Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Genanskaffelse af Kinnarps trøje

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    694

    Genanskaffelse af Kinnarps trøje

    Halløj derude

    Grunden til at lave tråden er simpel. Jeg har været ude for den ulyksagelige situation at en kammerat ved en fejl har spildt blå maling på min 97/98 hvide Kinnarps trøje i str. S/M. Jeg har brugt en del kræfter på at få det fjernet, men det vil simpelthen ikke gå af.

    Jeg orker ikke at kæmpe mere med den pt. Måske den dag ugegamle malerrester kan fjernes uden skade på stoffet er muligt (Aner intet om det) kigger jeg på det igen, eller jeg finder på at gå til nogle af de der restureringsfolk der nu arbejder med malerier.

    I stedet vælger jeg at poste en tråd herinde i det utopiske tilfælde at der findes én i landet der har en sådan føromtalt trøje. Altså:

    Hvid 97/98 Kinnarps trøje (Den med en blå og sort stribe på ærmet og F C K skrevet i det stykke med knapper oppe ved halsen). Størrelsen er lidt hip som hap om det er medium eller large. En anden ting er at der ikke bør være spillertryk på den.

    Lyder kompliceret. Derfor er prisen i realiteten også underordnet (Inden for rimlighedens grænser). Det her handler om ren nostalagi. Det var den første spillertrøje jeg købte, og det er den jeg holder mig til.

    PM mig hvis der er nogen derude som skulle blive fristet. Jeg er til LeMans fra onsdag d. 10/6- mandag d. 15/6, så svar er selvfølgelig begrænset til når jeg har mulighed for net.


    EDIT: Gode råd omkring malingfjerning fra hvidt stof modtages selvfølgelig gerne :-) Man ved aldrig hvornår det bliver relevant ... igen.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    694

    Re: Genanskaffelse af Kinnarps trøje

    Fundet, købt, hentet og glad. Overstået i løbet af en time. Er dog stadig interesseret i malefjerningsråd

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Genanskaffelse af Kinnarps trøje

    Fantastisk - intet mindre.
    Tillykke med købet. :)

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009
    Indlæg
    1

    Re: Genanskaffelse af Kinnarps trøje

    Tillykke med det Michael, håber du bliver glad for den.

    Er dog noget trist over at du løb med trøjen idet jeg også havde sat næsen op efter den. (Du købte den hos en på ved Nørrebro st. ikke?)

    Så derfor er jagten stadig ikke slut, jeg søger samme trøje. Størrelsen skal dog være large og uden spillertryk på, kan gå med til Goldbæk. Håber virkelig der er nogle der ligger inde med en trøje de kunne undvære, skuffelsen var enorm da jeg så den var gået til anden side.

    Mail mig hvis du ligger inde med en, prisen er ikke afgørende (dog inden for rimlighedens grænser).

    Hvis nogen er i tvivl så er det denne type trøje:

    http://2.bp.blogspot.com/_WRL6bMp_9V...nhagen9697.JPG

    Håber du får stor glæde af trøjen Michael. Misunder dig. Et renseri kan måske få malingen ud af din trøje, det kan dog slide en del på den, så det afhænger nok lidt af hvor meget maling der er spildt på den.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 08.09.08, 15:39
  2. KB Retro Trøje
    By dujopolak in forum Bazar
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 06.08.07, 12:40
  3. Mester trøje
    By Zuma 4 Lifer in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.05.06, 17:01
  4. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 22.10.03, 22:09

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •