Side 21 af 55 FørsteFørste ... 111819202122232431 ... SidsteSidste
Viser resultater 301 til 315 af 821

Emner: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

  1. #301
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig, at FCK på det sidste lader kommende modstandere snakke løs i medierne uden, at føle behov for at gøre det samme.

    Vi så det inden kampen mod Rosenborg og vi ser det nu mod Brøndby. Jeg tror virkeligt, at tavsheden fra FCK frustrerer modstanderen mere end et modsvar ville.

    I ny og næ er det helt ok, at give los med udtalelserne, især nu hvor vi er i CL og der er en naturlig øget mediefokus.

    Lad blot de andre hold tale, de påtager sig dermed underdogs statussen og vi lader støvlerne tale.
    Fc Ålene

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #302
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig, at Microsoft har implementeret F5-deployment/debugging i SharePoint 2010 - det gør det sgu en del nemmere!
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  4. #303
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig, at 3 helt usædvanlig søde mennesker gad hente mig i Horsens på vej til pokalkamp i dag, og gav mig et tiltrængt frikvarter fra arbejde..
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #304
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det var selvfølgelig ekstra morsomt at det i denne runde gik ud over Brøndby, men udover det så glæder det mig, at man stadig er i stand til at se den slags resultater i dansk pokalfodbold. Dem hvor det virkelig er David der vinder over Goliath. Superligaen er meget stærkere end de efterfølgende rækker, hvilket man da også ser ofte med oprykkere der har det svært, så at det stadig kan lade sig gøre at se nederlag som Varde-Brøndby og sidste år Hobro-AaB glæder mig. Det gør pokalturneringen interessant at følge.

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #305
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    http://ekstrabladet.dk/sport/anden_s...cle1417596.ece

    Det glæder mig, at en kendt og tiljublet rugbyspiller i England, nu træder frem og "bekender kulør". Måske kan det hjælpe andre, mere eller mindre kendte sportsfolk, til ligeledes at træde frem, i stedet for at leve med en frygt for at blive afsløret - og i visse tilfælde latterliggjort.

    ZFDK


  9. #306
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig at man kan læse ting som nedenstående på uefa.com:

    The other team progressing to six points on Wednesday were København in Group D, 2-0 victors at Panathinaikos FC to follow their opening 1-0 defeat of FC Rubin Kazan. Rubin themselves held FC Barcelona 1-1 in Kazan and the three-time European champions are two points behind FCK.
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #307
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    86

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    At jeg har fået nyt arbejde, og at det nu også er meldt ud til alle på nuværende job :)
    "Ronaldos dramatiske optakt til at stille sig i position til frisparket er jo omvendt proportional med antallet af kemikalier i hans hår" - Troels Bech.


  12. #308
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Indlæg
    229

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig, at den hollandske landstræner Bert van Marwijk har valgt at smide Nigel de Jong ud af truppen efter weekendens svinske benlås:

    http://vodpod.com/watch/4582943-nige...hatem-ben-arfa

    Det havde dog glædet mig usigeligt meget mere, hvis han havde haft den indsigt allerede umiddelbart efter VM:

    http://mydirtyglove.com/wp-content/u...u_Fighting.gif

    Men okay Bert, trods alt godt du kun skulle bruge et enkelt eksempel mere for at kunne se det.

  13. De følgende 11 brugere er enige:

  14. #309
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig, at det i dag endelig lykkedes at få sat 30L cider igang.

    Sikke et arbejde, men mon ikke det bliver det værd?

  15. #310
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig, at endnu en dybt uinteressant fodboldfri weekend er slut, og endnu mere til at landsholdene først om et halvt år spolerer det på den måde igen.

    Og inden det skal gøres til endnu en debat for eller mod landsholdet: Nej, det er ikke emnet. Det er den grænseløst irriterende nye ordning med at der ikke spilles hverken lørdag eller søndag, men derimod fredag og tirsdag. Det andet var anmassende nok. Det her holder slet ikke.

    Men hurra for at det går løs igen med ligaen til næste weekend, og for at Champions League rykker igen nu!

    mvh,
    -smølle


  16. #311
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Men hurra for at det går løs igen med ligaen til næste
    weekend, og for at Champions League rykker igen nu!
    Det kan måske endda udvides med, at det oven i købet er de sidste års nummer to, der kommer på besøg. Altid garanter for en god kamp. Selvom vores spil for tiden, og status som ubesejrede denne sæson, nok trods alt gør at kampen hurtigt kan vise sig mere festlig end egentlig spændende. Uh, alle de problemer man pludselig får.

    Og nå ja, så ikke mindst, at der nu ikke snakkes om en eller anden dato ude i fremtiden, men det allerede er PÅ TIRSDAG, at i hvert fald undertegnede flyver til Barca for dagen efter, at se FCK forsvare førstepladsen mod verdens bedste. I en kamp hvor vi bliver helt uhørte 6000 københavnere på lægterne.

    Armen ÅRH HVAD!, der er meget der glæder i de her dage.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  17. #312
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    ›Det glæder mig, at endnu en dybt uinteressant fodboldfri weekend
    ›er slut, og endnu mere til at landsholdene først om et halvt år
    ›spolerer det på den måde igen.

    ›Og inden det skal gøres til endnu en debat for eller mod
    ›landsholdet: Nej, det er ikke emnet. Det er den grænseløst
    ›irriterende nye ordning med at der ikke spilles hverken lørdag
    ›eller søndag, men derimod fredag og tirsdag. Det andet var
    ›anmassende nok. Det her holder slet ikke.

    ›Men hurra for at det går løs igen med ligaen til næste
    ›weekend, og for at Champions League rykker igen nu!

    ›mvh,
    ›-smølle

    Jeg vil lige gøre opmærksom på, at det faktisk ser ud som at kampene allerede er ved at rykke til om lørdagen igen: http://www.uefa.com/uefaeuro2012/matches/index.html

    Både til marts og juni er halvdelen af kampene placeret om fredagen og halvdelen om lørdagen, og f.eks. spilles Norge-Danmark lørdag den 26. marts. Rigtig fint at kunne få to dages fodbold i stedet for at alle kampene skal spilles samme aften.

  18. #313
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,293

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig at komme op fra dybet under, til fantastisk udsigt over Storebælt badet i morgensol på vejen til Århus i IC-toget på første klasse (betalt af DSB) med dejlig latte, morgenmad og wifi. Lindrer smerten ved at skulle tidligt op til møde i Århus på en søndag.

    -Henrik
    1993 - - - - - - - 2001 - 2003, 2004 - 2006(*), 2007 - 2009, 2010(*), 2011 - 2013(*) - - 2016(*), 2017 - 2019 - - 2022(*), 2023
    1995, 1997, 2004, 2009, 2012, 2015, 2016, 2017, 2023
    HM's Avatar

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #314
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det spil vi viste mod Odense i dag, jeg blev helt glad indeni over vi kan spille så smuk og fantastisk fodbold...
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar


  21. #315
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig, at min kæreste fik sig et fantastisk deltidsjob igår så hun nu kan studere færdigt og samtidigt tjene gode penge.

    Nå ja, så glæder det mig at vi ikke fik en seriøs snitter igår.

    Så alt i alt:
    Igår glædede mig meget!

    MCN

  22. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  5. Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 445
    Sidste Meddelelse: 09.06.09, 17:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •