Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 73

Emner: Ståle Solbakken HYLDEST!!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    70

    Ståle Solbakken HYLDEST!!

    Den største hyldest af alle skal gå til Ståle!! Vejviseren, lederen, VINDEREN!

    Ståle har på ingen tid bygget et nyt superhold. Ståle vil vinde. Ståle VIL vinde.

    Ståle er kommet styrket ud af krisen sidste forår. Ståle er vores og det er jeg satme glad for. Jeg håber han bliver hos os i mange år frem!


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Ståle Solbakken HYLDEST!!

    Vi har da gjort det godt i år, det har dog været lidt trængt sidste år mv, og med superligaens største budget kan mindre da vel næsten heller ikke gøre det?

    Men i år har da været super helt sikkert, håber vi kan bygge videre på det.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: Ståle Solbakken HYLDEST!!

    ›Vi har da gjort det godt i år, det har dog været lidt trængt
    ›sidste år mv, og med superligaens største budget kan mindre da
    ›vel næsten heller ikke gøre det?

    ›Men i år har da været super helt sikkert, håber vi kan bygge videre på det

    Præcis.

    Man kan ikke sætte finge på antallet af point, men måden og specielt måden at pointtab er kommet på har været helt til grin.

    Det her mesterskab er et udtryk for en fantastisk spillertrup, ikke et mesterværk skabt fra bænken.

    /Jesper
    cossie's Avatar


  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Ståle Solbakken HYLDEST!!


    Man kan ikke sætte finge på antallet af point, men måden og
    ›specielt måden at pointtab er kommet på har været helt til grin.

    ›Det her mesterskab er et udtryk for en fantastisk spillertrup,
    ›ikke et mesterværk skabt fra bænken.
    Det er dog det værste forpulede sludder, jeg længe har læst....du er jo helt væk.

    -orb
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)


  5. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    227

    Re: Ståle Solbakken HYLDEST!!

    Måden vi har fremskaffet hva der vel er en klunrekord i point (?) har været flottere end nogensinde før i klubbens historie, flottere end under Hodgson og Backe, ja også flottere end tidligere set under Solbakken.

    Vi har tidligere spillet flot og kreativt, men aldrig før har vi i samme grad kombineret de elementer med en solid pointhøst.

    Vi har absolut ikke været sprudlende i de sidste to kampe, vi har virket trætte og ikke fundet rytmen, alligevel har vi hevet vigtige sejre hjem i begge tilfælde.

    De kampe hvor tingene har flasket sig taler jo for sig selv, og størstedelen af de kampe hvor spillet ikke helt er lykkedes, har alligevel ført til sejr.
    Jeg tror ikke du ka pege på noget mesterskab der er ført hjem uden spillemæssige udslag over en hel sæson.

    Mesterskabet er udtryk for så vel en fantastisk spillertrup, SOM en fantastisk leder.
    Glem ikke at der ligger en stor udfordring i at bevare harmoni i en trup med så mange klassespillere, hvor flere må affinde sig med en plads på bænken.

    Selv om jeg enkelte gange har været uenig i Ståles dispositioner (da jeg ík har kunne konfrontere ham med dem, har han jo hellere ik kunnet uddybe sin begrundelse, og det skal jo ikke udelukkes at hans insigt i truppen overgår min :P ), senest da han valgte Nordstrand fra start i stedet for Damen mod OB, så har han gang på gang afgjort kampene fra bænken.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    473

    Re: Ståle Solbakken HYLDEST!!

    ››
    ››

    ›Det er dog det værste forpulede sludder, jeg længe har læst....du
    ›er jo helt væk.

    ›-orb

    ARG LORTE ENIG KNAP!

    Nå, men uddyb da lige den udtalelse?!

    Jeg mener sgu at man med det spillermateriale bør vinde skabet. Det ville de fleste trænenere have gjort. Det er virkelig ikke specielt Ståles fortjeneste.
    -60-

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Ståle Solbakken HYLDEST!!

    Man kan jo kun gisne om, hvad en anden træner kunne have fået ud af samme spillermateriale; men resultaterne har bestemt været overbevisende i år. Ydermere har spillet i den hjemlige liga været flottere end tidligere set under Ståle.

    Truppen er måske nok den bedste i SAS-ligaens historie; men det kræver jo også sin træner at administrere en så stor samling profiler. Ståle har også demonstreret god evne til at rotere og sætte det rigtige hold i de forskellige kampe, ligesom hans indskiftninger ofte har gjort forskellen i de tætte opgør.

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Ståle Solbakken HYLDEST!!


    ›Nå, men uddyb da lige den udtalelse?!

    ›Jeg mener sgu at man med det spillermateriale bør vinde skabet.
    ›Det ville de fleste trænenere have gjort. Det er virkelig ikke
    ›specielt Ståles fortjeneste.

    På denne herlige aften, gider jeg faktisk ikke at bruge mere energi på det vrøvl,
    but here goes.

    Hvis du retter blikket mod Tyskland eller Holland, så vil du se, at det ikke nødvendigvis
    er den klub, der har den bedste og dyreste trup der vinder mesterskabet.
    Brøndby er iøvrigt,med de mange Kasi-penge,ikke langt efter os.

    Ståle fik med snilde det ene point ude mod Valencia og vi vandt fuldt fortjent
    ude over Club Brugge og sådan kunne jeg såmænd blive ved - det er jo faktisk
    derfor vi nu er seedet....det er jo ffs. ikke noget der er kommet af sig selv.

    Ståles glimrende mandskabspleje - måden han har brugt Nordstrand - Atibas,wendts,Ailtons udvikling osv. osv.

    Hvis vi blot ser på de seneste tre opgør mod BIF - så har vi været spillemæssigt klart bedst og ydmygelsen i sidste uge -
    som stadigvæk står lysende klart hos undertegnede - kommer da ikke af sig selv.
    Taktikken skal afstemmes og truppen skal sættes op på den rigtige måde osv.osv.

    Der er iøvrigt også et voldsomt pres forbundet med at være cheftræner i København.

    Naturligvis har han lavet fejl undervejs - men med CL deltagelse og gruppespil
    i Uefa cuppen og nu seedet i CL, plus mesterskab og pokal osv. så har Ståle
    været en gigantisk succes.

    Så stop nu alt det latterlige ævl, om at en hvilken som helst træner kunne have opnået de samme resultater - det er nemlig ikke tilfældet.

    -orb...MP.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)


  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    565

    Re: Ståle Solbakken HYLDEST!!

    Hvorfor var det så lige, at vi ikke kom i CL-finalen og skred med pokalen med de store ører, hvahvahvahva?

    STÅLE RAUS!!!

    Mvh
    SR #113


    PS
    Feck hvor det lunede med The Double

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    318

    Re: Ståle Solbakken HYLDEST!!

    Alle ved jo, at enhver her sidelinien kunne have gjort det MINDST ligeså godt som Ståle! Jeg kunne også sagtens vinde PL med Manchester United, for med den trup er det ingen sag. Jeg forventer iøvrigt en opringning fra Real Madrid en af de nærmeste dage, for jeg kan da sagtens vende skuden med den spillertrup.

    I det hele taget er trænere dybt overvurderede, de kan ikke en skid, det handler kun om at købe en masse spillere og så vinder man alting....
    Fan af postmoderne fodbold...

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007
    Indlæg
    224

    Re: Ståle Solbakken HYLDEST!!

    Det er fantastisk at vi har vundet the double, MEN i mine øjne fortjener Ståle kun at blive hyldet for 2 ting.

    1. Det fantastisk smukke spil i efteråret, hvor der blev spillet langs jorden og ståle formod at udnytte de tekniske spillers kvaliteter og forcer, her tænker jeg først og fremmest på midtbanen og angriberne. Der tog jeg virkeligt hatten af for Ståle. Vores angriber blev spillet ordenligt langs jorden, det synes jeg har savnet i foråret, især da Ailtons udvikling tog fart. Jeg forstår ikke at man skifter Ailton ind for Nord for at så gå tilbage til det spil med lange bolde. Burde man måske ikke bibeholde det hurtige spil langs jorden, når man nu havde en spiller som Ailton som var langt dygtigere end Nordstrand teknisk set? Jeg sidder ikke tilbage med den samme fornemmelse nu som da efterårssæsonen var slut. Spillet var meget mere direkte, hurtigt og flot.

    2. At det gik op for ståle at Ailton skal ha tillid fra træneren før han blomstrer op! Simpelthen fantastisk at se hvor meget den mand har rykket sig.

    Men jeg vil stadig kritisre ham for at ikke skifte tidligt i kampene hvor det ikke fungerer. Han har lavet mange taktiske fejl i foråret som var til at tude over. Jeg er Nordstrand fan, men jeg begriber slet ikke hvorfor han skulle spille i kampen mod OB hvis ståle ikke havde tænkt sig at udnytte hans forcer og ailtons for den sags skyld. Jeg forstår heller ikke at Santin har fået så lang snor som han har, da dette er en storklub i DK. Han har fortaget mange dårlige valg, og forårssæsonen får han ikke en hyldest af mig af, det gør derimod spillerene. Jeg vil stadig rause ham til enhver tid, jeg vil ha hurtigt og flot spil og det synes jeg som fan af FCK, Nordens bedste klub har ret til at kræve og ikke spil med mange lange bolde og så kan folk sige hvad de vil, men i mine øjne er det et must at spillet skal være flot og teknisk i FCK og især med det spillermatriale som han har.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    936

    Re: Ståle Solbakken HYLDEST!!

    ›Jeg mener sgu at man med det spillermateriale bør vinde skabet.
    ›Det ville de fleste trænenere have gjort. Det er virkelig ikke
    ›specielt Ståles fortjeneste.

    Undskyld mig, men det er den tyndest rygradsbemærkning.

    Med det udgangspunkt kan han jo aldrig gøre det godt, men det er måske også dit udgangspunkt for at deltage i diskussionen?

    Ståle har formået at opbygge et nyt hold, efter metaltrætheden ramte det gamle. Han har formået at tilføre holdet de ekstra offensive kvaliteter, for at kunne gøre os bedre i Europa, som vi manglede i CL sæsonen.

    Han er den mest vindende træner i klubbens historie. Har haft den største succes i Europa, og spille nu det mest se værdige bold vi har spillet siden de første år, hvor vi nipsende og tabte.

    En hyldest er i højeste grad på sin plads IMO :)
    hilsen
    VonZee
    Nu er den der. Den er stensikker; med statsgaranti!

    "...jeg synes, man ser flere og flere steder, hvor fansene holder med sig selv" Citat: Troels Bech, BT 28.09.10

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #13
    Julian er offline Optur/nedtur tur-retur!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    313

    Re: Ståle Solbakken HYLDEST!!

    Det er sjovt at læse. Og egentlig på grænsen til at være noget så forstyrrende!

    Et klassisk udsagn for den kræsne FCK'er - lige så snart det går godt, roser vi træner, klub og ledelse til skyerne, hvilke jeg kun kan være svært tilfreds med!
    Men lige så snart vi smider point, opnår skidt placering eller ikke lige formår at slå Man City, så kommer den sædvanelige smøre med "STÅLE Raus!" og andre sure opstød.

    Vi tager jo aldrig et fast standpunkt!
    Kan vi snart bestemme os for, om hvorledes vores forhold til Ståle skal stå til?
    Arrogance hører hovedstaden til!

    Copenhagen - the era of white and black!

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Ståle Solbakken HYLDEST!!

    ›Man kan ikke sætte finge på antallet af point, men måden og
    ›specielt måden at pointtab er kommet på har været helt til grin.

    Det store kritikpunkt i år er vel hvor langt der er ned til bundniveauet. Eller?

    ›Det her mesterskab er et udtryk for en fantastisk spillertrup,
    ›ikke et mesterværk skabt fra bænken.

    Succes tilskrives truppen og fiasko tilskrives træneren. Solid logik lige dér :)

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    143

    Re: Ståle Solbakken HYLDEST!!

    Vi tager jo aldrig et fast standpunkt!
    Kan vi snart bestemme os for, om hvorledes vores forhold til Ståle skal stå til?
    Det er svært at have et standpunkt hos en træner der har ændret sig 180 grader siden sidste år.

    Jeg blev i hvert fald positiv overfor SS da han begyndte at spille flot fodbold.

  25. De følgende 9 brugere er enige:

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvem afløser Ståle Solbakken?
    By MadsFCK in forum De korte linier
    Svar: 504
    Sidste Meddelelse: 15.11.19, 17:57
  2. Skal Ståle Solbakken fyres?
    By Casper the ghost in forum De korte linier
    Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 20.09.09, 09:28
  3. Tillykke med de 40 år Ståle Solbakken
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 27.02.08, 12:56
  4. Ståle Solbakken - en fejlansættelse?
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 14.03.06, 13:11
  5. Ståle Solbakken
    By Norsk Fck Fan in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.10.05, 22:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •