Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 19

Emner: Kampens spiller (FCK-AGF)...

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    57

    Kampens spiller (FCK-AGF)...

    ..blev Todi. Pga hans 2 mål - går jeg ud fra. Nuvel det var da godt sat ind, men resten af kampen er der jo intet fra ham. Jeg ved at mandens opgave er at lave mål og så kan resten være ligemeget. Og al respekst for det, men hvordan kan man vælge Todi frem for Mykland efter dagens kamp. Mykland står konstant rigtigt, vælger de rigtige beslutninger og erobrer et utal af bolde. Han var suveræn og klart banens bedste.
    Det er sgu for nemt at stemme Todi hvergang...

    Bare min 25 ørers sure opstød, efter en 99,9% top eftermiddag i Parken.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    50
    Jeg har altid været hård mod mykland, men jeg vil give dig ret, jeg stemte også på mykland....

    dog skal man ikke kimse af to måls todi....

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641
    ›..blev Todi. Pga hans 2 mål - går jeg ud fra. Nuvel det var da
    ›godt sat ind, men resten af kampen er der jo intet fra ham. Jeg
    ›ved at mandens opgave er at lave mål og så kan resten være
    ›ligemeget. Og al respekst for det, men hvordan kan man vælge Todi
    ›frem for Mykland efter dagens kamp. Mykland står konstant
    ›rigtigt, vælger de rigtige beslutninger og erobrer et utal af
    ›bolde. Han var suveræn og klart banens bedste.

    ›Det er sgu for nemt at stemme Todi hvergang...

    ›Bare min 25 ørers sure opstød, efter en 99,9% top eftermiddag i Parken.


    Myggen var min MOM og det vil han være resten af året :-)
    han er 100% klasse og dejlig anderledes....så hvis ikke BT hetzer ham
    ud af København, så håber jeg at han forlænger kontrakten.

    Han er i fantastisk form og er en meget vigtig brik på holdet.

    mvh
    orb...der er lagt op til store tæv i Parken resten af året.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    #7 - E. Mykland

    Myggen var min MOM og det vil han være resten af året :-) han er 100% klasse og dejlig anderledes....så hvis ikke BT hetzer ham ud af København, så håber jeg at han forlænger kontrakten. Han er i fantastisk form og er en meget vigtig brik på holdet.
    Jeg er enig. Tør dog ikke love ham eller nogen anden min stemme på forhånd.

    B.T. - hvad er det? Det rager sgu da Myggen en skid hvad for historier de finder på!

    Forlænger kontrakten? Har han ikke tilkendegivet at han agter at lægge støvlerne på hylden til næste år?

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,287
    ›Jeg er enig. Tør dog ikke love ham eller nogen anden min stemme på forhånd.

    Det er sgu svært. Mykland, Zuma, Røll, Todi... Og en fejlfri indsats af resten af holdet. Hvad skal man sige?

    ›Forlænger kontrakten? Har han ikke tilkendegivet at han agter at
    ›lægge støvlerne på hylden til næste år?

    Han har hentydet at han godt kunne tænke sig at blive et år mere i FC København. Og nu hvor han er tilbage på sit høje niveau vil det jo være enormt fristende at se om det kan lade sig gøre.

    Også for at lette skiftet på midtbanen. At udskifte to så centrale spillere på så kort tid vil givet kunne mærkes.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    57
    ››Det er sgu for nemt at stemme Todi hvergang...
    ››
    Jeg stemte på Todi... Jeg vil vinde den kampbold!!!

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,916
    Svært spørgsmål, da mange gjorde det. Men når man skal tage en stilling bliver det Mykland for indsatsen igår. Den var superb. Han fik hele holdet til at svinge og hænge sammen i alle kæderne konstant. Fik erobret bolde som vanligt. Alle Myklands afleveringer vr gennemtænkt igår. Men som sagt, mange gjorde en formidabel figur.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    468
    ›Svært spørgsmål, da mange gjorde det. Men når man skal tage en
    ›stilling bliver det Mykland for indsatsen igår. Den var superb.
    ›Han fik hele holdet til at svinge og hænge sammen i alle kæderne
    ›konstant. Fik erobret bolde som vanligt. Alle Myklands
    ›afleveringer vr gennemtænkt igår. Men som sagt, mange gjorde en
    ›formidabel figur.

    Myggen gjorde det fantastisk.
    Men Zuma lavede 3 assists. Han er min MOM.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    452
    Imho syntes jeg at den eneste der var i nærheden af Myklands niveau var Zuma. 3 assists er sgu ikke at kimse af. Især ikke da han ellers gjorde det fremragende. At Todi blev valgt af os, var helt hen i skoven. Foruden hans 2 mål var han suverænt den der spillede dårligst. Især før han scorede sit første mål, lignede det jo at han ikke gad spille sammen med resten af holdet.
    Hvis en aflevering ikke lå lige i fødderne så kom en opgivende attitude, samt hans aflevering til Rooba der i fuldt firspring løber ned for at hjælpe ham trækker ned i min karakterbog. Jeg mener at lægge den bag manden, når han løber direkte imod dig, er fandme en præstation i sig selv.

    Skal dog tilføjes at jeg som regel er stor fan af Toddy, men igår var altså ikke en af hans bedre præstationer.

    Defreni
    DSBM, eller De Små Blå Mejser, eller noget.
    Defreni's Avatar

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    973

    Populistiske FCK-fans??

    ... det er vel meget forståeligt at *fornærmelses-mode-on* folk som ikke forstår sig på fodbold *fornærmelses-mode-off* vælger en dobbelt målscorer til MOM...

    Det er - desværre - ikke alle som ser at der skal en hold-præstation til for at score mål... HVIS resten af holdet spiller perfekt, så er der ingen grænse for hvor mange mål en "middel-mådig" angriber kan score - det er alt sammen et spørgsmål om at chancerne og opspillet skal være perfekt... så kan selv JEG score 15-20 kasser for FCK...

    Nu skal det naturligvis ikke forståes som at jeg mener at Todi er en middelmådig angriber - bestemt ikke... Todi er en af de bedste angribere i Superligaen og det er lige præcist derfor at jeg var skuffet over ham i går og endnu mere overrasket over at han blev kåret som MOM af vores fans.

    Jeg bemærkede flere gange at Todi "bare" luntede rundt og ikke viste dén aggressivitet som jeg mener kendetegner ham - og dette var FØR hans to mål. Specielt bed jeg mærke i dén situation, hvor Zuma kæmper røven ud af buksnerne og sender bolden ind foran mål i første halvleg, hvor der bare skulle en fod på... Todi's fod... men han luntede bare rundt omkring kanten af feltet, selvom han havde masser af tid til at lunte ind foran mål mens Zuma satte den ene forsvarsspiller efter den anden og sætte foden på... det skete bare ikke - og dét mener jeg ikke er godt nok.

    At Todi sætter to kasser ind er totalt lækkert - jeg mener bare personligt at det mere skal tilskrives de spillere som laver forarbejdet - dog kan hans andet mål tilskrives hans aggressivitet... og det er i øvrigt dén aggressivitet som jeg manglede fra hans side i første halvleg - et hurtigt og billigt udsagn vil være at vi godt kunne have scoret to yderligere mål i første halvleg... hvis Todi GAD...

    Dén indstilling som Todi havde i første halvleg mener jeg ikke er god nok i en klub, hvor der er i hvert fald tre klasseangribere som kæmper om to pladser... Så vil jeg sgu hellere se to angribere i front som kæmper røven ud af buksnerne og arbejder for holdet... Zuma mener jeg gjorde det fortrindeligt - og Røll og Mykland laver en kæmpe indsats på midtbanen og i mine øjne er det de tre som ligger grundstenen for vores sejr... derfor er de tre mine MOM.

    Desværre har folk en tendens til at vælge afslutterne som MOM - og dét selvom det er folkene bagved dem som giver dem mulighederne for at score...
    Venligst

    GNU'en
    Copenhagen Zoo#1

    Jeg er fan af PS&E - og det går skide godt i modervirksomheden!!

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,361
    Der var 3 kandidater til min MOM, Bo, Mykland og Zuma. Røll var god men nåede ikke de andre, Todi lavede to mål og det var det.

    Mykland er ligaens alle bedste afleverings spiller når han holder niveau som igår, damn han var stærk. Bo S. har kun et par lange bolde der ikke lige rammer, men har også et par suveræne lange bolde ud til Røll.

    Zuma siger sig selv.

    Hygge
    Klaus A

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432
    ›Bo S. har kun et par lange
    ›bolde der ikke lige rammer, men har også et par suveræne lange
    ›bolde ud til Røll.


    oh ja. det var godtnok pænt. og usselt forsvarsspil af gf'eren...
    men dagens detalje stod awwaru for, da han snittede bolden fra mykland (tror jeg) videre til zuma. meget, meget, meget højt niveau.

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,479
    ›oh ja. det var godtnok pænt. og usselt forsvarsspil af gf'eren...
    ›men dagens detalje stod awwaru for, da han snittede bolden fra
    ›mykland (tror jeg) videre til zuma. meget, meget, meget højt
    ›niveau.

    Så du så hans dribling på Carlsson ?

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,427
    Det var nu også min favorit, som Onside af uransaglige årsager ikke ville vise, de havde åbenbart mere travlt med at tale om en sang, der varede 30 sekunder efter (endnu) et overfald fra BSN.

    mvh Stephphen

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432
    ››oh ja. det var godtnok pænt. og usselt forsvarsspil af gf'eren...
    ››men dagens detalje stod awwaru for, da han snittede bolden fra
    ››mykland (tror jeg) videre til zuma. meget, meget, meget højt
    ››niveau.

    ›Så du så hans dribling på Carlsson ?

    tja, jeg blir nok nødt til at æde mine ord i mig igen om at han mindede lidt om simpson...

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK - Lens. Kampens spiller (max 3 krydser)
    By Ezen in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 07.10.07, 07:22
  2. Kampens bedste spiller?
    By Hebber in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 14.04.05, 08:12
  3. Er det FCK der spiller mod AGF?!?
    By jaydee in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 07.11.04, 18:26
  4. Hvem var kampens spiller mod Mallorca?
    By Nikolaj N in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 28.11.03, 09:05
  5. Hvem var kampens spiller mod Mallorca?
    By Nikolaj N in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 07.11.03, 14:07

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •