Side 45 af 55 FørsteFørste ... 3542434445464748 ... SidsteSidste
Viser resultater 661 til 675 af 821

Emner: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

  1. #661
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det glæder også mig.

    Nuvel de har en stærk trup, men jeg er ret sikker på det også vil koste point i Suppen. Det helt store spørgsmål/gæt er så hvor mange de taber og om vi har "Klasse" nok til at udnytte det? (Vores egne mangler i truppen skæmmer)
    Intet, INTET, ved Herning glæder mig. Jeg ser dem ikke så tit, faktisk kun når vi spiller mod dem, men de gange, hvor jeg har siddet og set 5-15 minutter inklusive i går, så ser de urimeligt konsistente ud. Og de spiller langt mere dynamisk end vi gør. Jeg har faktisk kvalme ved tanken om, hvad vi ser ind i.

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #662
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,625

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    At iOS 14, der udkom i går, har implementeret en del nye sikkerhedsforanstaltninger der gør, at det er nemmere at administrere mine passwords og passe på min data.
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  4. #663
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Intet, INTET, ved Herning glæder mig. Jeg ser dem ikke så tit, faktisk kun når vi spiller mod dem, men de gange, hvor jeg har siddet og set 5-15 minutter inklusive i går, så ser de urimeligt konsistente ud. Og de spiller langt mere dynamisk end vi gør. Jeg har faktisk kvalme ved tanken om, hvad vi ser ind i.
    Intet vare evigt. Hellere ikke for FCM.

    Jeg glæder mig forhåbentlig over den værste tid som vi FCK fans har været igennem ende i aften efter en sejre mod IFK og BØF på Søndag.

    Lets go Boysss

  5. #664
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,625

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Intet vare evigt. Hellere ikke for FCM.

    Jeg glæder mig forhåbentlig over den værste tid som vi FCK fans har været igennem ende i aften efter en sejre mod IFK og BØF på Søndag.

    Lets go Boysss
    Intet vare evigt. Hellere ikke for FCK´s styrke og overlegenhed. Mon ikke de fleste af os frygter, at magtbalancen er ved at tippe over til jydernes fordel samt, at vi er så selvfede, at vi først opdagder det når det er for sent. Se bare på bøf der først fornyeligt har opdaget, at deres storhedstid var i slut-90´erne og de ikke har været hot shit i 15 år.
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #665
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af thped5 Se meddelelser
    Intet vare evigt. Hellere ikke for FCK´s styrke og overlegenhed. Mon ikke de fleste af os frygter, at magtbalancen er ved at tippe over til jydernes fordel samt, at vi er så selvfede, at vi først opdagder det når det er for sent. Se bare på bøf der først fornyeligt har opdaget, at deres storhedstid var i slut-90´erne og de ikke har været hot shit i 15 år.
    Kommer ikke til at ske. FCM har ramt en god årgang og har holdt på en Stamme igennem et længere stykke tid.

    Ligesom os kommer "virkeligheden" også til at ramme dem når de skal sælge ud

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #666
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Kommer ikke til at ske. FCM har ramt en god årgang og har holdt på en Stamme igennem et længere stykke tid.

    Ligesom os kommer "virkeligheden" også til at ramme dem når de skal sælge ud
    Undskyld mig, men det der er altså arguentation på Trumpsk niveau. Du "håber" noget (ikke) vil ske, og stiller det op som præmis for dit argument. "Just wait and see"

    Jeg så deres kamp i går. De var under pres i store dele af 1. halvleg, mod et stærkt og velorganiseret hold, men i 2. halvleg kører de dem af banen. De vandt mesterskabet suverænt sidste sæson, hvor selv Ståle har været ude at sige, at de sikkert havde vundet selv hvis vi havde haft en skadesfri trup. De har gennem en årrække vist sig dygtige til at erstatte afgange fra bærende spillere - både fra eget akademi og via signings; og nu er de gudhjælpemig også begyndt at hente gamle koryfæer hjem.

    Jeg siger ikke vi ender som Brøndby i 00erne. Dertil er vores organisation for solid. Men hvis FCM kvalificerer sig til CL, samtidig med at vi misser enten EL eller et mesterskab (eller begge dele), kan jeg altså godt øjne en risiko for at en negativ spiral sættes igang. Man kan endda hævde at den har været i gang et par år - her tænker jeg specifikt på kampene mod Atalanta og Riga, hvor vi kun med nød og næppe sikrer os gruppespil.

    Men lad mig da endelig høre: Hvor finder du din fortrøstning i at balancen ikke risikerer at tippe i FCMs favør, andet end at "virkeligheden" rammer dem når de skal sælge ud? Og jeg gider ikke hører om at det skete for FCN. De sejlede ind i CL på en badebillet og deres forretningskoncept er et helt andet.


    Edit: Nu jeg tænker over det, kan man ikke engang bruge FCN som eksempel. De har klaret sig fremragende, med den økonomi de nu engang har til rådighed, siden de blev pryglet i CL. De to hold har det til fælles, at de er sindssygt dygtige til at scoute (specielt unge spillere). FCM har bare et langt større budget at råde over.
    Sidst redigeret af ryet : 17.09.20 kl. 14:35

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #667
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    Undskyld mig, men det der er altså arguentation på Trumpsk niveau. Du "håber" noget (ikke) vil ske, og stiller det op som præmis for dit argument. "Just wait and see"

    Jeg så deres kamp i går. De var under pres i store dele af 1. halvleg, mod et stærkt og velorganiseret hold, men i 2. halvleg kører de dem af banen. De vandt mesterskabet suverænt sidste sæson, hvor selv Ståle har været ude at sige, at de sikkert havde vundet selv hvis vi havde haft en skadesfri trup. De har gennem en årrække vist sig dygtige til at erstatte afgange fra bærende spillere - både fra eget akademi og via signings; og nu er de gudhjælpemig også begyndt at hente gamle koryfæer hjem.

    Jeg siger ikke vi ender som Brøndby i 00erne. Dertil er vores organisation for solid. Men hvis FCM kvalificerer sig til CL, samtidig med at vi misser enten EL eller et mesterskab (eller begge dele), kan jeg altså godt øjne en risiko for at en negativ spiral sættes igang. Man kan endda hævde at den har været i gang et par år - her tænker jeg specifikt på kampene mod Atalanta og Riga, hvor vi kun med nød og næppe sikrer os gruppespil.

    Men lad mig da endelig høre: Hvor finder du din fortrøstning i at balancen ikke risikerer at tippe i FCMs favør, andet end at "virkeligheden" rammer dem når de skal sælge ud? Og jeg gider ikke hører om at det skete for FCN. De sejlede ind i CL på en badebillet og deres forretningskoncept er et helt andet.
    Av. At du sammenligner mig med Trump, gør ondt dybt ind i hjertet :)

    Det er da rimeligt simpelt. Den danske lige er en udviklingsliga med, hvor der omkring hvert 2-3 år skal bygges forfra. Det gælder os og det gælder FCM og alle andre hold. at Folk tror FCM nærmest har overtaget tronen og vi er på vej ned af BØF vejen er hvad jeg vil kalde TRUMPsk naivt.

    Nu skal FCM deltage i mindst EL og tillykke med det. Men jeg er overbevist om det vil koste point i suppen pga. øget antal kampe, uagtet om de har en stærk trup. Ja vi har haft en sæson eller 2, hvor vi har kunne smadre igennem både Suppen og Europa, men det er undtagelsen mere end reglen.

    Efter denne sæson kommer FCM til at sælge ud af Stammen på holdet, herunder Sviatchenko, Onyeka, og formentlig flere. Og så kommer det store spørgsmål, vil de være bedre til at erstatte disse spillere end FCK har været det? som nærmest performer fra Dag 1??. Ja det vil tiden dog vise, jeg "Personligt" tror dog bare ikke på det. Og slet ikke, hvis vi taler om en "GOLDEN AGE" hvor FCM bare vinder 7-8 mesterskaber i træk. FCM skal agere i det samme Transfer markedet som os. Man erstatter altså ikke bare lige en 1 til 1 spiller med samme niveau, bare fordi man har fået EL/CL millioner. Økonomi hjælper, men det er slet ikke en garanti for DM guld. Det handler om at være dygtig i Transfer markedet og scoute ordentligt. Lige p.t. har FCM overhånden, Men vi skal altså kun lidt over 1 år tilbage, der sad vi jo på tronen?.

    En ting jeg har lært, I Fodbold kan det gå hurtigt ned at bakke.

    Så RO PÅ.
    Sidst redigeret af EraZ : 17.09.20 kl. 14:41

  12. #668
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Av. At du sammenligner mig med Trump, gør ondt dybt ind i hjertet :)

    Det er da rimeligt simpelt. Den danske lige er en udviklingsliga med, hvor der omkring hvert 2-3 år skal bygges forfra. Det gælder os og det gælder FCM og alle andre hold. at Folk tror FCM nærmest har overtaget tronen og vi er på vej ned af BØF vejen er hvad jeg vil kalde TRUMPsk naivt.

    Nu skal FCM deltage i mindst EL og tillykke med det. Men jeg er overbevist om det vil koste point i suppen pga. øget antal kampe, uagtet om de har en stærk trup. Ja vi har haft en sæson eller 2, hvor vi har kunne smadre igennem både Suppen og Europa, men det er undtagelsen mere end reglen.

    Efter denne sæson kommer FCM til at sælge ud af Stammen på holdet, herunder Sviatchenko, Onyeka, og formentlig flere. Og så kommer det store spørgsmål, vil de være bedre til at erstatte disse spillere end FCK har været det? som nærmest performer fra Dag 1??. Ja det vil tiden dog vise, jeg "Personligt" tror dog bare ikke på det. Og slet ikke, hvis vi taler om en "GOLDEN AGE" hvor FCM bare vinder 7-8 mesterskaber i træk. FCM skal agere i det samme Transfer markedet som os. Man erstatter altså ikke bare lige en 1 til 1 spiller med samme niveau, bare fordi man har fået EL/CL millioner. Økonomi hjælper, men det er slet ikke en garanti for DM guld.

    Så RO PÅ.
    Jeg kender dig jo ikke, og tillægger dig bestemt ikke Trumpsympatier:-). Jeg påpegede bare, at der var noget i argumentationen der lignede.

    Jeg siger jo netop, at jeg ikke tror vi ender som Brøndby i nullerne. Jeg tror heller ikke FCM sætter sig på de næste 7-8 mesterskaber. Jeg siger bare at jeg ikke deler dine følgeslutninger. Bare fordig FCM opnår gruppespil, er det ikke ensbetydende med at de klasker sammen i Suppen. Vi er om nogen eksemplet på at det kan være en styrke at hive tempoet fra CL med ind i SL. Og jeg kan altså ikke se at FCMs trup skulle være ret meget dårligere end vores, de år vi havde succes med forehavendet.

    Well, jeg håber selvklart at du har ret, og jeg tager fejl.

  13. #669
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    - At vi som minimum kommer til at skulle slås på lige vilkår med FCM i efteråret, da de i maksimalt én uge kommer til at have en hel uges restitution og forberedelse mellem to kampe. Nu kommer de til at være nede på 3-4 dage. Kvalificerer vi os til EL-gruppespillet, får vi samme vilkår. Hvis ikke, får vi mindst 6 uger med en uge mellem kampene, afhængigt af hvordan vi klarer os i pokalen og hvornår vi evt. skulle ryge ud af Europa.
    - At vi er Discoverys førstevalg og at BØF er Viasats 2. valg ift. tv-kampe. For så kommer vores kampe til at ligge søndag eftermiddag/aften, mens FCM kommer til at slide med at få kamptidspunkter, der ikke gør noget godt for deres restitution, og derfor vil være tvunget til at rotere meget mere i deres centrale akse end de plejer. Hvilket forhåbentligt kommer til at koste point.

    *leder efter halmstrå*
    Nu er det jo ikke en diskussionstråd, men lige det sidste beror muligvis på en misforståelse, for sidst FCM var i Europa League fik de et par gange flyttet kampe til efter klokken otte søndag aften, hvor TV3's Match of the Week var slut, mens en tredie var mod BIF og dermed naturligvis TV3's førstevalg (jeg går ud fra, at det er det du mener, selv om du skrev 2. valg).

    Til sammenligning havde vi derby lige efter to udekampe, da vi var i Europa League sidst. Begge lagt åndssvagt tidligt på dagen. Det er bare at bukke og takke for, at det kommende "derby" er overstået, hvis vi skulle komme så langt.

    Desuden vil det jo altid afhænge af masser af faktorer, hvad konsekvenserne bliver af Europa League-deltagelse: Om man forstærker truppen, om man nedprioriterer turneringen, om man forstår at rotere, om man ryger ind i kampe som ikke kræver indsats til sidste fløjt, og selvfølgelig om man – som vi selv har oplevet – faktisk får styrke, rutine og selvtillid ud af at deltage, frem for at blive slidt.

    Desuden er FCM jo slet ikke i kvalifikationen til Europa League. De er i ChL-playoff, to kampe deltagelse i Champions League, hvor torsdagskampe ikke findes.

    Jeg forstår godt den menneskelige, mentale mekanisme i at ville se fordele for os i den misere, men når de hviler på så spinkle formodninger og opvejes af så klare fordele for FCM, så hænger det ikke rigtig sammen.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #670
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    Jeg kender dig jo ikke, og tillægger dig bestemt ikke Trumpsympatier:-). Jeg påpegede bare, at der var noget i argumentationen der lignede.

    Jeg siger jo netop, at jeg ikke tror vi ender som Brøndby i nullerne. Jeg tror heller ikke FCM sætter sig på de næste 7-8 mesterskaber. Jeg siger bare at jeg ikke deler dine følgeslutninger. Bare fordig FCM opnår gruppespil, er det ikke ensbetydende med at de klasker sammen i Suppen. Vi er om nogen eksemplet på at det kan være en styrke at hive tempoet fra CL med ind i SL. Og jeg kan altså ikke se at FCMs trup skulle være ret meget dårligere end vores, de år vi havde succes med forehavendet.

    Well, jeg håber selvklart at du har ret, og jeg tager fejl.
    Jeg har hellere ikke på noget tidspunkt sagt at FCM "Klasker" sammen i Suppen. Jeg har sagt at de kommer til at "miste" point og ikke får en ligeså sublim sæson som sidste, netop pga. de får et langt hårdere program.

    Det helt store spørgsmål står jo bare tilbage. Kan vi udnytte det, eller fortsætter vi vores spillemæssige kvaler. Only time will tell :)

    Beklager ovenstående diskussion i forkert tråd. Måtte bare lige gøre tingene klart :)

  16. #671
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    ... at jeg hverken bor eller arbejder på Asbestegnen. Kæft, det må være uudholdeligt i disse dage at gøre det.
    *leder efter de bittesmå lysglimt i tilværelsen*
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. #672
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    .... At Leeds United har fået en fin start på Premier League tilværelsen.

    Leeds vækker bare nogle gode minder fra 90’erne.....

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #673
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    At FCM fik prygl i deres CL debut.... Det luner i en kold og mørk tid....


  20. #674
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    at jeg fra d. 3/11 igen skal møde på arbejde hver morgen :)

    Mvh Bjørn

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #675
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Ikke at jeg tror, at Randall Munroe læser dette, men alligevel : https://xkcd.com/2386/

    Mvh Bjørn

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  5. Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 445
    Sidste Meddelelse: 09.06.09, 17:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •