Side 4 af 26 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 381

Emner: Til- og afgange?

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    147

    Re: Til- og afgange?

    ››En ny højrekant, tak.

    ›- Nogen forslag? :-)

    Der er to nordmænd, der lyder interessante:

    Erik Huseklepp

    "En norsk Grønkjær" - ifølge David Nielsen.

    Bjørn Helge Riise
    Blev - så vidt jeg husker - kåret af en norsk avis som den bedste winger i Tippeligaen.

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Til- og afgange?

    Laszlo Bódnar

    transfermarkt - Laszlo Bondar

    To-fodet ungarnsk landsholdsback (primært højre dog) fra østriske Salzburg Red Bulls med kontraktudløb 30/06 2009. Mit østriske og ungarnske er lidt rustent, så transferspekulationer og grunde til hvorfor denne kontrakt ikke er blevet fornyet skal jeg ikke kunne sige, men med 2 mål og 9 assists i denne sæson, lyder han som kvalitet. Dog er han 30, hvilket måske kunne være grunden til at han ikke har skrevet en ny kontrakt. Han har vidst nok også været igennem et skadesforløb, og har haft interne problemer med spillere i klubben, hvilket også kunne være en grund til ufornyet kontrakt.

    Youtube vidner ikke om meget udover et fremragende spark:
    http://www.youtube.com/watch?v=kDJ9YC6a2Kk
    Og her støder han godt frem og hamrer bolden i mål:
    http://www.youtube.com/watch?v=txkpqStRRwk
    http://www.youtube.com/watch?v=r8fPB4-9UmU
    Siden UTUB videoer er velset, når vi bedømmer spillere, så bid lige mærke i hans lange aflevering ved 1m55s!
    http://www.youtube.com/watch?v=wASV6pRJp7w

    Nå, men er det for urealistisk at skulle hente en spiller fra Salzburg? Jeg ønsker ham i fødselsdagsgave.

  3. #48
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Til- og afgange?

    Det er nu dejligt at komme herind på transfer-forummet og opleve en anden, mere afslappet stemning end den i korte linier hvor gisningerne om morgendagens kamp flyver rundt og giver dårlige nerver.

    Af afgange formoder jeg Atiba, Wendt og egentlig ikke flere.

    Würtz tror jeg kommer tilbage! Og tror også at det kan være at Ståle ser ham som Atiba´s afløser. Og så bliver det jo anden gang at Würtz skal erstatte en af holdets største profiler.. hmm.

    Jeg synes personligt at vores centrale midtbane er alt alt for skidt besat, men ledelsen ser det helt sikkert anderledes og mener at Kvist og TK er fine spillere. Jeg vil mene at det er dem der til tider trækker vores hold ned på et niveau som vi ikke fortjener.

    Den position hvor vi er tyndest besat, som andre herinde nævner, er højrekanten. Det er svært og sige om Sionko på noget tidspunkt vender tilbage til sit høje niveau, men umiddelbart er der ikke noget der tyder på det.

    Herefter er alternativet Kvist. Og dermed er det vist understreget at vi er TYNDT besat på venstre kanten.

    Nå, hvem kunne så være aktuel her?

    Først vil jeg nævne en fyr, som jeg egentlig troede ville være blevet taget op by now. Navnet er Rommedahl. Jeg ved at mange ikke kan lide ham, og jeg er heller ikke hans største fan - men manden er fast dansk landsholdsspiller, formentlig næsten gratis og ikke så ringe at man ikke burde overveje det.

    Med ham ville man få to udfordrende kanter i Grønkjær og Rommedahl. Et langt bedre fløjspil på begge fløje ville formentlig blive resultatet - pt. er fløjspil på højresiden ikke-eksisterende.

    Dog ville rommedahl bestemt ikke bidrage til det defensive - og såfremt han ikke overvejes af CV er dette sikkert grunden.

    En kort kommentar til Lazlo Bodnar - er han ikke højreback? Jeg synes ikke det fremgår nogle steder at han kan fungere på midtbanen. Der er trods alt forskel på en full/wing-back og en højre fløj - især når man er 30 :)

    Erik Huseklepp og Bjørn Helge Riise: Kunne være spændende! Jeg ved ikke noget om disse, men det fremgår at Huseklep har nogle besnærende driblinger. Og på Branns hjemmeside fremgår at han er dygtig til at komme ind sidst i kampene når modspillerne er trætte - har vi brug for endnu en nordstrand? Mht. Bjørn Riise - nogen der kan forklare lidt om ham som spiller rent typemæssigt?

    Kennedy fra Ajax synes jeg man burde have hentet i vinters! Ærgrer mig så meget at man henter en spiller som TK og dermed udelukker at hente en spiller som Kennedy. Han er ikke foretrukket i Ajax, men han er en fin spiller og ville uden tvivl gøre det bedre end fx TK. Så vidt jeg ved kan han dog ikke benyttes på højrefløjen og er derfor nok ikke aktuel.

  4. #49
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Til- og afgange?

    ›Først vil jeg nævne en fyr, som jeg egentlig troede ville være
    ›blevet taget op by now. Navnet er Rommedahl. Jeg ved at mange
    ›ikke kan lide ham, og jeg er heller ikke hans største fan - men
    ›manden er fast dansk landsholdsspiller, formentlig næsten gratis
    ›og ikke så ringe at man ikke burde overveje det.

    Nu hvor Van Basten ikke længere er træner i Ajax, har Rommedahl udtrykt at han vil spille sin chance igen under den nye træner (hvem det så end bliver!?). Det er sådan set ganske forståeligt da han som type passer glimrende ind i det såkaldte Ajax-system. Det kan vel derfor allerede nu udelukkes at han vil skifte væk fra Ajax i sommerens transfervindue - sandsynligvis vil han først være aktuel i vinterens transfervindue, og her slår det mig som langt mere sandsynligt at Kasi-Jespers mange millioner lokker ham til Vestegnen såfremt han beslutter sig for at vende snuden mod Danmark!
    Hejsa
    Elver's Avatar

  5. #50
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Til- og afgange?

    >Af afgange formoder jeg Atiba, Wendt og egentlig ikke flere.

    Tjoh. Og så vel også Christiansen. Der bliver ihvertfald arbejdet hårdt på det. Det gavner ingen at vi har både Wiland og JC, selvom det da kunne være rart nok :P
    Ydermere kunne man godt spekulere i hvor tilfreds Nord er for tiden, og hvis der skulle findes en interesse et sted, vil han nok skubbe på for et skifte. Santin OG Ailton nu, kunne også have tiltrukket nogle bejlere. Så hvad der kommer til at ske her, er ganske uvist. Oddsene taler dog for at vi beholder vores 4 angribere, og får skippet Junior afsted.
    Yderligere SKAL der tyndes ud i midtbanen, hvis vi skal kunne forsvare at hente nye spillere her. Ellers kommer vi til at stå med 8-9 midtbanespillere, der alle gerne vil spille fra start. Det er lidt samme situation vi er i nu, men som jeg ser det, har de utallige rotationer været et selvmål. Det er ikke en holdbar løsning. Jeg ville også være forundret hvis Kvist virkelig gider at være den evige nødløsning resten af sin karriere, og TK forventer vel også fast spilletid.

    ›Würtz tror jeg kommer tilbage! Og tror også at det kan være at
    ›Ståle ser ham som Atiba´s afløser. Og så bliver det jo anden gang
    ›at Würtz skal erstatte en af holdets største profiler.. hmm.


    Dét tror jeg dog ikke. Enig, jeg kan godt se ham tilbage i FCK, men det også som udskifter, ihvertfald til at starte med. Om han så får en lige så dårlig opstart som sidst, plus nogen uheld, vil så afgøre hans videre færd i klubben. Men potentielt en spiller der kan spille sig op på niveau, og ind i startopstillingen, hvis han da kan ramme AaB-formen og gerne et trin eller to yderligere op.

    ›Jeg synes personligt at vores centrale midtbane er alt alt for
    ›skidt besat, men ledelsen ser det helt sikkert anderledes og
    ›mener at Kvist og TK er fine spillere. Jeg vil mene at det er dem
    ›der til tider trækker vores hold ned på et niveau som vi ikke
    ›fortjener.


    Jo, men så igen, så er vi ganske tungt besat med Grønkjær, Vingaard, Hjalte, TK, Kvist, Sionko, Atiba (skifter med høj sandsynlighed) og Würtz tilbage fra lån. IMO så er det en ganske god midtbane, især til SAS'en. Dog så jeg gerne, ligesom dig, at vi hentede en forstærkning både til midt og højrekanten. Meeen, så skal vi vidst også have sendt nogle spillere videre ud i verden. Det er ganske fint at vi nu kan have en bred trup, men vi er stadig kun i SAS-ligaen, og jeg synes ikke at det er rimeligt overfor enkelte spillere, at man henter los igen og igen. Jeg synes f.eks. at der skal arbejdes mod en Vingaard i startopstillingen fra næste sæson. Så hvis Grønkjær kan holde dampen oppe, og vi kan finde en SOLID løsning på midten, så ville jeg klart foretrække wings bestående af Vingaard+Grønkjær

    ›pt. er fløjspil på højresiden ikke-eksisterende.

    Det er bare det der er lidt spøjst. For jeg mindes at, især i efteråret, og i starten af foråret, at vores højrekant fungerede ganske fint. Jeg så gerne at man kom til bunds i problemet og fandt grund+løsning, fremfor at spytte penge efter en fløj når vi reelt har 4 mand, der kan spille der. Måske skulle taktikken have en overhaling ;)

    ›En kort kommentar til Lazlo Bodnar - er han ikke højreback? Jeg
    ›synes ikke det fremgår nogle steder at han kan fungere på
    ›midtbanen. Der er trods alt forskel på en full/wing-back og en
    ›højre fløj - især når man er 30 :)


    Det var nu ikke til spørgsmålet om en højre midt... Det var mere en løsning til venstre back, hvor Wendt ligner en mand på vej væk. Som sagt tofodet back, der forskellige steder refereres til som både venstreback og højreback. At hente Bodnar ville være stor klasse, dog tvivler jeg selv på at han ville kunne lide idéen. Men man ved vel aldrig.

    Så alt i alt er det et MEGET spændende transfervindue vi løber ind i nu. Der kan ske enormt meget, og der kan ske enormt lidt. Vi kan løbe ind i at hente en centerforsvar, venstreback, center midt, højre midt og en angriber, og vi kan også løbe ind i kun at spekulere i en venstreback.

  6. #51
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Til- og afgange?

    ›Jeg synes personligt at vores centrale midtbane er alt alt for
    ››skidt besat, men ledelsen ser det helt sikkert anderledes og
    ››mener at Kvist og TK er fine spillere. Jeg vil mene at det er dem
    ››der til tider trækker vores hold ned på et niveau som vi ikke
    ››fortjener.


    ›Jo, men så igen, så er vi ganske tungt besat med Grønkjær,
    ›Vingaard, Hjalte, TK, Kvist, Sionko, Atiba (skifter med høj
    ›sandsynlighed) og Würtz tilbage fra lån. IMO så er det en ganske
    ›god midtbane, især til SAS'en. Dog så jeg gerne, ligesom dig, at
    ›vi hentede en forstærkning både til midt og højrekanten. Meeen,
    ›så skal vi vidst også have sendt nogle spillere videre ud i
    ›verden. Det er ganske fint at vi nu kan have en bred trup, men vi
    ›er stadig kun i SAS-ligaen, og jeg synes ikke at det er rimeligt
    ›overfor enkelte spillere, at man henter los igen og igen. Jeg
    ›synes f.eks. at der skal arbejdes mod en Vingaard i
    ›startopstillingen fra næste sæson. Så hvis Grønkjær kan holde
    ›dampen oppe, og vi kan finde en SOLID løsning på midten, så ville
    ›jeg klart foretrække wings bestående af Vingaard+Grønkjær

    Jeg er generelt helt enig med dig - der skal selvfølgelig nogen ud før der kan komme nogen ind! Mht. højrefløjen vil jeg dog ikke mene at hverken Grønkjær eller Vingaard er et naturligt valgt til højrefløjen. Jeg ser hellere Vingaard og Grønkjær skiftes om venstrefløj pladsen da jeg ikke tror Grønkjær kan spille samtlige kampe i en sæson (langt fra faktisk).


    ›pt. er fløjspil på højresiden ikke-eksisterende.

    ›Det er bare det der er lidt spøjst. For jeg mindes at, især i
    ›efteråret, og i starten af foråret, at vores højrekant fungerede
    ›ganske fint. Jeg så gerne at man kom til bunds i problemet og
    ›fandt grund+løsning, fremfor at spytte penge efter en fløj når vi
    ›reelt har 4 mand, der kan spille der. Måske skulle taktikken have
    ›en overhaling ;)

    Jeg er uenig her - vi har til tider, hovedsagligt sidste sæson, set Sionko og Pospech udgøre en farlig højreside som benyttede sig af overlap, indlæg (der til tider ramte noget) osv. Men med Sionko i skidt skidt form er det vel kun Kvist og Hutch der til nøds har spillet højrekant. Og når vi regner med at Hutcg forlader os, så har vi vel kun Sionko og kvist der kan spille højre fløj/midt. Den 3. og 4. person du skulle tale om er altså Vingaard og Grønkjær? Med henvisning til ovenstående vil jeg mene at disse ikke tæller omend jeg da ikke skal udelukke at Ståle tænker sådan.

    Vi har altså Kvist og Sionko til højremidt/fløj. Kvist er ikke god nok. Han kunne være en type ala silber, men han har simpelthen ikke drivet. Defensivt mangler han timingen og placeringen. Han er ikke god nok til andet end bænken hvor han kan agere backup på flere pladser hvilket selvfølgelig er nyttigt.

    Så er der Sionko tilbage og han kan godt blomstre op igen! Men det nu ikke noget jeg tør stole på til en hel sæson. Og således synes jeg helt klart det er tydeligt at vi mangler en højremidt. Og i mine øjne gerne en spiller som silber.

    Jeg synes at man med en spiller som Grønkjær skal have en backupspiller til pladsen og her er Vingaard strålende. Derudover kunne Vingaard prøves på den centrale midt - tror nok han skal få nok spilletid. På højrekanten kan Sionko være garderingen til en ny højrefløj.

    Mht. midten så er jeg ikke tilfreds med den, men jeg erkender at der højst sandsynligt ikke sker det store medmindre Linde skulle falde ned fra himlen :) Kvist tror jeg er så loyal (er ked af at sige det, men desværre) at han ikke forsvinder nogle steder.

    Og ja, selvfølgelig skal JC afsted.. Glæder mig til at se Wiland over en hel sæson.

    På venstreback pladsen leder vi vel bestemt også - men ja, det bliver jo nok en vilkårlig allsvenskan spiller :)

  7. #52
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Til- og afgange?

    Der kan godt gå lidt svingdør i den til sommer

    JC er vel nærmest væk - men afløser er heldigvis købt i god tid
    Atiba er muligvis væk - men Vingaard er købt ind som afløser
    Wendt er muligvis væk - ingen afløser - første indkøb
    Laursen er muligvis væk - Larsson+Zanka er afløsere

    Det er dem som jeg ser som mest sandsynlige kan forsvinne fra kbh i år, Vingaard blev købt som Atibas afløser før Atiba fik sit gennembrud på midten, jeg tvivler på at Vingaard kan gå direkte ind på den plads, så måske der skal købes en ny dertil, om ikke andet skal der hentes en central midt hvis Atiba forsvinder.

    Truppen er lige nu så stærk at den faktisk godt kan klare og miste spillere, men så ryger vi ned på at absolut minimun IGEN og det er ikke noget at ønske sig, det kostede at vi røg ned på 3. pladsen i 07/08 sæsonen og det bør man have lært af. Det vil sige at jeg synes man skal købe en ny spiller for hver gang vi mister en lige nu.

    To spillere kan muligvis også forsvinde nemlig Zanka og Ailton, hvor buddene kan blive så store at FC ikke kan sige nej mere, men om det er realistisk ved jeg ikke. I så fald skal der også købes afløsere her.
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  8. #53
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Til- og afgange?

    Wendt har ikke travlt

    Du er en dejlig gut Wendt.

    - Alt det ser jeg på efter sæsonen. Men selvom det vil være sjovt at komme til en stor liga, så har jeg det altså rigtig godt i FCK. Og man skal ikke undervurdere, hvor stærke vi er i forhold til andre ligaer. Vi har klassespillere på alle pladser, og vi spiller altid med om mesterskabet, siger Wendt til Ekstra Bladet.
    Det jeg lægger i knægtens udtalelser er, at der skal komme et tilbud fra en virkelig stor klub, hvis Wendt skifter i dette vindue. Jeg tror gerne han vil med på et udlandseventyr, i form af Champions League, inden han pakker kufferten. Selvfølgelig hopper han afsted, hvis en Premier League klub byder på ham, men hvis interessen kun kommer i form af laveste halvdel af Bundesliga, eller lignende, så har vi vores unge svenske en halv sæson yderligere.

    Dejligt at se et ungt talent med fornuften i orden.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #54
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    143

    Re: Til- og afgange?

    Wendt har ikke travlt

    Du er en dejlig gut Wendt.



    Det jeg lægger i knægtens udtalelser er, at der skal komme et
    tilbud fra en virkelig stor klub, hvis Wendt skifter i dette
    vindue. Jeg tror gerne han vil med på et udlandseventyr, i form
    af Champions League, inden han pakker kufferten. Selvfølgelig
    hopper han afsted, hvis en Premier League klub byder på ham, men
    hvis interessen kun kommer i form af laveste halvdel af
    Bundesliga, eller lignende, så har vi vores unge svenske en halv
    sæson yderligere.

    Dejligt at se et ungt talent med fornuften i orden.
    Jeg tror han ryger til en større klub end bunden af Tyskland alligevel. Og det er også fair nok; Han er jo for god til Superligaen.

    Dog er det positivt så mange venstrebacks der er på markedet for en klub som FC København.

    Michael Lumb (muligvis urealistisk), Heath Pearce (absolut realistisk), Patrick Mtiliga (ved intet, men lyder realistisk) + de sædvanlige 4-5 svenskere.

    Af en fodboldverden der mangler venstrebacks, så er det da spændende at se så mange realistiske emner.
    Didier Drogba: "Fucking disgrace"

  11. #55
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Til- og afgange?

    ›Dog er det positivt så mange venstrebacks der er på markedet for
    ›en klub som FC København.

    ›Michael Lumb (muligvis urealistisk), Heath Pearce (absolut
    ›realistisk), Patrick Mtiliga (ved intet, men lyder realistisk) +
    ›de sædvanlige 4-5 svenskere.

    ›Af en fodboldverden der mangler venstrebacks, så er det da
    ›spændende at se så mange realistiske emner.

    Heath Pearce? Mener du det? Manden har niveau til en ok klub i DK, men så heller ikke mere.

    Michael Lumb lyder da spændende, men jeg skal gerne indrømme, at jeg ikke har set ret meget til ham - ikke mindst fordi han er temmelig skadet.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #56
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Til- og afgange?

    ››Dog er det positivt så mange venstrebacks der er på markedet for
    ››en klub som FC København.
    ››
    ››Michael Lumb (muligvis urealistisk), Heath Pearce (absolut
    ››realistisk), Patrick Mtiliga (ved intet, men lyder realistisk) +
    ››de sædvanlige 4-5 svenskere.
    ››
    ››Af en fodboldverden der mangler venstrebacks, så er det da
    ››spændende at se så mange realistiske emner.

    ›Heath Pearce? Mener du det? Manden har niveau til en ok klub i
    ›DK, men så heller ikke mere.

    ›Michael Lumb lyder da spændende, men jeg skal gerne indrømme, at
    ›jeg ikke har set ret meget til ham - ikke mindst fordi han er
    ›temmelig skadet.


    Lumb ville nu være tæt på perfekt, mendet er nytteløst at gå efter ham uanset. Udlandet har øjnet ham. Og hvis de evt. skulle være afskrækkede af hans seneste skadetur, så bliver det et halvt år mere i GF. Prisen skulle gerne være så høj at AGF har skræmt danske købere væk, også FCK.

    Men ja, der er mange "realistiske" emner, men vi skal jo også have en der holder standarden. Pearce er ikke manden IMO.

    Jeg gentager: BODNAR! Hu hej ham får vi aldrig alligevel.

    Godt man ikke er scout.

  14. #57
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    157

    Re: Til- og afgange?

    Syntes det ville være dumt at begynde at smide N´doye ned på midtbanen netop nu som vi skal i gang med at spille europæisk (Forhåbentlig CHL)
    der tror jeg hans højde og fysik kan mange mål værd..
    Ailton kan jo ikke drible igennem hele europa..

    Med hensyn til midtbanen tror jeg ikke Linderoth er lig med succes..
    han har været skadet stort set lige siden han tog fra FCK..
    tror samlet han har været skadesfri en halv sæson eller noget i den stil..

    Hvad sker der med Per Ciljan Skjelbred..?! Skal han være oppe i Rosenborg resten af karrieren..? Han har jo været eftertragtet af de store klubber de sidste 2. måske 3 år..!? Men syntes ikke man hører så meget omkring ham og interresen omkring ham mere.. Skulle CV ikke give det et forsøg.?(En smule naivt måske?)

    Daniel Jensen er et gammelt kort at spille.. Konstant skadet.. Men det plejer FCK´s Sundhedssektor da at være meget gode til at håndtere.

    Og så syntes jeg da at Lumb lyder som et fornuftigt bud til at evt. overtage Wendts plads.. Han er ikke billig.. Men det er der ingen i den danske liga der er hvis FCK melder sig på banen

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #58
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Til- og afgange?

    ›Hvad sker der med Per Ciljan Skjelbred..?! Skal han være oppe i
    ›Rosenborg resten af karrieren..? Han har jo været eftertragtet af
    ›de store klubber de sidste 2. måske 3 år..!? Men syntes ikke man
    ›hører så meget omkring ham og interresen omkring ham mere..
    ›Skulle CV ikke give det et forsøg.?(En smule naivt måske?)

    Medmindre vi har 40+ mio. at smide efter Skjelbred så tror jeg du kan være sikker på at vi ikke henter ham :) Han er for god til at RBK sælger ham til deres "rival" FCK. Såfremt der ikke kommer bud fra større europæiske klubber (hvilket der nok skal gøre) så bliver han i RBK for andre hold fra skandinavien har ikke råd til ham.

    Derimod synes jeg hellere man burde kigge efter en spiller som Tettey. Jeg er ikke klar over hvad RBK vil kræve for ham osv, men han er en spændende spillere! Det så man ikke mindst herinde i Parken til efteråret. Han kunne være en god afløser for Hutch imo.

    ›Daniel Jensen er et gammelt kort at spille.. Konstant skadet..
    ›Men det plejer FCK´s Sundhedssektor da at være meget gode til at
    ›håndtere.

    Tror ikke han har noget særligt ønske om at komme væk. Måske om et år.

    ›Og så syntes jeg da at Lumb lyder som et fornuftigt bud til at
    ›evt. overtage Wendts plads.. Han er ikke billig.. Men det er der
    ›ingen i den danske liga der er hvis FCK melder sig på banen

    Som en anden nævner, så tror jeg Lumb er urealistisk. Han er spottet af udlandet og AGF beholder ham hellere en halvsæson endnu for at få ham fit for så at sælge ham til store penge.

  17. #59
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Til- og afgange?

    Nu spørger jeg lige dumt..- igen..

    Hvad er det Lumb har præsteret, der gør at folk mener at udlandet er klar til at smide en masse penge efter ham?

    Vi er vel enige om, at en spiller som Wendt må være langt mere attraktiv, qua sit spil - og bedre helbred?

    Jeg kan slet ikke forstå at folk allerede har sendt ham til udlandet for alt for mange millioner, når manden end ikke har været en tur på et landshold der har manglet en venstreback siden Niclas Jensen mistede evnen til at løbe (ikke at en dansk landsholdsspiller dermed skulle være fantastisk, men)...

  18. #60
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Til- og afgange?

    ›Nu spørger jeg lige dumt..- igen..

    ›Hvad er det Lumb har præsteret, der gør at folk mener at udlandet
    ›er klar til at smide en masse penge efter ham?

    ›Vi er vel enige om, at en spiller som Wendt må være langt mere
    ›attraktiv, qua sit spil - og bedre helbred?

    ›Jeg kan slet ikke forstå at folk allerede har sendt ham til
    ›udlandet for alt for mange millioner, når manden end ikke har
    ›været en tur på et landshold der har manglet en venstreback siden
    ›Niclas Jensen mistede evnen til at løbe (ikke at en dansk
    ›landsholdsspiller dermed skulle være fantastisk, men)...

    Hvad han kan? Tjoh, han er så heller ikke en verdensklassespiller (endnu), men ellers har han bare nogle gode kvalifikationer som back. Han er ganske god teknisk og støder godt frem offensiv, men samtidig har han et godt overblik på banen, og kommer derfor også ned og gør sine defensive pligter (<- måske der hvor han pt. er lidt bedre end Wendt). Men ganske rigtigt, hvis vi havde både Wendt og Lumb ville jeg foretrække man stillede Wendt, da han er en tand mere udviklet (og Wendt er gud). Men jeg tror, ligesom mange andre, at Lumb får en stor fremtid.
    Nu er knægten stadig 21 og har igennem sit seneste år været skadet. Derfor har han ikke været på landsholdet. Han har jo stadig ting at lære, men derfor kan man godt være et lovende stortalent, og det vidner interessen fra Premier League klubber også om.

    Han er vidst ikke på toppen endnu, da han er meldt klar, men blev brugt som indskifter mod Esbjerg, og var så bænket mod Randers. Så hvis ikke det bliver til spilletid mod BIF, så burde han vel få en kamp mod Vejle, hvis du skulle have lyst til at scoute knægten lidt.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 4 af 26 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 616
    Sidste Meddelelse: 29.10.10, 14:41
  2. Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 666
    Sidste Meddelelse: 03.08.10, 13:21
  3. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  4. Til- og afgange 2: Afgang harder
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 460
    Sidste Meddelelse: 17.12.09, 23:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •