Side 5 af 26 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 381

Emner: Til- og afgange?

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    113

    Re: Til- og afgange?

    nu kunne jeg godt tænke mig at bringe et par helt andre navne på banen....
    og håbe på min menig ikke bliver slettet

    Roni Porokara (kantspiller)

    http://en.wikipedia.org/wiki/Roni_Porokara
    http://www.youtube.com/watch?v=_cqJ1...eature=related

    Iván Óbolo (angriber) aik

    http://en.wikipedia.org/wiki/Iv%C3%A1n_%C3%93bolo
    http://www.youtube.com/watch?v=rzE4W390I9Y

    Vadim Demidov (forsvar) rosenborg

    http://en.wikipedia.org/wiki/Vadim_Demidov

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Til- og afgange?

    ›nu kunne jeg godt tænke mig at bringe et par helt andre navne på banen....
    ›og håbe på min menig ikke bliver slettet

    Lyder som om du har fået slettet dine indlæg før, dette er selvfølgelig rigtig træls, men så længe du holder dig til trådens emne så burde der ikke være noget problem :)

    ›Roni Porokara (kantspiller)

    http://en.wikipedia.org/wiki/Roni_Porokara
    http://www.youtube.com/watch?v=_cqJ1...eature=related

    Umiddelbart ligner han en strålende dribler med skarpe indlæg og godt drive. Dog skal man ikke vurdere ham ud fra et sammenklip af hans bedste - nogen der ved noget om ham generelt?

    Derudover fremgår det ret tydeligt af videoen at han hovedsagligt er venstrekant - ikke lige det vi har brug for pt. med Grønkjær og Vingaard i truppen. det fremgår dog her at han er højrebenet, men om der er mulighed for ham på højrefløjen kan jeg ikke sige.

    ›Iván Óbolo (angriber) aik

    http://en.wikipedia.org/wiki/Iv%C3%A1n_%C3%93bolo
    http://www.youtube.com/watch?v=rzE4W390I9Y

    Mangler vi virkelig en angriber eller er det bare fordi du godt kan lide spilleren?

    ›Vadim Demidov (forsvar) rosenborg

    http://en.wikipedia.org/wiki/Vadim_Demidov

    Demidov er en fin spiller med en fin fremtid foran sig formentlig. Dog ser jeg det ikke som sandsynligt at RBK ville sælge ham til os, det ville være lidt som hvis vi solgte Zanka til dem - det sker nok ikke vel.

    Men altid spændende med nogle nye input, kom dog gerne med lidt forklaringer til hvem du ser dem erstatte, hvorfor de er aktuelle osv.

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange?

    ›Roni Porokara (kantspiller)
    Her er en meget nutidige artikel om Porokara.

    ›Iván Óbolo (angriber) aik
    Nu er det jo ikke fordi, at en fan har den store indsigt i tingene, men her bliver Obolo spået til Danmark.

    Obolo er en dygtig angriber, men jeg vil ikke umiddelbart mene, at han er klasser over alt andet vi enten har eller kan få. Han kan nogle ting på egen hånd, men er måske bedst som en opspilsstation, som kan søge ind i feltet, når medspillerne er fuldt med op.

    Interessant spiller, men hvis han ender i Danmark, tvivler jeg på, at det bliver i København.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  4. #64
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Til- og afgange?

    ›[URL="http://www.fotbolldirekt.se/porokara-f%C3%B6rlorad-i-
    ›sommar-vi-f%C3%A5r-sv%C3%A5rt-att-beh%C3%A5lla-honom"]Her[/
    ›URL] er en meget nutidige artikel om Porokara.



    ›Nu er det jo ikke fordi, at en fan har den store indsigt i
    her bliver Obolo spået til
    ›Danmark.

    ›Obolo er en dygtig angriber, men jeg vil ikke umiddelbart mene,
    ›at han er klasser over alt andet vi enten har eller kan få. Han
    ›kan nogle ting på egen hånd, men er måske bedst som en
    ›opspilsstation, som kan søge ind i feltet, når medspillerne er
    ›fuldt med op.

    ›Interessant spiller, men hvis han ender i Danmark, tvivler jeg
    ›på, at det bliver i København.

    Ja den er da fra i dag den artikel :) Såfremt han kan spille begge kanter og er en profil Allsvenskan så må han da være aktuel for os :)

    En situation der kunne tænkes var at Vingaard over sommerferien (hvori hutch bliver solgt) får kampe inde på midten og dermed åbner for en to-fodet spiller som kan spille både venstre- og højrekant. Han kan derfor bruges på venstrekanten når grønkjær ikke kan og højrekanten når det findes at Kvist ikke er optimal der. Dette er dog rent hypotetisk selvfølgelig.

    Endnu et plus er hans størrelse, 183 cm og 85 kg. Dette kunne hjælpe lidt på at gøre op med vores pt lidt lette hold.

    Det største plus må nu engang være, at han vurderes til ca 15 mio svenske kr. - og hvad svarer det til, ca 4 mio danske? :P Spøg til side, det svarer i dagskurs til lidt over 10 mio. Vel en yderst overkommelig pris for en to-fodet landsholdsspiller, omend vi taler om det finske.

  5. #65
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Til- og afgange?

    Stephan Appiah er på nuværende tidspunkt uden klub. Hvis han på nogen måde er interesseret i at komme til København, så skal CV bare have den store pung op af lommen. Her har vi en chance for at hente en spiller der - hvis han kommer i form igen - er bedre, end dengang Linderoth var på toppen.

  6. #66
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange?

    Jeg tillader mig lige at dele mine spådomme for det kommede transfer vindue.

    Ud med:

    Jesper Christiansen - Tak for alt, men Wiland presser på. Nyt udenlandseventyr, 8-15 mio.
    Oscar Wendt - Udlandet kalder, 30-35 mio.
    Nicklas Jensen - Kontrakt udløb, skifter til HB Køge måske?
    Ulrik Laursen - Farvel, og tak for nu! Norge? 6-10 mio.
    Atiba Hutchinson - Udlandet kalder, 30-35 mio.
    Ailton Almeida - Udlandet kalder endnu engang, 35-40 mio.
    Jose Junior - Fri transfer.


    Indtægt: ca. 130.000.000

    Vi mister en del bærende profiler men vi får også en masse gode penge ud af det. Jeg er næsten 100% sikker på at spillere som Jesper Christiansen, Oscar Wendt, Atiba Hutchinson og Jose Junior ryger afsted.
    Så er spørgsmålet så om vi kan lokke Nicklas Jensen til at tage et par år mere i klubben eller om han vil væk? Kommer der et stort nok tilbud på Ailton så vi ikke kan sige nej? Vil Ståle af med Ulrik Laursen?

    Ind med:


    Nathan Coe - Endt lejeophold. Ny 2. målmand.
    Patrick Mtilga - Fri transfer.
    Emil Johansson - Billig svesk talent som Oscar da han kom, 7-10 mio.
    Erton Fejzullahu - Vel nok Sveriges største angrebstalent. Jaget vildt! 10 mio.

    Disse spillere er jeg ret sikker på kommer til København. Det kommer selvfølgelig an på om vi mister Nicklas for ellers behøver vi jo ikke at hente både Johansson og Mtilga. Erton så jeg gerne i København som en fjerde angriber. En spiller der kom ind og fik 10-15 min. et par gange og fik lanf snor i Ekstra Bladet Cup. Vi mister højst sandsynligt Hutchinson så hvem skal erstatte ham? Der må jeg melde pas. Men kunne godt se spillere som Stephen Appiah. Elrio Van Heerden eller måske Andreas Johanssen i FCK.

    Udgifter: +30.000.000 mio.


    Det var mit bidrag! God da'!

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #67
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange?

    Würtz til AaB efter de nu mister både Augustinussen og Risgaard virker som en af de mere åbenlyse handler her i sommervinduet. Han har ærlig talt heller ikke i Vejle vist sig som en mand der skal satses på her i klubben og Lynge er vel også for meget krængler til at sige nej hvis han bliver tilbudt for under hvad vi gav for ham.

    Selvfølgelig, når Neestrup så også forsvinder, så kan vi ende med en midtbane der hedder Hjalte, TK, Grønk, Vingaard, Sionko og Kvist, og så skal der fyldes på.

  9. #68
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Til- og afgange?

    Status før transfervinduet:
    Som en anden Peter Kjær, har jeg har givet en karakter fra 1-10. Karakterne er givet udfra lige stor vægt på førstevalget, som back-up'en til pladsen.


    10½ -
    Målet: Jesper Christiansen, Johan Wiland, Nathan Coe.

    En førsteklasses målmand i Jesper Christiansen, med en fuldgod erstatning i form af Johan Wiland. Derudover har vi Nathan Coe som vender hjem fra sit lejeophold i vores allesammens yndlingsklub; Örgryte. Målmandsposten har aldrig været stærkere. (I parantes vil jeg dog sige, at det reserverne der gør målmandsposten så stærk, ikke førstevalgets topniveau)

    7 - Backerne: Oscar Wendt, Zdenek Pospech, Niclas Jensen, Danni Jensen

    Førstevalgene til begge pladser er glimrende, men reserverne lader meget tilbage at ønske. Niclas Jensen kan fungere mod midten og bunden af Superligaen og i de tidlige runder af Pokalturneringen, men han er på ingen måde stærk nok til Europa. Danni Jensen vælger jeg ikke at kommentere på, da det vist er åbenlyst, at han ikke indgår i Ståles planer omkring truppen. Det var vist blot en symbolsk gestus af Ståle, at han fik spilletid mod Nordvest.

    8 - Midterforsvaret: Mikael Antonsson, Peter Larsson, Zanka, Ulrik Laursen, Jacob Albrechtsen
    Her har vi det omvendte scenarie i forhold til backerne. Alternativerne til førstevalgene er glimrende, men førstevalgenes niveau er tilgengæld utroligt svingende, og generelt lavere end hvad jeg syntes, vi kan forventes af en midtstopper der måske skal spille Champions League. Dette kan dog skyldes den store udskiftning, som der har været på pladserne i denne sæson, og vi håbe, at Ståle finder et fortrukkent midtstopper par til næste sæson.

    8 -
    Fløjene: Jesper Grønkjær, Martin Vingaard, William Kvist, Libor Sionko
    Jeg har valgt, at tage William Kvist med som fløj, da jeg på ingen måde mener, at han kan spille inde centralt.
    Vores venstrekant er vel realt den stærkeste i Superligaens historie med Jesper Grønkjær som førstevalg - som jeg betegner som den bedste spiller nogensinde i Superligaen, når han er i form - mens vi har en fantastisk spiller i Martin Vingaard, som er en udmærket back-up. Jeg mener bestemt også, at han burde starte inde, hvis Jesper er ude.
    Højre-kanten matcher derimod overhovedet ikke venstrekantens høje niveau, og det er vel faktisk William Kvist, der er førstevalg på pladsen, da Sionko desværre ikke har kunne holde EM-niveauet. En højrekant der bestemt ikke er god nok til eventuel Champions League, og det er bestemt den, der trækker ned i karakteren.

    6½ - Central Midt: Hjalte Nørregaard, Atiba Hutchinson, Thomas Kristensen, Rasmus Würtz, Jacob Neestrup
    Jeg mener sagtens, at Hjalte og Atiba kunne fungere i Champions League, men bliver en af de to skadede i en længere periode, kan jeg simpelthen ikke se Thomas Kristensen gå ind og overtage på et tilfredsstillende niveau, og slet ikke Neestrup. Würtz er jeg mere i tvivl om, men han må stadig betegnes som et relativt uskrevet blad, og det kan først fra næste sæson vurderes om han kan genfinde AaB-formen. Førstevalgene er glimrende, men reserverne er simpelthen ikke gode nok, uagtet om man kan rykke William og Vingaard ind på midten. Vi mangler virkelig en defensiv balancespiller som erstatning for Hjalte i tilfælde af en skade.

    9 - Angrebet: Ailton, César Santin, Morten Nordstrand, Dame N'Doye, Junior
    Man kan dele angrebspladserne op i to grove dele: Den lille hurtige, og den store stærke.
    I den første katagori er vi fantastisk dækket ind med tre gode angribere med et højt teknisk niveau og et godt blik for spillet. Kan Santin genfinde sit tidligere niveau har vi en ekstrem stærk brasilianer-duo.
    Den anden katagori halter derimod kraftigt efter med to svage angribere. Dame N'Doye og Junior som vel kun med nød og næppe kan betegnes som store angribere. Damen falder som vinden blæser, mens Junior ligger mellem de to katagorier. I Europa kan vi ikke kun spille med "flot" fodbold, der bliver vi nødt til at gå på kompromis, og også spille med lange bolde og mere primitivt. Jeg mener ikke, at N'Doye og Junior har niveauet til at stå overfor et Champions League forsvar. Bredden - fem mand til to pladser - trækker dog bestemt op i karakteren.
    ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ________________________



    At vi beholder truppen i sin nuværende form er nok - desværre - grænsende til det utopiske, så spørgsmålet er hvem og hvor mange der forsvinder. Her er mine bud:

    1. Jesper Christiansen
    Han vil videre, og fortjener at komme det. Målmandsposten behøver dog ingen videre forstærkning med mindre Sankt Iker har lyst til at prøve noget nyt.

    17. Oscar Wendt
    Oscar vil videre, og der er bestemt interesse for udlandet.
    Indkøb påkrævet.

    3. Niclas Jensen
    Har kontrakt-udløb og forlænger næppe. Han var en udmærket back-up, men intet rigtigt tab for truppen. Desværre skal der dog nok købes en ny back-up
    Indkøb påkrævet.

    13. Atiba Hutchinson
    Har altid set FCK som et skridt på vejen til sin drøm; Premier League, og han er vel blevet rygtet væk i to snart. Hvis interessen fra PL er der, så siger Atiba farvel til København.
    Indkøb påkrævet

    Junior

    Need to say more? Du har ikke niveauet José, ses i 1. div eller Allsvenskan.

    Vi skal altså ud og finde to venstre-backs og en midtbanespiller som erstatning for hvem der forlader os.
    Derudover skal vi finde en tung og stærk angriber, og måske endda endnu en midtbanespiller, medmindre Würtz kan genfinde sin form og fungere som balancespiller på midten. Mine forslag til indkøb er følgende:

    Mikael Dorsin
    Hvis man spørger mig, så er han en fantastisk spiller. Ellers har jeg umiddelbart ikke nogle bud på en venstre-back, da jeg ikke mener, at Mtliga holder niveau.

    Stephan Appiah
    Stephan Appiah er på nuværende tidspunkt uden klub. Hvis han på nogen måde er interesseret i at komme til København, så skal CV bare have den store pung op af lommen. Her har vi en chance for at hente en spiller der - hvis han kommer i form igen - er bedre, end dengang Linderoth var på toppen.

    Daniel Jensen
    Så er det fandme hjem Daniel. Daniel er blevet udlandstræt og kan slet ikke vente med at komme hjem. Ej, hvor han glæder sig til at spille Superliga med FCK. Pleee-ease, kom til København Dani.

    Søren Larsen
    Kan vi få fingrene i ham, så har vi et angreb til UG med kryds, bolle slange og dobbelt råbandsknop. En fantastisk angriber der bestemt har niveauet til både Superligaen og også Champions League.

    KONKLUSION:

    Fingeren ud CV, og få den store tegnebog op. Forlæng med Wendt, hvis du kan, ellers så skal der bare hentes CL-forstærkninger.
    2009/2010 kan blive det bedste ord i F.C. Københavns historie.
    vi vinder det lort.!1
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #69
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    265

    Re: Til- og afgange?

    Et andet meget interessant emne her til sommer kunne være svenske Tobias Hysén. Han er med 8 mål topscorer i Allsvenskan og skulle også være brandvarm - http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle5200720.ab
    Han blev solgt til engelske Sunderland efter en succesrig periode i Djurgården med en pris på ca. 1,7 mio. pund, men havde åbenbart problemer med at tilpasse sig socialt og blev derefter solgt tilbage til Sverige og IFK Göteborg, hvor han nu gør det rigtig godt. Han kan spille angriber, men det er venstre midtbane som skulle være hans favorit position.

    Det største problem er nok, at han har gjort det så godt i nuværende klub og måske kan ende med at koste en del - og muligvis for meget http://www.fotbollsexpressen.se/Alls...e-pa-marknaden En interessant spiller er han i hvert fald.
    Kvist!

  12. #70
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    740

    Re: Til- og afgange?

    Hvad med at kigge på Petri Pasanen igen?
    http://www.werder.de/english/team/spieler/pasanen.php
    http://en.wikipedia.org/wiki/Petri_Pasanen

    Han kan vel beskrives som forsvarets William Kvist, bare på et højere niveau.
    De kampe jeg har set ham med for Werder har han ofte spillet venstre back og kunne derfor være en erstatning hvis Wendt smutter. Han spiller dog alle pladser i forsvaret

    Selvom han er rimelig høj så har han, i de kampe jeg har set, været meget med frem ad banen.

    Han har en ok alder og den internationale erfaring holdet godt kunne bruge mere af.

    Kan dog læse mig frem til at han har forlænget med werder til 2011.
    Zanka-Mania

  13. #71
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Til- og afgange?

    Mange spændende navne der nævnes herinde, synes jeg. Personligt har jeg ingen oplagte favoritter, men vil da kommentere et par af de, der er blevet skrevet om.

    Bakircioglü (Kennedy) kan sagtens være et emne, hvis man er på jagt efter en ny højrekant. Sionko synes jeg virker færdig - omvendt har man næsten lige forlænget med ham, så det er ikke sikkert ledelsen smider ham på porten lige med det samme. Kvist gør det fint, uden at være iøjnefaldende god - men Ståle er jo en sucker for to-vejs-spillere, så det kan være han får den plads mere eller mindre permanent. Især så længe TK er på den centrale midt, således at Hjalte og Kvist er de eneste i midtbanekæden, der er stærke begge veje. Man kan dog håbe på at Ståle har set lyset i at have en stærkere makker til Hjalte - som Hutch - og derfor forsøger at hente en ny profil (også) til den plads.

    Hysén ser jeg som lidt af en Absalonsen-type. Han er forholdsvis hurtig og aggresiv, og har et fremragende skud. Spørgsmålet er, om vi leder efter en venstrekant? Vi har Grønkjær i hvert fald i en sæson endnu og Vingaard som meget kompetent back-up.

    Petri Pasanen kunne være et godt emne, hvis man vælger at skille sig af med UL. Han fylder meget og er generelt en meget synlig spiller. Han er meget konsekvent i sine indgreb og jeg indtrykket af, at han har et højt bundniveau.

    Mtiliga virker oplagt, skulle Wendt smutte. Han har gjort det godt i det hollandske. Der kunne måske være mere perspektiv i at hente enten Michael Lumb eller Emil Johansson, ligesom det kunne være emre spændende at hente Mikael Dorsin (selvom jeg tror, at det ville blive en dyr affære). Men Mtiliga - på fri transfer - er ikke skidt.

  14. #72
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Til- og afgange?

    Jeg bliver nødt til at sætte spørgsmålstegn ved jeres alvor ved disse forslag...

    Petri Pasanen - Spiller for Werder Bremen. Ganske rigtigt er han ikke førstevalg, men med 15 bundesligaoptrædener og en god portion Ch.L + Uefa cuppan, er han langt fra et realistisk mål...

    Lumb - Har jeg været inde på et par gange. Han brænder selv efter udlandet og udlandet ER allerede interesserede. AGF ville være nogle fjolser hvis de skulle sælge til os, da hvad vi kan byde nemt kan matches af de klubber der meldes interesserede. Såfremt AGF skulle acceptere et bud, ville det lyde et 'nej tak' fra Lumb, da dette ville opholde hans udlandseventyr yderligere.

    Dorsin - Kunne være meget spændende, men som du selv påpeger - 'money talks'. Han forlod Rosenborg på en fri transfer, efter kontraktforhandlinger der mislykkedes. Knægten ville øjensynligt have for mange knaster. Derefter skifter han til CRF Cluj, angiveligt fordi lønchecken var mere end i orden. Opholdet fejlede og Rosenborg kunne hente ham hjem for et mindre beløb. Rosenborg anser os mest som rivaler når det gælder at være den største nordiske klub, og har derfor ikke meget interesse i at sælge til os. Det skulle da lige præcis kun være hvis posen med penge var unaturligt stor. Det sker næppe.

    Mellers indlæg vælger jeg helt at se som "Bar' for skæg 10hi"

  15. #73
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Til- og afgange?

    ›Petri Pasanen - Spiller for Werder Bremen. Ganske rigtigt er han
    ›ikke førstevalg, men med 15 bundesligaoptrædener og en god
    ›portion Ch.L + Uefa cuppan, er han langt fra et realistisk mål...

    - Det tror jeg du har ret i. Jeg kommenterede også kun på ham, fordi han blev nævnt tidligere i tråden. Jeg tror nærmere på Karl Svensson, der pt. spiller i IFK Göteborg. Han blev udskreget til det helt store forsvarstalent for nogle år siden, men efter en tur i Rangers og i fransk fodbold, er han nu vendt tilbage. Han er dog kun 24 (så vidt jeg husker), så der er vel tid endnu?

  16. #74
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Til- og afgange?

    ›Jeg bliver nødt til at sætte spørgsmålstegn ved jeres alvor ved disse forslag...

    ›Petri Pasanen - Spiller for Werder Bremen. Ganske rigtigt er han
    ›ikke førstevalg, men med 15 bundesligaoptrædener og en god
    ›portion Ch.L + Uefa cuppan, er han langt fra et realistisk mål...

    ›Lumb - Har jeg været inde på et par gange. Han brænder selv efter
    ›udlandet og udlandet ER allerede interesserede. AGF ville være
    ›nogle fjolser hvis de skulle sælge til os, da hvad vi kan byde
    ›nemt kan matches af de klubber der meldes interesserede. Såfremt
    ›AGF skulle acceptere et bud, ville det lyde et 'nej tak' fra
    ›Lumb, da dette ville opholde hans udlandseventyr yderligere.

    ›Dorsin - Kunne være meget spændende, men som du selv påpeger -
    ›'money talks'. Han forlod Rosenborg på en fri transfer, efter
    ›kontraktforhandlinger der mislykkedes. Knægten ville øjensynligt
    ›have for mange knaster. Derefter skifter han til CRF Cluj,
    ›angiveligt fordi lønchecken var mere end i orden. Opholdet
    ›fejlede og Rosenborg kunne hente ham hjem for et mindre beløb.
    ›Rosenborg anser os mest som rivaler når det gælder at være den
    ›største nordiske klub, og har derfor ikke meget interesse i at
    ›sælge til os. Det skulle da lige præcis kun være hvis posen med
    ›penge var unaturligt stor. Det sker næppe.

    ›Mellers indlæg vælger jeg helt at se som "Bar' for skæg 10hi"

    Nu formåede du og argumentere for, hvorfor forslagene var dårlige i starten, men hvorfor føler du så for at komme med din sidste sætning? Det er da utrolig dårlig stil. Udover Mellers rimelig urealistiske bud på købsemner, så har han da brugt lang tid, og i mine øjne, på fornuftig vis vurderet holdet og dets mangler. Hvad om du kom med nogle forslag og tanker selv, istedet for at nedgøre andre som har lagt tid og energi i deres indlæg som det er tydeligt med Mellers.

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #75
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Til- og afgange?

    Nu har Fagerlund jo kommenteret på det, men jeg - selvfølgelig - dybt enig. Er skam også enig med dig, at mine forslag er et long shot, men hvis det kan lade sig gøre, så syntes jeg bestemt man skal prøve, selv hvis det koster nogle knaster. Vi har altid hentet spillere der ikke har fået spilletid på deres eget hold, og den katagori går Søren Larsen vel fint ind under. Stephan Appiah er uden klub, og blev afvist i sidste vindue af Tottenham, der ikke ville have ham. Daniel Jensen er en dansker som efterhånden er godt oppe i årene, og de har også en tendens til at vende hjem før eller siden.

    Og det er vel efterhånden på tide, at vi stjæler en spiller fra Rosenborg... Hvis vi kan smide 18 millioner efter Ulrik Laursen, mener jeg også, at vi kan smide mere for Dorsin.

    Udover disse forslag/emner man bør være opmærksomme på, så er der selvfølgelig også Rasmus Svensker og Ole Nordmand fra Allsvenskan og Tippeligaen. Jeg kan dog ikke udtale mig om disse emner, da jeg sjældent ser Tippeliga og aldrig Allsvenskan.
    En mere uddybende og personlig - som du lægger op til - diskussion tager jeg gerne over PM?
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

Side 5 af 26 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 616
    Sidste Meddelelse: 29.10.10, 14:41
  2. Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 666
    Sidste Meddelelse: 03.08.10, 13:21
  3. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  4. Til- og afgange 2: Afgang harder
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 460
    Sidste Meddelelse: 17.12.09, 23:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •