Side 11 af 25 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 364

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    538

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    Det pisser mig en smule af efterhånden, at 9 ud af 10 (virker det som), ikke kan stave til ordet "vist".

    "Nu er det vidst på tide"

    "Han er vidst gal"

    "Det er vidst nok rigtigt"

    Og tusindtallige andre eksempler overalt på internettet og andre steder.. Det staves, og udtales "vist"!! Eventuelt, kan man anvende øvelsen om det kan udskiftes med nok/sikkert/antageligt i sætningen, for så skal det ikke være "vidst".

    Det er muligt at nogen har svært ved at stave, er ordblinde osv. Og det er skam fair nok, vi er ikke alle ens. Men lige præcis denne fejl, ser jeg ffs alle vegne!

    Det tangerer næsten min irritation over manglende nutids-r og at man ikke kan stave til interessere, interessant og interesse..

    ffs!
    Sidst redigeret af fckfreak : 05.08.09 kl. 14:14
    Hvis FCK omsatte spil til mål, var vi allerede europæisk topklasse.
    fckfreak's Avatar


  2. #152
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    ›Det pisser mig en smule af efterhånden, at 9 ud af 10 (virker det
    ›som), ikke kan stave til ordet "vist".

    Hvis det pisser dig af allerede nu, så må du hellere bede din læge om en forebyggende pallefuld stesolider, for det er den stensikre vej til at Sprognævnet først gør det valgfrit og dernæst (et par år senere) afskaffer "vist".

    ›Det tangerer næsten min irritation over manglende nutids-r og at
    ›man ikke kan stave til interessere, interessant og interesse..

    Måske skulle du bede lægen om to paller, for Sprognævnet skal nok også give det ord samme behandling.

    Om de vil give sig i kast med valgfrihed mht nutids "r" (dvs lade det være HELT op til stavespassere om der skal "r" i slutningen af et verbum eller ej)? Jeg ved det ikke, men det skulle ikke undre mig.

    I det hele taget køre det for Dansk Sprognævn ;-)


    Mvh,
    Z
    All Criminals Are Bastards


  3. #153
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    Sidney Lee tjener 22.000 kr. i timen

    For øjeblikket går alt som smurt for reality stjernen Sidney Lee

    - selv når han svinger drinks over disken, tjener han kassen, klubberne betaler villigt helt op til 22.000 kr. i timen.
    Det pisser mig lidt af, at man konstant vælger at bekræfte disse mennesker, og vælger at støtte en absurd kendis-gørelse af en mand fuldstændigt blottet for talenter (bortset fra at spille beat-'em-up spil og flette amerikanske ord ind i alle sætninger). Ja, vi synes alle, at det er sjovt at se ham være en klovn, men for filan da... Nu har vi set ham! Der er skuda heller ingen der går i zoologisk have dagligt, for at se de samme aber drøne rundt og skrige af hinanden. Det er sjovt den ene gang om året, og så heller ikke mere. F.eks. var det da ganske sjovt at se ham whimpe (<- jeg kan også) ud af boksekamp mod Tøffe, da det virkelig fastslog hvilken enorm taber af proportioner manden er, men han skal da ikke hyldes bagefter?! Det samme med Anni... Ja, hun ligner en strandet og udtørret fisk, og ja hun er en overfladisk og gennemskuelig skøge... Er der mere at hente der?!

    Heldigvis kan man filtrere den slags fra, ved ikke at købe diverse ugeblade og ikke se diverse lort i fjernsynet... Men det pisser mig stadig af, at han kan tjene 22.000 i timen som celeb-bartender, når jeg de næste 3-4 år skal skifte mellem SU og kokkeelev-løn. Where is the phekkin' justice!

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #154
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    Det pisser mig af, at der skal spilles Champions League-kvalifikation på en plasticbane i en lummer hangar.

    Skulle vi nogensinde ende med at spille hjemmekampe året rundt i permanent kunstlys, på en vinylbane fuld af granulat, vil det sgu betyde et dødsstød for min personlige interesse. Godt, der lige blev vist en advarsel om fremtiden, så alle kunne se hvor lamt det var.

    mvh,
    -smølle


  6. #155
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    ›Det pisser mig af, at der skal spilles Champions
    ›League-kvalifikation på en plasticbane i en lummer hangar.

    ›Skulle vi nogensinde ende med at spille hjemmekampe året rundt i
    ›permanent kunstlys, på en vinylbane fuld af granulat, vil det sgu
    ›betyde et dødsstød for min personlige interesse. Godt, der lige
    ›blev vist en advarsel om fremtiden, så alle kunne se hvor lamt
    ›det var.

    ›mvh,
    ›-smølle


    Kunstgræs i Parken om to år

    Sidst opdateret Fredag den 23. april 2004, 14:13

    FC Københavns formand, Flemming Østergaard, regner med, at underlaget i Parken om to år består af kunstgræs.

    I Tipsbladet fredag siger Østergaard, at man kun venter på UEFA's godkendelse og straks derefter vil gå i gang med udskiftningen af det nuværende naturgræstæppe.

    - I samme øjeblik, der bliver åbnet op for kunstgræsbaner med en UEFA-godkendelse, så lægger vi det på i Parken, siger Flemming Østergaard.

    UEFA-godkendelse forventes at komme i slutningen af 2004, så det tillades at afvikle turneringskampe og landskampe på kunstgræs fra 2006.

    - Morten Olsen har hele tiden givet udtryk for, at han gerne vil have en kunstgræsbane at spille på, så vi venter kun på grønt lys fra UEFA, og det kan komme hurtigere, end de fleste regner med. Jeg tror, at om maximum to år er der kunstgræs i Parken, siger Flemming Østergaard
    Bliver ikke godt når (hvis) ovenstående bliver en realitet og taget bliver rullet på pga kraftigt snefald....
    Hejsa
    Elver's Avatar

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #156
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    118

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    ›JIHAD!!! MÅ ALLAH SLÅ DIG NED HVOR DU STÅR!!! Det er muligt at
    ›vædsken har samme temperatur, men helhedsoplevelsen bliver bedre
    ›med en glasflaske. Ekstra kold og med små kulsyrebobler. Færdig
    ›bum!

    Lidt mere brændstof til bålet:

    http://fpn.dk/liv/krop_valvare/article1773255.ece
    -egon

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #157
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    Udover resultatet af dagens kampe, så pisser det mig af, at Danmarks Radio endnu ikke har fundet ud af



    ...at det hedder FCKII.

    Plz. stram op, eller vi vil for evigt kalde DR for Statsradiofonien!
    Sidst redigeret af Don J. : 09.08.09 kl. 08:12

  11. #158
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    942

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    Udvalget af tv-fodbold i mit fjernsyn! En ting er, at der kommer flere og flere kanaler det kan spredes over. Men udbuddet er oven i købet blevet mindre! Nu er Bundesligaen åbenbart forsvundet over på Eurosport, som er en af de kanaler jeg ikke har. Så i forhold til sidste sæson, så har jeg nu yderligere to kanaler (Canal 9 og Kanal 6, som jeg regner for relativt ny) at holde rede på, mens udbuddet af kampe er mindre end før. Prisen? Den er selvfølgelig steget.
    Tilskuer

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #159
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    www.degulesider.dk pisser mig af. Hvad i himlens navn sker der for søgemaskinen på det sted?

    Nej, når jeg søger på for- og efternavn beder jeg ikke om at se alle der hedder enten det ene eller det andet, men en der hedder begge dele.

    Ja, når jeg søger på en adresse, er det den pågældende jeg vil se, ikke et andet nummer på en anden vej i en anden by.

    Og nej, når jeg søger på jeres kort, så er jeg interesseret i selve lokaliteten, ikke et oversigtskort over Danmark.

    Stram nu op!!

    mvh,
    -smølle


  14. #160
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    559

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    Den idiotisk Jørn Hjorting wannabe kassemand der huserer i Hollænderdybets Netto. FFS! Når jeg handler er jeg yderst sjældent i humør til "sjove" (hvor humoren er på niveau med det den irriterende onkel præsterer til familiemiddage) bemærkninger når jeg skal betale. Hold din kæft og lad mig være i fred. Jeg er på nippet til helt at droppe den Netto pga ham.
    kaare anerkender niks som sideliniens nørdedeste kortnørd :-)
    pib anerkender niks som sideliniens nørdedeste kortnørd :-)
    Awesome anerkender niks som sideliniens nørdedeste kortnørd :-)
    DB Niks's Avatar

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #161
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    Det pisser mig af, at DR1 i deres sportsnyheder kun viser målene én gang.
    Ikke noget med slow, fra en anden vinkel eller noget som helst.
    Sløjt.
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #162
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    Hvepse!

    Så går man og nyder sin is i ro og fred, eller det troede man i hvert fald, lige indtil der kommer 1-200 stk. styrtdykkende mod den sagesløse is, som Daniel Agger mod en tatovør. Ønsker man gratis påført smerte, kan man jo altid vifte dem væk - ellers kan man prøve at løbe fra dem, hvilket ikke altid er nemt, hvis man som jeg har nutella som blodtype.

    Hvem i hede hule helvede har bestemt, at disse voldspsykopater på steroider skal leve på denne planet? Jeg hader dem og deres volds- og sukkerliderlighed på denne tid af året. Dø I latterlige kræ! Dø!

    ZFDK


  19. #163
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    ›Det pisser mig af, at DR1 i deres sportsnyheder kun viser målene én gang.
    ›Ikke noget med slow, fra en anden vinkel eller noget som helst.
    ›Sløjt.

    Og så er klipningen sygt ringe, for ikke at tale om, at der åbenbart er gået praktikant i den. Hvad sker der for nærbillederne? Hvad med at zoome lidt ud så man kan få lidt overblik. Kameraet kan jo ikke engang følge med den spiller som har bolden.

    Sløjt*2

    MCN

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #164
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    Når man skal på en webside der kræver login, mail for eksempel.

    Brugerid og kodeordsfelterne !!! Det pisser mig VOLDSOMT af at de er forhåndsudfyldt med teksterne "brugerid" og "kodeord" og at cursoren farer forvirret rundt i felterne indtil siden er loadet HELT færdigt !! SHIT det er irriterende !!

    Hilsen
    Karsten

  22. #165
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    406

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    Det pisser mig sindssygt meget af, at komme ned til sin bil, og så er der en eller anden smålig lorte tosse, som har trukket en nøgle hen ad hele den ene side af den - fedt ! Hvordan fanden kan man være så pisse tåbelig !?
    Sidst redigeret af Bono_1 : 17.08.09 kl. 14:55

  23. De følgende 3 brugere er enige:

Side 11 af 25 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 11.06.09, 16:19
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •