Side 12 af 55 FørsteFørste ... 2910111213141522 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 821

Emner: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    86

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    at hverdagen vender tilbage i morgen.
    "Ronaldos dramatiske optakt til at stille sig i position til frisparket er jo omvendt proportional med antallet af kemikalier i hans hår" - Troels Bech.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #167
    UnaX er offline Nil Satis Nisi Optimum!
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    283

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig at jeg på trods af en smule sne, kom frem til tiden og nåede min eksamen. Tak for det Movia og DSB!
    'Don't forget boys, one Evertonian is worth twenty Liverpudlians.' - Brian Labone
    UnaX's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #168
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    438

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig helt vanvittigt meget at SU-styrelsen har valgt at tildele mig SU for denne måned, påtrods af at jeg afsluttede mit skole forløb sidste måned. Og da jeg først er startet på arbejde nu her, har jeg altså haft et hul på en måned uden indtægter (udover odds :D), og efter en dyr jul er en ekstra pengegave velkommen. Så tak for det, så er alt det lort i tidligere har lavet, nu glemt. SU-styrelsen <3
    København for altid.

  6. #169
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    208

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig at jeg nu har 6 ugers ferie og at der kun er 5 dage tilbage til Ghana-turen. :o)

  7. #170
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig at PSE tilsyneladende har afhændet en del af håndbolddelen. Ikke alene glæder det mig fordi jeg så måske slipper for lidt af håndboldævlet når jeg går til fodboldkampe. Det glæder mig også fordi det mindsker underskuddet på driften og desuden giver lidt luft på kreditten (hvis jeg altså har forstået handlen rigtigt)


    Mvh,
    Z


    PS: Det ville glæde mig endnu mere hvis Jante-Anjas flyvende kvindecirkus røg samme vej.
    All Criminals Are Bastards


  8. #171
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Google truer med at lukke i Kina

    Google har fået nok af censur i Kina og det, der formodentlig, er den Kinesiske regerings forsøg på spionage mod menneskerettighedsaktivister i Kina. Censur er et krav fra de kineiske myndigheders side, hvis man vil drive forretning i Kina og google melder sig klar til at lukke deres kinesiske kontorer. Denne nyhed glæder mig.
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  9. De følgende 11 brugere er enige:

  10. #172
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    At www.fckfc.dk er blevet opdateret til langt mere overskueligt og tidssvarende design.

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #173
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    404

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Google truer med at lukke i Kina

    ›Google har fået nok af censur i Kina og det, der formodentlig, er
    ›den Kinesiske regerings forsøg på spionage mod
    ›menneskerettighedsaktivister i Kina. Censur er et krav fra de
    ›kineiske myndigheders side, hvis man vil drive forretning i Kina
    ›og google melder sig klar til at lukke deres kinesiske kontorer.
    ›Denne nyhed glæder mig.

    Man skal nok mere se udtalelsen som et politisk statement. Det virker for mig utænkeligt, at Google vil afskære sig selv fra så stort et marked som det kinesiske - censur eller ej. Det kinesiske internetmarked har haft en rivende vækst og har langtfra nået sit højdepunkt. Derfor skal udtalelsen ses i sammenhæng med den igangværende magtkamp mellem USA og Kina og det faktum, at Kina står stærkere og stærkere geopolitisk set. Dette ved Google såvel som andre amerikanske virksomheder - og i øvrigt den amerikanske stat. I denne sammenhæng passer udtalelsen ganske glimrende. Men herfra og til at fremhæve Google som demokratiets forkæmpere i en totalitær stat er der efter min mening et stykke.

  13. #174
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    331

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig at Eurosport 2 er blevet en del af min tv pakke i hele januar måned!
    Denne weekend skal derfor bruges på at se hele 4 Bundesliga kampe i flimmerkassen.
    Wunderschön!

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #175
    cl-cph Slettet

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Hvis det glæder dig mht. Eurosport 2, så vil det sikkert også glæde dig, at fra 01.02 indgår den fast i YouSees pakker. Dels i en "alm. version" dels i en HD version.
    Altså forudsat at du er kunde hos YouSee.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #176
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig helt vildt at UPS har vist sig så flexible som tilfældet var i dag.

    Jeg havde bestilt en pakke fra Sverige der blev håndteret af UPS. Firmaet i Sverige ignorerer mit ønske om at få pakken sendt til min arbejdsplads hvor jeg kunne modtage den. Buddet ringer til mig kl 11 og meddeler han er på min adresse. Jeg undskylder overfor ham at han er sendt forkert i byen af afsenderen og om den kan blive omdirigeret til min arbejdsadresse. Igen problemer i det, jeg forventer nu blot at modtage min pakke i morgen, lignende erfaringer med GLS og andre i branchen, har vist mig det altid er en kamp at få fat i sine pakker. Så skal man køre til Taastrup, eller slagte 3 høns ved midnat på en kirkegård, for at få fingre i sine pakker.

    Men næ! Nu her for mindre en 5 minutter siden stod han så på arbejdsadressen med min pakke. Det er fandme en uventet, men nice, service!
    Sidst redigeret af jeske : 19.01.10 kl. 14:40
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #177
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    ›Det glæder mig helt vildt at UPS har vist sig så flexible som
    ›tilfældet var i dag.

    Det er en god dag for pakkeudbringerne idag!
    Fik en mail i søndags om, at min pakke var en uge for tidligt(!) på den, så den ville komme idag i stedet for om en uge. Et stks glad gut! I mailen stod der sørme, at pakken ville komme inden for tidsrummet kl. 8-9! Endnu mere glad - omend det næsten lød for godt. Sørme så, klokken 8:10 imorges var pakkemanden der så med pakken.

    Service - ja, det tror jeg nok!

    Mvh MCN

  20. #178
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig at den skal væk igen. Mage til vanvittig ide skal man lede længe efter. Lortet skulle aldrig have været sat op. Hvilke piller havde de taget i kommunen, da de gav tilladelsen?

    http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfu...cle1286043.ece


    Mvh,
    Z
    All Criminals Are Bastards

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #179
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Forbuddet mod forskellige hunderacer glæder mig...såfremt det vedtages.

    Diskusioner om ejere <> hunde kan vi sagtens tage, men hvis mig den labrador eller puddel der for nylig har bidt et menneske alvorligt, eller raseret et kaninbur eller en hundevalp.

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  23. De følgende 10 brugere er enige:

  24. #180
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Telmores kundeservice - de glæder mig faktisk en del.

    Ser I, jeg sendte min gamle SE K660i til rep., da den havde nogle softwarefejl, som en almindelig opdatering ikke kunne få bugt med. Men da der var gået to uger, uden svar eller henvendelser, ringede jeg til kundeservice, for at høre hvor min telefon var blevet af.
    Stor var forvirringen, da de kun kunne registrere at min telefon var ankommet til værkstedet (et eller andet sted på fyn, vist nok), men at den så derefter var pist væk. Vi - telmore-gutten og jeg - blev enige om, at de fik tre dage til at finde den.
    Tre dage gik, uden at telefonen dukkede op. Jeg var lidt ked, da det faktisk var en god telefon, jeg mistede. Det blev ikke bedre af, at den model var udgået, eller i hvert fald ikke på lager. Men telmore-gutten sagde, at han ville finde noget lign. til mig, og sende den med det samme.
    Han ringede en time efter, for at spørge om jeg kunne fristes til et skift fra Sony Ericsson til Nokia, da han havde en god handel til mig. Jeg er en gammel inkarneret SE-bruger, så det havde jeg faktisk lidt svært ved - med han lovede at jeg ikke ville blive skuffet.
    Så nu sidder jeg med Nokias 5800 touchtelefon - og er lykkelig som vinden! At det så var et skifte der - i mine øjne - favoriserede mig over telmore, det snakker vi ikke om. :-)
    Summa summarum, så glæder det mig, at der i visse virksomheder stadig findes kundeSERVICE.

    ZFDK

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  5. Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 445
    Sidste Meddelelse: 09.06.09, 17:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •