Side 17 af 55 FørsteFørste ... 71415161718192027 ... SidsteSidste
Viser resultater 241 til 255 af 821

Emner: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

  1. #241
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    304

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Mourinho: Jeg skal træne Real Madrid

    Barca vinder alligevel det spanske mesterskab.
    Pellegrini bliver fyret.
    Mourinho vil videre fra Inter, når CL trofæet er i hus.
    Real Madrid vinder alt næste sæson.
    FC København - Chelsea FC - Real Madrid CF
    Jeg er fan af købehold.
    Ægte plastik fan der åbenbart ville skifte til et andet hold, hvis der ikke længere er penge i kassen.
    Danish Rebel's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #242
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig rigtig rigtig meget, at FC Nordsjælland i dag vandt polakfinalen efter forlænget spilletid.

    Lad dem nu feste på livet løs i tre døgn, så de er helt "friske" til kampen imod Esbjerg på søndag. Det har de sgu' fortjent!
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  4. #243
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    At Anders Breinholdt stopper på Go Morgen Danmark.

    Han er et godt eksempel på at det ikke altid er en god ide at skifte fra Radio til TV. I Hvert fald ikke den lidt mere seriøse del....

    http://www.bt.dk/kendte/anders-brein...morgen-danmark

  5. #244
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig at vi på dette forum har kunne holde liv i den snart 5 år gamle "gæt en film"-tråd. Det er sgu en bedrift i sig selv at vi i skrivende stund kunne lave 3520 indslag med udfordringer og svar på diverse obskure film. Jeg ville kalde det et monument til tidsfordriv hvis det ikke var fordi sidelinien også kan bryste sig af 75(!) tråde á 300-500 indlæg om hvad folk hører lige nu.... which boggles the mind :-/

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #245
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Denne sidste runde i suppen glæder mig. Der er meget på spil for en masse klubber, og kampene bliver givetvis spændende. Det er ren slikbutik. Det allermest glædelige er dog at jeg kan læne mig tilbage og nyde showet fordi vi er på den grønne gren.

    Det bliver en dejlig søndag!


    Mvh,
    Z (som skal se dagens kampe i fjerneren. God fornøjelse til jer der tager i Parken. Nyd festen!)
    All Criminals Are Bastards

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #246
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    ›At Anders Breinholdt stopper på Go Morgen Danmark.

    ›Han er et godt eksempel på at det ikke altid er en god ide at
    ›skifte fra Radio til TV. I Hvert fald ikke den lidt mere seriøse
    ›del....

    http://www.bt.dk/kendte/anders-brein... ›gen-danmark

    Tillad mig at spørge. Hvilken del var den seriøse?

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #247
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Med tanke på at tråden bør leve op til hensigten, så glæder det mig usigeligt at ham her og FC København har valgt at forlænge kontrakten.
    -Osse selv om det (foreløbigt) kun er for et år.
    Glæden skal ses i lyset af de svære omstændigheder mht. staphyloccocus-gate i det operede knæ.
    Hans egen glæde for at spille i FC København er jo åbenlys ved hvert givent interview mv.


    Mvh
    Kasper
    Sidst redigeret af Caligula76 : 17.05.10 kl. 18:34

  12. De følgende 11 brugere er enige:

  13. #248
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    415

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    ........at jeg vandt "Indersiden"
    Vi sender et postkort fra Europa
    JZC#20's Avatar

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #249
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Nu giver det ikke meget mening at trykke enig, så istedet: Tillykke.
    Sidst redigeret af Meller : 17.05.10 kl. 10:42
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...


  16. #250
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Måden Ståle Solbakken har håndteret denne sæsons målmandssituation glæder mig.

    Jesper Christiansen spillede sig ikke af, men blev skadet, hvorfor Wiland naturligvis kom på.
    En lille måneds tid inden efterårssæsonen var forbi, var Jesper så småt klar til come back. Da havde Wiland stået - godt - i en tre måneders tid. Med henblik på en JC ude af kamptræning, en Wiland der havde gjort det godt, og kun få kampe tilbage inden vinterpausen, hvor rytmen ikke skulle brydes, synes jeg, at det var et helt rigtigt valg, at lade Wiland stå halvsæsonen færdig.
    Jesper Christiansen har i vinterpausen givetvis haft muligheden for at spille sig på holdet igen - eller måske skulle Wiland i træningen snarere spille sig af? - og jeg er glad for, at det ikke var mig, der skulle træffe den beslutning ved opstarten i marts, for Wiland havde gjort det rigtig godt i efteråret, mens Jesper har gjort det rigtig godt siden han kom til for fire et halvt år siden (måske med en lettere nedgang det sidste halve års tid).

    Da Wiland så får karantæne efter rødt kort mod FCM, spiller JC selvfølgelig, mens Wiland var tilbage mod Brøndby - en kamp der var af stor vigtighed, og selvom Jesper havde gjort det godt, valgte Ståle at beholde sit oprindelige 1. valg på. Helt forståeligt.
    Med et mesterskab placeret og en JC der har mulighed for at spille sig med til VM, får JC chancen i to ligegyldige kampe, hvilket jeg synes er rigtig dejligt! Et flot hensyn at tage til vores sympatiske målmand gennem mange år!
    Ligeledes synes jeg, at det er fint at sætte Wiland på i den sidste kamp i sæsonen, så det er ham, der har spillet det meste af sæsonen, ham der er trænerens første valg, der spiller sæsonens sidste kamp, og har været på banen og spille, når man efterfølgende får overrakt medaljerne.
    Og nu hvor JC er (forløbigt) udtaget, er det op til hans præstationer i landsholdslejren.

    Klasse!
    Af og til ville jeg næsten ønske, at vi ikke havde to så dygtige målmænd.Men det har vi jo nok heller ikke så meget længere.
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #251
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Og lidt i samme dur:

    Det glæder mig utrolig meget, at Wiland og Christiansen - åbenbart - har et godt forhold til hinanden. At vores to absolut største konkurrenter i truppen kan køre rundt i samme golfvogn, og fejre mesterskabet med hinanden uden uvenskab er fantastisk.

    Det udstråler en kæmpe professionalisme, som der generelt er i FCK, og som jeg tror, at vi fans undervurderer gang på gang.
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...


  19. #252
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig virkelig, at Champions League skal afgøres mellem Bayern og Inter. Jeg har hørt en del snak om, at det ikke var de to rigtige finalister, men vi snakker altså om to hold, der begge kæmper for at vinde The Treble. Det må simpelthen være de rigtige hold, ligesom Chelsea i øvrigt havde været det, og ligesom Barcelona selvfølgelig var de rigtige vindere sidste år.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  20. De følgende 12 brugere er enige:

  21. #253
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar


  22. #254
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    At knægten i dag fik et brev om at han har fået plads her fra september!

    http://www.gladsaxe.dk/Default.aspx?ID=28040

    Og det til trods for at jeg for et par uger siden fik at vide, at han lå #32 på ventelisten!

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #255
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Vejret i disse dage glæder mig.

    Efter en hård og lang vinter, og et forår, der aldrig rigtig blev til noget seriøst, skal jeg love for, at vejrguderne har taget revanche i disse dag. Det er jo sommer!

    Det holder nok ikke så længe, men lad os nyde det, så længe det varer.

    Det eneste der pisser mig lidt af er, at min læseferie sluttede i tirsdags. Den måtte godt have varet en uges tid længere. På den anden side er det nok også meget heldigt.
    Sidst redigeret af Don J. : 20.05.10 kl. 19:47

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  5. Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 445
    Sidste Meddelelse: 09.06.09, 17:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •