Side 50 af 55 FørsteFørste ... 4047484950515253 ... SidsteSidste
Viser resultater 736 til 750 af 821

Emner: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

  1. #736
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig helt ind i julehjertet, at vores gamle kaptajn har succes i Sevilla.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #737
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Dette billede af denne vicevært på Bryggen



    (Fra https://www.reddit.com/r/Denmark/com..._klarer_denne/)
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges


  4. #738
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,220

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Ovenstående billede:

    Det er Jan, han er pisse flink, hilser altid på en, altid i godt humør og så er han jo tilmed FCK fan med fast plads på Nedre C, så alt er godt :)
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #739
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    494

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig, at min søn blev gift i onsdags. Han videreførte så en smuk tradition med at blive gift uden, at forældrene vidste noget :))))))

    Så kan vi smage vores egen medicin :)))

    Mvh Bjørn


  7. #740
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Nu er det to år siden at jeg i et spareforsøg/nytårsforsæt opsagde alt flow tv og streamingtjenester. Det holdt til indtil en unavngiven united kamp, kun at have adgang dr streaming tjenesten. Men det var nu ikke pointen. Det glæder mig at jeg ikke betaler for tv2. det glæder mig i særdeleshed i januar ikke at betale for tv2, da man dermed undgår håndbold. Hver dag hvor håndbold nævnes i dr sporten glædes jeg ved ikke at have adgang til at kunne se kampene.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #741
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Nu er det to år siden at jeg i et spareforsøg/nytårsforsæt opsagde alt flow tv og streamingtjenester. Det holdt til indtil en unavngiven united kamp, kun at have adgang dr streaming tjenesten. Men det var nu ikke pointen. Det glæder mig at jeg ikke betaler for tv2. det glæder mig i særdeleshed i januar ikke at betale for tv2, da man dermed undgår håndbold. Hver dag hvor håndbold nævnes i dr sporten glædes jeg ved ikke at have adgang til at kunne se kampene.
    Havde du sådan noget helt særlig tvangs-streaming? For det lyder da væmmeligt.

    I så fald glæder det mig, at jeg har streamingtjenester og flow TV, hvor man helt selv kan skifte mellem kanaler og programmer!!1

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #742
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    Havde du sådan noget helt særlig tvangs-streaming? For det lyder da væmmeligt.

    I så fald glæder det mig, at jeg har streamingtjenester og flow TV, hvor man helt selv kan skifte mellem kanaler og programmer!!1
    Det er vel alment anderkendt at den nemmeste måde at skære ned på ens slikforbrug, er ved ikke at købe slikket i første omgang. Det er også nemmere ikke at se en serie man ikke har adgang til. Jeg kender meget få mennesker der reelt kan sige at de ikke ser mere tv end de ville i en perfekt verden. At de har optimeret tidsforbruget på tv. I min verden virke det bedre ikke at købe udvalget, end at sige nej til udvalg jeg har købt. Du kunne jo stille dig selv det spørgsmål, at hvis du regner din timeløn ud på 18h i døgnet, er du så glad for at betale x/kr i timen for at få lov til at sidde og streame, eller kunne den tid blive brugt mere fornuftig.

    I den perfekte verden var mit sæsonkort koblet op til et tilhørende stream udlukkende på fcks kampe. I så tilfælde ville jeg ikke smide en krone efter en anden streaming tjeneste.

  12. #743
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    ...at unge, energiske FCK-fans gør benarbejdet og dermed sikrer sig transferscoopene. Big up @OscarJoneshd, @CorneliusGabe, @axelmoeen et al!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  13. #744
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Indlæg
    72

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig langt ind i mt løvehjerte, at vi endnu endnu ikke har skilt os af med Jens Stage. Jeg elsker den mand og hans professionelle indstilling. Jeg under ham at blive anfører for holdet en dag, og ville også synes, han ville pynte på vores Wall of Fame (eller hvad den nu hedder) ud mod Øster Allé.

  14. #745
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Karsten Se meddelelser
    Det glæder mig langt ind i mt løvehjerte, at vi endnu endnu ikke har skilt os af med Jens Stage. Jeg elsker den mand og hans professionelle indstilling. Jeg under ham at blive anfører for holdet en dag, og ville også synes, han ville pynte på vores Wall of Fame (eller hvad den nu hedder) ud mod Øster Allé.
    Jeg er også meget glad for Stage - Dog synes jeg det er lige tidligt nok at hænge ham op blandt vores legender.
    Der skal IMO noget mere til før man komme i den liga....

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #746
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Indlæg
    72

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det forstår jeg til fulde. Det var nu også mere ud fra det synspunkt, at jeg synes, han er en god repræsentant for klubben.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #747
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig at have været i godt selskab med fanradioen de seneste par dage - har taget de knap fire timers transfersnak over flere omgange.

    Jeg glæder mig ligesom panelet også over udskiftningen på 9er-positionen. Jeg glæder mig over at Kamil W endelig er fortid. Men faktisk glæder jeg mig også over at han har været i København - ikke fordi han har sat noget særligt spillemæssigt aftryk. Næ, fordi hans ophold for altid har ødelagt hans legendestatus i BØF. Jeg glæder mig altid når de har noget at ærgre sig over på Vestegnen.

    Jeg vil faktisk strække mig så vidt, at jeg undres over at flere ikke har det på samme måde, hvis man som mig er nossefro anlagt (peger særligt på -smølle).

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #748
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,220

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    At dette års Superbowl har 2 hold deltagende, hvor det ene hold Cincinnati Bengals aldrig har vundet og vi har et hold Los Angeles Rams som sidst vandt for 22 år siden.
    Og derudover har vi 2 quarterbacks hvor den ene af dem vinder deres første i karrieren. Plus at vi for andet år i træk, har et hold som har hjemmebane i Superbowl.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #749
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,220

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    At efter en måneds tid hvor min Netto her i Korsørgade (Østerbro) har holdt lukket pga renovering af butikken, er blevet super flot indrettet og massere af nye spændende varer på hylderne.
    Man skal lige finde ud af hvor de har rykket de forskellige vare hen, men synes jeg ikke gør noget, da man på den måde ser hele den nye butik og finder det man skal bruge.
    Så kik forbi hvis I er i området eller bor ikke langt fra butikken, fordi det er virkeligt blevet til en flot ny Netto. Butikken ligger på hjørnet af Randersgade og Korsørgade.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  23. #750
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af -Altid FC København- Se meddelelser
    At efter en måneds tid hvor min Netto her i Korsørgade (Østerbro) har holdt lukket pga renovering af butikken, er blevet super flot indrettet og massere af nye spændende varer på hylderne.
    Man skal lige finde ud af hvor de har rykket de forskellige vare hen, men synes jeg ikke gør noget, da man på den måde ser hele den nye butik og finder det man skal bruge.
    Så kik forbi hvis I er i området eller bor ikke langt fra butikken, fordi det er virkeligt blevet til en flot ny Netto. Butikken ligger på hjørnet af Randersgade og Korsørgade.
    De nye Netto’er spiller max. En helt anden oplevelse end på fx Østerbrogade og Nordre Frihavnsgade hvor man næsten ikke kan se gulvet for bare rod….

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  5. Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 445
    Sidste Meddelelse: 09.06.09, 17:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •