Side 31 af 55 FørsteFørste ... 212829303132333441 ... SidsteSidste
Viser resultater 451 til 465 af 821

Emner: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

  1. #451
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    I den tilsyneladende endeløse række af ting der forfærdeliggør tilværelsen til en vederstyggelig omgang, som blot trækker ud, må vi ikke glemme også at glæde os en knivspids eller to, når der øjnes en svag mulighed herfor. Her er i hvert fald en acceptabel grund til at nedjustere sit mismod med et par snase/tænder.
    Manner, manner, manner hvor skal den dog bare ses lanceret af en upassende knipsetsunami med såvel højre som venstre pote!
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #452
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig at offensiven så meget bedre ud i gårsdagens kamp
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.


  4. #453
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,399

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig, at Farum spiller kl. to på søndag og vi spiller kl. fire, for så kan man i ro og mag sidde og følge med i Spurs-Chelsea i FA Cuppen kl. syv uden noget vigtigt der overlapper.

    Så tak, TV3, for at ignorere mesterskabskampen fordi I hellere vil vise BIF så tit som muligt. Inkl. ugen der kommer. At alle kan se det er både kramp- og grinagtigt må I så tage med.

    mvh,
    -smølle

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #454
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Football Weekly og torsdagens Extra-udsendelse glæder mig noget så voldsomt! Især værten, James Richardson, og hans elegante og ofte hysterisk morsomme indledninger, der vidner om sort bælte i ordekvillibrisme, samt at han er pun-kejseren over dem alle. Det er vittigt, vedkommende og en herlig adspredelse, når man som dansker næsten er tvangsindlagt til tæerkrummende puns, der kunne være udtænkt af analfabeter og generelle tosser. Ingen nævnt, Ekstra Bladets "Udsolgt til håndbold i Parkenona" fra i går i særdeleshed glemt!
    Når danske mediers tiltagende elendige forsøg driver én mod crackpiben, bør man tune ind på hr. Richardsons kanal for at bevare et minimum af livslyst. Ham vil jeg være som, hvis jeg bliver stor! (Og der kom så dagens udgave. Hurra!)

    Fodboldmagasinet, skal det retfærdigvis siges, er en yderst glimragende dansk udgave, der også besidder vid og humor, så det kan skam lade sig gøre.
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #455
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig at min lokale kirke lukker.

    Ikke på grund af større religiøse eller ikke-religiøse overvejelser, men fordi den kirke ringer med klokkerne hver evigt eneste skide morgen klokken 0800 hele ugen året rundt, uanset om det er hverdag, helligdag eller dag hvor jeg har ondt i håret. I en smal gade med få meter til naboerne, betyder det en infernalsk (eller måske netop ikke?) larm, som kun virker desto mere unødvendig, eftersom de fleste gudstjenester åbenbart foregår uden at nogen møder op.

    Beklager Jesus-typer, men I må på sms med sognebørnene.
    Sidst redigeret af Mads740 : 24.04.12 kl. 06:37
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar


  9. #456
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,692

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Chelsea glæder mig.
    .




    Plastic since '92

    .
    Registreret HO-ligan's Avatar


  10. #457
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Numsen i sloggi reklamerne glæder mig rigtig meget
    Sidst redigeret af Bastiano : 27.04.12 kl. 08:41
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  11. De følgende 10 brugere er enige:

  12. #458
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Midt i en tid, hvor det føles som om at alting stiger i pris, glæder det mig at få et brev om at gasprisen ikke var så skyhøj som først udmeldt. I samme boldgade glæder den "varme" vinter mig, nu er der jo en reel mulighed for at gynger og karruseller går i nul.

  13. #459
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Efter lige at have sundet mig i et døgns tid, bliver jeg simpelthen nødt til at udbryde et 14-foldigt "Det glæder mig..." om at Lyngby er blevet vejet og fundet for odiøse. Bevares, timingen er pænt sløj især i fht. deres kommende kamp mod FCN, men det må vi jo så bare selv afgøre.
    Selv havde jeg nok håbet på et scenarie, hvor Lyngby lige præcis klarede sig i sidste spillerunde, for så at få smidt et lammende "Det er muligt, men off you go" lige i krydderen. Krydderen måtte gerne personificeres ved Peter Pachness, der som bekendt har sort bælte i fjols.
    Ja, jeg bryder mig ikke om dem, okay?
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar


  14. #460
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Nordsjællands politis nye stil med ved Lyngby kampen at blande sig enkeltvis mellem FCK fans for at få en sludder og tilmed tillade fulderikker at sætte klistermærker på deres veste og i Farum at spille en kamp mod de "farlige" S12, glæder mig rigtig meget. Det er selvfølgelig en fornuftig beslutning, men det er glædeligt at der er nogen der har haft fremsynet og modet til at træffe den!

    Jeg ved godt det er "speak softly, carry a big stick" men så længe vi ikke kommer forbi "speak softly" er jeg glad! :)
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar


  15. #461
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af Pommie Se meddelelser
    Nordsjællands politis nye stil med ved Lyngby kampen at blande sig enkeltvis mellem FCK fans for at få en sludder og tilmed tillade fulderikker at sætte klistermærker på deres veste og i Farum at spille en kamp mod de "farlige" S12, glæder mig rigtig meget. Det er selvfølgelig en fornuftig beslutning, men det er glædeligt at der er nogen der har haft fremsynet og modet til at træffe den!

    Jeg ved godt det er "speak softly, carry a big stick" men så længe vi ikke kommer forbi "speak softly" er jeg glad! :)
    Jeg kan tilføje at politiet i Århus opførte sig tilsvarende 2. påskedag. Ualmindelig flinke hele dagen og tog alting stille og roligt som det burde være.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #462
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,692

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig rigtigt, rigtigt meget, at Juventus er blevet mestre.

    1. Real Madrid - tjek.

    2. Juventus - tjek.

    3. FCK - well, two out of three aint bad, I guess.
    .




    Plastic since '92

    .
    Registreret HO-ligan's Avatar

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #463
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Distortion glæder mig. I stor stil. Hold kæft hvor er det fedt.
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #464
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    177

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Måske den hører til i nossephrüds-tråden, men alligevel glæder det mig, at vi ser adios til ham her:

    http://ekstrabladet.dk/112/article1771482.ece

    Følgende glæder mig især: "Ifølge anklager Jeanette Wincentz Andersen har han i dag stadig problemer med sit vedhæng efter kvindens voldsomme bid."

    Muhahaha, så kan du lære det, dit svin!!


  22. #465
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig meget at Danmark tidligere på aftenen besejrede Holland ved EM. Jeg er ikke den store landsholdsfan, og det tager mig ikke mange minutter at fordøje skuffelsen over et nederlag til landsholdet, men jeg tager simpelthen hatten af for Morten Olsen. Han må være helt utrolig dygtig, og det er virkelig imponerende at han på snart 13. år stadig kan finde gejsten til at arbejde med nye udgaver af den fodboldfilosofi, han er så tro mod. At han nu har en slutrundesejr over VM-toeren i bæltet sgu er et passende trofæ for indsatsen. Det er jo helt vildt at man kan slå det stjernespækkede hollandske mandskab med et angreb bestående af BIF's kanter og Nicklas freaking Bendtner.

    På den mere skadefro side glæder det mig tilsvarende at der med kampens udfald også blev uddelt endnu en begmand til den flok gabehoveder, der helt rituelt har så travlt med at spå en gedigen røvfuld til Danmark hver gang der venter kvalificeret modstand. Det er jo for pokker ikke noget nyt at Olsens landshold kan levere overraskelser mod de største nationer. Det sket adskillige gange gennem årene, og selv om der da også har været flere eksempler på at bukserne ikke kunne holde mod de store, så skal man altså have en temmelig beskeden fodboldforstand hvis man på forhånd afskriver et dansk landshold, hvor de foretrukne 11 er nogenlunde fit. Så fryd for dem :-)

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  5. Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 445
    Sidste Meddelelse: 09.06.09, 17:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •