Side 3 af 12 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 177

Emner: Danske hold i Europa 2009/10

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Danske hold i Europa 2009/10

    ›De nationer vi kæmper med på den nationsrangliste, der er listet i trådstarteren

    Som der også blev snakket om ovenfor, så gir det meget lidt mening at snakke om sidste års landekoefficient på alle andre tidspunkter end når der snakkes access lists. Det er jo bare UEFAs break-off koefficient de tar hver sommer og så bruger de sidste års jf "ved hvad du spiller om"-reglen.

    Men landekoefficienten er jo dynamisk og ændrer sig hele året. Jeg ved godt at den i praksis blir brugt meget lidt direkte - men hvad den bidrager til de enkelte holds koefficienter kan godt få betydning i løbet af året. Så der er ingen grund til at forvirre folk. Den landerangering Danmark har låst fast i sæsonen 08/09 og som vil komme i brug om ét år kan vi ikke gøre noget ved nu.

    Dog vil jeg sige at det er lidt kringlet med de nye regler hvor man ikke får point pr kamp men for den kvalrunde man er nået til. For selvom FCK er garanteret 1 point for at være kvalificeret til 2. kvalrunde tælles det jo ikke med i den netop overståede lodtrækning. Men det vil den i lodtrækningen 17. juli - og det er lidt det der er pointen. Vi kan ikke overrule den plads vi har fået her i sommer ved at overgå de andre lande med tilbagevirkende kraft.

    I år skal vi slås med Schweiz om den direkte plads i Champions League om 2 år fra nu af (med reel turneringsstart sommer 2011) - hvor vi ikke har særligt meget forspring - og med (kun) Grækenland for at få et ekstra hold med i CL kval'en (det er fordi 13. pladsen blir sikret direkte deltagelse hvis Title Holder pladsen ikke blir brugt - men selvom 13.'eren blir bumpet en runde op blir 16.'pladsen desværre ikke bumpet op så vedkommende får runner-up med over i CL :-/ ).

    Så på en sæson hvor FCKs koefficient ikke synes vitterlig interessant, kan kampen mod Schweiz blive årets store feuilleton. Desværre har de kun 4 hold med og vi har 5 :-(. Yay igen for vores kolossale fai-play. Jeg tror desværre ikke vi holder den (af samme grund), men til gengæld tror jeg vi står med ganske gode chancer til næste år.

    Forza Danmark!
    Sidst redigeret af Pillefaxe : 24.06.09 kl. 02:43
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Danske hold i Europa 2009/10

    Så er det blevet tid til en komparativ analyse af styrken hos de danske modstandere i kvalifikationen. De hold der er blevet udtrukket har følgende koefficienter:

    Hibernians – 0.099 (FCK)
    Mogren – 0.200 (FCK)
    Linfield – 0.433 (RFC)
    Flora Tallinn – 0.866 (BIF)
    Slavija – 1.733 (AaB)

    På papiret får FCK altså den absolute nemmeste modstander uanset om det bliver Hibs eller Mogren der går videre til 2. runde, mens AaB får den på papiret sværeste modstander af de danske klubber.

    FCK
    Uanset modstanderen, bliver det med afstand den dårligste klub rent koefficientmæssigt FCK har mødt i den seneste femårige periode. Københavnernes koefficient er 134 gange bedre end Mogrens og hele 272 gange bedre end Hibernians.

    De hold FCK har mødt i den seneste femårs periode der kommer nærmest Hibernians/Mogrens lave koefficient er Carmarthen Towns 0.605 og Cliftonvilles 0.770. Det er hold som har 3-8 gange så høj koefficient som løvernes kommende modstander. Som de fleste kan huske, endte kampene mod Carmarthen Town med en samlet 4-0 sejr og mod Cliftonville med en samlet 11-0 sejr.

    Randers FC
    Randers har kun én gang tidligere været i Europa i den seneste femårsperiode. Her mødte de Akranes fra Island, Kaunas fra Litauen og Fenerbache fra Tyrkiet. Af laveste koefficienter havde Akranes 1.595, mens Kaunas havde 1.925.

    Det gælder altså også for Randers, at det på papiret bliver den dårligste klub de møder, når de kommer til at stå overfor Linfield. Kronjyderne har samtidig en koefficient der er 11 gange højere end deres nordirske modstandere.

    Brøndby IF
    Vores venner fra Vestegnen har heller ikke tidligere oplevet ringere modstand end den de står overfor i årets turnering. Det nærmer sig dog fra den præcis samme modstander, idet de mødte Flora Tallinn i 2006 og her havde esterne en koefficient der var marginalt højere end den de har nu. Dengang var den på 0.880 mod deres nuværende på 0.866. Ellers er Valur Reykjavik den eneste modstander i de seneste fem år, der nærmer sig koefficientmæssigt med 1.595.

    Sidst BIF mødte Flora blev det til en samlet 4-0 sejr, og med en koefficient der er knap 13 gange højere end esternes bliver det svært at se andet end en sejr til de blå/gule som realistisk.

    AaB
    Nordjyderne er det eneste danske hold i årets Europa Cup der i den seneste femårige periode har mødt et hold med lavere koefficient end det hold de står overfor i indeværende turnering. Det skete i 2004 hvor de mødte Zalgiris Vilnius fra Litauen, der dengang havde en koefficient på 1.374. Hertil skal det dog siges at ålborgenserne selv kun havde en koefficient på 5.758 dengang.

    Anderledes forholder det sig i år hvor de bolsjestribede efter et par gode sæsoner i Europa nu oppebærer en koefficient på 24.890. Det betyder også at deres koefficient er næsten 15 gange bedre end deres modstandere fra Slavija.

    *

    Øverst i indlægget var en oversigt over hvilken dansk klub der har trukket det – på papiret – dårligste hold. En interessant sammenligning vil dog være at kigge på hvordan den enkelte danske deltager står i forhold til den modstander de har trukket. Altså hvilket hold der får den letteste kamp, rent forholdsmæssigt i forhold til de respektive koefficienter:

    FCK har en koefficient der er mellem 134 og 272 gange bedre end deres modstander

    AaB har en koefficient der 15 gange bedre end deres modstander

    BIF har en koefficient der 13 gange bedre end deres modstander

    RFC har en koefficient der 11 gange bedre end deres modstander

    Af ovenstående fremgår det altså, at AaB til trods for at have trukket den sværeste modstander på papiret, alligevel i teorien får den næstletteste kamp.
    Sidst redigeret af Elver : 26.06.09 kl. 21:53
    Hejsa
    Elver's Avatar

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Danske hold i Europa 2009/10

    Men landekoefficienten er jo dynamisk og ændrer sig hele året.
    Koefficienterne benyttes da ikke "dynamisk" i løbet af året. FCKs seedning (koefficiemt) gennem hele næste sæsons Europa-cup er den koefficient var har NU. Dvs teamrank 2009. Vores koefficient på 26.890 gælder i alle runder, uanset om Danmark og FCK scorer diverse point i tidligere runder.

    Eller misforstår jeg dig totalt, så det slet ikke er det du skriver?

    Dog vil jeg sige at det er lidt kringlet med de nye regler hvor man ikke får point pr kamp men for den kvalrunde man er nået til.
    Det er jo kun en ændring af HOLD-koefficienten for kval-kampe. For kampe i turneringen samt landekoefficienten, er der ikke lavet ændringer.

    Dvs det er ikke en ændring i at få point pr. kamp til at få point pr. runde, for man fik slet ikke nogen point før for kvalkampe. Nu får man noget for hvilken runde man når til.

    I år skal vi slås med Schweiz om den direkte plads i Champions League om 2 år fra nu af.

    Så på en sæson hvor FCKs koefficient ikke synes vitterlig interessant, kan kampen mod Schweiz blive årets store feuilleton.
    Ahh. Skotland er altså også en væsentlig del af den kamp. De ligger kun 0.84 point foran os, og Skotland har 6 hold med. Og nummer 3-6 kan man jo sagtens håbe bare bliver prügelknappe. Skotland skal bare nappe endnu et "Gorica-år" ligesom sidste år, så ser det godt ud :-)

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    251

    Re: Danske hold i Europa 2009/10

    ›Jeg tror du misforstår udtrykket "på ingen måde
    ›usandsynlig". Usandsynligt = 0% chance (eller meget tæt på
    ›0%). På ingen måde = ikke - med en understregning af at det er et
    ›stykke fra (usandsynligt/0%).

    Det var da en underlig definition...
    Det skal du være velkommen til at mene.

    "Usandsynligt" er på ingen måde særligt tæt på 0% i almen dansk sprogbrug.
    Jo, det er det faktisk.

    100% er jo heller ikke kun "sandsynligt".
    Det er der ingen der har påstået.

    Tror de fleste ville bruge sandsynlig/usandsynlig om noget der beskriver en statistisk forekomst hvor man mener der på forhånd er grund til at tro at en hændelse fraviger fra 50/50 til hhv den ene og den anden side. Dertil kommer de komparative former som "meget usandsynligt" og "meget lidt usandsynligt". Jeg er enig i at deres chancer ikke kun er omkring 0%, men det er ikke det samme som at det ikke er "usandsynligt". Det er jo bare en sandsynlighed der er ræsonabelt forskelligt fra både 0 og 50 - men som ligger der imellem.
    Jeg vil godt garanterer dig, at du vil få det meget svært med at finde nogen som helst der er enig med dig i, at alle sandsynligheder mellem 0-50% - f.eks. 40% - er korrekt at omtale som usandsynlig.

    ›Som sagt gider jeg ikke en diskussion af procentsatser for det
    ›ene eller andet udfald

    Det bærer dit indlæg ellers ikke ligefrem præg af ;-)
    Hvor læser du at jeg diskuterer procentsatser? Det eneste jeg diskuterer (prøver at forklare) er at det ikke er usandsynligt (læs: umuligt) at Brøndby bliver seedet i 4. kvalifikationsrunde i EL. Jeg har i mit sidste indlæg sat procentsatser på mine vurderinger for at gøre det krystalklart hvad mine vurderinger er/var, men det var på ingen måde en opfordring til diskussion (som jeg også skrev).


    Men lad os lade den ligge
    Dette er i hvert fald mit sidste indlæg i denne tråd hvor jeg beskæftiger mig med betydningen af ordet "usandsynligt". En betydningen som burde være basal viden, men det er det tydeligvis ikke.

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Danske hold i Europa 2009/10

    ›Koefficienterne benyttes da ikke "dynamisk" i løbet af
    ›året. FCKs seedning (koefficiemt) gennem hele næste sæsons
    teamrank 2009. Vores koefficient på
    ›26.890 gælder i alle runder, uanset om Danmark og FCK scorer
    ›diverse point i tidligere runder.


    Kan godt se det er lidt kluntet skrevet, men for sådan nogen som os gælder det jo hvilken plads vi er på efter hver runde osv ;-)

    ›Det er jo kun en ændring af HOLD-koefficienten for kval-kampe.
    ›For kampe i turneringen samt landekoefficienten, er der ikke
    ›lavet ændringer.


    Nejnej, men det jeg mener er at når vi kommer ind i turneringen i en runde der garanterer så og så mange point blir de jo ikke regnet med fra starten alligevel - hvilket kan skabe forvirring.

    ›Ahh. Skotland er altså også en væsentlig del af den kamp. De
    ›ligger kun 0.84 point foran os, og Skotland har 6 hold med. Og
    ›nummer 3-6 kan man jo sagtens håbe bare bliver prügelknappe.
    ›Skotland skal bare nappe endnu et "Gorica-år" ligesom
    ›sidste år, så ser det godt ud :-)


    Måske, men jeg plejer ikke at få forhåbningerne alt for højt op med sådan noget. Med den 13.-plads vi pt sidder på kan vi naturligvis godt kigge opad i tabellen - men hvis vi "bare" holder holdene nedenunder os væk fra fadet vil jeg da være ganske tilfreds. Eller dvs måske endda hellere det end at ligge nummer 12 - for som du siger får vi et hold mere med.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    42

    Re: Danske hold i Europa 2009/10

    Tak til Randers. De første 0.4 koeficientpoints er i hus til Danmark:
    http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/...ccoef2010.html

    2 points for to sejre er som det skal være. Vi nåede vist op på 17 (eller var det 19) points sidste sæson, før det første danske hold måtte afgive points.
    Sidst redigeret af Maelstrom : 10.07.09 kl. 10:51
    http://www.plantedebat.dk - i sommerpausen når FCK ikke spiller kan man jo bruge tiden i haven.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Danske hold i Europa 2009/10

    Vi nåede vist op på 17 (eller var det 19) points sidste sæson, før det første danske hold måtte afgive points.
    Kode:
    CL kval - 4 sejre
    AaB                FK Modrica         5-0  2-1
    AaB                FBK Kaunas         2-0  2-0
    
    UEFA 1. kvalrunde - 8 sejre
    Brøndby            B36 Torshavn       1-0  2-0
    TVMK Tallinn       FC Nordsjælland    0-3  0-5
    Cliftonville       FC København       0-4  0-7
    Bangor City        FC Midtjylland     1-6  0-4
    
    UEFA 2. kvalrundea - 9 sejre, 1 nederlag
    Queen of the South FC Nordsjælland    1-2  1-2
    Manchester City    FC Midtjylland     0-1  1-0
    Haka Valkeakoski   Brøndby            0-4  0-2
    FC København       Lillestrøm SK      3-1  4-2
    17 kampe og 17 sejre indtil 2. kvalrundes returkampe i UEFAen. Der tabte FCM ufortjent på et selvmål i sidste minut til Manchester City og røh ud på straffe. De andre 4 hold vandt. Så kvalifikationsrunderne sagde 22 kampe og 21 sejre.

    Formentlig et væmmelig stort arbejde at checke, men mon ikke det er Europa-rekord i kvalen :-)

    Men heller ikke voldsomt uheldige lodtrækninger (bortset fra City og Lillestrøm). Specielt Nordsjællands match med de seedede Queen of the South var ikke uheldig, samt naturligvis AaBs over mega fantastiske held :-)

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    212

    Re: Danske hold i Europa 2009/10

    Hvis folk har solallergi, er syge/trætte/ugidelige eller af anden årsag ikke har lyst til at tilbringe aftenen med at drikke kølige pilsnere i det danske sommervejr og kigge lange efter piger i sommerkjoler, er der masser af interessante kampe at kaste sig over på livescoren i eftermiddag og aften:

    For FCK's vedkommende springer Rosenborg aka Rosenlorts kamp mod FK Karabakh kl 19.00 naturligvis i øjnene, thi vi kæmper mod nordmændene om fodboldmagten i Skandinavien.
    Derudover kan man holde øje med Galatasaray , som skal på en lidt vanskelig opgave i Kazakhstan mod Tobol. De har tidligere leveret overraskelser i europæisk sammenhæng, og aftenens kamp starter kl. 18.30.
    Steaua Bukarest spiller hjemme mod ungarnske Ujpest kl 19.30 og Basel, der samtidig møder supermagten Santa Coloma fra Andorra, kræver opmærksomhed. De er længere fremme på holdranglisten, men begge hold mister tårnhøje indtjeninger (Steaua smider hele 24.367!) når denne sæson er ovre. Derfor er de interessante. Basel er som schweizisk hold ydermere vigtige at overvåge, fordi vi ligger side om side med Schweiz på nationsranglisten.

    Smider vi den hvide trøje og tager de rød/hvide briller på, er der lidt mere at komme efter:
    Belgiske Gent spiller allerede kl 17.00 i Hviderusland mod Naftan Novopolotsk.
    Skotske Motherwell, der balancerede på randen af fiasko i 1. runde mod Llanelli fra Wales, møder kl 17.30 Flamurtari i Albanien.
    Cherno More Varna fra Bulgarien tager kl 19.00 hjermme imod Iskra-Stali fra Moldova. Bulgarien ligger lidt bag Danmark, og bør ikke blive et problem for os i år - men alligevel!
    Og 20.30 spiller skotske Falkirk hjemme mod Vaduz, der er med som pokalvindere fra Liechtenstein. Den kan godt blive tricky, for de brave skottere, der shavde en rædselsfuld sæson i fjor, men som er med i Europa på en pokalfinalist-billet efter nederlag til Celtic. En artig overraskelse over 2 kampe kan ikke udelukkes her.

    Derudover er der norske og svenske hold i aktion spredt udover hele aftenen. Bortset fra Fætter Højben IF, har de ikke den store interesse for Danmark eller FCK.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #39
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: Danske hold i Europa 2009/10

    Ovenstående kampe resulterede i nogle ikke helt uinteressante resultater:

    Rosenborg - Garabag Agdam 0-0
    Tobol Kustanai - Galatasaray 1-1
    Steaua Bucuresti - Újpest TE 2-0
    FC Basel - Santa Coloma 3-0
    Naftan Novopolotsk - AA Gent 2-1
    Cherno More Varna
    - Iskra-Stal Ribnita 1-0
    KS Flamurtari Vlorë - Motherwell 1-0
    Falkirk
    FC - FC Vaduz Lie 1-0
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar

  15. Den følgende bruger er enig i dette:
    hz

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Danske hold i Europa 2009/10

    Nu har jeg også lige lagt FC brillerne og hadet til alle vores rivaler.

    Ikke godt med danske øjne at Aab og Brøndby fucker så meget op på hjemmebane mod så dårlige modstandere. Det er lidt af det her syndrom vi skal af med før at dansk fodbold for alvor kan komme op og få faste pladser i Europa og slippe for de her klamme kval kampe hele tiden. Men når vi kikser så er det jo klart at vi skal spille dem, vi må vise os overlegne.

    Så vidt jeg har forstået så når den nye landekoff skal renges ud så bliver alle de point som danmarks hold scorer deles med det antal som har været med i europa samme år. I år har vi 5 hold med og det kan vise sig og være en kæmpe ulempe. Specielt hvis Brøndby og AaB udgår uden og score point, Randers kommer vel næppe til at score det store og jeg er lidt usikker på OB, måske de kan nå gruppe spillet, det ville være flot og ekstremt vigtigt. Ellers skal de point som FC skraper sammen deles på 5 uden at de andre overhoved har bidraget.

    Jeg er ikke helt sikker på hvordan det ser ud med de hold lige rundt om os på europa listen, men det kan vel dårligt være værre, end 5 hold med i europa og kun 1 måske 2 hold som scorer nævne værdige point.

    Tilbage til mit normale had mod rivaler.

    Endnu en god grund til at hade alle, hvorfor skal de ødelægge så meget og hvorfor være så elendige når man nu endelig håber lidt på dem, man kan lide så godt lade være.

    Fryd hvis BIF ryger ud uanset hvad
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  17. Den følgende bruger er enig i dette:
    tbj

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    42

    Re: Danske hold i Europa 2009/10

    ›Nu har jeg også lige lagt FC brillerne og hadet til alle vores rivaler.

    ›Ikke godt med danske øjne at Aab og Brøndby fucker så meget op på
    ›hjemmebane mod så dårlige modstandere. Det er lidt af det her
    ›syndrom vi skal af med før at dansk fodbold for alvor kan komme
    ›op og få faste pladser i Europa og slippe for de her klamme kval
    ›kampe hele tiden. Men når vi kikser så er det jo klart at vi skal
    ›spille dem, vi må vise os overlegne.

    ›Så vidt jeg har forstået så når den nye landekoff skal renges ud
    ›så bliver alle de point som danmarks hold scorer deles med det
    ›antal som har været med i europa samme år. I år har vi 5 hold med
    ›og det kan vise sig og være en kæmpe ulempe. Specielt hvis
    ›Brøndby og AaB udgår uden og score point, Randers kommer vel
    ›næppe til at score det store og jeg er lidt usikker på OB, måske
    ›de kan nå gruppe spillet, det ville være flot og ekstremt
    ›vigtigt. Ellers skal de point som FC skraper sammen deles på 5
    ›uden at de andre overhoved har bidraget.

    ›Jeg er ikke helt sikker på hvordan det ser ud med de hold lige
    ›rundt om os på europa listen, men det kan vel dårligt være værre,
    ›end 5 hold med i europa og kun 1 måske 2 hold som scorer nævne
    ›værdige point.

    ›Tilbage til mit normale had mod rivaler.

    ›Endnu en god grund til at hade alle, hvorfor skal de ødelægge så
    ›meget og hvorfor være så elendige når man nu endelig håber lidt
    ›på dem, man kan lide så godt lade være.

    ›Fryd hvis BIF ryger ud uanset hvad

    Ja flot, hej ? Tjek lige sidste sæson da scorede AAB 50% flere points til DK end FCK. I denne sæson indtil videre ser det jo nærmest udtil at det er en fordel at Randers er med på fairplay eftersom BIF og AAB nosser den op.

    Hvis du ønsker dansk fodbolds bedste i denne henseende er det jo lidt åndsvagt at håbe at BIF ryger ud allerede nu.. det bliver rigtig, rigtig dyrt og dermed ingen ekstra CL plads næste sæson.
    http://www.plantedebat.dk - i sommerpausen når FCK ikke spiller kan man jo bruge tiden i haven.

  19. #42
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Danske hold i Europa 2009/10

    Mælstrom > tror ikke helt du forstår mit indlæg.

    Jeg er pisse irriteret over at Brøndby og AaB skal fucke chancerne op for at Danmark kan spille sig op af uefa ranglisten fordi de ikke kan koncentere sig og slå de lorte hold. Dog skal det siges at de kan nå det endnu.

    Omkring at AaB scorede 50% flere points en FC sidste år, ja det er flot, men så længe man scorer points som FC mig bekendt gjorde sidste år så er det godt, men at deltage i europa og score mere eller mindre nul point er som du vidst også er enig i en mindre katastrofe.

    Uden at jeg har overblik over hvordan det er gået med dem omkring os på listen.
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  20. #43
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: Danske hold i Europa 2009/10

    ›Ovenstående kampe resulterede i nogle ikke helt uinteressante resultater:

    Rosenborg - Garabag Agdam 0-0
    ›Tobol Kustanai - Galatasaray 1-1
    Steaua Bucuresti - Újpest TE 2-0
    FC Basel - Santa Coloma 3-0
    ›Naftan Novopolotsk - AA Gent 2-1
    ›Cherno More Varna
    - Iskra-Stal Ribnita 1-0
    ›KS Flamurtari Vlorë - Motherwell 1-0
    ›Falkirk
    FC - FC Vaduz Lie 1-0

    Man kan tilføje et par stykker mere, selvom det kun er den sidste kamp der er rigtig interessant for Danmark, hvis det lykkes et islandsk hold at ekspedere et græsk ud.

    Anorthosis - Petrovac 2-1
    Sigma Olomouc (Tjekkiet) - Fram Reykavik 1-1
    Differdange03 (Lux) - Rijeka (Cro) 1-0
    Reykavik - Larissa (Gre) 2-0
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    42

    Re: Danske hold i Europa 2009/10

    Umiddelbart ligger vi stadig lunt i svinget. Stillingen for næste sæson kan ses her: http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/...crank2011.html.

    Stillingen ser lige nu sådan her ud:

    10 Netherlands..... 20.380
    11 Denmark..........20.350
    12 Scotland..........19.875
    13 Greece............18.666
    14 Romania..........17.408
    15 Belgium...........14.500
    16 Switzerland......13.500

    Mener det er til og med 13. pladsen det skiller med de 2 CL pladser, så AAB og Bundby skal næsten ryge ud i denne kval. runde før end vi behøver at frygte noget?
    http://www.plantedebat.dk - i sommerpausen når FCK ikke spiller kan man jo bruge tiden i haven.

  22. #45
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    358

    Re: Danske hold i Europa 2009/10

    ›Umiddelbart ligger vi stadig lunt i svinget. Stillingen for næste
    http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/...her: 2011.html.

    ›Stillingen ser lige nu sådan her ud:

    ›10 Netherlands..... 20.380
    ›11 Denmark..........20.350
    ›12 Scotland..........19.875
    ›13 Greece............18.666
    ›14 Romania..........17.408
    ›15 Belgium...........14.500
    ›16 Switzerland......13.500

    ›Mener det er til og med 13. pladsen det skiller med de 2 CL
    ›pladser, så AAB og Bundby skal næsten ryge ud i denne kval. runde
    ›før end vi behøver at frygte noget?

    Dog er det denne du skal kigge på i år:

    http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/...crank2010.html

    Hvor stillingen istedet ser sådan ud:
    10 Netherlands.........0.833 27.963 6/ 6
    11 Turkey................0.900 27.750 5/ 5
    12 Scotland.............1.000 24.125 6/ 6
    13 Denmark..............0.900 23.850 5/ 5
    14 Switzerland..........0.250 22.875 4/ 4
    15 Greece ...............0.000 21.999 5/ 5
    16 Belgium ..............0.800 20.000 5/ 5

    Det ser stadig godt ud, da vi næppe bliver hentet af hverken schweiz eller Grækenland.

Side 3 af 12 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2010/11
    By Cambiasso in forum De lange linier
    Svar: 135
    Sidste Meddelelse: 25.02.11, 05:17
  2. Følger du andre danske hold i Europa?
    By Benjamin19 in forum De lange linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 06.08.10, 08:12
  3. Danske hold i Europa 2008/09
    By Cambiasso in forum De lange linier
    Svar: 278
    Sidste Meddelelse: 25.05.09, 20:41
  4. Danske hold i Europa 2007/2008
    By ottesen in forum De lange linier
    Svar: 240
    Sidste Meddelelse: 06.07.08, 20:46
  5. Danske hold i europa 2006/2007
    By ottesen in forum De lange linier
    Svar: 115
    Sidste Meddelelse: 19.04.07, 12:57

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •