Side 18 af 55 FørsteFørste ... 81516171819202128 ... SidsteSidste
Viser resultater 256 til 270 af 821

Emner: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

  1. #256
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    144

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Hold da op, hvor er det lækkert at se Champions League finalen her en lørdag aften, og ikke have en arbejdsdag i morgen.
    Mvh
    Jacob N

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #257
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder helt vanvittigt at kunne krydse målstregen til (FC) Copenhagen Marathon efter utallige problemer med knæ, akillessene, fødder og endnu flere træningstimer... I DID IT!
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #258
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,498

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    .
    Sidst redigeret af Lil_stamp : 25.08.10 kl. 12:25

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #259
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig at Lost finalen blev så fantastisk god som den gjorde. Det gør mig samtidig lidt ked at serien er slut, men ikke desto mindre er det vidunderligt at de fik rundet serien rigtig godt af.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #260
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    464

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig, at jeg er blevet direkte optaget på Journalisthøjskolen.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #261
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig at dette vidunderlige stykke menneske eksisterer, så vi der stadig får vores vanter syet fast til jakken, kan gå trygt i seng.

    Hil Awesome!
    Sidst redigeret af Mads740 : 26.05.10 kl. 11:38
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar


  12. #262
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    ...at Medina - dansk-chilensk refrainsangerinde - ikke mistede besindelsen, men tværtimod afbrød musikken og gav de religionsforvirrede unge æggekastere et par gode borgerlige ord med på vejen. Det er sgu cool nok!


    http://uk.youtube.com/v/eK9Z27buANs

    (Hvad der så ikke er cool, er alle de politikere, der nu kommer rendende og forsøger at slå politisk plat på den historie - men det er jo set før, og er i øvrigt ikke emne for denne tråd).
    Sidst redigeret af Don J. : 09.06.10 kl. 13:15


  13. #263
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig fandme at Københavns Kommune har rådet bod på en kejserlig fuckup på ganske få timer:

    I går morges modtog jeg et brev fra Københavns Kommune via e-Boks hvor der stod at min datters plads i børnehaven var givet videre til det næste barn på ventelisten, da vi ikke havde svaret tilbage på tilbuddet indenfor fem dage. Problemet var at vi ikke havde modtaget noget tilbud hverken pr. brev eller i e-Boks, hvilket vi ellers var blevet forsikret om at vi ville (altså modtage et tilbud både elektronisk og på papir).

    Da min kæreste ringede til pladsanvisningen fik hun en totalt afvisende skrankepave i røret som da virkelig ikke kunne se at der kunne være forekommet en fejl fra deres side, da 'alt' sker automatisk. Derfor ringede jeg hende op og prøvede i venlige, men bestemte vendinger, at gøre hende klart, at vi intet havde modtaget, heller ikke en email-notifikation som vi altid gør når der kommer nyt i vores e-Boks, og at vi havde tjekket samt dobbelttjekket dette. Hun var hverken til at hugge eller stikke i, og meddelte mig at jeg i øvrigt også bare kunne klage.

    Jeg bad derfor om at få navn og nummer til hendes chef og forberedte mig herefter grundigt på den samtale, ved at få e-Boks til at spore om der var blevet modtaget noget fra KK på den pågældende dato, ligesom jeg også researchede på lignende historier i pressen. Det var derfor med hvæssede knive, at jeg ringede til chefen for pladsanvisningen. I løbet af 10 sekunder havde han - med sin venlige og imødekommende facon - fået talt mig helt ned og forsikret mig om at han personligt ville gå ind i sagen, da han godt kunne høre at det lød temmelig usandsynligt, at vi ved et uheld skulle have slettet en email-notifikation, et brev i e-Boks, samt have forlagt et fysisk brev fra pladsanvisningen.

    Ganske få timer senere ringede han og bekræftede at der var en fejl i deres system, der betød at vi aldrig havde modtaget noget pasningstilbud fra KK og, at vores datter naturligvis ville få plads i pågældende institution fra 1.7.2010. I formiddags lå der så et skriftligt tilbud fra pladsanvisningen.

    Det glæder mig fandme med den form for service i det offentlige - ikke mindst efter denne svada (som jeg dog overordnet set stadig står ved)!
    Sidst redigeret af Elver : 09.06.10 kl. 14:07
    Hejsa
    Elver's Avatar


  14. #264
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,498

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    .
    Sidst redigeret af Lil_stamp : 25.08.10 kl. 12:25

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #265
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig, at FC København nu i Johan Wiland, Jesper Christiansen og Kim Christensen på en gang har tre målmænd, som hver især er bedre, end langt størsteparten af dem vi har måttet trækkes med tidligere i klubbens historie. Kig lidt på listen over keepere (antal kampe i parentes):

    Palle Petersen (64)
    Brian Flies (24)
    Per Poulsen (29)
    Algimantis Briaunys (2)
    Karim Zaza (98)
    Antti Niemi (55)
    Michael Stensgaard (46)
    Thomas Gill (5)
    Rune Pedersen (38)
    Thomas Myhre (14)
    Magnus Kihlstedt (93)
    Balázs Rabóczki (63)
    Benny Gall (15)
    Jesper Christiansen (210)
    Nathan Coe (7)
    Johan Wiland (38)
    Kim Christensen

    Derfor glæder det mig, at vi på denne vigtige plads, hvor vi tidligere har haft så store problemer, ser ud til at være sikret et godt stykke ud i fremtiden.

    (tak til nipserstat.dk)
    Sidst redigeret af Ace : 16.06.10 kl. 19:42
    HIC SUNT LEONES

  17. De følgende 10 brugere er enige:

  18. #266
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    438

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    ...at jeg ikke lever i Nordkorea. Det betyder bla. at jeg frit kan vælge udenlandske tv-kanaler, hvor der er indført Dennis Ritter-fri zone.

    Det glæder mig fandme - HVER eneste dag under VM.
    København for altid.

  19. #267
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    http://www.bold.dk/nyt/Fire-nordkore...illere-er-vaek

    Det glæder mig at der i det mindste var fire der slap væk!

    edit: forhåbentlig .....
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #268
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig VIRKELIG at vi fik 3 point i går. Jeg kan hade det danske landshold for fuld skrue når det kører helt af sporet spillemæssigt, men i bedste plastique medløber roligan stil bliver jeg næsten ekstatisk når det lykkes os at vinde en kamp, og så endda ved VM. Herligt!


  22. #269
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    423

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig at jeg ikke har nået at gå arbejdsløs en uge, før jeg har fået tilbudt nyt job!



  23. #270
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig helt vildt at Danmark gudskelov er færdige ved dette vm - efter den meget ufortjente sejr over Cameroun havde der lagt sig en tung dyne af roligan-stemning over hele landet og det kan jeg simpelthen ikke holde ud.

    Nu kommer Kvist og Grønkjær hjem til København og her kan de passende rette fokus mod det der virkelig betyder noget - nemlig det tredje mesterskab på stribe og cl-kval.

    Herligt.

    -orb
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  5. Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 445
    Sidste Meddelelse: 09.06.09, 17:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •