Side 9 af 10 FørsteFørste ... 678910 SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 139

Emner: Anbefal en tv-serie

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: An Idiot Abroad - Mandage 21-22 på 3+

    Knæleren eller La Mante er den bedste serie på Netflix. Sindssyg spænding og gode overraskelsesmomenter. Se den før din nabo selvom den er fransk. Set på Netflix.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: An Idiot Abroad - Mandage 21-22 på 3+

    Ewan McGregor og mate Charley Boorman har endnu engang været på to-hjulet eventyr. Hvis man kunne lide Long Way Round og Long Way Down skal man ikke snyde sig selv for Long Way Up - denne gang på e-bikes i Sydamerika.


    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #123
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    120

    Re: An Idiot Abroad - Mandage 21-22 på 3+

    Thy Boys på Amazon Prime er virkelig virkelig god. Uanset om du elsker eller nok især hader superhelte(cunts). 2 sæsoner ude, sæson 3 in the making, de venter ikke på reaktioner før de starter indspilninger af næste sæson af dette guldæg op.

    Måske lidt politisk men på den helt rigtige moderne meta-agtige humoristisk intelligente og absurd blodige måde. Se den inden valget. Alle tjenester har deres skæve take på superhelte pt, det her er bedst og i øvrigt en sej tegneserie også.
    Og giv Antony Starr (Homelander) minimum 58 emmyer tak, Karl Urban (Billy Butcher) har allerede en fest over at alle stopper ham på gaden og beder ham kalde dem for cunts, det må være nok for ham.

    I tegneserien er Hughie løst baseret på Simon Peggs personlighed, som spiller Hughies far i serien.


    Advarsel: der er store mængder blod, involde, eksploderende hoveder, kæmpepeniser og Billy Joel involveret. Og Elisabeth Shue er stadig hot.

    Fuckin diabolical

    /kalif

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #124
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    120

    Re: An Idiot Abroad - Mandage 21-22 på 3+

    Castlevania (netflix) har været mit tilflugststed i min lille offline bubble siden søndag kl. 14.

    Endelig en vellykket adaption af spil til serie. Animationen kræver lidt tilvænning, men det vokser på en, og den er ca 19 gange bedre end The Witcher.


    Bonusinfo> The Black Dahlia Murders globale megahit "What a horrible night to have a curse" er også en hyldest til spilserien, som strækker sig over nogle årtier. Og ligeledes fremragende.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #125
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    120

    Re: An Idiot Abroad - Mandage 21-22 på 3+

    Var lige ved at give Disney+ øksen, men søgte lige en sidste gang efter Firefly, og lo + behold...den var der efter at manglet på samtlige streamingtjenester i tusinde år.

    14 afsnit af gorram awesomenes. Ingen Mandalorian uden Firefly, det er Whedons absolutte guldæg.
    Hvis man lige står og mangler grunde til at hade Fox, så er det rigeligt at de myrdede Firefly, efter at have vist den i random rækkefølge.
    De hader virkelig charme og humor. Eller også forstår de det bare ikke.

    9,0/10 på imdb

    Serenity som samler op på det hele findes på netflix.

    /serie-kaliffen

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #126
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: An Idiot Abroad - Mandage 21-22 på 3+

    Ted Lasso, som man kan finde på diverse pirattjenester, da der ikke er et brugbart alternativ ;) .... + link til "det undrer mig tråden" at det bør være nødvendigt at anbefale denne serie her? :O

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #127
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: An Idiot Abroad - Mandage 21-22 på 3+

    Første afsnit af Book of Boba Fett er tilgængeligt på Disney+ fra i morgen (onsdag d. 29. December), kl. 9

    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #128
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    189

    Re: An Idiot Abroad - Mandage 21-22 på 3+

    "The North water" er en miniserie (5 episoder) med Colin Farrell og Roland Møller, som VARMT kan anbefales!
    Det er en spændende og dramatisk historie, man har lyst til at se ud i én køre. Godt skuespil og flot sceneri.
    Se den på:https://www.dr.dk/drtv/serie/the-north-water_273253
    IMDB:https://www.imdb.com/title/tt7660970/?ref_=fn_al_tt_1

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #129
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: An Idiot Abroad - Mandage 21-22 på 3+

    Citat Oprindeligt indsendt af august Se meddelelser
    "The North water" er en miniserie (5 episoder) med Colin Farrell og Roland Møller, som VARMT kan anbefales!
    Det er en spændende og dramatisk historie, man har lyst til at se ud i én køre. Godt skuespil og flot sceneri.
    Se den på:https://www.dr.dk/drtv/serie/the-north-water_273253
    IMDB:https://www.imdb.com/title/tt7660970/?ref_=fn_al_tt_1
    Kan stærkt anbefale den, men måske også fordi min kusine er med i serien :D

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #130
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    120

    Re: An Idiot Abroad - Mandage 21-22 på 3+

    Late to the party, men det gik op mig ifm Mandalorian og Fett serierne, at der var store huller i min Star Wars viden.
    Det gik også op for mig at Clone Wars som sådan ikke var lavet til børn, faktisk er den langt mere voldelig og nuanceret end både sequels og prequels.

    Handler naturligvis i prequels perioden, og giver foruden persongalleriet der har egne serier, også et fint indblik i Anakins...udvikling. Og så er det rart at han er cool og likeable (læs: ingen Hayden), omend lidt for...pragmatisk. Jedis er netop ikke ret nuancerede, og må forstår sq godt hvor Dooku ikke gad dem.
    Rosario Dawson er godt nok fint typecastet som Ahsoka.

    Jeg har naturligvis også kværnet Vox Machina, og er i gang med Reacher. Begge kan anbefales, Reacher måske nok mest for fans af bøgerne.
    Har hørt rygter om at restriktionerne er ophævet, men er egentlig ligeglad.

    /Kalif Nolaif-Attall

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #131
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: An Idiot Abroad - Mandage 21-22 på 3+

    Citat Oprindeligt indsendt af kalif Se meddelelser
    Late to the party, men det gik op mig ifm Mandalorian og Fett serierne, at der var store huller i min Star Wars viden.
    Det gik også op for mig at Clone Wars som sådan ikke var lavet til børn, faktisk er den langt mere voldelig og nuanceret end både sequels og prequels.

    Handler naturligvis i prequels perioden, og giver foruden persongalleriet der har egne serier, også et fint indblik i Anakins...udvikling. Og så er det rart at han er cool og likeable (læs: ingen Hayden), omend lidt for...pragmatisk. Jedis er netop ikke ret nuancerede, og må forstår sq godt hvor Dooku ikke gad dem.
    Rosario Dawson er godt nok fint typecastet som Ahsoka.

    Jeg har naturligvis også kværnet Vox Machina, og er i gang med Reacher. Begge kan anbefales, Reacher måske nok mest for fans af bøgerne.
    Har hørt rygter om at restriktionerne er ophævet, men er egentlig ligeglad.

    /Kalif Nolaif-Attall
    Så må du også se Rebels inden Ashoka kommer, alternativt vil du igen have mange huller at udfyldt.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #132
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: An Idiot Abroad - Mandage 21-22 på 3+

    Jeg snyder lidt, da jeg ikke kan anbefale serien endnu. Første afsnit er nemlig først kommet på HBO Max i dag. Men nøøøøj, hvor jeg glæder mig.

    Geniet bag The Wire, David Simon, har begået We Own This City, som selvfølgelig også foregår i Baltimore.



    Hvis det ikke er anbefaling nok i sig selv, at David Simon er bagmand, så burde de foreløbige skudsmål være det:

    Berlingske:

    6 Stjerner

    Tempoet er helt rigtigt, skuespillet er fra øverste hylde over hele linjen, og »We Own This City« er i det hele taget bragende god. Og i stedet for at slutte på en cliffhanger og en antydning af en sæson to, som måske/måske ikke kommer, bliver der bundet en fin sløjfe på hele herligheden lige inden rulleteksterne i sidste afsnit. Det kan ikke gøres meget bedre.
    9,9/10 på IMDB for første afsnit

    93 % på Rotten Tomatoes
    Hejsa
    Elver's Avatar

  24. De følgende 6 brugere er enige:

  25. #133
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: An Idiot Abroad - Mandage 21-22 på 3+

    Star Wars: Andor på Disney+

    Det er klart det bedste Star Wars der er kommet, siden The Mandalorian, imo.


    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  26. De følgende 3 brugere er enige:

  27. #134
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: An Idiot Abroad - Mandage 21-22 på 3+

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Star Wars: Andor på Disney+

    Det er klart det bedste Star Wars der er kommet, siden The Mandalorian, imo.


    Jeg synes faktisk den er bedre. Der er en dybde i dramaet, som ikke er set siden Clone Wars-serien, og samtidig er det befriende, at man giver sig tid til at udbygge det store univers på en måde det fortjener. Faktisk er det helt befriende at se Star Wars, der ikke handler om kraften, lyssværd og konstante rumkampe, men i stedet er karakterdrevet, med fokus på den ondskab almindelige borgere kæmper imod i det daglige. Det er Star Wars for voksne, og det er sgu fedt!

  28. De følgende 6 brugere er enige:

  29. #135
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: An Idiot Abroad - Mandage 21-22 på 3+

    Ikke en serie, men en film, man kan finde på Netflix:



    The Wonder
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  30. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 9 af 10 FørsteFørste ... 678910 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Anbefal en bog
    By Mandrilen in forum Kultur
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 16.10.07, 17:31
  2. Bedste TV-serie
    By lo.pan in forum Kultur
    Svar: 67
    Sidste Meddelelse: 16.08.06, 00:59
  3. Anbefal ugens film
    By Vagn30 in forum Kultur
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 12.08.06, 14:24
  4. Hvem rykker fra Serie A til Serie B?
    By Bingohanz in forum Diverse
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 22.05.05, 17:15
  5. Serie-battle
    By Ethic in forum Diverse
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 22.03.05, 19:10

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •