Side 46 af 55 FørsteFørste ... 3643444546474849 ... SidsteSidste
Viser resultater 676 til 690 af 821

Emner: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

  1. #676
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Det værste ved vinter er ikke kulde og sne, men de urimeligt korte dage. Derfor bobler jeg nærmest over af glæde over, at det idag er vintersolhverv aka. årets korteste dag, og vi dermed går mod længere og lysere dage!!!





    EDIT: Det varierer mellem 21. og 22. december, så det er IDAG selvom billedet fortæller noget andet
    Denne dag er en af de herligere på året - vi går nu mod længere dage og kortere nætter! Tillykke til os alle!
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #677
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Denne dag er en af de herligere på året - vi går nu mod længere dage og kortere nætter! Tillykke til os alle!
    Men det værste ved vinter er jo ikke de urimeligt korte dage, men kulde og sne – og januar er koldere end december :-/

  4. #678
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Men det værste ved vinter er jo ikke de urimeligt korte dage, men kulde og sne – og januar er koldere end december :-/
    Her er det lige modsat - Det glæder mig at der er kommet sne idag. I en små triviel og halv kedelig Corona hverdag så synes jeg det er fantastisk at jeg kan tage min søn med ud og lege i sne i løbet af dagen. Glæden stråler ud af ham, især nu hvor der slet ikke var sne sidste år. Det er meget længe siden vi sidst har kunne lege sneboldkamp og bygge snemænd sammen. :)
    Sidst redigeret af DiscoTango : 06.01.21 kl. 14:25


  5. #679
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Sidelinien har ikke fået memoet..

    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #680
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig at USA’s præsident ikke længere hedder Donald Trump....

  8. De følgende 16 brugere er enige:

  9. #681
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det glæder mig at USA’s præsident ikke længere hedder Donald Trump....
    Og i forlængelse heraf, så glæder det mig at der ikke var scener ala hvad man så 6/1 i forbindelse med overleveringen.

  10. #682
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig at Ragnar Sigurdsson laver en video til os fans, hvor at han takker for alt klubben og fansene har givet ham, og at han aldrig bliver FCK spiller igen, men for altid vil være FCK fan og følge holdet fremover :)
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!


  11. #683
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Flere og flere ting bliver køber på nettet - både nyttige og unyttige. Det er dog som et lille kinderæg der venter, når jeg bestiller fra en netbutik for første gang. Kan man, eller kan man ikke betale med MobilePay ved checkout? Lykkerusen vil ingen ende tage når jeg blot kan nøjes med at swipe på telefonen for at betale.

    At betale med kort online er efterhånden vor tids fluesmækker :\

    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #684
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Flere og flere ting bliver køber på nettet - både nyttige og unyttige. Det er dog som et lille kinderæg der venter, når jeg bestiller fra en netbutik for første gang. Kan man, eller kan man ikke betale med MobilePay ved checkout? Lykkerusen vil ingen ende tage når jeg blot kan nøjes med at swipe på telefonen for at betale.

    At betale med kort online er efterhånden vor tids fluesmækker :\

    Win win for alle - Butikkerne må også have færre forladte indkøbskurve ved at tilbyde Mobilepay som betalingsmiddel. Jeg har i hvert fald flere gange afbrudt et eller andet dumt impulskøb fordi jeg ikke har orket at rejse mig fra sofaen for at finde mit kort. :)

    For at fortsætte tråden, så glæder det mig ubeskrivelig meget at vi går imod lysere tider og at temperaturen stiger - Hvor var det fantastisk med en hel dag udenfor igår sammen med familien. Det er i den grad tiltrængt efter nogle hårde vinter måneder i coronaens tegn. Lad solen skinne på os og lad endorfinerne få frit løb.....

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #685
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig at Disney langt om længe har tilføjet en '+14'-afdeling med film som The Fly, Logan, Tombstone osv. osv.
    Jeg synes dog det er en kende fjollet med (selvvalgt) pin-kode i appen på mit Apple-TV, 'så stakkels børn helt uforvarende ikke kommer til at se det argeste + ondeste horror! Og zombier!!1' eller det der.

    Jeg har ikke den dersens HDR-4K-Apple-TV boks, men 'den almindelige', og alligevel står filmene ganske fint på mit tv uden den helt forfærdelige pixelering som Netflix i almindelighed og HBO Nordic i særdeleshed har i mørke scener på snart sagt alle deres serier/film. (Og ja, jeg er klar over at eksempelvis Netflix nedskalerede kvaliteten omkring første corona-lock down for ikke at overbelaste internettet, da alle der ikke kunne arbejde hjemmefra kastede sig over streamingtjenesterne på noget nær én gang).

    Så skal der bare hældes endnu flere titler fra Twentieth Century og Disney-bagkataloget på Disney+, tak.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #686
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    At vejrudsigten siger heldagsnedbør (slud, senere regn 10-20 mm ), 5 grader, og hård vind til stormende kuling, når nu nogen tosser synes de skal holde gadefest imorgen.

  18. De følgende 12 brugere er enige:

  19. #687
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    At vejrudsigten siger heldagsnedbør (slud, senere regn 10-20 mm ), 5 grader, og hård vind til stormende kuling, når nu nogen tosser synes de skal holde gadefest imorgen.
    HEHEHE! Lortet er aflyst. Dette post burde overflyttes til NossePhrüdermig-tråden.

  20. De følgende 10 brugere er enige:

  21. #688
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig at alle superligakampe spilles samtidig i eftermiddag. Det er jo ren nostalgi og gode minder fra dengang superliga ofte var noget man hørte i radioen søndag eftermiddag.

    Måske man skulle mute sit TV og skrue godt op for P3 under dagens kamp...

    Åh disse minder :)

  22. De følgende 9 brugere er enige:

  23. #689
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    At suez har fået forstoppelse. Efter et år med udelukkende Corona nyheder var der brug for et gammeldags fuckup man ikke kan undgå at trække på smilebåndet af. Og endeligt glæder det mig at jeg ikke var den kaptain der skulle ringe til HQ og sige “houston ... we have a problem”.

    Egentlig glæder nyheden mig ikke, men nossephrüde tråden er heller ikke helt korrekt. Trækker på smilebåndet var dog tiltrænkt.

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #690
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig, at efter over et år væk fra Parken som tilskuer, nu endelig kan komme ind og se Løverne spille kampe igen....
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  5. Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 445
    Sidste Meddelelse: 09.06.09, 17:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •