Side 12 af 25 FørsteFørste ... 2910111213141522 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 364

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    De fuckhoveder i andelsforeningen, som er skyld i, at der er lukket for vandet, uden at det har været annonceret. Ikke så smart når en anden en sidder og sveder som en græsk asfaltarbejder efter en 10 km. løbetur og i øvrigt er tørstig som Otto Brandenborg og Poul Glargaard blot efter vand.

    Må I ende jeres dage i en varm bil uden drikkevarer og gerne snart, tak!
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #167
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    Når børn går ind i billedet bag en person der er igang med at blive interviewet til nyhederne. Gælder også de tosser der stiller sig op bagved aftenshowet eller hvad det hedder.


  4. #168
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    Mediernes dækning af diverse kriminelle, som de fremstiller som ofre vi skal have medlidenhed med, pisser mig vildt af! Senest dækningen af Camilla Broe.

    Det er ikke en skid synd for Camilla Broe! Det er synd for hendes datter, at hun har sådan en mor. En mor, der tydeligvis ikke tænkte på datterens ve og vel, da hun i sin tid medvirkede til at smugle 100.000 ecstasypiller ind i USA. Jeg kan ikke have bare den mindste smule medlidenhed med Camilla Broe i denne sag!


  5. #169
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    404

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    ›Mediernes dækning af diverse kriminelle, som de fremstiller som
    ›ofre vi skal have medlidenhed med, pisser mig vildt af! Senest
    ›dækningen af Camilla Broe.

    ›Det er ikke en skid synd for Camilla Broe! Det er synd for hendes
    ›datter, at hun har sådan en mor. En mor, der tydeligvis ikke
    ›tænkte på datterens ve og vel, da hun i sin tid medvirkede til at
    ›smugle 100.000 ecstasypiller ind i USA. Jeg kan ikke have bare
    ›den mindste smule medlidenhed med Camilla Broe i denne sag!

    I denne sag pisser det mig af, at man udleverer en dansk statsborger til et regime, som benytter dødsstraf i sit retssystem. Det er et moralsk skråplan.

    Det kan også pisse mig en lille smule af, at du udråber hende som kriminel, til trods for at hun ikke er dømt for noget.


  6. #170
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    Det kan også pisse mig en lille smule af, at du udråber hende som kriminel, til trods for at hun ikke er dømt for noget.
    Det har du selvfølgelig ret i. Det er forkert af mig. Dog gør visse facts i sagen, at jeg ser det som højst sandsynligt at hun bliver dømt. Bl.a. hendes overvejelse om tilståelse og hendes flugt til DK da hun hører om mistanken. Begge to mærkværdige handlinger, såfremt hun er uskyldig.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #171
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    43

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    Lidt apropos:

    Det pisser mig af, at man kan tale om forbrydelser uden ofre. Det er dumt og fjollet og det skader millioner eller milliarder af mennesker, oftest de svageste og minoriteter, rundt om i verden.

  9. #172
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,754

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    Det pisser mig af, at jeg for 3. gang i 2009 har fået stjålet en cykel..

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #173
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    Det pisser mig af, at medierne skal svælge i drabs- og voldssager.

    Til trods for at jeg ikek har læst artikler eller set indslag om faderen der tævede sin datter ihjel med en svensknøgle, får man kastet det i hovedet overalt.
    Nu for tredje dag i træk på en spiseseddel med citater som "Far, hvad laver du" og "Jeg slog hende igen og igen".

    STOP FOR FANDEN!!
    Hvorfor skal vi have udpenslet den slags modbydeligheder?
    Og dem der støtter mediernes selvsving, burde få samme tur som pigen!
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar


  12. #174
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV



    Denne mand og hans helt fantastiske ubeslutsomhed pisser mig voldsomt af. De sidste fem år har os NFL-interesserede måtte høre på at han ikke kan beslutte sig for hvorvidt det snart skal være slut, men nu er topmålet nået i denne latterlige farce. Så stå dog ved den beslutning, du tog for to uger siden!

    FUCK DIG BRETT FAVRE!

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #175
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    Folk der ikke lige kan bruge 23 sekunder på at tage toiletbørsten og skrubbe kummen "efter sig". ffs!
    Jeg arbejder jo så med håndværkere, men altså! Der er FOR IND I DEN HEDE HULE FUCK alskens remedier, såsom toiletrens, børste og whatnot på toiletterne.
    Så brug dem dog I klamme mennesker!
    :o(


    Mvh
    Kasper


  15. #176
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    272

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    Folk der prøver at skåne os for "grimme" ord ved at udelade bogstaver, specielt når man lige skal stoppe op og gætte sig til betydningen!!!! Eksempler:

    "Det er så f..king irriterende!!!!", eller "Hvad f...k laver du?"
    "Har du ikke n..ser nok til at indse det?"

    Hvis du ikke kan lade din mund udsætte for ordene, så lad være med at fucking bruge dem!!!


  16. #177
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    Man blir lige lidt glad, da man finder en morderligt fin orange Crescent vintage-racer på et svensk site. Godtnok beder sælger om et bud, men da jeg byder pænt over udgangsprisen, siger han "Top!", og vi aftaler tid og sted for afhentning, betaling osv. - hvorefter fyren skriver, at, ja der kommer lige een og kigger på cyklen, og denne kigger skal måske nok betale meget mere end det vi har aftalt for at handelen skal gå i vasken, men alligevel...

    Så hører jeg intet i to dage, og endelig svarer han på mine desperate forespørgsler, at cyklen er solgt til anden side.

    Om jeg er pissed???
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #178
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    267

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    Det pisser mig af, at eneste leveringsmulighed for billetter til Pet Shop Boys var anbefalet post eller Budstikken, så man kunne vælge mellem dyrt og meget dyrt.

    Det pisser mig dog meget mere af, at jeg et par dage senere, efter at have valgt anbefalet post, ser postbudet gennem vinduet, postbudet ser mig (jeg bor i stuen), postbudet hører mig (musikken kørte for fuld knald) han går op, smider en seddel ind gennem brevsprækken med at han har "forsøgt at aflevere et anbefalet brev" og er væk før jeg kan nå ham.

    Gu' har han ej forsøgt at aflevere noget som helst! Jeg har nu betalt 85,- for selv at hente mit brev.

    Latterlige narrøve Billetnet og Postdanmark!


  19. #179
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    ›Det pisser mig af, at eneste leveringsmulighed for billetter til
    ›Pet Shop Boys var anbefalet post eller Budstikken, så man kunne
    ›vælge mellem dyrt og meget dyrt.

    ›Det pisser mig dog meget mere af, at jeg et par dage senere,
    ›efter at have valgt anbefalet post, ser postbudet gennem vinduet,
    ›postbudet ser mig (jeg bor i stuen), postbudet hører mig
    ›(musikken kørte for fuld knald) han går op, smider en seddel ind
    ›gennem brevsprækken med at han har "forsøgt at aflevere et
    ›anbefalet brev" og er væk før jeg kan nå ham.

    ›Gu' har han ej forsøgt at aflevere noget som helst! Jeg har nu
    ›betalt 85,- for selv at hente mit brev.

    ›Latterlige narrøve Billetnet og Postdanmark!

    Jeg valgte engang at købe billetter der skulle sendes anbefalet. Jeg valgte at få dem sendt anbefalet fordi billetnet skrev, at ved tilsendelse med almindelig post, kunne de ikke dække tab samt give nogle nye hvis billetterne skulle gå tabt i posten.

    Fair nok, men efter et stykke tid var billetterne ikke dukket op. Det samme var heller ikke tilfældet med en seddel om at jeg kunne afhente dem på Postkontoret. Jeg henvendte mig dog på postkontoret alligevel for at høre, om de skulle ligge der. Det gjorde de ikke, de kunne heller ikke hjælpe hvis jeg ikke havde et track and trace nummer og så måtte jeg ellers have en fortsat god dag.

    Jeg tog så kontakt til Billetnet der kunne se, at de var kommet retur da de ikke var blevet afhentet. Det var jo fint nok, så jeg bad dem sende dem igen til mig. Ingen problemer, de røg afsted - denne gang med almindelig post - for på mit spørgsmål om, hvad der så ville ske hvis de blev væk i posten fik jeg det svar, at så ville billetterne bare blive annulleret og jeg ville få nogle nye!! Armen...

    Dagen efter var de med posten og jeg var blevet en del fattigere pga. diverse gebyrer. Til gengæld også nogle erfaringer rigere.

  20. #180
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    469

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV

    Det pisser mig SÅ meget af, at min bil nu ikke gider at starte, specielt da den godt gad at starte 4 minutter før da jeg skulle ned og tanke, ja jeg fyldte det rigtige på den, hvor den derefter bare ikke gider at starte hverken ved hjælp af startekabler eller at skubbe den igang!

    Hvis der er nogen der har monster meget forstand på biler og ved hvorfor min Seat Cordoba benzin fra 97 ikke gider at starte så send mig gerne en PM!

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 11.06.09, 16:19
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •