Side 39 af 55 FørsteFørste ... 293637383940414249 ... SidsteSidste
Viser resultater 571 til 585 af 821

Emner: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

  1. #571
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Det der lyder som et kæmpe jinx...
    Bare rolig. Hvis vi taber, er det ikke, fordi en eller anden har skrevet på nettet, at vi vinder, men fordi vi spiller af lort.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #572
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Ord kan ikke beskrive, hvor meget det glæder mig, at de uvaskede ikke dukker op på søndag.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  4. De følgende 12 brugere er enige:

  5. #573
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Bare rolig. Hvis vi taber, er det ikke, fordi en eller anden har skrevet på nettet, at vi vinder, men fordi vi spiller af lort.
    Jinxet var stærkt nok til at det endte med en boykot, kampen er sgu da allerede tabt!

  6. #574
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    At PSG gav tiki taka Barcelona en r..fuld


  7. #575
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    .. at med over 25000 FCK fans i Parken i går, at jeg - på trods af flere episoder med tvivlsomme dommerkendelser - ikke hørte et eneste homofobisk råb efter dommeren; såsom der drypper vaseline fra din røv mv. Vi skal kun få år tilbage, hvor dette helt 100 var sket (og skete). I dag er vi kommet så langt at vi kan råbe skandaledommer i stedet for homofobiske sange efter dommeren. Godt gået medfans.

    (Mindes heller ikke jeg hørte bøsserne fra Vestegnen. Sådan.)

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #576
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det er Zankas skyld.. ;-)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #577
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Glæder mig til denne boykot-gate er lagt i seng og FCK siger ret ind eller bliv væk. Træt af at høre på alle mulige latterlige argumenter..... Jebushttp://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ser-de/6541691

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #578
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    .. at med over 25000 FCK fans i Parken i går, at jeg - på trods af flere episoder med tvivlsomme dommerkendelser - ikke hørte et eneste homofobisk råb efter dommeren; såsom der drypper vaseline fra din røv mv. Vi skal kun få år tilbage, hvor dette helt 100 var sket (og skete). I dag er vi kommet så langt at vi kan råbe skandaledommer i stedet for homofobiske sange efter dommeren. Godt gået medfans.

    (Mindes heller ikke jeg hørte bøsserne fra Vestegnen. Sådan.)
    Skår i glæden.... den med vaselinen hørte jeg nu (men fra en meget begrænset mængde). Dog helt enig!

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #579
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Vidste ikke helt hvor jeg skulle smide det henne, men nu kommer den her, da det er med stor glæde at jeg hver dag lige tjekker ind i denne gruppe, og ser hvad der nu skulle ske derinde.. Enkelte gange er jeg kommet til at spørge lidt ind til de vanvittige indlæg der kommer(kan ikke anbefales), men for det meste bruger jeg bare gruppen til at få et godt grin.

    Jorden er FLAD. Jorden er ikke en globe.
    https://www.facebook.com/groups/lifeearth/

    Ansøg om at blive medlem, og selv tak :)

    I får lige en af kommentarerne fra et indlæg i dag.
    Hele det økonomiske system er kontrolleret af de samme familier som står bag NASA og de krige som føres i både Danmark og mellemøsten. Det er primært med Rothschild (Freemason) i spidsen, som ejer BIS i Barsel i Schweiz, og som den danske private Nationalbank står i gæld til. Som garanti for lånene har man taget den danske befolkning i pant, derfor har vi et CPR nummer system. Alle danskere er slaver, og bliver angrebet hver eneste dag af lydløse våbensystemer. Her er et dokument som beskriver den krigsførsel som foregår i Danmark. Men igen kan du jo afvise alle tekster, og billeder. Det er trods alt ikke særlig behagelig viden. http://www.stopthecrime.net/.../SILENT%20WEAPONS%20for...
    Log ind og lur, få jer et grin, eller tag jer til hovedet. Begge dele er muligt derinde..
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #580
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Vidste ikke helt hvor jeg skulle smide det henne, men nu kommer den her, da det er med stor glæde at jeg hver dag lige tjekker ind i denne gruppe, og ser hvad der nu skulle ske derinde.. Enkelte gange er jeg kommet til at spørge lidt ind til de vanvittige indlæg der kommer(kan ikke anbefales), men for det meste bruger jeg bare gruppen til at få et godt grin.

    Jorden er FLAD. Jorden er ikke en globe.
    https://www.facebook.com/groups/lifeearth/

    Ansøg om at blive medlem, og selv tak :)

    I får lige en af kommentarerne fra et indlæg i dag.


    Log ind og lur, få jer et grin, eller tag jer til hovedet. Begge dele er muligt derinde..

    Jeg er HELT enig, der er helt ubeskrivelige indlæg og fantastisk underholdning!

    Men vær yderst forsigtig med indlæg og "vend det hvide ud af øjnende" mf. emojis- Jeg røg selv ud af gruppen på grund af det sidste, hvilket er pisse ærgerligt, men sparer mig for en en del tid :-)


    rsj

  18. #581
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    hehe jeg klukker stadig lidt over mine svar i forhold til at blive optaget. Faktisk ret overraskende så spændende det er, måske man skulle søge ind på en uddannelse eller noget og se om man kan komme gennem nåleøjet.... .oO(evt. journalist... frømand er nok lige at stile lidt for højt)

  19. #582
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Jeg ser af og til lidt sydamerikansk fodbold, og uden at ville påstå at være kæmpe fan har jeg en vis forkærlighed for argentinske River Plate. Efter den gigantiske nedtur og nedrykning for nogle år siden er klubben ved at være godt med igen og spillede i sidste uge første kvartfinalekamp i Copa Libertadores på udebane mod bolivianske Jorge Wilstermann i 2500 meters højde. Det gik ikke så godt... 3-0 til bolivianerne efter en ellers nogenlunde lige kamp.

    Derfor glæder det mig, at River viste klassen på hjemmebane - under mere normale atmosfæriske forhold :-)



    Målene (bl.a. fem af Scocco) kan ses her https://www.youtube.com/watch?v=Y4xTNcsIO2o
    HIC SUNT LEONES

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #583
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Wauw, ugideligheden/tyndheden i bolivianernes forsvar ser nærmest suspekt ud. Ikke for at ødelægge den gode stemning, men er vi sikre på, at en brun kuvert ikke har skiftet hænder før kampen? ;-)

    I øvrigt stenet, at deres målmand spiller i næsten samme farve som markspillerne. Temmelig forvirrende i starten.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #584
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Wauw, ugideligheden/tyndheden i bolivianernes forsvar ser nærmest suspekt ud. Ikke for at ødelægge den gode stemning, men er vi sikre på, at en brun kuvert ikke har skiftet hænder før kampen? ;-)

    I øvrigt stenet, at deres målmand spiller i næsten samme farve som markspillerne. Temmelig forvirrende i starten.
    Enig, det er påfaldende dårligt, men jeg har ikke kunnet finde noget om nogen konkret mistanke mod kampen. Det ser heller ikke ud til, at bookmakerne stoppede for spil. Formentlig er der bare tale om et udehold, som på papiret også burde være langt svagere end River og som kom under et gevaldigt pres fra første minut, blev nervøse og til sidst kollapsede helt, da en af karrierens største kampe var tabt.

    Og ja, mærkeligt med målmandstrøjen. Man bliver lidt i tvivl om, hvorvidt der overhovedet er NOGEN på holdet til at tage med hænder :-)
    HIC SUNT LEONES

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #585
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    I øvrigt kan jeg, efter at have besøgt både river plate og boca juniors's stadion (dog ikke til kamp ved nogen af holdene)
    , kun tilslutte mig Ace's syn på sagen. Der er noget meget FCKs over River, og noget forfærdeligt brøndbysk over Boca. Alene farverne...

  26. Den følgende bruger er enig i dette:
    Ace

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  5. Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 445
    Sidste Meddelelse: 09.06.09, 17:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •