Side 3 af 26 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 381

Emner: Til- og afgange?

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange?

    Tidligere har der været en del snak om Rasmus Elm. Efter at Kalmar fik forlænget med ham, er han nu steget voldsomt i pris.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    1

    Re: Til- og afgange?

    Jeg syns at vi skal hente Gilberto Macena i ACH og så omskole N'Doye til en MC'er... Han har sku gjort det godt i ACH, syns jeg...

    Eller er det en meget dårlig ide ?

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2009
    Indlæg
    66

    Re: Til- og afgange?

    ›Jeg syns at vi skal hente Gilberto Macena i ACH og så omskole
    ›N'Doye til en MC'er... Han har sku gjort det godt i ACH, syns
    ›jeg...

    ›Eller er det en meget dårlig ide ?

    Det synes jeg det er. For mener ikke vi har brug for endnu en angriber. Og ved ikke om Gil er bedre end nogen af de andre angribere vi har.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: Til- og afgange?

    Jeg syns at vi skal hente Gilberto Macena i ACH og så omskole N'Doye til en MC'er... Han har sku gjort det godt i ACH, syns jeg...

    Eller er det en meget dårlig ide ?
    Det er ihvertfald en idé og et indlæg, der ikke just bekymrer sig for meget om at præsentere nogen større form for argumentation.

    Indledningsvis, så kan vi dog tage de ting der skulle tale for din idé, når nu du ikke rigtig selv agter at præsentere dem. Gilberto har gjort en god figur i Superligaen og synes klar til større ting end Horsens. Dame N'Doye har ikke haft ubetinget succes endnu og har, så vidt jeg husker de oprindelige meldinger omkring tidspunktet hvor han blev købt, tidligere spillet offensiv midtbane.

    Til gengæld, så er det svært at se hvad Gilberto kunne bidrage med, som FCK ikke allerede besidder. Nu skal jeg gladeligt indrømme at jeg ikke plotter Horsens' kampe ind i min kalender flere måneder i forvejen, således at jeg er sikker på ikke at sige ja til min mormors begravelse hvis det falder sammen med at Horsens spiller mod HadersleV, men i de kampe jeg har set, har Gilberto efterladt mig med et indtryk af en spiller med et hurtigt antrit, en god teknik og en evne og villighed til at udfordre sin direkte mand. Hvis det lyder bekendt, så er det fordi FCK i Santin og Ailton allerede besidder to spillere der har netop disse evner (Ailton nok mindre hurtig end Santin og Gilberto). Et køb af Gilberto ville således primært give mening, hvis FCK solgte en af de to eller hvis man i al enkelhed vurderede at Gilberto var bedre end disse.

    Da N'Doye blev købt, manglede FCK i høj grad en angriber, der i kraft af en stærk fysik og et godt hovedspil, kunne agere en mere stationær spilstation end Santin og Ailton, der ofte spilles i bevægelse, eller Nordstrand, der gerne falder lidt ned i banen for at få bolden i fødderne. Eller på godt dansk, FCK havde brug for et lokum i front, som spillerne kunne sparke bolden op efter. Om N'Doye er dette lokum skal jeg ikke kunne sige, men jeg vil nødigt synge hans hyldest eller afskrive ham efter blot 14 kampe, hvor han er blevet indskiftet i de fleste. Jeg kan heller ikke se den store idé i at smide ham på midtbanen, da hans styrker ikke umiddelbart ligner en regulær midtbanemands.

    Om N'Doye spiller en fin midtbane i Football Manager ved jeg desværre ikke, men jeg er naturligvis klar på at kræve ham afprøvet på denne position, hvis han har over 15 i positioning, work rate, passing og stamina eller har spillet til en rating over 7,25 for en eller andens Catania-hold i femte sæson. Jeg går ud fra at alle kan bakke om op dette rimelige krav.

    Mvh. Mads
    Sidst redigeret af Mads740 : 11.05.09 kl. 22:16
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  6. De følgende 11 brugere er enige:

  7. #35
    alsvik Slettet

    Re: Til- og afgange?

    ›Hvis Atiba ryger og Wurtz formentlig også så bør man måske hente enten :

    ›Brian Nielsen fra Vejle : Gør det fremragende på en skod-hold..9
    ›kasser er han vist op på nu...synes han har den nødvendige speed,
    ›skudstyrke og teknik for at spille på et hold som vores.

    ›Ken Ilsø, SønderJydskE : Klassespiller i svøb...men måske for
    ›offensiv i Ståls system!


    What?!
    Brian Nielsen og Ken Ilsø kan ikke erstatte Atiba og Würtz. Der er tale om spillere fra hvert deres lag. Lidt som med forskellige biltyper: personbiler, racerbiler, 4-hjulstrækker, formel 1 osv.


    Atiba er en racerbil og Würtz er en hybridbil.
    Brian Nielsen og Ken Ilsø er så elbiler.

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    206

    Re: Til- og afgange?

    ›Atiba er en racerbil og Würtz er en hybridbil.
    ›Brian Nielsen og Ken Ilsø er så elbiler.
    Meget pædagogisk. :) Men jeg ville nu også kalde Ken Ilsø en hybridbil og kan han fås for under 7,5 mill, så siger jeg køb!
    6

  9. #37
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Til- og afgange?

    *Klip en masse*
    ›Et køb af Gilberto ville således primært give mening,
    ›hvis FCK solgte en af de to eller hvis man i al enkelhed
    ›vurderede at Gilberto var bedre end disse.

    Helt enig. Det vil slet ikke give mening at supplere truppen med endnu en lille hurtig targetman.
    *Klip lidt mere*
    ›Eller på godt dansk, FCK havde brug
    ›for et lokum i front, som spillerne kunne sparke bolden op efter.
    ›Om N'Doye er dette lokum skal jeg ikke kunne sige, men jeg vil
    ›nødigt synge hans hyldest eller afskrive ham efter blot 14 kampe,
    ›hvor han er blevet indskiftet i de fleste. Jeg kan heller ikke se
    ›den store idé i at smide ham på midtbanen, da hans styrker ikke
    ›umiddelbart ligner en regulær midtbanemands.

    Igen helt enig. Personligt havde jeg nok håbet, at Dame N'Doye var "den nye 32", men indtil videre er der desværre ikke rigtigt det store, der tyder på det.

    Det bedste bud på en angrebsforstærkning fra superligaen i kategorien "stort lokum" er i mine øjne helt klart Marc Nygaard, der i de Randers-kampe, jeg har set har været fuldstændig suveræn i luftrummet. Det er langt mere en type som ham, vi har behov for nu, hvis vi da overhovedet har behov for angrebsforstærkninger. Jeg tvivler dog stærkt på, at vi henter flere angribere i næste transfervindue.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  10. #38
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Til- og afgange?

    ›Meget pædagogisk. :) Men jeg ville nu også kalde Ken Ilsø en
    ›hybridbil og kan han fås for under 7,5 mill, så siger jeg køb!

    Jeg har svært ved at se Ilsø få en plads i det nuværende system med to centrale ved siden af hinanden?
    Hans muligheder er nok på kanterne og i angrebet og det ville blive ulamindelig svært med de nuværende konkurrenter.
    Og ikke hermed sagt, at han ikke er god eller talentfuld.

  11. #39
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    206

    Re: Til- og afgange?

    ›Jeg har svært ved at se Ilsø få en plads i det nuværende system
    ›med to centrale ved siden af hinanden?
    ›Hans muligheder er nok på kanterne og i angrebet og det ville
    ›blive ulamindelig svært med de nuværende konkurrenter.
    ›Og ikke hermed sagt, at han ikke er god eller talentfuld.
    Og du har fuldstændig ret! Jeg drømte bare et øjeblik at vi spillede med en offensiv midt, en rigtig ball støber, men så'n ligger landet jo ikke.
    6

  12. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    147

    Re: Til- og afgange?

    En ny højrekant, tak.

  13. #41
    Tilmeldingsdato
    Jan 2009
    Indlæg
    66

    Re: Til- og afgange?

    ›En ny højrekant, tak.

    - Nogen forslag? :-)

  14. #42
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    542

    Re: Til- og afgange?

    ›En ny højrekant, tak.

    Jeg vil faktisk give dig helt ret, og som MSO skriver, "nogen foreslag?"

    Jeg har et foreslag...

    En lille hurtig amerikaner fra Århus, Jeremiah White:-)
    Han er hurtig, driblestærk, kan sparke med begge ben, har et godt indlæg, og er blevet meget stabil, også mod topholdene.
    Og tager man med at AGF kom ud af regnskabsåret med MEGET røde tal, er der en mulighed for at de er til at tale med:-)

    Derudover tænker (drømmer) jeg også lidt... Christian Ulf Wilhelmsson, aka chippen:-)
    Han må da kunne lokkes væk fra pengene i saudierne, for at spille CL igen, hans karriere har været nedadgående i en del år efterhånden, og helt ærligt tror jeg han har større mulighed for at blive udtaget til landsholdet hvis han spiller i en klub som spiller CL. Så kan vi sende Sionko den anden vej, bytte bytte købmand:-)
    Mit hjerte banker kun for FCK!!!

  15. #43
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange?

    ››En ny højrekant, tak.

    ›- Nogen forslag? :-)
    Jeg kan da prøve.

    Mikkel Thygesen synes jeg er interessant. Han minder mig på nogle punkter om Silber. Problemet her er selvfølgelig, at Jens Ørgaard hellere vil sælge resten af holdet, end at sælge en profil til København.

    En spiller, som jeg personligt synes bliver nævnt alt for lidt, er Rurik Gislason fra Viborg. Jeg synes virkelig, han har et imponerende potentiale, og på det hold, der rykkede ud sidste sæson, var han måske nok eneste lyspunkt.

    Et skud i tågen kunne være Makhtar Thioune fra Molde. Jeg ved næsten ikke noget om ham, men han fører sig vist frem i Tippeligaen for tiden. Måske er der nogle, der følger Tippeligaen lidt tættere end mig, der kan fortælle lidt om ham.

    Jeg vil også foreslå Thomas Enevoldsen. Jeg synes, han er en spændende spiller. Han har en god teknik og et godt spark. Desuden giver han sig altid fuldt ud. Han er godt nok faldet i niveau sammen med resten af sit hold i denne halvsæson, men han slår mig som en spiller, Ståle godt kunne have kig på, i tråd med spillere som Thomas Kristensen og Martin Vingaard, for bare at nævne de seneste.

    En gammel kending som Stefan Ishizaki er et andet rimeligt bud.

    Nu ser jeg ikke nødvendigvis nogen grund til, at nævne spillere udenfor Skandinavien, hvis vi alligevel fortsætter i vores sædvanlige indkøbsmønster. Men alligevel kunne man nævne Kennedy Bakircioglü fra Ajax. Han er måske ikke god nok til dem, men han vil sikkert være god nok til os. Han er lige lovlig meget en humørspiller til mig smag, men på den anden side set har det jo også sine fordele nogle gange.
    Sidst redigeret af Gandhi : 15.05.09 kl. 06:33
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    MSO

  17. #44
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange?

    Emil Johansson bliver i øjeblikket rygtet til os. Kender personligt intet til ham, men jeg fandt en video. Dem har Oscar alligevel ikke lavet mange af, heh.

  18. #45
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    170

    Re: Til- og afgange?

    hvad med en gammel kending af dansk fodbold, Christian Bolaños? han gør det utroligt godt i norge, men er samtidigt også jagtet af en del størrer klubber, men jeg syntes også han var ret intresant i ob, og så er han meget gennembrudsfarlig og direkte i sit spil.

    Med hensyn til Emil Johansson, så ved jeg slet ingen ting om ham ud over det ene mål man kan se på youtube, men det ser slet ikke dårligt ud:)

Side 3 af 26 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 616
    Sidste Meddelelse: 29.10.10, 14:41
  2. Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 666
    Sidste Meddelelse: 03.08.10, 13:21
  3. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  4. Til- og afgange 2: Afgang harder
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 460
    Sidste Meddelelse: 17.12.09, 23:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •