Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 19

Emner: Ilsø til BIF?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    227

    Ilsø til BIF?

    Læste lige på bold.dk noget om at han er til møde med Bundby i dag.

    Han er ikke nogen spiller der passer optimalt ind i vores system, og samtidig mener jeg ikke helt han besidder klassen til at træde ind på en af de offensive pladser i vores startopstilling, dog ser jeg ham som en god spiller med yderligere potentiale som vil kunne styrke Bundby.

    Jeg har intet problem med et lidt styrket Bundby, jeg velkommer konkurrencen, så længe jeg stadig føler vi er et skridt foran, med andre ord tror jeg ikke Bundby for alvor kan true os hvis vi spiller op til vores bedste, Ilsø eller ej, men hvis de momentvis kan give os lidt sved på panden inden et mesterskab på ny skal fejres, så siger jeg "hey, cool".

    ENESTE negative aspekt i denne transfer, er for mig at jeg synes Ilsø virker som en spiller med personlighed, og ved ikke om jeg vil kunne afsky ham som jeg ynder når det gælder Bundbys spillertrup, jeg synes faktisk pt at virker som en sympatisk spiller, og derfor vil det ærgre mig lidt at se ham skifte til Bundby.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Ilsø til BIF?

    Det bekymrer ikke mig. Hvis det er forstærkninger på dette niveau, Brøndby har tænkt sig at hente, så vinder de heller ikke mesterskabet næste år. Her tænker jeg også på Jan Frederiksen og evt. Jesper Jørgensen og Martin Bernburg. Disse 4 er ikke bedre end vores spillere IMO.

    Derudover vil Ilsø være et rigtig fint hadeobjekt i BIF, ligesom Peter Magic Madsen altid har været det. Han forstod at spille op til FCK-fansene og det tror jeg også Ilsø gør.

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Ilsø til BIF?

    ›Det bekymrer ikke mig. Hvis det er forstærkninger på dette
    ›niveau, Brøndby har tænkt sig at hente, så vinder de heller ikke
    ›mesterskabet næste år. Her tænker jeg også på Jan Frederiksen og
    ›evt. Jesper Jørgensen og Martin Bernburg. Disse 4 er ikke bedre
    ›end vores spillere IMO.

    Næh. Den eneste lidt interessante spiller, som de har hentet eller rygtes til at hente, er vel Mikael Nilsson. Med henblik på at styrke vores trup altså. Og selv her er jeg tvivlende på, om han ville kunne slå Pospech såvel som Kvist/Sionko af. Så er der selvfølgelig Paul Jatta/Jetta, men ingen ved vist endnu, om han er den nye Makalele eller en nulbon. Jeg synes, at det er rigtigt fint, at BIF ser ud til at bruge størstedelen af deres transfer på spillere, der ikke i sig selv for alvor hæver deres niveau.

    Jeg forventer, at vores kommende transfers - hvis der kommer nogle overhovedet - er af bedre kvalitet end Ilsø, Bernburg, Jesper J. og Jan Frederiksen. Til gengæld henter vi næppe 5-6-7 stykker med mindre CV & co. pludselig holder brandudsalg.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    1,012

    Re: Ilsø til BIF?

    Senere fredag eftermiddag afviser Ken Ilsø's agent Michael Steensgaard, at parterne skulle have snakket sammen.

    Ilsø slår mig som en spiller, der ikke rigtigt kan forstærke vores hold, men som samtidig ville være noget nær en drømmespiller for BIF, så lad os håbe han vælger sin fremtid andetsteds.
    -

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Ilsø til BIF?

    ›Ilsø slår mig som en spiller, der ikke rigtigt kan forstærke
    ›vores hold, men som samtidig ville være noget nær en
    ›drømmespiller for BIF, så lad os håbe han vælger sin fremtid
    ›andetsteds.

    - Jeg tror sagtens han ville kunne forstærke os. Han har et godt tempo (også i boldbesiddelse) og kunne derfor spille en vigtig rolle i bl.a. opgaverne i UEFA-sammenhæng. Desuden har jeg fået det indtryk af ham, at tætte kampe (eller, kampe med meget tænding) bekommer ham vel, og virker derfor også mentalt som en spiller, der ville passe til FCK. Fodboldmæssigt er han vel nogenlunde på niveau med Martin Vingaard, William Kvist, TK osv. (selvfølgelig med de års forskel, der nu engang er).

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Ilsø til BIF?

    ››Ilsø slår mig som en spiller, der ikke rigtigt kan forstærke
    ››vores hold, men som samtidig ville være noget nær en
    ››drømmespiller for BIF, så lad os håbe han vælger sin fremtid
    ››andetsteds.

    ›- Jeg tror sagtens han ville kunne forstærke os. Han har et godt
    ›tempo (også i boldbesiddelse) og kunne derfor spille en vigtig
    ›rolle i bl.a. opgaverne i UEFA-sammenhæng. Desuden har jeg fået
    ›det indtryk af ham, at tætte kampe (eller, kampe med meget
    ›tænding) bekommer ham vel, og virker derfor også mentalt som en
    ›spiller, der ville passe til FCK. Fodboldmæssigt er han vel
    ›nogenlunde på niveau med Martin Vingaard, William Kvist, TK osv.
    ›(selvfølgelig med de års forskel, der nu engang er).

    Til gengæld har jeg umiddelbart svært ved at se hvor i det nuværende system, at Ilsø ville kunne placeres?
    Offensiv midtbane er vel ønskepositionen og det er ikke just en plads som er kommet til sin ret under Ståle. Den er blevet varetaget af Thomas Kristensen og Atiba i indeværende sæson.
    Som angriber kan jeg ikke se ham, da hans force vel mest er at komme i høj fart bagfra eller slå den gode aflevering.
    Som kant? Her vil konkurrencen være hård med mindre at der sælges nogen fra den nuværende trup. Og spørgsmålet er så om Ilsø ville finde det attraktivt at kæmpe med Grønkjær, Kvist, Sionko, Vingaard og Atiba om de to pladser på kanten.

    Jeg synes at Ilsø er en god spiller og han har evnet at lyse markant op på et hold, hvis forcer og dyder bestemt ikke har været i den offensive del af spillet.
    Så ingen tvivl om mandens talent, men jeg tror ikke på ham i Fck.

    Om han ville kunne få succes i bif? Måske men så er der ihvertfald et par af de følgende som ikke får: Duncan, Jallow, Farnerud, Krohn Dehli og Ilsø (eventuelt Bernburg som rygtet siger). For Kent Nielsen stiller ikke med sådan en parade af offensive spillere.
    Så for min skyld må Ilsø egentlig godt skifte til bif.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Ilsø til BIF?

    ›Til gengæld har jeg umiddelbart svært ved at se hvor i det
    ›nuværende system, at Ilsø ville kunne placeres?

    - Jeg placerer ham (næsten udelukkende) som højrekant i FCKs system. Og han er god nok begge veje skal jeg ikke kunne sige, men da Sionko ser færdig ud, er Kvist eneste mand på pladsen. Jeg ser dog hellere lillebror-Riise (som tidligere nævnt), men mener at kunne se i hvert fald et par afgørende og vigtige egenskaber hos Ilsø.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Ilsø til BIF?

    Jeg ved ikke hvad jeg skal synes om Ilsø. Jeg tror egentlig at han ville passe godt ind i Brøndbys gamle spillestil der gjorde dem til mestre i 2005. Idag tror jeg egentlig mere at han passer bedre til FCK's spillestil.

    Ilsø har spillet rigtig godt for SønderjyskE, han har været inde omkring landsholdet og han er ikke rigtig dyr. Jeg stemmer for at CV giver ham en 5 års kontrakt med en ok løn. Så kan han få chancen en gang imellem og så må vi se hvordan det går. Jeg har lyst til at sige at vi kunne tage Brian Nielsen fra Vejle og Rúrik Gíslason fra Viborg med. Men nu er FCK jo ikke kendt for at satse på talenterne :-)

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    542

    Re: Ilsø til BIF?

    ›Jeg ved ikke hvad jeg skal synes om Ilsø. Jeg tror egentlig at
    ›han ville passe godt ind i Brøndbys gamle spillestil der gjorde
    ›dem til mestre i 2005. Idag tror jeg egentlig mere at han passer
    ›bedre til FCK's spillestil.

    ›Ilsø har spillet rigtig godt for SønderjyskE, han har været inde
    ›omkring landsholdet og han er ikke rigtig dyr. Jeg stemmer for at
    ›CV giver ham en 5 års kontrakt med en ok løn. Så kan han få
    ›chancen en gang imellem og så må vi se hvordan det går. Jeg har
    ›lyst til at sige at vi kunne tage Brian Nielsen fra Vejle og
    ›Rúrik Gíslason fra Viborg med. Men nu er FCK jo ikke kendt for at
    ›satse på talenterne :-)

    Nej det kan du have ret i, for Wendt, Zanka og Vingaard er ihvertfald ikke talenter, og det var Hjalte og Kvist ihvertfald heller ikke da de kom op i A-truppen, og Ailton var slet ikke et talent da han blev hentet til klubben!!11

    Jeg ville blive glad for en spiller som Ilsø i FCK, men som det bliver sagt fra andre i tråden, så passer han ikke optimalt i opstillngen, og på de pladser hvor han kunne placeres, der er de bare bedre pt.
    Mit hjerte banker kun for FCK!!!

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Ilsø til BIF?

    ›Ilsø virker som en spiller med personlighed, og ved ikke om jeg
    ›vil kunne afsky ham som jeg ynder når det gælder Bundbys
    ›spillertrup, jeg synes faktisk pt at virker som en sympatisk
    ›spiller


    Her har jeg det så lige præcis omvendt, jeg synes han virker så kamp arrogant og selvglad så det gør næsten helt ondt. Det oser ud af ham at han mener hans holdkammerater er dårligere end ham og at han i hvert fald aldrig gør noget galt.

    Jeg synes han ville passe ganske fint ind derude, og det er en af de transfers jeg mener ligger lige til højrebenet her i sommer - akkurat som det var da BIF hentede Jan Kristiansen.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    542

    Re: Ilsø til BIF?

    ›Ilsø virker som en spiller med personlighed, og ved ikke om jeg
    ››vil kunne afsky ham som jeg ynder når det gælder Bundbys
    ››spillertrup, jeg synes faktisk pt at virker som en sympatisk
    ››spiller


    ›Her har jeg det så lige præcis omvendt, jeg synes han virker så
    ›kamp arrogant og selvglad så det gør næsten helt ondt. Det oser
    ›ud af ham at han mener hans holdkammerater er dårligere end ham
    ›og at han i hvert fald aldrig gør noget galt.

    ›Jeg synes han ville passe ganske fint ind derude, og det er en af
    ›de transfers jeg mener ligger lige til højrebenet her i sommer -
    ›akkurat som det var da BIF hentede Jan Kristiansen.

    Der er vist en her som lever efter janteloven?;-)
    Hvorfor skal alle spillere være anonyme ja siger, hvorfor må en spiller som tror på sig selv ikke give udtryk for det, hvorfor må en spiller som bliver interwiet ikke svare ærligt?
    Du bryder dig med garanti heller ikke om Bendtner?

    Det er da forfriskende at høre en ung spiller være ærlig, at have store tanker om sig selv, så længe han også leverer på banen.
    Han mener ikke at hans holdkammerater er dårligere end ham, han mener at han er bedre end dem, og med rette. Han roser netop sine holdkammerater konstant, men giver i samme sætning udtryk for at hvis han skal fortsætte sin udvikling, så skal han til en større klub. Der er jo en grund til at han spillede med en skadet skulder, som egentlig havde sluttet hans sæson.
    Mit hjerte banker kun for FCK!!!

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    542

    Re: Ilsø til BIF?

    Men det kunne da være sjovt at kunne se "how The grinch stole the championship to FCK":-)



    Mit hjerte banker kun for FCK!!!

  19. #13
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Ilsø til BIF?

    Ken Ilsø er faktisk gammel KB'er:

    Tidligere hold:
    Pioneren, BK Friheden, KB, Frem og Heerenveen

    http://www.soenderjyske.dk/

    Så det kan jo være, at han ikke vil til bif. :-)

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Ilsø til BIF?

    Jeg kan faktisk snildt se Ilsø i FCK. Han vil være oplagt som gardering til alle de offensive pladser, og i mine øjne vil han kunne udgøre en glimrende pandent til en Grønkjær bare på højrekanten (og ja, Sionko bør være fortid i FCK)

    Han vil være god når han skærer ind i banen, og dermed åbner op for Pospech. Han er hurtig, drible-stærk, pasningsstærk og med et godt blik forspillet. Faktisk minder han på mange måder om Hutch, dog ikke helt med den samme deffensive styrke, men et halvt år under Ståles kyndige ledelse er det vel en evner der kan tillægges.

    I øvrigt finder jeg ønsket om en Riise Jr. mærkeligt, mandens skadehistorik er får Grønkjærs knæ til at minde om en klon af Charles Bronson og the Million Dollar Man.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Ilsø til BIF?

    Ilsø er god, stort talent. Dog har jeg som flere herinde skriver svært ved at se hvor han skal starte i FCK, men alligevel ville han kunne dække flere pladser

    • Han er ikke en typisk angriber, men det er Santin heller ikke? Han ville fint kunne afløse ham ind i mellem - dog er vi godt dækket på de to pladser oppe foran



    • Han er ikke typisk kantspiller, men det er Atiba og Kvist heller ikke, han ville være bedre end Kvist på højre og hvis Sionko forlader os er der en åbning her og hvis det er tanken at Atiba enten skal sælges eller spille mere på midten ville han også kunne gøre sig på venstre midt når Grønkjær skal have pause eller er skadet - dog har vi Vingaard her.


    • Som central midtbane skal han nok udvikle sig lidt for at kunne flyde den rolle som Atiba eller TK har på holdet nu, men på sigt tror jeg faktisk også at han ville være en stærk nok spiller til at spille her.


    Der er massere af argumenter for at købe ham, og hvis vi sælger en midtbane eller to så ville Ilsø være et godt køb hvis han kan affinde sig med en periode som indskifter på diverse pladser.

    Dog vil han komme i overskud i den nuværende trup, men 'frygter' lidt at han ville blive røv irriterende at have rendeene ude i Brøndby
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ken Ilsø – en 10'er og stjerne i svøb
    By ppl in forum De korte linier
    Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 31.03.08, 00:33
  2. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 29.11.07, 18:45
  3. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 04.05.05, 16:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •