom vi gjorde mod Esbjerg. Der
    ›kommer vel et enkelt eller to mere i foråret - og så kan vi jo
    ›bare glæde os over at der ikke er et hold der kører alle kampe
    ›hjem på cruise control, som eksempelvis AaB gjorde i sidste
    ›sæson.

    ›Det jeg hæfter mig ved er (som Fcmio også er inde på), at vi
    ›spiller en glimrende kamp og skaber vel nok chancer til en sejr
    ›med 3-4 mål på en dag hvor angriberne er lidt skarpere. Jeg havde
    ›først for alvor været nervøs hvis vi spillede som BIF har gjort i
    ›størstedelen af foråret.

    ›De fleste "eksperter" - inklusiv mange af FCK's
    ›spillere - har spået at det bliver en tæt kamp i toppen, der
    ›sandsynligvis først bliver afgjort i sidste eller næstsidste
    ›runde. Indtil videre er der intet der tyder på andet, og så må vi
    ›vel bare glæde os over at vi trods alt har hentet point på BIF
    ›her i foråret og stadig ligger nummer 1.

    Der er ingen tvivl om, at præstationen isoleret set ikke var dårlig i dag. Og det er også svært at stå og sige, at eksempelvis Santin spillede dårligt i dag, for hvis han havde scoret på to af sine chancer i dag, så havde han været fantastisk i alles øjne. Han brænder chancer i dag, men spillemæssigt gør han det ganske udmærket. Det samme kan siges om Sionko, som dog savner noget af fordums skarphed i udfordringerne og sine gennembrud.

    Vi møder et svagt spillende FCM hold i midtugen, og på hjemmebane i Parken er jeg sikker på, at vi nok skal hive tre point hjem. Godt nok fuckede vi også gevaldigt op i dag mod en formsvag modstander, men jeg er sikker på, at holdet er professionelt nok til ikke at dumme sig to gange i træk. Man kan håbe, at der kommer en reaktion ala den efter EfB-kampen, hvor vi spillede en rigtig god kamp og vandt over vores mesterskabskonkurrenter fra Odense.
    Mvh.
    Dane

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København

    ›Hmm hvem vil du gi den?

    Ulrik Laursen. Han har været en dyr mand for FCK - i mere end én forstand.

    Ellers enig i, at FCK spillede en fin kamp.

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #38
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    376

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København

    ››Hmm hvem vil du gi den?

    ›Ulrik Laursen. Han har været en dyr mand for FCK - i mere end én forstand.

    ›Ellers enig i, at FCK spillede en fin kamp.

    Hvordan kan det være hans skyld når det er Zanka der ikke holder laursens linie? Havde han gjort det, så var der offside. Laursen har ikke øjne i narken, men det burde Zanka ha foran, og burde kunne se at Ole B lå bag laursen, han skulle bare ha hold linien.

    Det er vores afbrænders skyld at vi taber idag. Så drop for engangs skyld den hetz af laursen. Han stopper mange angreb i dag og spiller faktisk en del gode bolde frem.


  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København

    Jeg synes, at dagens kamp med alt synlighed viste, at Kvist simpelthen ikke er god nok til at dække den back!
    Han producerer intet frem af banen, og hans indlæg bringer tankerne tilbage på Jonas Kamper. Hans pasninger frem af banen, løber - ligesom mange andre af forsvarsspillerne idag - alt for over ud over enten baglinien eller sidelinien.
    Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor man ikk prøver at spille bolden frem, i stedet for gang på gang at lægge den ned til målmanden. Javist, det lykkedes af og til, men det er simpelthen en alt for lille procentdel, hvorpå vi bliver farlige på denne facon!

  16. De følgende 9 brugere er enige:

  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København

    Som flere har været inde på, er dagens kamp ikke noget, der lægger op til, at vi er på vej i krise. Ved pausen burde stillingen have været 3-0, og det kommer lidt ud af det blå, at Santin var så forbandet uskarp. Mange leverer en fin indsats, hvor jeg især synes, at Atiba, Hjalte og Ailton markerer sig stærkt. Grønkjær har som sædvanlig også mange glimrende gennembrud, men har til gengæld også adskillige uprovokerede fejl, hvor han forsømmer at spille medspillerne i fødderne. Også lidt ærgerligt at Wendt tilsyneladende havde glemt, hvordan man dækker op og ikke bare står og kigger på en hoppende bold lige foran eget felt.

    Enkelte problemer kan jeg dog godt få øje efter dagens kamp. Det ene er ikke nyt - vi har ligaens dårligste midterforsvar, når det kommer til afleveringer fremad banen. Det er helt håbløst, og er noget, Ståle simpelthen MÅ forholde sig til, for antallet af fuldstændig adresseløse, lange bolde op i modstandernes felt er i hver eneste kamp uhørt.

    Det andet er, at hvis Pospech kommer til at sidde ude i længere tid, kan det koste os mesterskabet. Ud over at mangle hans dynamik og energi på højrekanten, betyder det nemlig, at vi skal trækkes med Kvist. Han var så ufattelig lad, ukoncentreret og uengageret i dag, at det må give anledning til store bekymringer, at vi ikke reelt har andre alternativer til pladsen.
    Sidst redigeret af Ace : 20.04.09 kl. 08:35
    HIC SUNT LEONES

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #41
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København

    ›››Hmm hvem vil du gi den?
    ››
    ››Ulrik Laursen. Han har været en dyr mand for FCK - i mere end én forstand.
    ››
    ››Ellers enig i, at FCK spillede en fin kamp.

    ›Hvordan kan det være hans skyld når det er Zanka der ikke holder
    ›laursens linie? Havde han gjort det, så var der offside. Laursen
    ›har ikke øjne i narken, men det burde Zanka ha foran, og burde
    ›kunne se at Ole B lå bag laursen, han skulle bare ha hold linien.

    Det er sgu noget fis. Laursen laver sin - efterhånden vanlige - strækøvelse, hvor han simpelthen ligner en rigtig rigtig gammel mand, som ikke kan nå bolden. Den har han altså lavet en 2-3 gange efterhåndne i dette forår, og det ser lige skidt ud hver gang. Den bold, må simpelthen ikke slippe forbi ham - og hvis den skal have lov til at passere er det fordi den i så fald ligger tilpas tæt på Jesper C. Ud med Laursen.......... ogh hvis Antonssen så en dag kan spille 90 min. så lad Anton og Zanka udgøre vores center forsvar. Ikke at jeg så i øvrigt syntes det er særligt tilfredsstillende, men så må de ud i markedet igen til sommer.

    ›Det er vores afbrænders skyld at vi taber idag. Så drop for
    ›engangs skyld den hetz af laursen. Han stopper mange angreb i dag
    ›og spiller faktisk en del gode bolde frem.

    Jeps enig. Vi taber fordi vores angribere brænder for meget. Man må forvente at de kunne lave bare et mål i dag. Men meget uenig i at Laursen spiller gode bolde frem. Ham og Antonssen er sgu ikke særligt gode venner med bolden, og ingen af dem burde overhpvedet tænke på at slå en lang aflevering. Det er en falliterklæring hvis vores spil - med DKs dyreste og bedste trup, jf. rorgængeren -skal bygges op på lange afleveringer fra centerforsvarerene. Vi bør simpelthen have spillere der kan føre bolden frem uden at sparke. Det syntes i øvrigt også at fungere for det meste af tiden. Losseriet hører fortiden til - det er jo noget de har overtaget på Vestegnen.

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #42
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København

    >Enkelte problemer kan jeg dog godt få øje efter dagens kamp. Det ene er ikke nyt - vi har ligaens dårligste midterforsvar, når det kommer til >afleveringer fremad banen. Det er helt håbløst, og er noget, Ståle simpelthen MÅ forholde sig til, for antallet af fuldstændig adresseløse, lange >bolde op i modstandernes felt er i hver eneste kamp uhørt.

    Enig. Den taktik har udelukkende sin berettigelse i de døende minutter, hvor der sigtes efter N´Doye. Det må være muligt at lade en central midtbanespiller gå ned og hente den, eller bygge op over backen.
    De adressløse er lige til at få lange klodser af og en fornøjelse for f.eks. en mand med Kim Madsens størrelse at arbejde med.

    Ellers var spillet som sådan ganske pænt i dag.

  22. #43
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København

    ›››Hmm hvem vil du gi den?
    ››
    ››Ulrik Laursen. Han har været en dyr mand for FCK - i mere end én forstand.
    ››
    ››Ellers enig i, at FCK spillede en fin kamp.

    ›Hvordan kan det være hans skyld når det er Zanka der ikke holder
    ›laursens linie? Havde han gjort det, så var der offside. Laursen
    ›har ikke øjne i narken, men det burde Zanka ha foran, og burde
    ›kunne se at Ole B lå bag laursen, han skulle bare ha hold linien.

    ›Det er vores afbrænders skyld at vi taber idag. Så drop for
    ›engangs skyld den hetz af laursen. Han stopper mange angreb i dag
    ›og spiller faktisk en del gode bolde frem.

    Laursen var/er maginal bedre venner med bolden end JC var idag. Hans spil frem i banen lader meget tilbage at ønske, gud bedre mig, jeg fik vist enda sagt at vi burde købe en daniel agger så ringe vores opspil fra bunden var.

    Laursen, er totalt over the hill, og hvis han ikke er færdig til sommer, bliver jeg meget trist til mode. Vi skal have nogle bedre forsvare til at fodre vores midbane og eller angribere. Se blot hvor, uden andre sammenligninger iøvrigt, låst liverpool spil kan blive med carrager og skertl på banen, man skulle tro det var et serie 4 hold når liverpool skal føre en bold frem gennem de to.

    Antonsen har spillet nogle solide defensive kampe før sin sidste skade, og selvom larsson så lidt usikker ud mod et serie hold, så håber jeg stadigt vi får en af allsvenskens bedst forsvar op i omdrejninger igen, i mellemtiden må han hellere end gerne få kamp træning end at sætte dinosaursen på banen ingen.

    Zanka har flere gange vist at han kan tage nogle gode træk frem i banen og slippe fornuftigt af med "klatten". Ham og laursen er dimentralt modsætninger, laursen glimter engang imellem, men har mange kedelige udfald, hvor zanka har nogle kedelige udfald, men glimter meget.

  23. #44
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København

    jeg synes det er lidt sært at folk sidder og skyder skylden på defensiven. vi skaber hamrende mange chancer og havde santin ikke været lige så uskarp som det berømte våde bølgepap havde den kamp været lukket i de første 45 minutter. SKylden må ligge på santin... og ståle for ikke at skifte ham ud med nordstrand ved halvleg
    Europapokal

  24. De følgende 9 brugere er enige:

  25. #45
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København

    Jeg sad netop og undrede mig meget over den manglende udskiftning af Santin, argumentet må ha´ været, at nu kunne manden vel ikke brænde flere chancer, men vi blev klogere. Derudover ærgrede mig helt vildt over, at det ikke var Ailton der fik chancerne, han virkede skarp på den ene han fik og skabte i det hele taget mere end hans angrebspartner.

    Dog er jeg fortrøstningsfuld, den kamp skulle ha´ været vundet og det var en af de famøse stolpe ud kampe, som der kommer et par stykker af i løbet af en sæson.

    Op på hesten igen, vi kan vel næppe være så uheldigen en gang mere?
    Sidst redigeret af Fc Devil : 20.04.09 kl. 08:52

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts og kamptråd: FC København - AGF (7/3-2010)
    By Lundberg_aus_Lolland in forum De korte linier
    Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 08.03.10, 15:57
  2. Optakts- og kamptråd: FC København - AGF
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 17.08.09, 13:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •