Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 27

Emner: Allan Kuhns sammenstød med Don Ø

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    57

    Allan Kuhns sammenstød med Don Ø

    http://ekstrabladet.tv/sport/webtv_e...cle1171209.ece

    Ja, vi skal sku ikke finde os i noget.....

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Så luk dog røven:-) ha ha ha

    http://ekstrabladet.tv/sport/webtv_e...cle1171209.ece

    ›Ja, vi skal sku ikke finde os i noget.....

    Det jo for fedt - desværre er det eneste jeg kan høre mig frem til "luk røven mand" fra Dons side. Kan i andre tyde hvad der bliver sagt og evt skrive den lille dialog ind her... :)

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,816

    Re: Så luk dog røven:-) ha ha ha

    Synes det er pinligt for dem begge to at de stiller sig op og skaber sig på den måde.


  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Så luk dog røven:-) ha ha ha

    Jeg synes ikke Flemming Østergaard gør noget galt. Han står og nyder pokalsejren, da Kuhn kommer hen og klager over at FCK-fansene buher af Augustinussen. Hvad fanden skal Flemming Østergaard gøre ved det? Jeg synes der er naturligt at reagere sådan i situationen, og da han ser at et kamera optager dem, går han jo også væk.


  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    1,296

    Re: Så luk dog røven:-) ha ha ha

    ››http://ekstrabladet.tv/sport/webtv_e...50;1171209.ece
    ››
    ››Ja, vi skal sku ikke finde os i noget.....

    ›Det jo for fedt - desværre er det eneste jeg kan høre mig frem
    ›til "luk røven mand" fra Dons side. Kan i andre tyde
    ›hvad der bliver sagt og evt skrive den lille dialog ind her... :)
    Jf. transmissionen som jeg overhørte med et halvt øre, mens jeg svømmede rundt på bunden af en fadøl på Sportscaféen, så handlede det vist nok om, at Allan Kuhn var stærkt fortørnet over, at FCK's fans buede over thomas Augustinussen's (stærkt ufortjente) udnævnelse til årets pokalfighter. Hvilket han åbenbart valgte at klandre Flemming Østergaard for. FØ afviste så ( på sin sædvanlige diplomatiske facon), at det var et forhold, han var herre over. I øvrigt bagtaliserede FØ efter kampen episoden.

    Edit: Jf. den evigt pålidelige presse, så var det ikke helt skævt opfattet: http://indkast.dk/index.php?nyhed=53323
    Sidst redigeret af Fuego : 21.05.09 kl. 21:09
    Kasi-karma
    Fuego's Avatar

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    406

    Re: Så luk dog røven:-) ha ha ha

    Nu er det jo ikke til at sige, hvad der helt præcist er sagt mellem de to. De burde dog begge være klogere end stille sig op og te sig på den måde.

    Nu handler tråden om Østergaard, og en del af hans person og brand er kørt op på hans bramfri og kække måde at være på. Dog vil han gerne have PSE til at fremstå som et stort og seriøst drevet selskab i medierne. Så ville det altså klæde bestyrelsesformanden, at lægge "gadedrengs-attituden" tilside engang imellem.

    Anyways, tillykke med sejren idag, det kunne vist ikke være anderledes kampen taget i betragtning.

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    469

    Re: Så luk dog røven:-) ha ha ha

    ›Nu er det jo ikke til at sige, hvad der helt præcist er sagt
    ›mellem de to. De burde dog begge være klogere end stille sig op
    ›og te sig på den måde.

    ›Nu handler tråden om Østergaard, og en del af hans person og
    ›brand er kørt op på hans bramfri og kække måde at være på. Dog
    ›vil han gerne have PSE til at fremstå som et stort og seriøst
    ›drevet selskab i medierne. Så ville det altså klæde
    ›bestyrelsesformanden, at lægge "gadedrengs-attituden"
    ›tilside engang imellem.

    ›Anyways, tillykke med sejren idag, det kunne vist ikke være
    ›anderledes kampen taget i betragtning.


    Der er jeg så helt anderledes! Synes sgu det er fedt når der sker sådan noget så man kan se at de også kan lade sig irritere og lade adrenelinen overtage ligesom alle andre dødelige! Synes dog det er unødvendigt at koge mere suppe på den sag!

    Men synes sgu det er forfriskende!

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,851

    Re: Så luk dog røven:-) ha ha ha

    Jeg må sige, at jeg finder det ærgeligt, at Don Ø igen og igen lader sig trække med ned, når provinspøblen kommer med usaglige og tåbelige angreb. Vi har set det flere gange, og her på det sidste i udpræget grad når talen faldt på DBU's brug af Parken som national stadion - jf. Kalle Kuhn og Køleskabets plebajeriske jantelovs kritik (for en gangs skyld er kortet ok at spille).

    Min pointe er, at nok er Don Ø's reaktion forståelig, men den er altså mere donna end don. Don ophøjede enhærsker burde ikke have mere end nedladen stirren tilovers for kritik af den type, men problemet er, at så sofistikeret bliver han aldrig.

    Forhelvede Don Ø, i FCK har vi sgu lært at vi er større end alle de andre - det gælder vel også dig?

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    923

    Re: Så luk dog røven:-) ha ha ha

    ›Jf. transmissionen som jeg overhørte med et halvt øre, mens jeg
    ›svømmede rundt på bunden af en fadøl på Sportscaféen, så handlede
    ›det vist nok om, at Allan Kuhn var stærkt fortørnet over, at
    ›FCK's fans buede over thomas Augustinussen's (stærkt ufortjente)
    ›udnævnelse til årets pokalfighter. Hvilket han åbenbart valgte at
    ›klandre Flemming Østergaard for. FØ afviste så ( på sin
    ›sædvanlige diplomatiske facon), at det var et forhold, han var
    ›herre over. I øvrigt bagtaliserede FØ efter kampen episoden.

    Edit: Jf. den evigt pålidelige presse, så var det ikke
    http://
    ›helt skævt opfattet: indkast.dk/index.php?nyhed=53323
    Flemse var faktisk usædvanligt diplomatisk (efter hans standard) da han gengav episoden på onside, og han tilskrev direkte Kuhns reaktion som lidt malplaceret temperament.

    Jeg har svært ved at se hvad der skal klandres ham ej heller i den konkrete situation, hvor Kuhn da helt skyder hus forbi med sin kritik af piberiet ad Augustinussen - Arh men hvad skal en bestyrelsesformand dog gøre ved det ?
    Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom - Danny Blanchflower

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    70

    Re: Så luk dog røven:-) ha ha ha

    Det giver selvfølgelig lidt street-credit til Don Ø, men selvfølgelig skal han holde sig for god til det i hans position. Men - men Don Ø er jo selv lidt af en gadedreng på godt og ondt: For os absolut mest på godt. AK udtalelser til pressen omkring brugen af Parken er et angreb på PSE forretning, og det blev betalt tilbage. AK armpålæggelse ved indledningen af diskussionen indikerer en slags forsoning, som Don Ø bestemt ikke var parat til.. I øvrigt i orden med Augo som pokalfighter efter min mening. Vi tog pokalen og snart tager vi ligaen.

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Så luk dog røven:-) ha ha ha

    Nå, men så har vores kære modparter på B4 da noget at snakke om de næste par dage! :)

    I øvrigt en meget naturlig reaktion fra Flemse, når nogen kommer og prøver at pisse på éns sukkermad. Jeg var også blevet småt tosset, hvis min modstander of the day, prøvede at søge sympati hos mig, når mit hold lige havde vundet pokalen. For det første er det direkte latterligt at konfrontere Don Ø med hvad FCK-fans buher af, især til en fodboldkamp. Hvis de fans nu mener at det var ufortjent, så buher de, ligesom hvis de mener noget andet på banen er ufortjent. For det andet, så kan man vel time det bedre? Stadig, så er det jo ikke rigtigt Don Øs gøren at folk buher, men hvis Kuhn's hensigt med kontakten til Don Ø er, at han gerne skulle komme med en statement til klubbens fans, om at man rynker på næsen af den buhen (hvilket også ville være latterligt), så kan det ordnes over telefon eller skrivelser, dagene efter...

    Undskyld hvis min formulering er lidt nidarn. Sådan går det nogen gange når man er fuld... Jeg tror også min kommasætning er lidt spøjs, men så længe min gamle dansklærer ikke finder ud af det, så er vi, alle gode, venner, ikogså?!

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Så luk dog røven:-) ha ha ha

    Egentlig synes jeg også det er latterligt af fans at buhe af manden. Det er for helved da ikke hans skyld at en flok journalister vælger ham som pokalfighter. Der er tradition for (af en eller anden grund) at ofte giver man den hæder til en fra taberholdet og så var det vel ok Augu for den!

    Jeg synes at vi som FCK-fans godt kunne hæve os over det bifske niveau og buhe af et taberhold, bare fordi vi vil have ALLE pokaler selv!

    Så om igen nedre C, det var sku ikke pænt gjort... eller luk røven, som man nu siger på vores kanter!

  19. De følgende 10 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Allan Kuhns sammenstød med Don Ø

    Mit indtryk fra hvor jeg stod var ikke at det var en buhen af Agustinussen som sådan, men mere en protest imod at Atiba ikke fik den.
    Sidst redigeret af Fc Devil : 22.05.09 kl. 08:41


  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: Så luk dog røven:-) ha ha ha

    ›Egentlig synes jeg også det er latterligt af fans at buhe af
    ›manden. Det er for helved da ikke hans skyld at en flok
    ›journalister vælger ham som pokalfighter. Der er tradition for
    ›(af en eller anden grund) at ofte giver man den hæder til en fra
    ›taberholdet og så var det vel ok Augu for den!

    ›Jeg synes at vi som FCK-fans godt kunne hæve os over det bifske
    ›niveau og buhe af et taberhold, bare fordi vi vil have ALLE
    ›pokaler selv!

    ›Så om igen nedre C, det var sku ikke pænt gjort... eller luk
    ›røven, som man nu siger på vores kanter!

    Den der med at det tabende hold har pokalfigtheren holder vist ikke helt...

    kig selv: http://da.wikipedia.org/wiki/DBUs_La...ing_for_herrer

    Jeg buhede fordi jeg synes det var håbløst at Hutch ikke blev årets pokalfighter. Traditioner mig et vist sted, det bør vel være den bedste spiller i kampen der bliver åretst pokalfighter?

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Så luk dog røven:-) ha ha ha

    ›Den der med at det tabende hold har pokalfigtheren holder vist ikke helt...

    http://da.wikipedia.org/wiki/DBUs_La...ig selv: errer

    ›Jeg buhede fordi jeg synes det var håbløst at Hutch ikke blev
    ›årets pokalfighter. Traditioner mig et vist sted, det bør vel
    ›være den bedste spiller i kampen der bliver åretst pokalfighter?

    Jeg har læst listen og tager den påstand i mig igen! Jeg ville også have peget på Atiba, synes han var klart bedst, men så syng dog Atiba i stedet.

    Jeg husker tydeligt de BIF fans der har stået og klappet til FCK, da vi vandt DM. Det synes jeg fanme er stort gjort og selvom jeg ville have umådeligt svært ved at gøre det samme, så synes jeg dog godt at man kan vise lidt format som fan og ikke blive børnefornærmet!

    D. 31 når sæsonen er færdig, så SKAL fans også kalde spillere over og sige tak for en god sæson, ligegyldigt hvordan det ellers er endt!

    T

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Tillykke med fødselsdagen, Don Ø!
    By DaneX in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 31.10.05, 21:49
  2. Hellere Allan K. end Derveld?
    By Kjaerulf in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 09.06.04, 07:41
  3. Ib og Ib reklame med Don Ø! - NU med DOWNLOAD!
    By 44fire44 in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 08.06.04, 15:26
  4. Tillykke med dagen Don Ø
    By zooliganz 26-172 in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 31.10.03, 18:13

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •