Side 10 af 10 FørsteFørste ... 78910
Viser resultater 136 til 139 af 139

Emner: Anbefal en tv-serie

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: An Idiot Abroad - Mandage 21-22 på 3+

    "The Last of Us" på HBO.

    Den første filmatisering af et computerspil, der rent faktisk leverer. Jeg har selv spillet og gennemført TLU 1 og 2, og det har jeg primært gjort, fordi handlingen og stemningen er helt uovertruffen. De to elementer virker det til, at man har formået at overføre til serien. De anmeldere der har fåret lov at se mere, kalder serien et mesterværk og en serie der bliver et benchmark for fremtidige filmatiseringer af computerspil.

    Første afsnit er tilgængeligt, og de næste kommer hver mandag.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #137
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    120

    Re: An Idiot Abroad - Mandage 21-22 på 3+

    Har forsøgt at spare lidt på afsnittene, og holdt en lille pause efter "coma-sæsonerne".

    Holder stadig sit tårnhøje niveau, øjensynligt med samme crew, og jeg har lige hehe´et mig igennem sæson 11.
    Korte afsnit på 20-25 minutter @netflix.


    Masser af meta-humor, alkohol, stoffer, sex, puns og voksen-mobning, foruden obskure cocktail referencer, ikke forceret politisk ukorrekthed og naturligvis velfortalte historier om sejt hemmelig agent-arbejde. At jeg ikke har kunne sælge den til mine rl venner med den slags tags, siger en del om mine sælger-evner, eller mine venner. Eller mig.

    Der findes en del drikkespil bemærkede jeg da jeg søgte efter et billede. Alle lader til at være med døden til følge.

    [edit]FX has released a new season of Archer every year since the series premiere in 2010. Some worried that this is the year that will change that but we've got good news. Fans of the American adult animated FX sitcom Archer will be overjoyed to learn that recording for Season 14 has begun.[/edit]

    /kalif (som savner ISIS dagene)
    Sidst redigeret af kalif : 28.02.23 kl. 14:11 Årsag: updatesæson14

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #138
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: An Idiot Abroad - Mandage 21-22 på 3+

    Yellowstone på Netflix, med bl.a. Kevin Costner, Cole Hauser og Kelly Reilly.

    Neo-western serie om de konflikter og magtkampe, der omhandler ranchen Yellowstone i Montana (ikke at forveksle med nationalparken af samme navn), og området omkring ranchen.

    Har set de første to sæsoner den seneste uges tid, og skal til at gå i gang med sæson 3, som er den senest tilgængelige på Netflix. Sæson 4 og første halvdel af sæson 5 er allerede udkommet, men er dog ikke tilgængelige på Netflix endnu. Paramount har den også.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. #139
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: An Idiot Abroad - Mandage 21-22 på 3+

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Yellowstone på Netflix, med bl.a. Kevin Costner, Cole Hauser og Kelly Reilly.

    Neo-western serie om de konflikter og magtkampe, der omhandler ranchen Yellowstone i Montana (ikke at forveksle med nationalparken af samme navn), og området omkring ranchen.

    Har set de første to sæsoner den seneste uges tid, og skal til at gå i gang med sæson 3, som er den senest tilgængelige på Netflix. Sæson 4 og første halvdel af sæson 5 er allerede udkommet, men er dog ikke tilgængelige på Netflix endnu. Paramount har den også.
    Og ellers ligger, som du måske har fundet ud af, alle sæsoner på Skyshowtime!

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 10 af 10 FørsteFørste ... 78910

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Anbefal en bog
    By Mandrilen in forum Kultur
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 16.10.07, 17:31
  2. Bedste TV-serie
    By lo.pan in forum Kultur
    Svar: 67
    Sidste Meddelelse: 16.08.06, 00:59
  3. Anbefal ugens film
    By Vagn30 in forum Kultur
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 12.08.06, 14:24
  4. Hvem rykker fra Serie A til Serie B?
    By Bingohanz in forum Diverse
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 22.05.05, 17:15
  5. Serie-battle
    By Ethic in forum Diverse
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 22.03.05, 19:10

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •