Side 32 af 55 FørsteFørste ... 222930313233343542 ... SidsteSidste
Viser resultater 466 til 480 af 821

Emner: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

  1. #466
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Grundet at jeg ikke kunne lokalisere "det nossefryder mig"-tråden (havde vi ikke sådan en?) kommer indlægget her...

    Det fryder mig at Italien, endnu engang, kan ryge ud hvis to andre hold i deres pulje ender på 2-2. Alt imens de selv har en matchfixingskandale kørende i hjemlandet...

    Jeg håber i ryger ud via netop 2-2 !!!
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #467
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig, at jeg i går var vidne til herredouble-finalen ved Wimbledon. Det var en af de slags uventede helt fantastiske øjeblikke, som sport kan byde på.

    Double har selvfølgelig overhovedet ikke den samme interesse eller prestige, som single byder på, men i går var det fuldstændig ligegyldigt. Federer og Murray spiller om singletitlen i dag, men uanset hvem af de to, der vinder, er de begge mangemillionærer, der kunne trække sig tilbage i morgen og leve lykkeligt for deres penge resten af livet. I går så man til gengæld to mennesker, der ikke har haft det samme talent som andre, men alligevel har kæmpet hårdt, opnå det største, der overhovedet kunne være muligt for dem. Der var noget ægte over øjeblikket, noget, man måske ikke ser så ofte i en benhård, professionel sportsverden. For en enkelt aften var disse to ukendte folk helte på Wimbledons Centre Court, og hvor er jeg glad for, at jeg også fik lov til at opleve det.



  4. #468
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig at den bestilte TDC-tekniker, der skulle dukke op mellem 12-14 i dag, ringer næsten 2 timer før han tidligst skulle komme, for at sige han er på vej!

    Mvh Brokke

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #469
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    264

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig umådeligt, at København nu endelig har en træner der er kontant og klar i mælet efter den alt for lange periode med Roland Nilssons og Carsten Vagns tågesnak!

    Venlig hilsen Torben
    "Styrken ved FCK er, at det hele er så indgroet" /Thomas Kristensen
    Hjaltees#1's Avatar

  7. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  8. #470
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    At det stadigvæk er sjovt når AGF taber..
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


  9. #471
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    At Fodboldmagasinets Podcast endelig er tilbage:



    http://www.facebook.com/pages/Fodbol...91902807496662
    Yo Mac!


  10. #472
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig ubeskriveligt at jeg igår var til Coldplay i PARKEN igår.

    Ja, det har kostet os en hjemmebanefordel i aftenens kamp, men for satan hvor var det bare en fed oplevelse. Jeg får gåsehud bare ved tanken.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #473
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig på en pervers måde at jeg er møg skuffet over vi røg ud, jeg regnede faktisk med at være lidt ligeglad..

    Men jeg hader stadigvæk Bøf og er voldsomt vred på CV...
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #474
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Midt i min kæmpe skuffelse/bitterhed, finder jeg alligevel en bizar form for opmuntring og glæde i, at Brøndbys fans har så travlt med at "mobbe" på Facebook. Forhåbentlig går de snart konkurs, de spiller af lort til og er derfor med i spillet om nedrykning i Superligaen. De har ingen anden glæde tilbage udover vores nederlag, som så alligevel skaffede os i europæisk gruppespil for syvende år i træk.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #475
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    ...at Tandlægehøjskolen mener at jeg har betalt dem for meget, hvilket betyder de har tilbageført 700 kroner pr. d.d.
    At tale om et tørt sted for en studerende der er løber tør for SU :-D
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #476
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Contador!!
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #477
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig, at vi igen, igen, igen vandt "Slaget om Norden" og dermed håneretten over nordmændene!
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #478
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Yo Mac!


  23. #479
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af Stilltripping Se meddelelser
    Sønderjyskes "opblomstring" glæder mig. Det er herligt at Sønderjyske måske selv klarer ærterne i nedrykningskampen.

    Jeg ville ELSKE at en Sønderjyske sejr over os i sidste runde sendte Brøndby i 1. division, men jeg tvivler på at Wiland og co. ville arbejde hårdt nok for at tabe.

    Og hvis vi - med en ligegyldig sejr over Sønderjyske - redder deres elendige røv, så kan jeg slet ikke beskrive hvor nedtrykt jeg vil blive. Det vil vel nærmest være endnu værre end Mads Jørgensen og sidste års kollaps - bare for at nævne et par relativt væmmelige oplevelser.

    Så de fine 9 point i streg til dem glæder mig meget. Hvis de så bare lige napper nok point til at de kan tillade sig at tabe til Horsens i 32. runde, så bliver jeg endnu mere glad.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  24. #480
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Da UEFA for nogle år siden valgte at flytte Champions League-finalen til lørdag, var det med den erklærede målsætning at gøre kampen mere familievenlig og dermed kunne øge seertallet og opmærksomheden om begivenheden. Jeg var nok en smule skeptisk omkring det dengang, men i dag glæder det mig, hvordan denne beslutning har gjort finalen til noget helt ekstraordinært.

    For ti år siden ville en CL-finale mellem Dortmund og Bayern næppe have skabt det store postyr. Fodboldinteresserede ville naturligvis have set kampen, men omtalen ville nok have ligget på et forholdsvist beskedent niveau. Jeg hører nu fra rigtig mange, der ellers normalt ikke ser fodbold, at de da skal se Champions League-finalen og storskærmsarrangementer og diverse komsammener popper op over det hele. Det er lykkedes UEFA at gøre CL-finalen til den europæiske Super Bowl, en begivenhed, som man skal se, uanset om man har et forhold til de to hold eller ej. Jeg synes virkelig det er fedt med sådanne store begivenheder og at CL-finalen er blevet en sådan, glæder mig rigtig meget.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  5. Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 445
    Sidste Meddelelse: 09.06.09, 17:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •