Side 10 af 26 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 381

Emner: Til- og afgange?

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange?

    Nu er det jo meget almindeligt at klubberne prøver at have 2 spillere med samme nationalitet på holdet, så de har nogen at snakke med. Så jeg kan sagtens forstille mig at FCK køber en senegaleser mere. Jeg vil nu blive skuffet hvis det var på bekostning af Nord, Santin eller Ailton.

  2. #137
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    113

    Re: Til- og afgange?

    man må jo nok regne med vi mister nogle spillere herom ikke så længe...
    JC,wendt,atiba og niclas og junior som sikre...så var det måske passende i disse finans tider at CV + vedhæng lejede en autocamper og tog på roadtrip i sverige nu hvor der holdes em for u21 i stedet for en evt rejse til syden sol på luksus hotel med helpension....ahhh det lettede

  3. #138
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange?

    man må jo nok regne med vi mister nogle spillere herom ikke så længe...
    JC,wendt,atiba og niclas og junior som sikre

    Sikre ??? Intet er sikret før pressemeddelsen har været der...er ikke helt sikker på at Went smutter og måske bliver svinget ikke så stor i år som alle går og tror. Vi skal ud og spille CL og det er et stort trækplaster, havde vi tabt guldet så ville jeg straks give dig ret, men nu hvor vi skal ud og vise flaget tror jeg at en del spiller tænker sig lidt om igen før de skriver under på en kontrakt.
    Men det bliver sku spændnene at se hvad der sker her i pausen.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #139
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    105

    Re: Til- og afgange?

    Wendt blir squ.. anyways, hva med Eric Djemba Djemba? han åbner op for et skifte til større klub, FCK er større end OB, vi skal jo måske spille CL.

  6. #140
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    105

    Re: Til- og afgange?

    Daniel Jensen ville være en drøm, men tror ikke på han er mulig at få i den hvide københavner-trøje.

    Michael Jakobsen har dog sagt før han foretrækker BIF frem for os, så tror heller ikke på ham.

  7. #141
    Tilmeldingsdato
    Jan 2009
    Indlæg
    66

    Re: Til- og afgange?

    Til højrekanten kunne en Jakob Poulsen fra AGF måske være en løsning? Han har gjort det rigtig godt, i de kampe jeg har set. Og han har vidst også været med landsholdet. Dog som højreback.

    Hvis Wendt skulle smutte, er der en Simon Poulsen fra AZ? Han er blevet omskolet til venstre back i Holland og har gjort det udemærket. Og jeg husker ham da hvertfald som en af sas-ligaens største profiler.

  8. #142
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    126

    Re: Til- og afgange?

    Michael Jakobsen har dog sagt før han foretrækker BIF frem for os, så tror heller ikke på ham.
    Kan man få et link til det? Han er jo trods alt B93-dreng, så umiddelbart burde han da være rimelig indifferent.

  9. #143
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    105

    Re: Til- og afgange?

    ›Kan man få et link til det? Han er jo trods alt B93-dreng, så
    ›umiddelbart burde han da være rimelig indifferent.

    Nej, desværre. Men jeg er 100% på at det stod på bold.dk i 2007/2008 da det kørte for AAB. For jeg ærgrede mig over udtalelsen, da han vel er attraktiv.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #144
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Re: Til- og afgange?

    Michael Jakobsen har dog sagt før han foretrækker BIF frem for os, så tror heller ikke på ham.
    Kan man få et link til det? Han er jo trods alt B93-dreng, så umiddelbart burde han da være rimelig indifferent.
    Kan umiddelbart kun finde det her noget farvede interview (han bliver trods alt spurgt af et bif-site), men mener han har sagt at han foretrækker bif flere gange:
    http://90min.dk/michael-jakobsen-jeg-er-brondbyfan/

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #145
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    105

    Re: Til- og afgange?

    ›Kan umiddelbart kun finde det her noget farvede interview (han
    ›bliver trods alt spurgt af et bif-site), men mener han har sagt
    ›at han foretrækker bif flere gange:
    http://90min.dk/michael-jakobsen-jeg-er-brondbyfan/

    tak for opfølgningen på mit indlæg, det var noget lignende det jeg læste dengang. Men han ville da være en sejr for holdet at få..

  14. #146
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Til- og afgange?

    ›Michael Jakobsen har dog sagt før han foretrækker BIF frem for
    ›os, så tror heller ikke på ham.

    Nu er det jo heldigvis sådan, at man har en holdning til man tager en ny:

    Jeg holder med FCK. Jeg er født i Valby og besøger ofte min mormor på Frederiksberg. FCK er min klub i hovedstaden
    Peter Møller, Thomas Rytter og utallige andre har efterhånden taget turen fra udlandet og hjem til rivalen. Som Ulrik Laursen også siger i denne artikel:

    Nej, det er det ikke, fodbold er en forretning. Jeg vil da gerne indrømme, at jeg har sagt til nogen, at jeg havde svært ved at se mig selv spille for en anden dansk klub end OB, men der skete bare nogle forskellige ting. Mit ambitionsniveau var måske bare lidt højere end der, hvor jeg var, og så valgte jeg at æde mine ord og tage af sted alligevel
    Står Michael Jacobsen i en situation hvor han mener han har opnået hvad han ville i AaB og de gode tilbud fra udlandet, samt BIF udebliver, så kan du banke dit forplantningsorgan fladt i hånden på at han vil overveje et tilbud fra FCK meget seriøst. Præcist som Duncan gjorde det...
    Hejsa
    Elver's Avatar

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #147
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Til- og afgange?

    Jeg tror det er meget overvuderet når folk taler om at vi kan miste op til 3-4 spillere som spiller fast mange herinde nævner Oscar, JC og Atiba som stort set 'tabt', udover andre som Ulrik Laursen og Sionko. Den eneste som vel er sikker er at Jose Junior forlader FCK som et kæmpe flop+panik køb.

    Med tanke på finanskrisen og FCKs penge tank og udsigten til at spille ChL i efteråret tror jeg ikke nogen kan fravriste spillere i disse mængder. Måske en enkelt af disse, JC ser jeg som den mest oplagte da der allerede er købt en (dyr) afløser, men på den anden side, der blir altså ikke handlet mange målmænd i topfodbold i dag, så jeg er ikke engang sikker der.

    For samtlige disse spillere vil ChL være et udstillingsvindue og de burde kunne overtales til at blive, både for deres egen skyld, men også for FCKs.

    En spiller som stort set alle herinde glemmer er Morten Nordstrand. Han spiller ikke fast, han var rygtet til udlandet (hollandske klubber) allerede inden han kom til os, han er nu fast omkring landsholdet, han er klubbens topscorer, og blev nummer 2 på den nationale liste, jeg tror mange klubber vil forsøge og byde på sådan en spiller som vel ikke kan være tilfreds med at være indbytter?
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  17. #148
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange?

    Det skal med i overvejelserne med Wendt og Hutch at de har kontraktudløb næste sommer. Overtales de til at blive bliver det med rimelig seriøse nedslag i en eventuel salgspris, medmindre de skriver på en ny kontrakt. Wendt kan man godt overveje ville gøre det, Hutch absolut ikke. Skal vi have penge for Hutchinson skal han afsted nu. Og med hans præstationer her det sidste halve år, så har han vel aldrig stået højere i værdi.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #149
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Til- og afgange?

    ›Jeg tror det er meget overvuderet når folk taler om at vi kan
    ›miste op til 3-4 spillere som spiller fast mange herinde nævner
    ›Oscar, JC og Atiba som stort set 'tabt', udover andre som Ulrik
    ›Laursen og Sionko. Den eneste som vel er sikker er at Jose Junior
    ›forlader FCK som et kæmpe flop+panik køb.

    ›Med tanke på finanskrisen og FCKs penge tank og udsigten til at
    ›spille ChL i efteråret tror jeg ikke nogen kan fravriste spillere
    ›i disse mængder. Måske en enkelt af disse, JC ser jeg som den
    ›mest oplagte da der allerede er købt en (dyr) afløser, men på den
    ›anden side, der blir altså ikke handlet mange målmænd i
    ›topfodbold i dag, så jeg er ikke engang sikker der.

    ›For samtlige disse spillere vil ChL være et udstillingsvindue og
    ›de burde kunne overtales til at blive, både for deres egen
    ›skyld, men også for FCKs.

    ›En spiller som stort set alle herinde glemmer er Morten
    ›Nordstrand. Han spiller ikke fast, han var rygtet til udlandet
    ›(hollandske klubber) allerede inden han kom til os, han er nu
    ›fast omkring landsholdet, han er klubbens topscorer, og blev
    ›nummer 2 på den nationale liste, jeg tror mange klubber vil
    ›forsøge og byde på sådan en spiller som vel ikke kan være
    ›tilfreds med at være indbytter?

    Mange gode overvejelser og en del jeg er enig med dig i. Men med sådanne overvejelser, skal man også huske at kigge på spilleres kontrakter, og hvor man bedst kan gøre forretninger.

    Wendt, Atiba og Ailton har alle kontrakter, der løber til sommer 2010. Som du selv nævner, så er Ch.L. en fænomenal mulighed til at gøre reklame for sig selv, for de enkelte spillere. Der ville være store fordele hvis vi kunne holde på de nøgleprofiler, som rygtes afsted til det store udland. Men men men. Hvis nu Wendt og Atiba bliver, og derefter gør sig godt bemærket i Ch.L., så er der også stor risiko for, at vi ender med, at de går ganske gratis. De større klubber kan meget nemt overtale en Wendt eller en Atiba til at hænge i, i et halvt år ekstra for derefter at blive hentet gratis. At spare en god pose millioner på en transfer betyder som oftest også, at man kan give spillerene mere lukrative kontrakter i form af gode sign-on fees og højere lønninger. Dette ved alle parter. Både spillerene, deres agenter, FCK og evt. interesserede klubber.

    Det kommer til at kræve gode forretningsevner at få mest muligt ud af denne situation. Det er trods alt klubbens største aktiver, sagen drejer sig om, og med det i tankerne ville det være fatalt at skulle slippe bare én af dem for 0,- rigsdaler.

    Dette er selvfølgelig worst case scenario, og det kan lige så godt ske, at man får solgt i vinter-vinduet (i tilfælde af at spillerene skulle blive og lege med i Ch.L.)

    Jeg nævner ikke Ailton i denne sag, da han BURDE skrive under på en ny kontrakt, såfremt han ikke bliver solgt. Alt andet ville være decideret slesk(t) af ham, når man tager hans lange snor i betragtning.

    Edit: Fy for den lede hvor jeg hader kommasætning. Jeg må købe mig en 3. klasses dansk bog snart.
    +edit: Slowhand :(
    Sidst redigeret af Socdk : 02.06.09 kl. 13:18

  20. #150
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Til- og afgange?

    ›Wendt, Atiba og Ailton har alle kontrakter, der løber til sommer
    ›2010.

    ›Jeg nævner ikke Ailton i denne sag, da han BURDE skrive under på
    ›en ny kontrakt, såfremt han ikke bliver solgt. Alt andet ville
    ›være decideret slesk(t) af ham, når man tager hans lange snor i
    ›betragtning.

    Ailtons kontrakt udløber først sommeren 2011...
    Hejsa
    Elver's Avatar

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    Ace

Side 10 af 26 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 616
    Sidste Meddelelse: 29.10.10, 14:41
  2. Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 666
    Sidste Meddelelse: 03.08.10, 13:21
  3. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  4. Til- og afgange 2: Afgang harder
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 460
    Sidste Meddelelse: 17.12.09, 23:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •