Side 55 af 55 FørsteFørste ... 54552535455
Viser resultater 811 til 821 af 821

Emner: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

  1. #811
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    ...hvis de når at få gjort stadion superliga-klar. ;-)
    Og hvis de gør, så er det et stadion, der kun på papiret er superligaklar, for ud over de mobile endetribuner, der MÅ skulle opføres, så er der sket lige præcis nul forbedringer på det kommunale stadion derude, siden de sidst var oppe at vende i ligaen i 1996/97.

    Der er gamle stadions, der virkelig oser af historie og tradition og atmosfære, og der er dem, hvor hjemmeholdet reelt skulle skamme sig over at tage entré. Og så er der også en grå zone mellem de to, men den falder Hvidovre godt nok ikke ind i.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #812
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det bliver på Brøndby stadion, deres kampe bliver spillet.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  4. #813
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    At medfans, fanmedier og stab igen i dag reagere så hurtigt når en medfan på stadion har behov for hjælp. Et tak herfra!
    Sidst redigeret af Mgt09 : 29.05.23 kl. 22:37


  5. #814
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    At Chr. Hansen bliver taget i “diversitetswashing”, som andre firmaer bliver taget greenwashing. Det ville glæde mig endnu mere hvis virksomheder kunne nøjes med at markedsfører sig på det der er relevant for pågaeldende virksomhed. Mærsk fik sammen fortjente tour for et par år siden.

    Jeg opforder alle virksomheder til at se ansatte som individer, og tage sig så godt af jorden som muligt, men der er ingen grund til at det kun kan lade sig gøre, hvis det følges op af et linkedIn post.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  6. #815
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    ... at altid sympatiske Kalle Johnsson har fundet sig en ny klub https://www.girondins.com/fr/news/37...arine-et-blanc.
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)


  7. #816
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  8. #817
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig, og giver mig faglig stolthed, at vi har den nødvendige faglige og teknologiske viden til at sikre 0 døde efter gårsdagen vejr.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #818
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    At det forfærdelige Haloween nu er overstået og at der er et helt år til at man igen skal igennem den forfærdelige “højtid”

    Next up - Parken

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #819
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    <nerdmode>

    Min 8 år gamle macbook pro er desværre blevet for gammel. Jeg har skiftet batteri en gang, men nu er det blevet tid igen, så ny laptop.

    Når det ikke skal være apple (jeg betaler ikke 16 kilo igen), så har vi i familien kørt med asus (min tlf er asus, routeren er asus og xtenderen er asus). Så valget faldt på en vivobook af de bedre. Ned til elgiganten og købe laptop. Hjem og smide Linux Mint på. Netværkskort virker ikke under Linux :( Heldigvis er der et super community, når det hedder Linux. Anbefalingen var at skifte netværkskortet. Så købe netværkskort, skille ad, skifte kort og starte igen. Super, det nye kort virker :)

    På det tidspunkt havde jeg været igennem så mange distroer, så harddisken var bare formateret som et stort drev, med 2 GB sat af til swap. Det nye netværkskort spillede maks, så jeg fik sat maskinen op, hvor jeg hentede filer fra mac, satte thunderbird op, satte firefox op etc.

    For at kunne konstatere, at der var noget helt galt med batteristyring. Batteri-leak, konstant køler og ingen hibernate. I dag bed jeg i "det sure æble" og geninstallerede. Jeg tog mig tid og fik sat 32 GB af til swap, 100 GB til / og resten ca 382 GB til /home. Og det virker. Jeg har forsøgt ,med flere heftige processer og ingen køler, der kører eller batteri, der bliver tømt.

    Så selvom jeg er en gammel mand på 62 år, så kan jeg stadig det med IT.

    Det glæder mig ustyrligt meget :)))))))))))))))

    Protip: Sæt altid installationen optimalt op. Det kunne jo være, at det var den endelige :)

    </nerdmode>

    Mvh Bjørn
    Sidst redigeret af bagger : 08.12.23 kl. 20:56 Årsag: Tilføjet protip

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #820
    UnaX er offline Nil Satis Nisi Optimum!
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    283

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Jeg glæder mig til at den forestående kamp mod Galatasaray er overstået. Der er simpelthen ikke nogen som tyrkiske fans der kan forpeste sociale medier og gøre det noget nær ulideligt at være med i debatter, fordi man lige skal have en milliard personlige beskeder med GIFs af deres spillere eller kommentarer om 'WELCOME TO HELL'.
    'Don't forget boys, one Evertonian is worth twenty Liverpudlians.' - Brian Labone
    UnaX's Avatar

  15. De følgende 13 brugere er enige:

  16. #821
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    At Superligaen starter næste weekend.

    Premier League har for mig taget toppen af abstinenserne henover vinteren. Men intet slår vores hjemlige liga, og jeg ser virkelig frem til et spændende forår hvor jeg forventer at vi viser hvor skabet skal stå…


Side 55 af 55 FørsteFørste ... 54552535455

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  5. Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 445
    Sidste Meddelelse: 09.06.09, 17:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •