Viser resultater 1 til 14 af 14

Emner: Når lejeaftalerne er slut?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    108

    Når lejeaftalerne er slut?

    I øjeblikket er der meget at tænke på med den tætte guldkamp!
    Men vi skal ikke glemme at vi har 3 mand ude i andre klubber, Jose Junior, Rasmus Würtz og Nathan Coe.
    Hvad skal der ske med disse spillere når sæsonen er slut?
    Junior i FC Nordsjælland, Würtz i Vejle og Coe i Örgryte.


    Jose Junior, FC Nordsjælland:
    Han har været i målhumør. I de første 8 kampe har han nettet 5 gange. Det er imponerende og vi kan spørge os selv om han skal tilbage til København eller ej? Skal han sælges til FCN for et lille million beløb eller skal vi satse på ham hvis vi mister enten Nordstrand, Santin eller Ailton? Vil der komme interesse for Junior andre steder fra?

    Rasmus Würtz, Vejle Boldklub:
    Rasmus er kommet tilbage efter en længere skadesperiode og har gjort det ganske fornuftigt i Vejle. Han har scoret et mål i 2-3 nederlaget til FC Midtjylland. I den kamp spillede Rasmus vel den flotteste kamp i meget lang tid. Han er hentet til for at undgå en Vejle nedrykning. Men hvad skal der ske med ham? Hvis Vejle IKKE rykker ned, bliver Würtz så i jylland? Hvad hvis de rykker ned? Kalder Aab på ham? Kan han komme tilbage til os hvis vi mister f.eks Hutchinson? Så er der en ledig plads? Eller passer Würtz ikke ind i det "nye" FCK?

    Nathan Coe, Örgryte:
    Coe er en tålmodig mand. Han kom til FCK i januar 2007 og har siden været 2. målmand. Han har fået 3-4 kampe i FCK (er i tvivl) hvor han har gjort det godt. Han levere varen når han får chancen. Hvad skal der ske med ham? Vil han finde sig i at være 3. målmand når den nye sæson starter op? Hvad sker der hvis vi mister Jesper Christiansen? Bliver Coe så påny 2. målmand og Wiland 1. målmand?

    Hvad er jeres holdning? Skal de alle 3 ud af vagten eller skal de komme tilbage og kæmpe?

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2009
    Indlæg
    66

    Re: Når lejeaftalerne er slut?

    Jeg mener ikke at Junior passer til vores spillestil. Derfor synes jeg ikke han burde vende tilbage til FCK til sommer.

    Rasmus Würtz har jeg stadig lidt credit til. Jeg synes han gør det godt i Vejle. Og jeg synes, at han skal have en chance til, for at vise hvad han kan hos byens hold.

    Nathan Coe. Har ikke set ham spille så mange kampe, og med købet af Johan Wiland synes jeg personligt ikke, at han burde blive i klubben. Selvfølgelig hvis JC ryger til sommer, så kan han vel godt bruges som 2. valg?

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Når lejeaftalerne er slut?

    Jeg har set Nathan Coe stå på mål for Örgryte en enkelt kamp. Det var absolut ikke Coes bedste kamp og han var mere eller mindre skyld i 2 af målene.

    Coe har sluppet 12 mål ind i de første 4 kampe. Blandt andet har man tabt 1-5 til GAIS på hjemmebane, og 3-0 ude mod Malmö. Og senest 3-0 ude mod IFK Göteborg. Jeg skal ikke kunen sige om det er Coe eller forsvaret der er de skyldige. Det er nok højst sandsynligt en kombination.
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    459

    Re: Når lejeaftalerne er slut?

    en enkelt kamp. Det var absolut ikke
    ›Coes bedste kamp og han var mere eller mindre skyld i 2 af
    ›målene.

    ›Coe har sluppet 12 mål ind i de første 4 kampe. Blandt andet har
    ›man tabt 1-5 til GAIS på hjemmebane, og 3-0 ude mod Malmö. Og
    ›senest 3-0 ude mod IFK Göteborg. Jeg skal ikke kunen sige om det
    ›er Coe eller forsvaret der er de skyldige. Det er nok højst
    ›sandsynligt en kombination.


    Coe var ikke med mod GAIS pga noget med at arbejdstilladelsen ikke var kommet endnu!

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Når lejeaftalerne er slut?


    ›Coe var ikke med mod GAIS pga noget med at arbejdstilladelsen
    ›ikke var kommet endnu!


    Så var de fem mål ihvertfald ikke hans skyld :)
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    279

    Re: Når lejeaftalerne er slut?

    Jeg må indrømme, at jeg har et godt øje til Junior. Jeg synes, han er en fantastisk afslutter og bytter ham gerne for Nord. Han havde lavet hattrick mod gymnastik foreningen i søndags hvis han havde fået spilletid.;-) Men Juniors store problem er nok, at Ståle ikke har i sinde at give ham den spilletid, der ellers kunne gøre ham til vores første ligatopscorer. Så jeg tror at han enten fortsætter på leje i FCN eller bliver solgt.

    Pølse kan vi godt bruge i truppen og særligt hvis der sker det jeg frygter, nemlig at vi mister en af vores bedste spillere Atiba. Han fortjener en chance mere. Og jeg tror han får den.

    Coe kan vi ikke bruge i vores nuværende trup p.g.a. hans ikke EU-pas. Men et salg af Junior og Atiba kunne måske åbne en dør på klem for ham. Men mit gæt er, at han bliver solgt.




    FORZA FC

  10. Den følgende bruger er enig i dette:
    MSO

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    143

    Re: Når lejeaftalerne er slut?

    ›Jeg må indrømme, at jeg har et godt øje til Junior. Jeg synes,
    ›han er en fantastisk afslutter og bytter ham gerne for Nord. Han
    ›havde lavet hattrick mod gymnastik foreningen i søndags hvis han
    ›havde fået spilletid.;-)

    Udover Santin, hvem havde så ikke scoret hattrick mod AGF?
    Didier Drogba: "Fucking disgrace"

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007
    Indlæg
    224

    Re: Når lejeaftalerne er slut?

    ›Jeg må indrømme, at jeg har et godt øje til Junior. Jeg synes,
    ›han er en fantastisk afslutter og bytter ham gerne for Nord. Han
    ›havde lavet hattrick mod gymnastik foreningen i søndags hvis han
    ›havde fået spilletid.;-) Men Juniors store problem er nok, at
    ›Ståle ikke har i sinde at give ham den spilletid, der ellers
    ›kunne gøre ham til vores første ligatopscorer. Så jeg tror at han
    ›enten fortsætter på leje i FCN eller bliver solgt.


    Hm du vil simpelthen bytte ham for vores mest effektive aflsutter, samt topscorer samt den person der har 2 flest assists? Junior skal aldrig nogensinde tilbage til FCK, han er for elendig som en holdspiller. Mit største ønske er at få ham solgt.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    38

    Re: Når lejeaftalerne er slut?

    Jose Junior, FC Nordsjælland:
    Vil egentlig helst undgå at han kommer til klubben igen, ser ham bare som værende en udgift for klubben, virker ikke som en spiller der passer ind i det fancy system vi spiller. I min bog vil det være fantastisk hvis han blev solgt.
    Kunne da være fint hvis det var HR. FCN købte ham, da han kommer fint ud af det oppe mod nord.


    Rasmus Würtz, Vejle Boldklub:
    En spiller jeg bestemt godt kunne se i klubben igen, ingen tvivl om det, såfremt han kunne finde sit gamle Aab niveau frem igen, hvilket jeg desværre ikke helt tror er muligt. Men man kan da håbe.

    Nathan Coe, Örgryte:
    En spiller jeg ikke har noget desideret forhold til, han har ikke spillet mange kampe for første holdet så kan ærligt ikke bedømme om hans niveau er højt nok til at være en del af holdet, som anden målmand vil det vel være fint, lidt ærgeligt han er non eu spiller.

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Når lejeaftalerne er slut?

    Junior:

    Ryger helt sikkert! Ståle gider ham jo ikke, og han ville ikke få spilletid. Ikke engang hvis Santin bliver fyret afsted, men efter GF-kampen skal vi nok ikke bekymre os for meget om det;-)
    FCN får ham for en slik, og det også fint. Manden er 32...

    Würtz:

    Er meget overrasket over folks positive tilgang til manden! Han er på INGEN MÅDE den vi leder efter! Vi har 4 rimelig statiske Midtbaner(Hjalte, TK, Atiba, Kvist), hvor Atiba må siges at være mest kreativ. Atiba bliver jo nok solgt, og en midtbane bestående af Hjalte/TK/Würtz skræmmer mig VIRKELIG! Så kan i godt gøre jer klar til - ofte - at stå i Parken i 88. min, og inderligt håbe de lige får skubbet en enkelt over stregen vs. Vejle BK. Puha nej, ikke Würtz tilbage!!

    Coe:

    Farvel... Han har stået ca. 4 kampe, og har ikke lavet de store brølere. MEEEN, det er også tydeligt at han på ingen måder besider den autoritet som er vigtig for en keeper, og det vil aldrig nogensinde blive godt nok! En keeper som ham ville være fin for Lyngby BK eller...tjaa Orgryte....
    Måske som 2. valg, men som andre også påpeger har han det forkerte pas...

    Køb nu bare Linde tilbage til den midtbane, så vi kan få lagt nogle sukkerbolde til vores Strikers, ligesom vi får en motor der får Hjalte til at ligne mig dengang jeg slog mine folder i Skovshoved(læs: ikke prangende).

    Zan

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Når lejeaftalerne er slut?

    Jose Junior, FC Nordsjælland:

    Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg ikke, at manden har de varmeste følelser for FCK. Så om han selv ønsker at være en FCK-spiller til næste sæson er tvivlsomt. Det kommer selvfølgelig an på hans ambitioner, men han må vel indse at han er 32 og i sit sene efterår af sin karriere. Jeg tror han hygger sig fint I FCN og hvis de vil have ham, skal de være mere end velkomne.
    Jeg kan heller ikke finde en plads til ham I truppen. Det skulle være ved et salg af Santin og så køre et fast format med ét stk. stor angriber + ét stk. lille angriber, og så derfra rokere med Damen. Jeg synes nu bare at han spiller som han altid har gjort, dog i et system der passer ham bedre. Han kommer nok aldrig til at passe ind i FCKs spillestil, hvilket Ståle og han selv nok er enig i. Farvel til Junior.

    Rasmus Würtz, Vejle Boldklub:

    Tjah. Han gør det fint I Vejle, men er stadig ikke på det niveau som vi hentede ham for. Han ville helt sikkert være god at have på bænken! Men jeg ser gerne lidt fornyelse på midten og jeg mener stadig ikke han lever op til FCKs ambitioner. Han skal ihvertfald oppe sig lidt og ramme omtrent samme niveau som i AaB-tiden først. Den er svær egentlig. Hvis de rigtige bud kommer så ryger han afsted, men han bliver nok ikke sluppet på rabat. Så om nødvendigt kan han sidde på bænket og så prøve at spille sine chancer, hvad enten han kan lide det eller ej.

    Så spørger du også om AaB kalder på ham? Med mindre jeg har overset noget, så er fans og supportere I Aalborg vidst nok liiidt fortørnede over hans skifte til Køuenhavnsstrup. Jeg tror ikke det ville være i bedste interesse at prøve at hente ham tilbage.

    Nathan Coe, Örgryte:

    Hmm han har lukket 12 mål ind i sæsonens første 4 kampe. Nu er der jo stadig kampe til ham i Örgryte, men hvis han skal fange nogens interesse må han til at oppe sig. Det siger jeg så uden at have set ham spille, så det kan jo også sagtens være at han står ganske godt, men bliver svigtet af sine medspillere. Men stadig så er Örgryte oprykkere og har pt. 0 point. Hvis ikke dette ændrer sig gevaldigt kigger de sig nok om efter en anden løsning end et køb/forlænget lån af Coe.

    Han skal være velkommen som 2. mand mellem stængerne ved salg af JC. Og det bliver nok også hans situation med mindre det snart ser pænere ud på papiret.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #12
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Når lejeaftalerne er slut?

    ›Så spørger du også om AaB kalder på ham? Med mindre jeg har
    ›overset noget, så er fans og supportere I Aalborg vidst nok
    ›liiidt fortørnede over hans skifte til Køuenhavnsstrup. Jeg tror
    ›ikke det ville være i bedste interesse at prøve at hente ham
    ›tilbage.

    En fortabt søn kan vel altid vende tilbage. Vi taler jo ikke om Ulrik Laursen/OB-sinker niveau. Og med Augustinussens skifte in mente så står AaB jo og mangler en mand til den defensive midt. Jeg tror et Würtz skifte tilbage til AaB er blevet langt mere sandsynligt i løbet af de sidste par dage.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    176

    Re: Når lejeaftalerne er slut?

    ›Junior:

    ›Ryger helt sikkert! Ståle gider ham jo ikke, og han ville ikke få
    ›spilletid. Ikke engang hvis Santin bliver fyret afsted, men efter
    ›GF-kampen skal vi nok ikke bekymre os for meget om det;-)
    ›FCN får ham for en slik, og det også fint. Manden er 32...

    Der er kun ÉN 32...!!!!

    Spøg til side, tror du har ret. Og har iøvrigt også på fornemmelsen at han ville gå helt ned igen hvis han kom tilbage. Der er bare nogle spillere som aldrig slår til i FC.
    ...ateist siden 29. september 2005....

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2009
    Indlæg
    66

    Re: Når lejeaftalerne er slut?

    Jeg kan egentlig læse mig til der er nogle (ligesom mig), der heller ikke mener Junior passer til vores spillestil.. Synes I så han er et fejlkøb? Hans scorings gennemsnit er jo ret godt for os. Men selvfølgelig scorede han mange mod Cliftonville, så det trækker op.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Er indkøbene slut nu?
    By MadsFCK in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 30.06.05, 19:45
  2. Strejken er slut!
    By Loki in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 25.08.04, 10:49
  3. NU er det slut!!!
    By Dude in forum De korte linier
    Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 09.11.03, 10:47

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •