Side 7 af 26 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 381

Emner: Til- og afgange?

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Til- og afgange?

    ›Djemba Djemba - OB vil kun have 15-20 millioner for ham.

    ›... og så Løvenkrans

    Ja, det ville være to klasse-signings! Men men men.. Djembax2 tror jeg næppe vil spille i en anden dansk klub - han er typen der hele tiden har brug for at bevise hvad han kan og derfor vil han helst rykke til en bedre liga - sikkert allerhelst Premier League for at vise at han ikke er en total fiasko. At han ville være strålende at have i FCK er dog en helt anden og sikker sag. Men hvor får du fra at de vil have 15-20 mio for ham?

    Løvenkrands er jo evigt spændende og kunne være aktuel, men tvivler lidt. Han udtrykker her at han helst vil blive i PL. Vi er derudover dækket ind på venstrekanten og i angrebet - hvor skulle vi bruge ham?

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Til- og afgange?

    ›Sidst kan det lige nævnes at JC efter mesterskabet i går har
    ›udtalt dette:
    ›"Jeg har kontrakt en del år endnu, så det er jeg da",
    ›siger landsholdskeeperen til B.T. på spørgsmålet om, hvorvidt han
    ›vil blive i FCK.

    ›Hmm. Alle har vel været overbeviste om at han røg nu til sommer.
    ›Det har han ligeledes selv givet udtryk for. Jeg synes den er
    ›lidt tarvelig mod Wiland da det jo klart har ligget i kortene at
    ›JC ville væk til sommer og Wiland så tog over derfra. Men så
    ›efter The Double begynder JC at ævle om at blive i klubben. Det
    ›synes jeg sku er lidt plat, enten ville du gerne til udlandet
    ›ellers ville du ikke.

    ›Alt andet lige kan det da ikke give andet end frustrationer hos
    ›Wiland at JC udmelder det her. Så her kan blive en lidt spændende
    ›situation over sommeren. Jeg tror dog på at JC ryger da alt andet
    ›formentlig vil skabe splid i truppen.

    Enig. Hvis man kigger på Wilands situation, så var Tottenham jo også på bordet, umiddelbart inden han skrev med FCK. Ikke at dette ville være mere lukrativt for Wiland, da det i så fald ville have været som 2. målmand, men det vidner da om, at interessen rundt omkring HAR været der. Det ville være direkte svinsk etik, hvis man ikke arbejde stenhårdt på et JC skifte.

    Men hvor oprigtigt JC er i disse udtalelser, ved jeg ikke helt. Det kan selvfølgelig meget vel være, at han glory hunter nu hvor Ch.L. er en realitet. Samtidig kan det også bare være sukkerord til Flemse, for ikke at træde den - til tider - nærtagende mand over fusserne. Måske prøver han enddog bare at fortælle hvor glad han er for FCK. Folk omkring professionel fodlol har jo en tendens til at snakke usandt.

  3. #93
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Til- og afgange?

    ›Ja, det ville være to klasse-signings! Men men men.. Djembax2
    ›tror jeg næppe vil spille i en anden dansk klub - han er typen
    ›der hele tiden har brug for at bevise hvad han kan og derfor vil
    ›han helst rykke til en bedre liga - sikkert allerhelst Premier
    ›League for at vise at han ikke er en total fiasko. At han ville
    ›være strålende at have i FCK er dog en helt anden og sikker sag.
    ›Men hvor får du fra at de vil have 15-20 mio for ham?

    Da han for nyligt blev linket til Parma, lød artiklen på at OB ikke ville sælge ham for mindre end 15 millioner. Her står der -
    Ifølge Ekstra Bladet er Magnus Troests italienske klub Parma interesseret i den stærke midtbanespiller, og de skulle ikke være skræmt væk af, at OB ifølge avisens oplysninger ikke vil sælge for mindre end 15 millioner.
    Er jeg gået glip af noget her? Det er da ufatteligt lidt, i forhold til den klasse Djemba2 er blevet spået.

    Ligeledes skriver EB at Atiba Hutchinsons prisskilt skulle lyde på 20-25 millioner. Nu ved jeg godt at 25 mill. er mange knaster, og at finanskrisen kradser, men troede egentlig at vi var igang med at hæve standarden, og komme mere i spil i transfervinduet. Holdt Ståle og FCK ikke på Atiba for nogen tid siden, og sagde at man kun ville sælge ham for intet mindre end 40 mill.?

  4. #94
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    740

    Re: Til- og afgange?

    Kigger man på holdet i denne sæson så synes jeg "problemerne" har været i:

    - Midterforsvaret: Ulrik har ikke vist et generelt niveau der har været højt nok. I enkelte kampe har han været den klippe vi så i OB men i mange kampe er han faldet igennem med dårligt opspil og markeringer. Derudover har han været utrolig ufarlig på dødbolde.
    Antonsson har vist et godtkendt niveau og vi kan vel ikke forvente at meget bedre spillere, med samme rutine, vil til FCK. Zanka mangler stadig noget, selvom jeg er sikker på det nok skal komme. En sæson til hvor han ligger lige omkring holdet og så vil han være klar.
    Larsson har desværre skuffet i de kampe han har fået, nok også pga. den skade der kom meget dårligt. Kan han vise det niveau der gav ham en plads på det svenske landshold så kan vi stille en stærk svensk duo med ham og Antonsson.
    Til midterforsvaret synes jeg man burde kigge på Pasanen. Han vil også kunne dække backpladserne og er efter min mening ikke en dårlig boldspiller. Han har også erfaringen. Kræver dog et salg af en midterforsvare som jeg ikke rigtig kan se for mig.

    Midt-midt:
    Selvom Hjalte har gjort det godt så har vi stadig ikke haft det samme tryk på midtbanen som vi så med Linderoth. Kunne man forlænge med Atiba og købe en spiller ala Djemba-Djemba så ville det se utroligt stærkt ud. Wurtz tror jeg sælges, måske til AAB.

    Højremidt:
    Selvom jeg har stor sympati for Kvist så er han, og bliver formentlig ikke, en spiller der kan gøre den store forskel på et FCK hold. Desværre har Sionko heller ikke vist det samme som han gjorde under EM. Oplagte emner til denne plads kunne være Rommedahl eller Løvenkrands, jeg tror dog det bliver for offentsivt for ståle, specielt hvis Grønkjær skal have den anden kant. Har desværre ikke et godt bud, men en spiller ala Silberpower (da han var bedst 06 sæsonen).

    Konklusion:

    Ind:
    Pasanen
    Djemba-Djemba
    Silberpower (06 sæson) kopi
    Ud:
    Ulrik
    Kvist (desværre)
    Wurtz

    Start 11'er

    ---------Wiland---------
    Pospa--Antonsson--Pasanen--Wendt
    Silber.kopi--Djemba--Atiba--Grønkjær
    --------Santin--Ailton-------

    Reserver:
    Forsvar - Jesper C, Zanka, Danni, Larsson, Niclas
    Midtbane - Hjalte, TK, Vingaard,Sionko
    Angreb - Nordstrand, N'Doye


    Det selvfølgelig forudsat at vi ikke sælger ud.
    Zanka-Mania

  5. De følgende 19 brugere er enige:

  6. #95
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    244

    Re: Til- og afgange?


    ›Konklusion:

    ›Ind:
    ›Pasanen
    ›Djemba-Djemba
    ›Silberpower (06 sæson) kopi
    ›Ud:
    ›Ulrik
    ›Kvist (desværre)
    ›Wurtz


    I mine øjne er det mest sandsynlige scenarie at Sionko bliver solgt til en tjekkisk klub for et acceptabelt beløb.
    Det lader ikke til at han kan finde tilbage til det niveau han havde i starten og han er sikkert en dyr reserve. Da han formentlig stadig har et navn i tjekkiet ser jeg det som mest realistisk at han ryger.
    Derudover virker det overvejende sandsynligt at JC bliver solgt. Hans seneste udtalelser er imø meget naturlige. Der er vel ingen der falbyder sig selv til lavestbydende via medierne og midt i en mesterskabsfest.
    Om Coe også bliver solgt og man finder en andenmålmand med europæisk pas er jeg lidt spændt på.
    Men jeg tror ikke, at der bliver købt ind i det omfang som FM spillerne herinde forventer. Højest en højre midt, såfremt man ikke overvejer at sætte Santin derned fra tid til anden.

    blot mine 50 øre

  7. #96
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Re: Til- og afgange?

    I virkeligheden ser jeg to lidt modsatrettede tendenser - udviklingsmuligheder...
    På den ene side tror jeg, at finanskrisen mm. det seneste regnskab in mente (1. kvartal minus 30 mio.) tror jeg, at FCK nok klapper hesten lidt i forhold til de store indkøb. Med mindre der selvfølgeligt bliver solgt, og så skal vi regne med, at status quo vil være det bedste, der kan opnås.

    På den anden tror jeg, at FCK måske nu vil være en mere attraktiv klub for udenlandske/danske profiler i kraft af, at vejen til champions league er blevet betydeligt lettere for FCK.

    Og et eller andet sted har man nu også vist, at der er et fundament at bygge på... Så jeg tror sgu potentialet er der for at hente nogle betydelige spillere.

    Men jeg tvivler bare på, at man er villig til at betale...

  8. #97
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Til- og afgange?

    ›I mine øjne er det mest sandsynlige scenarie at Sionko bliver
    ›solgt til en tjekkisk klub for et acceptabelt beløb.
    ›Det lader ikke til at han kan finde tilbage til det niveau han
    ›havde i starten og han er sikkert en dyr reserve. Da han
    ›formentlig stadig har et navn i tjekkiet ser jeg det som mest
    ›realistisk at han ryger.
    ›Derudover virker det overvejende sandsynligt at JC bliver solgt.
    ›Hans seneste udtalelser er imø meget naturlige. Der er vel ingen
    ›der falbyder sig selv til lavestbydende via medierne og midt i en
    ›mesterskabsfest.
    ›Om Coe også bliver solgt og man finder en andenmålmand med
    ›europæisk pas er jeg lidt spændt på.
    ›Men jeg tror ikke, at der bliver købt ind i det omfang som FM
    ›spillerne herinde forventer. Højest en højre midt, såfremt man
    ›ikke overvejer at sætte Santin derned fra tid til anden.

    ›blot mine 50 øre

    Jeg er med på at der for manges vedkommende bliver gættet på stor til- og afgang. Dette skal nok ses som et udtryk for hvordan vores 2006 CL hold blev rippet henover den efterfølgende sæson. Spillere som Silber, Gravgaard, Hangeland og Allbäck.

    Pt. er Wendt, Atiba, JC varme navne på transferbørsen. Atiba vil gerne afsted hvorimod Wendt og JC tager den med ro - men højst sandsynligt er det spil for galleriet og de vil gerne væk alle tre imo.

    Derudover kunne Ailton være blevet et varmt navn, erinderer en spansk klubs interesse men ikke lige hvilken.

    Personligt tror jeg også at det kunne være afskedstid med Nordstrand hvis ikke Ailton bliver soglt (hvilket jeg ikke tror han gør). Nord er en kanon spiller og have, men tror han vil have fast spilletid og han kunne være et salgsemne.

    Det mest sandsynlige scenarie er dog at 2-3 spillere forlader os i form af enten Wendt, Atiba, JC og/eller Sionko som du selv nævner.

    Det er vel åbenlyst at vi har brug for en ny venstreback såfremt Wendt bliver solgt? Ligeledes at vi mangler en ny højrekant såfremt Sionko bliver solgt. Og hvis Hutch ryger (som en af de mest sandsynlige) så har vi brug for en alsidig men kvalitets midtbanemand.

    Så selvom nogle gæt kan være FM prægede, så tror jeg du får en lang næse hvis den eneste der sku ryge er Sionko :) Og derfor tror jeg ikke at det er helt hen i vejret og regne med en forstærkning eller 2-3.

  9. #98
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Til- og afgange?

    ›Det mest sandsynlige scenarie er dog at 2-3 spillere forlader os
    ›i form af enten Wendt, Atiba, JC og/eller Sionko som du selv
    ›nævner.
    ›Så selvom nogle gæt kan være FM prægede, så tror jeg du får en
    ›lang næse hvis den eneste der sku ryge er Sionko :) Og derfor
    ›tror jeg ikke at det er helt hen i vejret og regne med en
    ›forstærkning eller 2-3.

    + at Don Flemse udtalte, efter Efb kampen, at en bred trup var vejen. Hvis man solgte en spiller, købte man en lige så dygtig og dyr spiller (Werge+Frimanns ord) og det svarede han 'ja' til. Især nu hvor folk peger på PSE og siger at økonomien stinker, kunne han vel godt finde på at flotte sig på transfermarkedet, bare for at sige "sut mine aktiver".

  10. #99
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange?

    Hvis vi sætter afgangene op sådan lidt struktureret, så ser det vel nogenlunde sådan her ud (ja, man kan vel kævles lidt om Wendts placering men...).

    Sikre afgange:

    Jacob Neestrup. Har kontraktudløb til sommer, har ikke fået noget der minder om spilletid og har meldt ud at han forlader klubben. Den er så sikker som den kan blive og det er næppe det store tab.

    Sandsynlige afgange:

    Rasmus Würtz. Blev sendt til Vejle for at tanke selvtillid, kommer tilbage med en nedrykning i bagagen efter at have været ude af stand til at rejse sig over Vejles generelt kummerlige niveau. Der ligger ikke en plads på midten og venter til ham, men det gør der i hjemklubben AaB hvor både Kasper Risgaard og Thomas Augustinussen forsvinder. Det ligner sommerens mest åbenlyse handel.

    José Junior. Var tilovers i FCK, var uprofessionel i FCN, er stadig til overs i FCK. Han har ikke en fremtid i klubben og det største spørgsmål er vel om andre danske klubber vil løbe an med ham eller om det er en tur tilbage til Sverige for Junior.

    Atiba Hutchinson. Har, om nogen, udtjent den berømte værnepligt. Har spillet stærkere end længe set den her sæson, specielt her den sidste halvsæson på favoritpladsen på central midt. Der blev talt om skifte allere i vinters og stemmerne er kun blevet stærkere her på det sidste. Samtidig har han kontraktudløb næste år så sidste chance for reelle penge for manden er lige rundt om hjørnet. Omvendt har vi bedre chance for CL end længe set og det er tidligere set at klubben har holdt på vigtige spillere selv om det har kostet transfermæssigt. Men alt i alt så tegner det meste på et salg af Atiba.

    Jesper Christiansen. Har, om nogen der ikke er Atiba, udtjent den berømte og så videre. Var på vej væk i sommers, var på vej væk i vinters, vil være på vej væk nu til sommer. Og det er vel også nu at manden skal videre. Rigtig god sæson vel overstået, vundet hvad der vindes kan og vi har allerede en yderst kompetent afløser klar. Det må være nu for JC.

    Niclas Jensen. Har kontraktudløb til sommer og der er ikke meget der tyder på en ny kontrakt til Niclas. Der kan selvfølgelig stadig tikke en et-årig forlængelse ind men ellers peger det hele på et snarligt farvel til manden der nok mest vil blive husket for dét mål mod Ajax.

    Mulige afgange:

    Oscar Wendt. Har udviklet sig enormt i denne sæson og rygterne har svirret med navne som Tottenham og Werder Bremen. Han virker dog ganske godt tilfreds med livet i København og som 23-årig er det heller ikke fordi det er sidste chance for et (endnu mere) udlandseventyr. Tilgengæld har han ligesom Atiba kontraktudløb næste sommer, så hvis der skal ordentlige penge for ham, så skal der enten laves ny kontrakt eller sælges i det her transfervindue. Det bliver spændende at se hvad der sker med Oscar, men det er lidt 50/50 lige nu om han bliver eller bliver solgt.

    Morten Nordstrand. Har haft en rigtig god sæson, både fra start og fra bænk, og ligger med mulighed for at snuppe den mest flygtige af titler for FCK, titlen som liga topscorer. Har også bidt sig rimelig godt fast i landsholdstruppen og det ville vel næppe være en helt stor overraskelse hvis et top seks hold fra Holland eller måske Frankrig bød ind. Dog har der være helt stille omkring ham og det er vel de færreste der sælger sig selv til udlandet fra bænken.

    Ailton Almeida. Sikke en opblomstring han pludselig har fået. Hvilket da også har medført interesse fra udlandet hvor spanske Almeria havde sendt scouts til Brøndby kampen for at mandsopdække Ailton. Hvis det skulle blive til noget med Almeria gætter BT på at det max kan blive i 30-40 millioner størrelsen og så er spørgsmålet vel også om klubben vil være tilfreds med kun at fordoble indkøbsprisen på den gode brasser.

    Cesar Santin. Gik godt og grundigt ned her til sidst, men var en vigtig mand i Europa i foråret hvor blandt andet hans mål mod Valencia må have givet plusser i bogen til hvem der nu så med. Der var lidt rygter i vinters om udenlandsk interesse, men han har ikke ligefrem solgt sig selv til udlandet siden.

    Zanka Jørgensen. Et stortalent som løbende bliver fulgt af udenlandske klubber. Der vil hvert transfervindue være en risiko for at en af de store klubber vælger at slå til og sådan er det også til sommer. Men mon ikke vi får lov til at beholde den gode Zanka lidt endnu.

    Longshots:

    Ulrik Laursen. Har i alt for mange kampe set alt andet end overbevisende ud og har selv luftet kommentarer omkring hans fremskredne alder og hvordan det var vigtigt for ham at vinde mesterskabet i år istedet for næste år. Der er selvfølgelig chancen for en alvorlig nedtrapning, men rent umiddelbart er manden stadig kaptajn i klubben og står ikke med kontraktudløb lige rundt om hjørnet. Det bliver nok endnu en sæson for den gamle, dog må man forvente mindre spilletid. Det virker han ihvertfald selv indstillet på.

    Peter Larsson. Kom til FCK med store ord fra hjemlandet omkring ham selv og hans fremtid men tiden i FCK er indtil videre blevet ødelagt af en alvorlig skade som han stadig ikke virker kommet over. Det centrale forsvar er ikke lige der hvor der er mest overskud til at lade en spiller spille sig i form, så måske en lejeaftale tilbage til det svenske kunne komme på tale.

    Libor Sionko. Virker som en mand der toppede under EM sidste år og nu er på vej ned af den lange glidebane. Skulle der komme et godt tilbud på ham tror jeg egentlig klubben vil være ganske i orden med at sende ham videre, men sandsynligheden for et sådanne er vel næppe stor.

    Af de sandsynlige er jeg mest i tvivl om hvorvidt klubben hellere vil holde på Hutch og satse på at man tjener flere penge i Europa med ham end man ville tjene på at sælge ham og spille europæisk uden. Resten kan jeg ikke forestille mig fortsætter i klubben. Det skulle lige være hvis Wendt ryger og Niclas så stiller sig til tåls med at agere reserve for et nyindkøb i et halvt eller helt år mere.

    Af de mulige tror jeg egentlig Wendt vil være OK tilfreds med at forlænge. Han kan stadig udvikle sig her i klubben og virker som om han har det godt her. Af angriberne er det vel kun Ailton der lige nu rygtes væk, men jeg ville ikke blive særlig overrasket hvis det pludselig var en af de andre der kom i søgelyset. Skulle vi sælge en af angriberne så bliver det naturligvis kun den ene. Men mon ikke vi holder på alle tre.

    Af de lange skud tror jeg ærlig talt kun en lejeaftale for Peter Larsson har en reel chance for at ske. Men hvis han ellers har en interesse i at spille i klubben, så skal han vel næsten sige nej hvis han får det tilbud. Sporene skræmmer ihvertfald.

    Ser man på listen der så ligger vores største behov på den centrale midt, især hvis Hutch bliver solgt, og venstreback, dog primært hvis Wendt ryger. Bliver begge i klubben, så skal der måske hentes en spiller til central midt men noget umiddelbart og presserende behov er det ikke.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #100
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    244

    Re: Til- og afgange?

    ›Jeg er med på at der for manges vedkommende bliver gættet på stor
    ›til- og afgang. Dette skal nok ses som et udtryk for hvordan
    ›vores 2006 CL hold blev rippet henover den efterfølgende sæson.
    ›Spillere som Silber, Gravgaard, Hangeland og Allbäck.

    ›Pt. er Wendt, Atiba, JC varme navne på transferbørsen. Atiba vil
    ›gerne afsted hvorimod Wendt og JC tager den med ro - men højst
    ›sandsynligt er det spil for galleriet og de vil gerne væk alle
    ›tre imo.

    ›Derudover kunne Ailton være blevet et varmt navn, erinderer en
    ›spansk klubs interesse men ikke lige hvilken.

    ›Personligt tror jeg også at det kunne være afskedstid med
    ›Nordstrand hvis ikke Ailton bliver soglt (hvilket jeg ikke tror
    ›han gør). Nord er en kanon spiller og have, men tror han vil have
    ›fast spilletid og han kunne være et salgsemne.

    ›Det mest sandsynlige scenarie er dog at 2-3 spillere forlader os
    ›i form af enten Wendt, Atiba, JC og/eller Sionko som du selv
    ›nævner.

    ›Det er vel åbenlyst at vi har brug for en ny venstreback såfremt
    ›Wendt bliver solgt? Ligeledes at vi mangler en ny højrekant
    ›såfremt Sionko bliver solgt. Og hvis Hutch ryger (som en af de
    ›mest sandsynlige) så har vi brug for en alsidig men kvalitets
    ›midtbanemand.

    ›Så selvom nogle gæt kan være FM prægede, så tror jeg du får en
    ›lang næse hvis den eneste der sku ryge er Sionko :) Og derfor
    ›tror jeg ikke at det er helt hen i vejret og regne med en
    ›forstærkning eller 2-3.

    Omvendt så kan man med en hvis ret sige, at 6 kampe i CL er et langt bedre udstillingsvindue end det danske mesterskab (og pokal). Så det er vel mindst ligeså sandsynligt, at Atiba, Wendt, Ailton med videre enormt gerne vil spille et ekstra halvt år i København. Samtidig så tvivler jeg på, at der sælges for at sælge så jeg er tryg ved, at min (i forvejen anseelige) næse ikke vokser sig meget længere hen over sommeren.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #101
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange?

    Her er mine forventinger til sommerens transfers

    De forlader sikker FCK:

    Som de fleste andre er jeg ret sikker på at JC bliver solgt snart. Vi ser ud til at have en fin erstatning, så det er OK.

    Junior er totalt overflødig og skal til svensk fodbold.

    Aitba har niveau til en større liga og vil sikkert også blive solgt.

    De forlader os måske:

    Sionko har spillet skidt og jeg ville ikke begræde hvis han fandt en tjekkisk eller tysk klub.

    Jeg håber at FCK beholder med Wendt og Zanka. Men det skal så også resultere i en kontraktforlængelse til Wendt.

    Nordstrand vil gerne have mere spilletid, og vil sikkert også få det hvis han bliver ved med at score mål.

    Würtz må godt få en sæson mere i FCK til at bevise sit værd. Han kan sagtens blive nyttig da hverken TK eller Kvist har vist at de kan dække ind for Hjalte i tilfælde af skade/karantæne.

    Niklas må meget gerne få et år mere som reserve, hvis han er tilfreds med den tjans.

    Ulrik har helt sikkert et par år mere på SAS-liga niveau, om end det måske ikke bliver i hver kamp. Jeg håber at Peter Larsson snart vil finde formen og overtage pladsen ved siden af Antonsson.

    Hvis kun JC, Atiba og Junior bliver solg, behøver vi imo kun en spiller mere til midtbanen. Her kunne jeg rigtig godt tænke mig en spiller som Mikkel Thygesen, som både kan bruges centralt og som kant.

    Mit bud på en startende 11'er

    Willand
    Prospech - Larsson - Antonsson - Wendt
    Thygesen - Hjalte - Vingaard - Grønkjær
    Ailton - Santin

  15. #102
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    143

    Re: Til- og afgange?

    http://www.bold.dk/nyt/Wuertz-vil-ka...in-plads-i-FCK

    Würtz vil kæmpe for en plads på holdet. Lyder godt. Han har et kæmpe potentiale og håber virkelig han får chancen. Klasser bedre end TK med hans sædvanlige alibifodbold.

  16. #103
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    364

    Re: Til- og afgange?

    ›Højremidt:
    ›Selvom jeg har stor sympati for Kvist så er han, og bliver
    ›formentlig ikke, en spiller der kan gøre den store forskel på et
    ›FCK hold. Desværre har Sionko heller ikke vist det samme som han
    ›gjorde under EM. Oplagte emner til denne plads kunne være
    ›Rommedahl eller Løvenkrands, jeg tror dog det bliver for
    ›offentsivt for ståle, specielt hvis Grønkjær skal have den anden
    ›kant. Har desværre ikke et godt bud, men en spiller ala
    ›Silberpower (da han var bedst 06 sæsonen).

    Jeg er ufattelig meget enig i din betragtning om højrekanten. Kvist har gjort det godt for FCK (har al respekt og sympati for ham), men når vi skal spille internationalt tror jeg ikke han rækker - men bliver spændende at se ham på landsholdet, nu hvor han er udtaget (hvis han får spilletid). Han passer dog til Ståles system, så jeg tror ikke han bytter ham for enhver pris.

    Specielt din erstatning så jeg også gerne(!); Rommedahl!!!. Han har været utroligt udskældt, og jeg var da selv en af dem - men for 2-3 år siden. Jeg skal dog lige love for han har udviklet sig, og er blevet utrolig farlig, så jeg har for længst trukket de dårlige ord tilbage om ham. Han får stadig huk, af nogle, for at smide bolden væk, men tilgengæld kommer han også til et hav af chancer og med sin spurt af en virvelvind er han en sindsygt stor trussel. Tror ikke der er mange der bryder sig om, at spille over for ham. Han skaber virkelig mange chancer.

    Som du siger er Grønkjær offensiv, men mon ikke Hjalte og Hutch (eller hans kommende erstatning) kan rydde op for dem? Det kunne virkelig blive et underholdende og direkte spil. Desuden er Grønkjær skadet i ny og næ (/ofte), hvor vi mangler denne kreativitet - kunne sagtens komme fra Romme.

    Ad ovenstående, er jeg desuden utrolig bange for Grønkjær - havde virkelig håbet han var blevet skånet for landsholdet. Morten Olsen udtalte til TV2 igår, at Heerenveen har drevet rovdræft på Jon Dahl, hvorfor han er ødelagt; at han aldrig var blevet sin skade kvit, inden de proppede ham på banen igen. Er det ikke også rovdræft på Grønkjær fra Morten Olsen, at udtage Grønkjær i den periode han kunne få resitueret og trænet sine ellers så skadede stænger. Jeg blev ærlig talt møg skuffet (ærgelig), da jeg så han var udtaget.

  17. #104
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange?


    ›Ad ovenstående, er jeg desuden utrolig bange for Grønkjær - havde
    ›virkelig håbet han var blevet skånet for landsholdet. Morten
    ›Olsen udtalte til TV2 igår, at Heerenveen har drevet rovdræft på
    ›Jon Dahl, hvorfor han er ødelagt; at han aldrig var blevet sin
    ›skade kvit, inden de proppede ham på banen igen

    lige lidt mund lort :)

    men Jon Dahl spiller da i Feyenoord ?

  18. #105
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    364

    Re: Til- og afgange?

    ››
    ››Ad ovenstående, er jeg desuden utrolig bange for Grønkjær - havde
    ››virkelig håbet han var blevet skånet for landsholdet. Morten
    ››Olsen udtalte til TV2 igår, at Heerenveen har drevet rovdræft på
    ››Jon Dahl, hvorfor han er ødelagt; at han aldrig var blevet sin
    ››skade kvit, inden de proppede ham på banen igen

    ›lige lidt mund lort :)

    ›men Jon Dahl spiller da i Feyenoord ?


    haha, ja - Feyenoord! Ved ikke lige hvad der gik galt der... Heerenveen var vist han første klub i tidernes morgen...

Side 7 af 26 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 616
    Sidste Meddelelse: 29.10.10, 14:41
  2. Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 666
    Sidste Meddelelse: 03.08.10, 13:21
  3. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  4. Til- og afgange 2: Afgang harder
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 460
    Sidste Meddelelse: 17.12.09, 23:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •