Side 6 af 10 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 139

Emner: Anbefal en tv-serie

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Re: Anbefal en tv-serie

    The Onion's "Sex House"

    Den udvikler sig...



  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Anbefal en tv-serie




    Minority Report møder 80'er action med den fremragende og meget undervurderede Jim Caviezel. 2 afsnit inde er jeg hooked.
    Sidst redigeret af Sokken : 20.10.12 kl. 11:40
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Anbefal en tv-serie

    Citat Oprindeligt indsendt af StrümPfe Se meddelelser



    Minority Report møder 80'er action med den fremragende og meget undervurderede Jim Caviezel. 2 afsnit inde er jeg hooked.
    Hvor er det lykkedes dig at få den at se? Jeg har ventet på den lige siden jeg opdagede at det var et Nolan projekt og trailers osv. ser immervæk også lovende ud. :-)
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Anbefal en tv-serie

    Citat Oprindeligt indsendt af Don Ekström Se meddelelser
    Efter at have kæmpet mig igennem et utal af sløje serier dette forår havde jeg sat næsen op efter at gå på seriesommerferie.
    Sådan skulle det åbenbart ikke gå da jeg i lørdags opdagede Suits.

    Serien handler om den intelligente Mike Ross (Patrick J. Adams) der lever af at tage eksamener for andre.
    En dag vælger han at hjælpe en ven med en narkohandel. Det går selvfølgelig galt og han ender ved et tilfælde til et jobinterview hos topadvokaten Harvey Specter (Gabriel Macht). Harvey er træt af alle de kedelige fuldmægtige og vælger derfor at ansætte Mike selvom det kan koste ham karrieren.

    Jeg er 3 afsnit henne og synes at det er glimrende underholdning krydret med lækre jakkesæt og ganske søde kvinder.
    Jeg er netop begyndt på sæson 2 og den serie er bare genial. Se den!!
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,392

    Re: Anbefal en tv-serie

    Høp!

    I denne uge begyndte HBO's politiske satireserie Veep på SVT. Den handler om den amerikanske vicepræsident Selina Meyer og hendes entourage af skiftevis hjælpeløse og intrigante spindoktorer og embedsmænd.

    Meyer spilles af Julia Louis-Dreyfus i sin bedste rolle siden Seinfeld, og seriens opfinder er den brillante komiker Armando Ianucci fra Skotland, der allerede har fuldendt denne genre i UK med den fantastiske serie The Thick of It (og dens afledte film In the Loop)


    http://uk.youtube.com/v/ZUnAbwaDYr0

    Jeg opdagede ved et rent tilfælde, at seriens første afsnit blev genudsendt i aftes på SVT2, men det bliver det så igen i morgen 12.55. Og ellers kører de nye afsnit hver tirsdag aften. Det er begavet og bundsjofel komik - kæmpe anbefaling herfra.

    mvh,
    -smølle

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #81
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    236

    Re: Anbefal en tv-serie



    Fantastisk ! En mand med noget på hjertet.
    "I'm Forever Blowing Bubbles"
    Baronen

    FCKFC 791

  11. #82
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Re: Anbefal en tv-serie

    [QUOTE=Vagn30;543006]Jeg vil så komme med to serier der er på vej, som jeg ser frem til.

    Game of Thrones

    Baseret på George RR Martins A Song of Ice and Fire bøger. Det er voksent fantasy i en middelalderlig verden, der kan beskrives som Ringenes Herre blandet med Rome serien. Bl.a. med Nikolaj Coster-Waldau...


    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  12. #83
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Anbefal en tv-serie





    Jeg vil stærkt anbefale Peaky Blinder

    Jeg faldt for et par dage siden over denne geniale serie. Havde aldrig hørt om den før, og kan simpelthen ikke forstå hvorfor. Min teori er at det er en engelsk produceret serie, og derfor ikke får så meget omtale som de amerikanske.

    Kort fortalt handler serien om gangster familien Shelby, også kendt som Peaky Blinders. Den foregår i Birmingham i 1919, hvor de tre Shelby brødre prøver at slå deres navn fast efter de er vendt tilbage fra krigen.

    Alt omkring denne serie er fantastisk, atmosfæren, manuskriptet og især skuespillerene. Hovedpersonen er Tommy Shelby, den mellemste bror som tager rollen som chefen for familien. Han spilles af Cillian Murphy som nok mest er kendt for hans rolle som Scarecrow i Batman Begins. Derudover spiller Sam Neill(Jurrassic Park) en stor rolle som politikommisæren som jagter Peaky blinder. I sæson to tiltræder Tom Hardy også på rollelisten.

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #84
    isen er offline Roland Roland Mak Mak Mak
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,477

    Re: Anbefal en tv-serie

    En anelse historieinteresseret eller måske en knivspids Amerika-aficionado? Så er det bare at kaste sig over John Adams-serien på HBO. Lidt mere end 8 timers super-velproduceret historieindføring 6-7 år gammel, men med overbevisende karakterskuespil med et ukarakteristisk udgangspunkt i en ukendt amerikansk historisk figur; i hvert fald i Europa. Eminent smagsprøve:

    Jeg er lige vågnet, hører islandsk radio og spiser skyr
    isen's Avatar

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #85
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Anbefal en tv-serie



    Hinterland på Netflix.

    En walisisk krydsning af True Detective og Forbrydelsen. Se den, den er fremragende!
    Hejsa
    Elver's Avatar

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #86
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Anbefal en tv-serie

    Better Call Saul:

    better_call_saul-620x350.jpg

    http://www.imdb.com/title/tt3032476/?ref_=ttmd_md_nm

    Origin story om kriminaladvokaten (eller er det nu kriminel advokat han er?) Saul Goodman fra megahittet Breaking Bad. Baseret på de første 2 afsnit ser den mere end normalt god ud :D

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #87
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Anbefal en tv-serie

    Har opdaget den.. efter 2000 stemmer var den på 9,7 og efter 6000 stemmer på 9,5 på IMDB.
    Ser griner ud. Håber dog jeg kan vente til hele 1 sæson er overstået så jeg kan stene den en weekend med damen

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    MZ

  22. #88
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,582

    Re: Anbefal en tv-serie

    The Newsroom



    Hvis bare alle nyhedsmedier ville leve op til de standarder, nyhedsmediet i denne serie forsøger at sætte, ville det fandme se kønnere ud i verden.
    Der er kun tre sæsoner (har set de to første på HBO), men man må håbe, der kommer flere.

  23. #89
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Dirk Gently's Holistic Detective Agency.

    Douglas Adams' Dirk Gently's Holistic Detective Agency som serie på Netflix i otte afsnit. Lad det være sagt med det samme, den er fuldstændigt vanvittig. Fuldstændigt vanvittig hæsblæsende, morsom, voldsom, og ufattelig i den version af ufattelig, hvor man ikke begriber, hvordan i himlens navn forfatteren er nået frem til det vanvittige plot. Jeg har ærlig talt ikke orket prøve at gennemskue, om det holder vand, men jeg var vanvittigt underholdt, de vist ca. 6 timer det tog at se serien i ét hug :o)

    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  24. De følgende 6 brugere er enige:

  25. #90
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    129

    Re: Dirk Gently's Holistic Detective Agency.

    Citat Oprindeligt indsendt af Awesome Se meddelelser
    Douglas Adams' Dirk Gently's Holistic Detective Agency som serie på Netflix i otte afsnit. Lad det være sagt med det samme, den er fuldstændigt vanvittig. Fuldstændigt vanvittig hæsblæsende, morsom, voldsom, og ufattelig i den version af ufattelig, hvor man ikke begriber, hvordan i himlens navn forfatteren er nået frem til det vanvittige plot. Jeg har ærlig talt ikke orket prøve at gennemskue, om det holder vand, men jeg var vanvittigt underholdt, de vist ca. 6 timer det tog at se serien i ét hug :o)

    Et enig-klik er simpelthen ikke nok! Nok den mest underholdende serie jeg har set.

    Iøvrigt har jeg læst at sæson 2 bestilt.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 6 af 10 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Anbefal en bog
    By Mandrilen in forum Kultur
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 16.10.07, 17:31
  2. Bedste TV-serie
    By lo.pan in forum Kultur
    Svar: 67
    Sidste Meddelelse: 16.08.06, 00:59
  3. Anbefal ugens film
    By Vagn30 in forum Kultur
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 12.08.06, 14:24
  4. Hvem rykker fra Serie A til Serie B?
    By Bingohanz in forum Diverse
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 22.05.05, 17:15
  5. Serie-battle
    By Ethic in forum Diverse
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 22.03.05, 19:10

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •