Side 1 af 26 123411 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 381

Emner: Til- og afgange?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2009
    Indlæg
    66

    Til- og afgange?

    Lejeaftalerne udløber. Jeg mener personligt Nathan Coe og Junior skal væk. Mens jeg synes Rasmus Würtz skal blive.. Men hvis vi ser bort fra lejeaftalerne, og kigger på de permanente aftaler..

    Hvem synes I så skal sælges til sommer?
    Og hvem synes I skal købes ind som erstatninger?

    Mvh MSO :-)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Til- og afgange?

    mener også at junior skal væk, og samtidigt mener jeg også at det er på tide at lade atiba gå, istedet for han kunne det være spændene at kigge lidt imod frankrig, spanien, england eller italien, får syntes generalt at der løber en masse stærker midtbanespillere rundt, men nogen spesefike navne har jeg ikk...
    ud over det, så kan man vel også godt formåde at wendt smutter, og her så jeg nu gerne en mand som tidligere har været nævt, nemlig Ziv fra Baitar Jerusalem, ganske vidst kender jeg ikke så meget til ham, men jeg kan dog huske da vi spillede imod dem, og her viste han gode takter.
    til sidst syntes jeg at der er brug for at få en pamenent makker til antonsson i midterforsvaret, igen her har jeg ikke nogen konkrete navne, men jeg syntes at det er begyndt at blive et lille problem at vi ikke har et pamanent par i midterforsvaret.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange?

    ›mener også at junior skal væk, og samtidigt mener jeg også at det
    ›er på tide at lade atiba gå, istedet for han kunne det være
    ›spændene at kigge lidt imod frankrig, spanien, england eller
    ›italien, får syntes generalt at der løber en masse stærker
    ›midtbanespillere rundt
    , men nogen spesefike navne har jeg ikk...
    Jeg har da ihvertfald et navn på én stærk midtbanespiller fra hver liga, Toululan, Xavi, Gerrard og Pirlo. ;-)

    Snot tilside, så tror jeg ikke FCK er istand til at lokke profiler fra de mindre klubber i de lande du nævner. Tror vores bedste odds er at finde en profil i Tjekkiet, Sverige eller en af vores andre feeder ligaer :)

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2009
    Indlæg
    66

    Re: Til- og afgange?

    ›mener også at junior skal væk, og samtidigt mener jeg også at det
    ›er på tide at lade atiba gå, istedet for han kunne det være
    ›spændene at kigge lidt imod frankrig, spanien, england eller
    ›italien, får syntes generalt at der løber en masse stærker
    ›midtbanespillere rundt, men nogen spesefike navne har jeg ikk...
    ›ud over det, så kan man vel også godt formåde at wendt smutter,
    ›og her så jeg nu gerne en mand som tidligere har været nævt,
    ›nemlig Ziv fra Baitar Jerusalem, ganske vidst kender jeg ikke så
    ›meget til ham, men jeg kan dog huske da vi spillede imod dem, og
    ›her viste han gode takter.
    ›til sidst syntes jeg at der er brug for at få en pamenent makker
    ›til antonsson i midterforsvaret, igen her har jeg ikke nogen
    ›konkrete navne, men jeg syntes at det er begyndt at blive et
    ›lille problem at vi ikke har et pamanent par i midterforsvaret.

    Hvis Wendt smuttede, ville Michael Jakobsen fra AAB så være i betragtning? Eller vil han overhovedet skifte til os?

    Jeg er lidt uenig med dig, idet du mener vi bør skaffe os en ny central forsvar. Hvis Ulrik Laursen stopper, så ja. Men ellers ikke. Det er fuldstændig tåbeligt, at have 5 centrale forsvarspillere. Jeg synes Anton og Zanka skulle spille fast. Og når Larsson bliver 100% igen, så bruge ham i stedet for Zanka, til han har fået mere rutine og er blevet lidt ældre.

    Jeg tror samtidig os at han (Zanka) ville smutte hvis vi hentede en til.

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Til- og afgange?

    ›til sidst syntes jeg at der er brug for at få en pamenent makker
    ›til antonsson i midterforsvaret, igen her har jeg ikke nogen
    ›konkrete navne, men jeg syntes at det er begyndt at blive et
    ›lille problem at vi ikke har et pamanent par i midterforsvaret.

    Jeg så nu hellere, at man brugte Zanka og Larsson, da Laursen er langsom, usikker og fynbo, samt at Antonsson af og til ligner bambi på glatis, og leverer alt for mange bolde i 6. sals højde.

    Skal afsted:
    Atiba skal afsted - han har spillet hos os i en del år, og han kan vel ikke udvikle sig meget mere. Har været en super spiller for os - kommer dog ikke til at savne hans afslutninger der ender som indkast :-).

    Junior - en potentiel ligatopscorer, men kigger man på det rent fodboldmæssigt cost-benefit, så er der simpelthen for mange negative ting.

    Laursen - han er stadig en dygtig spiller, men han er bare ikke god nok til de store kampe, hvor han gang på gang bliver udstillet. Regner dog ikke med at klubben vil erkende så stor et fejlkøb.

    Coe - hæmmet af sit pas, og sine færdigheder, der ikke står til mål (heh) med sine konkurrenter.

    Jesper Christiansen - se Atiba, og erstat afslutninger med kortslutninger på øverste etage (læs - drop).

    Ryger desværre nok:
    Wendt - har udviklet sig til en klassespiller. Mangler stadig lidt defensivt, men ingenting i forhold til da han startede hos os. Elegant offensiv back.

    Würtz - lejemålet har desværre nok ikke været for at få ham i kamptræning (nok en del af forklaringen, men ikke det væsentlige) - nok nærmere drejer det sig om at vise resten af ligaen, at han stadig er en dygtig spiller med henblik på et salg.

    Skal ikke afsted:
    Ailton - regner med at man beholder ham, da han udvikler sig positivt, og så småt begynder at ligne en mand man med fornuft smed et par millioner efter.

    Santin - nok ikke sandsynligt at han ryger allerede, men så længe han ikke afslutter bedre, er hans markedsværdi ikke hvad den kan og bør være.

    Lidt ligeglad:
    Kvist - Dejligt med en mand der kan dække lidt pladser, problemet er bare, at jeg ikke ser ham dække én plads super godt, hos et mandskab der vil spille CL.

    Hjalte - ja, han er en fin spiller der løber og løber, men også her kunne man finde bedre alternativer.

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Til- og afgange?

    >til sidst syntes jeg at der er brug for at få en pamenent makker til antonsson i midterforsvaret, igen her har jeg ikke nogen konkrete navne, men >jeg syntes at det er begyndt at blive et lille problem at vi ikke har et pamanent par i midterforsvaret.

    Da man her har 18 mill manden, kaptajnen alias Laursen og som Hellig Kebab skriver så vil man næppe "erkende" at manden måske var over the hill endnu plus Larsson som ingen vel reelt har set på toppen endnu, samt
    Zanka som vel må betegnes som et af de aller største forsvarstalenter i den hjemlige liga, så kan jeg ikke i min vildeste fantasi forestille mig at det er i den ende af banen hvor der kostes penge.

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    143

    Re: Til- og afgange?

    Hvis Wendt smuttede, ville Michael Jakobsen fra AAB så være i betragtning? Eller vil han overhovedet skifte til os?
    Michael Jakobsen bliver aldrig mere end en god superligaspiller. Lidt ligesom deres snart tidligere spiller Thomas Augustinussen. Og hvorfor er han så på landsholdet? Tja. Fordi de eneste andre alternativer er på et ret lavt niveau? Thomas Rasmussen, Chris Sørensen, Christopher Poulsen osv. kommer jo heller aldrig til en større liga end den danske som venstrebacks.

    Jeg så gerne man hentede en Michael Lumb i AGF. Selvom han måske bliver lidt halvdyr.

    21 år. Offensiv back, sublim teknik samt en god spilforståelse. At offensive backs er dårlige defensivt kan man ikke sige om Lumb. Ser ham som værende fremtidens venstreback på landsholdet. Hvis han kommer til FC København til sommer, så kan jeg allerede se ham være med til VM 2010 (såfremt Danmark kvalificerer sig *anti-jinx*).

    Ellers er der jo altid Patrick Mtiliga når man siger danske venstrebacks. Jeg ved intet om ham udover en halv landskamp, hvor han ikke så ud til at være den sikreste. Han er dog gratis til sommer, så det er vel værd at kigge på ham.
    Didier Drogba: "Fucking disgrace"

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Til- og afgange?

    ›Michael Jakobsen bliver aldrig mere end en god superligaspiller.
    ›Lidt ligesom deres snart tidligere spiller Thomas Augustinussen.
    ›Og hvorfor er han så på landsholdet? Tja. Fordi de eneste andre
    ›alternativer er på et ret lavt niveau? Thomas Rasmussen, Chris
    ›Sørensen, Christopher Poulsen osv. kommer jo heller aldrig til en
    ›større liga end den danske som venstrebacks.

    ›Jeg så gerne man hentede en Michael Lumb i AGF. Selvom han måske
    ›bliver lidt halvdyr.

    ›21 år. Offensiv back, sublim teknik samt en god spilforståelse.
    ›At offensive backs er dårlige defensivt kan man ikke sige om
    ›Lumb. Ser ham som værende fremtidens venstreback på landsholdet.
    ›Hvis han kommer til FC København til sommer, så kan jeg allerede
    ›se ham være med til VM 2010 (såfremt Danmark kvalificerer sig
    ›*anti-jinx*).

    ›Ellers er der jo altid Patrick Mtiliga når man siger danske
    ›venstrebacks. Jeg ved intet om ham udover en halv landskamp, hvor
    ›han ikke så ud til at være den sikreste. Han er dog gratis til
    ›sommer, så det er vel værd at kigge på ham.

    Jeg tror nu at MJ kan udvikle sig ganske godt. Jeg synes han er faldet enormt hurtigt til på VB pladsen og med sine defensive kvaliteter skal det sku nok blive spændende at se ham. Der er selvfølgelig lidt vej endnu, men at han ikke skulle blive til mere end en superligaspiller tror jeg ikke på. Jeg er enig i at Lumb er fremtiden på landsholdets venstreback, men MJ bliver en god backup.

    Jeg er mere end enig i at Lumb ville være helt perfekt. Han kommer til at udvikle sig, hans prismærke bliver større og så er han jo generelt bare en enormt spændende spiller. Desværre tror jeg ikke mulighederne er så gode. Han har selv udtalt at han gerne vil tidligt til udlandet, og interessen for ham inden skaden var der jo også. Rygterne nævnte blandt andet substorklubber som Ajax, Aston Villa og Udinese har haft decideret budt på ham og West Ham nævnes også som interesserede. De bud der angiveligt har været på ham har lydt på omtrent 20-30 mill og det beløb tror jeg ikke FCK er villig til at matche.
    Hvor lang er hans kontrakt? Jeg synes at jeg så et sted at den løber til sommer 2010, så AGF kan være lidt tvunget til at sælge. Vi kan så kun håbe at udenlandsinteressen er kølnet grundet hans skade, meeen det tror jeg sku ikke at den er. Han er et interessant emne i Europa og interessen skal sku nok melde sig. Desværre.

    Hvor jeg hader at læse gamle nyheder og så læse umiddelbart efter at Lumb har forlænget :P
    Nå han har vidst forlænget til 2012 på et tidspunkt så FCK får ikke fingre i ham. Hvis der ikke er nogen europæisk interesse i denne omgang, så bliver han I AGF et år mere.

    Mht. Mtiliga - Tjoh det kunne vel være meget interessant at kigge på ham. Jeg har bare forhørt mig om ham engang blandt nogle hollændske fans, og de var enormt begejstrede for ham. Så der burde velsagtens være 'bedre' alternativer for ham end FCK? En gratis VB burde være meget varm på markedet. Jeg tror også vi skal være heldige for at få lokket ham til. Det kunne også tyde på at han kræver en god check eftersom han ikke har kunne nå til enighed med Breda, der ellers har gode ord om ham. Men så kender jeg heller ikke til Bredas økonomiske muligheder.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2009
    Indlæg
    66

    Re: Til- og afgange?

    ››Michael Jakobsen bliver aldrig mere end en god superligaspiller.
    ››Lidt ligesom deres snart tidligere spiller Thomas Augustinussen.
    ››Og hvorfor er han så på landsholdet? Tja. Fordi de eneste andre
    ››alternativer er på et ret lavt niveau? Thomas Rasmussen, Chris
    ››Sørensen, Christopher Poulsen osv. kommer jo heller aldrig til en
    ››større liga end den danske som venstrebacks.
    ››
    ››Jeg så gerne man hentede en Michael Lumb i AGF. Selvom han måske
    ››bliver lidt halvdyr.
    ››
    ››21 år. Offensiv back, sublim teknik samt en god spilforståelse.
    ››At offensive backs er dårlige defensivt kan man ikke sige om
    ››Lumb. Ser ham som værende fremtidens venstreback på landsholdet.
    ››Hvis han kommer til FC København til sommer, så kan jeg allerede
    ››se ham være med til VM 2010 (såfremt Danmark kvalificerer sig
    ››*anti-jinx*).
    ››
    ››Ellers er der jo altid Patrick Mtiliga når man siger danske
    ››venstrebacks. Jeg ved intet om ham udover en halv landskamp, hvor
    ››han ikke så ud til at være den sikreste. Han er dog gratis til
    ››sommer, så det er vel værd at kigge på ham.

    ›Jeg tror nu at MJ kan udvikle sig ganske godt. Jeg synes han er
    ›faldet enormt hurtigt til på VB pladsen og med sine defensive
    ›kvaliteter skal det sku nok blive spændende at se ham. Der er
    ›selvfølgelig lidt vej endnu, men at han ikke skulle blive til
    ›mere end en superligaspiller tror jeg ikke på. Jeg er enig i at
    ›Lumb er fremtiden på landsholdets venstreback, men MJ bliver en
    ›god backup.

    ›Jeg er mere end enig i at Lumb ville være helt perfekt. Han
    ›kommer til at udvikle sig, hans prismærke bliver større og så er
    ›han jo generelt bare en enormt spændende spiller. Desværre tror
    ›jeg ikke mulighederne er så gode. Han har selv udtalt at han
    ›gerne vil tidligt til udlandet, og interessen for ham inden
    ›skaden var der jo også. Rygterne nævnte blandt andet
    ›substorklubber som Ajax, Aston Villa og Udinese har haft
    ›decideret budt på ham og West Ham nævnes også som interesserede.
    ›De bud der angiveligt har været på ham har lydt på omtrent 20-30
    ›mill og det beløb tror jeg ikke FCK er villig til at matche.
    ›Hvor lang er hans kontrakt? Jeg synes at jeg så et sted at den
    ›løber til sommer 2010, så AGF kan være lidt tvunget til at sælge.
    ›Vi kan så kun håbe at udenlandsinteressen er kølnet grundet hans
    ›skade, meeen det tror jeg sku ikke at den er. Han er et
    ›interessant emne i Europa og interessen skal sku nok melde sig.
    ›Desværre.

    ›Hvor jeg hader at læse gamle nyheder og så læse umiddelbart efter
    ›at Lumb har forlænget :P
    ›Nå han har vidst forlænget til 2012 på et tidspunkt så FCK får
    ›ikke fingre i ham. Hvis der ikke er nogen europæisk interesse i
    ›denne omgang, så bliver han I AGF et år mere.

    ›Mht. Mtiliga - Tjoh det kunne vel være meget interessant at kigge
    ›på ham. Jeg har bare forhørt mig om ham engang blandt nogle
    ›hollændske fans, og de var enormt begejstrede for ham. Så der
    ›burde velsagtens være 'bedre' alternativer for ham end FCK? En
    ›gratis VB burde være meget varm på markedet. Jeg tror også vi
    ›skal være heldige for at få lokket ham til. Det kunne også tyde
    ›på at han kræver en god check eftersom han ikke har kunne nå til
    ›enighed med Breda, der ellers har gode ord om ham. Men så kender
    ›jeg heller ikke til Bredas økonomiske muligheder.


    - Minder Lumb i det hele taget ikke meget om Wendt? Altså mht. spillestil?

    Jeg synes nu også Mtiliga vil være en okay erhvervelse. Taget betragtning at Niclas Jensen nok også ikke er at finde i truppen efter sommer. Og så står vi jo tildels til et problem. Jeg mener bestemt ikke at 3 backs er i orden. Pospech, Danni Jensen og Mtiliga hvis det bliver ham. Mangler vi så ikke endnu en venstre?

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Til- og afgange?

    ›- Minder Lumb i det hele taget ikke meget om Wendt? Altså mht. spillestil?

    ›Jeg synes nu også Mtiliga vil være en okay erhvervelse. Taget
    ›betragtning at Niclas Jensen nok også ikke er at finde i truppen
    ›efter sommer. Og så står vi jo tildels til et problem. Jeg mener
    ›bestemt ikke at 3 backs er i orden. Pospech, Danni Jensen og
    ›Mtiliga hvis det bliver ham. Mangler vi så ikke endnu en venstre?

    1. Joh det gør han vel egentlig. Måske lidt mere fokuseret i det defensive (men hvor Wendt nu har vist en god udvikling i dette område), og så er han måske også bedre til at læse spillet. Men en dejlig offensiv back der qua sine offensive egenskaber ikke rigtigt mangler noget bagudrettet. Og så er han helt sikkert et større talent end Wendt (indtil videre).

    2. Det er vel bare at finde en D. Jensen til venstre backen? Et ungt udefineret talent der kan blive enten eller, og som til dels kan 'gå an' i tilfælde af skade. Dog skal det nok være en et niveau eller to over Danni. Men du kan trygt regne med at FCK har diverse folk i kikkerten grundet den nuværende situation m. Wendt på vej ud og Niclas på vej i graven. Så den skal de nu nok kringle.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    MSO

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: Til- og afgange?

    Hvis Oscar skulle stikke af til en større klub i udlandet, kunne en anden svensker måske være interessant. Den 30-årige Erik Edman der i øjeblikket ikke får meget spilletid i Wigan, er måske en mulighed.

    Han er henvist til bænken af Maynor Figueroa som tilsyneladende er træner Steve Bruce' favorit, og et skifte er nok ikke usandsynligt, hvis han skal gøre sig forhåbninger om at genvinde sin plads på det svenske landshold, nu når slutrunden næste år nærmer sig.
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Til- og afgange?

    ›Hvis Oscar skulle stikke af til en større klub i udlandet, kunne
    Erik Edman der i
    ›øjeblikket ikke får meget spilletid i Wigan, er måske en
    ›mulighed.

    ›Han er henvist til bænken af Maynor Figueroa som tilsyneladende
    ›er træner Steve Bruce' favorit, og et skifte er nok ikke
    ›usandsynligt, hvis han skal gøre sig forhåbninger om at genvinde
    ›sin plads på det svenske landshold, nu når slutrunden næste år
    ›nærmer sig.

    Næppe...

    - Helst vil jeg spille et år mere i Wigan. Det afghænger lidt af, hvordan Steve Bruce og klubben ser på mig. Jeg har et år tilbage af kontrakten, siger Edman til papirudgaven af Aftonbladet.

    - Han ved, at det er Helsingborg, som gæler for mig den dag, hvor vi flytter hjem. Det er dér, vi skal bo, og det er den klub, det gælder for mig, siger Edman.
    Det er dog set før, at en tilstrækkelig klækkelig løn kan overtale de fleste til at ændre mening - hvilket betyder Brøndby hvis han kommer til DK!
    Hejsa
    Elver's Avatar

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    14

    Re: Til- og afgange?

    Blot tre førsteholdskampe er det blevet til for Jacob Neestrup i FC København, og nu vil midtbanespilleren skifte klub i jagten på spilletid.

    - Status er, at jeg forlader FCK til sommer. Min rådgiver er i dialog med nogle klubber, og det ser fornuftigt ud, vil jeg mene. Jeg prøver i hvert fald at trække den, så jeg kan finde så god en klub som muligt, siger den 21-årige Jacob Neestrup til Tipsbladet.

    Neestrups kontrakt udløber efter denne sæson, så interesserede klubber slipper for at betale københavnerne for ham.

    Det så man jo komme!

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2009
    Indlæg
    66

    Re: Til- og afgange?

    ›Blot tre førsteholdskampe er det blevet til for Jacob Neestrup i
    ›FC København, og nu vil midtbanespilleren skifte klub i jagten på
    ›spilletid.

    ›- Status er, at jeg forlader FCK til sommer. Min rådgiver er i
    ›dialog med nogle klubber, og det ser fornuftigt ud, vil jeg mene.
    ›Jeg prøver i hvert fald at trække den, så jeg kan finde så god en
    ›klub som muligt, siger den 21-årige Jacob Neestrup til
    ›Tipsbladet.

    ›Neestrups kontrakt udløber efter denne sæson, så interesserede
    ›klubber slipper for at betale københavnerne for ham.

    ›Det så man jo komme!

    Præcis. Bør man satse på en anden fra talentudviklingen som backup, eller bør en hentes ind?

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    542

    Re: Til- og afgange?

    ››Blot tre førsteholdskampe er det blevet til for Jacob Neestrup i
    ››FC København, og nu vil midtbanespilleren skifte klub i jagten på
    ››spilletid.
    ››
    ››- Status er, at jeg forlader FCK til sommer. Min rådgiver er i
    ››dialog med nogle klubber, og det ser fornuftigt ud, vil jeg mene.
    ››Jeg prøver i hvert fald at trække den, så jeg kan finde så god en
    ››klub som muligt, siger den 21-årige Jacob Neestrup til
    ››Tipsbladet.
    ››
    ››Neestrups kontrakt udløber efter denne sæson, så interesserede
    ››klubber slipper for at betale københavnerne for ham.
    ››
    ››Det så man jo komme!

    ›Præcis. Bør man satse på en anden fra talentudviklingen som
    ›backup, eller bør en hentes ind?

    Delaney er vel efterhånden kørt i stilling som det unge håb på midtbanen:-) Men jeg mener dog fortsat at vi skal hente en som kan hæve overliggeren...

    Og så pension til Laursen og Niclas, hvilket giver lidt mangel på de pladser, men Zanka er helt klar til at tage over, og så lader vi Albrechtsen være den fjerde midterforsvar. Så hentes Lumb og alle er glade:-)

    Så afsked:

    Jesper C.
    Coe
    Laursen
    Niclas
    Atiba
    Neestrup
    Junior

    Ind:

    Schmeichel
    Lumb
    Linderoth
    Mit hjerte banker kun for FCK!!!

Side 1 af 26 123411 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 616
    Sidste Meddelelse: 29.10.10, 14:41
  2. Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 666
    Sidste Meddelelse: 03.08.10, 13:21
  3. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  4. Til- og afgange 2: Afgang harder
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 460
    Sidste Meddelelse: 17.12.09, 23:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •