Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 35

Emner: Brian i Fængsel..?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    571

    Brian i Fængsel..?

    Onside har lige haft en kæmpe skandale-indslag om vores "fængsels-sang" mod Brian Steen Nielsen...!

    Jeg synes nu ikke lige det var så slemt..!

    Når man tænker på alle de andre trussel-sange der er rundt om i landet, er det her overhovedet ikke noget alvorligt..!

    Hvad siger i...?
    Mvh.
    Thomas

    Luk nu røven og gør plads!

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,916
    Ærlig talt, så tror jeg det røre Brian Steen en papand den lille korte sang. Han har prøvet det der er være i sin karriere.
    Iøvrigt bør Brian Steen vel have FAIR PLAY prisen i dag. Jeg tror squ ikke han lavede et eneste frispark!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846
    ›Ærlig talt, så tror jeg det røre Brian Steen en papand den lille
    ›korte sang. Han har prøvet det der er være i sin karriere.

    ›Iøvrigt bør Brian Steen vel have FAIR PLAY prisen i dag. Jeg tror
    ›squ ikke han lavede et eneste
    ›frispark!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!

    Altså ud over situationen hvor han strækker benet, så Ole T. må en tur ud til behandling? Det var da en rigtig lille svinestreg!

    Nej, det er en kæmpe fis i en hornlygte, når Onside prøver at piske en stemning op om en ligegyldigt - og på ingen måder anstødelig slagsang.
    Brian burde jo have været i fængsel - så enkelt er det. At han ikke kommer det, er mig en gåde - og må vel give de unge purke en underlig opfattelse af, hvad man kan slippe af sted med i Lovens Danmark.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    571
    ›Hvad sagde de da?

    Noget med om hvad diverse spillere og trænere synes om sangen..!

    Og så prøvede Peter Nielsen at stoppe sangen efter opfordring fra Claus Bo Larsen..!

    Det er bare underligt at de gjorde så meget ud af det..?
    Mvh.
    Thomas

    Luk nu røven og gør plads!

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    366
    Nu har jeg ikke lige et fjernsyn ved hånden siger i seriøst at Onside mente det var OK at den sang blev stoppet?

    Og så lige et spørgsmål til, er der nogle der kan komme på en linende episode hvor en dommer har prøvet at få tilskuerne til at stoppe en sang?

    [SIZE=4][SIZE=7]Brian i Spjældet vi vil ha’ Brian i spjældet[/SIZE][/SIZE]

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    571
    ›Og så lige et spørgsmål til, er der nogle der kan komme på en
    ›linende episode hvor en dommer har prøvet at få tilskuerne til at
    ›stoppe en sang?

    Du mener hvor en dommer har opfordret en hjemmeholds-spiller til at få hjemmeholds-tilskuerne til at stoppe en sang..!
    Mvh.
    Thomas

    Luk nu røven og gør plads!

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    366
    ››Og så lige et spørgsmål til, er der nogle der kan komme på en
    ››linende episode hvor en dommer har prøvet at få tilskuerne til at
    ››stoppe en sang?

    ›Du mener hvor en dommer har opfordret en hjemmeholds-spiller til
    ›at få hjemmeholds-tilskuerne til at stoppe en sang..!

    Ja

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    299
    Hold da kæft hvor sygt! Hvad fanden rager det dommeren hvad vi synger?!?

    Onside er simpelthen FOR dumme! Der bliver sunget 10 gange værre ting i 1. division, men fordi 5000 gør det i Parken, så skal der gøres et nummer ud af det?

    Brian Steen er en dømt voldsmand og det er et faktum, som hverken dommeren eller Onside kan rokke en skid ved! Og jeg VIL ha Brian i fængsel!

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,559

    Pis og papir!

    Vi sang den én gang i ca. 30 sekunder. Hvorfor skal de tanter på Onside-redaktionen gøre noget ud af det. Når nu Brian Steen, i øvrigt mirakuløst, slap for fængselsstraf for det forbandede svineri han har leveret.

    Det kan umuligt ophidse nogen andre end Tv3 fyrene. Lad dem bare prøve at få en historie ud af det. Det er jo bare endnu et bevis på hvilket Ude&Hjemme foretagende det er de kører.

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    366
    Hvad bliver det næste man ikke må?

    Bliver følgende forbudt:

    Bonderøve, bonderøve.

    Sangen ”jeg har set en rigtig brøndby fan”

    Skandale dommer, skandale dommer.

    Eller hvad?

    mvh
    Andreas

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    407
    Det betyder jo bare at næste gang vi har besøg af højesteretsdommer Claus så må vi jo bare synge den igen og se hvad han siger denne gang

    MEGET MÆRKELIGT AT HAN BRUGER TID PÅ DEN SLAGS OVERHOVEDET


    /hp - dejlig dag i Parken
    #1) Havnefronten tilbage til københavnerne!
    #2) Kun ægte græs i Parken - tak!
    #3) Jeg savner Lars Højer til vores frispark

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    12
    Jeg kan slet ikke se at en fodbolddommer skal kunne bestemme at tilhaængerne ikke må synge smædesange om det andet holds spillere. Det er sku da det der også er charmen ved at man er til kamp og efter kampen kan man så mødes med modstanderens fans over en kop øl!
    Brian S. Nielsen og Mohammed Zidan skulle ha haft en fængslesdom begge to. Det kan ikke passe at man kan slippe så billigt , som de to har gjort!!
    -
    Sunz
    http://david-beckham.dk - Nu også med konkurrencer om fede præmier og bla.a omtalt i Ekstra Bladet på "Fansiden" tirsdag!

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711
    ›Og så prøvede Peter Nielsen at stoppe sangen efter opfordring fra
    ›Claus Bo Larsen..!

    ..Aarrrh, det er vist så meget sagt. Dommer CBL opfordrede ikke direkte til at sangen skulle stoppes, men nævnte overfor Peter Nielsen, at han ikke fandt sangen fra tilskuerne særlig smart.


    ›Det er bare underligt at de gjorde så meget ud af det..?

    Onside i en nøddeskal. Der skal "tæskes og dvæles" ved alt muligt andet end fodbold.
    Derfor viste de f.eks. ikke den situation ca. 10 min. før tid, hvor Alvaro Santos via en fænomenal "brasilianerfinte" nede ved baglinien snyder en AGF'er og dernæst lægger flat ind over.
    Kunne godt have tænkt mig at se denne lækre detalje igen, men ak....

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    169
    tja, nu er det anden gang vi vil ha´ en AGF-spiller i spjældet...så det næste bli´r vel hele holdet...;-)

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    91

    ?????

    Jeg har desværre ikke set Onside, da jeg under lykkelige omstændigheder var i Parken til fodbold ;-)

    Men men men, da jeg kommer hjem siger konen sq til mig at skandaledommeren havde sagt "at han nok ikke kunne stoppe kampen", på grundlag af Brian i spjældet sangen, men at han fandt det forkasteligt, og at han bad Kong Peter ;-) om at stoppe den. PASSER DETTE?

    Hvad i alverden tror den dommer han har gang i? Hvem eller hvad tror han, han er? Hvorfor ber Nielsen ham rende og hoppe?

    Brian Svin er en dømt voldsmand, dette er et urokkeligt fact!!!!!!!

    Mon ikke visse medier og personer, skal passe grundigt på at de ikke får pisse folk af for alvor.
    FORZA VIOLA

    Det er muligt at man i dag sletter næsten alt der kommer fra blandt andet jeres hånd, og det har jeg det ganske udmærket med. Jeg skal ikke kunne sige det, da jeg som tidligere skrevet ikke frekventerer SSO så meget som dig. :) (Citat Sterup)

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Brian Nielsen
    By fckboy32 in forum Transferforum
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 26.07.09, 13:07
  2. Don'en i fængsel!!
    By Nosferatu in forum Diverse
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 24.06.05, 11:26
  3. Doktoren i fængsel?
    By Lounen in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 12.04.05, 12:07
  4. Zidan i fængsel - helt sikkert !
    By Elle in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 09.12.04, 10:38

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •