Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 33

Emner: Årets spiller 08/09

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Årets spiller 08/09

    Er du medlem af FCKFC så skynd dig ind og stem på årets spiller, kåret af fanclubbens medlemmer:

    http://www.fckfc.dk/Default.aspx?ID=2612&Purge=True

    Og så har jeg forøvrigt stemt på Hjalte Nørregaard... Nogen der har et bedre og seriøst bud?
    Sidst redigeret af Brokke 82 : 15.05.09 kl. 18:57

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    261

    Re: Årets spiller 08/09

    Jeg har stemt på Pospech. Jeg synes han har vist et højt niveau over hele sæsonen og har haft en pokkers masse assists. Desuden synes jeg man har kunne mærke de kampe han har været ude.

  4. De følgende 16 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Årets spiller 08/09

    Jeg synes - de sidste 4-5 kampe fraregnet - at Santin har været den spiller, der har gjort en afgørende forskel. De sidste 4-5 kampe har det så i stedet været den smukke Ailton, men det er næppe nok til at blive årets spiller.
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Årets spiller 08/09

    ›Jeg har stemt på Pospech. Jeg synes han har vist et højt niveau
    ›over hele sæsonen og har haft en pokkers masse assists. Desuden
    ›synes jeg man har kunne mærke de kampe han har været ude.

    Jeg er enig i, at Pospech har manglet i de kampe han har været ude, men dette er i endnu højere grad tilfældet med Hjalte.

    Hjalte er intet teknisk vidunder. Han får hverken flest mål eller flest assists. Men jeg vil nu alligevel pege på ham som årets spiller. Han løber meget, han løber rigtigt, han rydder op, han tackler, han laver en masse arbejde som man umiddelbart ikke lægger mærke til (i modsætning til for eksempel at sætte sin direkte modstander af på vej ind i feltet eller redde et frispark med det yderste af fingerspidserne), men som er nødvendigt. Og sidst, men absolut ikke mindst, er han en af holdets eneste egentlige fightere, og det kan give point selv når spillet ikke flyder og holdet som helhed ikke præsterer.


  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    615

    Re: Årets spiller 08/09

    synes pospech har været mere værd en hjalte. jo jo han manglede i odense.. og hjalte er vigtig. men pospech er kommet til en klub hvor han ikke kunne sproget overhovedet og har leveret nogle fantastiske kampe. hvor han både offensivt og defensivt har brilieret med fantastisk teknik og en kølighed.

    hvis det kun var dømt på foråret havde jeg stemt på hutch eller ailton. på efter året santin.. men på et år vil jeg sige pospech

    ellers skulle det være nordstrand for 14 kasser og en kæmpe hold ånd og ikke at brokke sig i pressen over at sidde på bænken
    written by Zeez

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #6
    Kaeks er offline 1.Member of Vavros Venner
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    26

    Re: Årets spiller 08/09

    Hr. Wendt får min stemme da han har udviklet sig til en fantastisk venstreback der via sin hurtighed og gode teknik altid er med til fare for modstanderens forsvar.
    Og at hans defensive kvaliteter og indlæg er blevet endnu skarpere i år gør desværre nok at han bliver svær at holde på.
    Mener han har holdt højt niveau hele sæsonen især med de indtil videre syv assist(nipserstat) hvilket er flot for en back.
    Hjalte har fået den før (og har ikke holdt samme konstante høje niveau hele sæsonen)....så lad os give Wendt den inden han stikker af til sommer.
    Birger - for pokker hvor er det flot det dér!!
    Kaeks's Avatar

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    542

    Re: Årets spiller 08/09

    Oscar Wendt!

    Har opbygget et stabilt højt niveau, men kun et par kampe hvor det ikke har været muligt at opretholde det. Han har pænt ventet til han fik chancen og derefter ikke sluppet positionen, og igennem hele sæsonen har tiltrukket opmærksomheden fra udlandet.

    Pospech har gjort det godt, men jeg synes han har været en smule mere svingende henover hele sæsonen.
    Mit hjerte banker kun for FCK!!!

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    147

    Re: Årets spiller 08/09

    Hutchinson


  15. #9
    UnaX er offline Nil Satis Nisi Optimum!
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    283

    Re: Årets spiller 08/09

    Da fodbold jo i sidste ende handler om at score mål, har jeg valgt at stemme på Morten Nordstrand, da jeg mere end tilfreds med at han indtil nu i 37 kampe har scoret 18 mål og lavet 12 assists (tak til Nipserstat).

    Jeg mener han var en stor del af det gode spil vi viste i efteråret, hvor han arbejde godt sammen med César Santin. Desuden er jeg imponeret over at han bare har evnen til at være det rigtige sted og har holdt høj moral, selvom han har siddet det meste af foråret på bænken.
    'Don't forget boys, one Evertonian is worth twenty Liverpudlians.' - Brian Labone
    UnaX's Avatar

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    374

    Re: Årets spiller 08/09

    Pospech!

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    106

    Re: Årets spiller 08/09

    Mener Santin har spillet sig af de senste kampe, et enkelt udfald eller 2 kan der være, men ikke 4 i træk. Står vel så mellem Hutch og Hjalte, hvor Hjalte vinder med et mulehår også fordi vi fans skylder ham anderkendelsen.

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    200

    Re: Årets spiller 08/09

    Det er mange år siden vi har haft en back på Oscar Wendts nuværende niveau.

    Helt klart årets bedste i mine øjne.

    -anhu

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Geniet.

    Ulrik Laursen.
    Den bedste og mest kompetente anfører i klubbens historie. Kort sagt de bedste 17 mio. kr. FCK nogensinde har givet ud.
    #1

  21. De følgende 27 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    187

    Re: Geniet.

    ›Ulrik Laursen.
    ›Den bedste og mest kompetente anfører i klubbens historie. Kort
    ›sagt de bedste 17 mio. kr. FCK nogensinde har givet ud.


    Ja, han har næsten nået Pascal Simpsonske højder!

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    266

    Re: Geniet.

    ››Ulrik Laursen.
    ››Den bedste og mest kompetente anfører i klubbens historie. Kort
    ››sagt de bedste 17 mio. kr. FCK nogensinde har givet ud.


    ›Ja, han har næsten nået Pascal Simpsonske højder!

    Laursen har da langt overgået PS, og hvad der ellers har været gennem tiderne. Indkøbet af ham er helt klart uden for kategori, når det gælder dekadent omgang med klubbens kapital.

    Men for at vende tilbage til formålet med tråden: Jeg synes, der er en håndfuld spillere, der kandiderer til titlen - Wendt, Pospech, Nørregaard, Santin og Nordstrand ligger tæt. Om det skal være den ene eller den anden, der fortjener den, må indsatsen i de sidste kampe afgøre.
    ♥ Santos ♥
    Strictly's Avatar

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Årets spiller i FC
    By fckboy32 in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 02.05.10, 19:49
  2. Årets spiller!
    By Casper CC in forum Kontoret
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 19.05.07, 13:54
  3. Årets spiller?
    By Mattsson#1988 in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 23.05.04, 21:52

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •