Side 33 af 55 FørsteFørste ... 233031323334353643 ... SidsteSidste
Viser resultater 481 til 495 af 821

Emner: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

  1. #481
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,395

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig rigtig meget, at La Liga begyndte i denne weekend. Og at udenlandsk fodbold i det hele taget er så let tilgængeligt her.

    Tving mig ikke til at udpensle hvorfor glæden p.t. er særligt stor.

    mvh,
    -smølle


  2. #482
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det her glæder mig sgu at læse (herfra):

    Aldo Petersen: "Det er rigtigt, at jeg sender Ståle en sms, der hedder 'Kære Ståle, er du interesseret i at høre om projekt Brøndby'. Der går ti minutter, og så svarer Ståle nej, det er han ikke interesseret i, fordi hans kærlighed ligger et andet sted. Og det er al den kommunikation, der har været omkring det her."
    Man må formode at henvendelsen er kommet, mens Ariël sad sikkert i sadlen og Ståle var arbejdsløs. Skønt at læse at Ståle alligevel end ikke gad høre hvad Aldo havde at sige.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  3. #483
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Det her glæder mig sgu at læse (herfra):



    Man må formode at henvendelsen er kommet, mens Ariël sad sikkert i sadlen og Ståle var arbejdsløs. Skønt at læse at Ståle alligevel end ikke gad høre hvad Aldo havde at sige.

    /Simon
    Selv samme citat kunne bruges i Yeah Right!-tråden, eftersom Aldo ikke mener at der er tale om et jobtilbud til Ståle.

    Kan godt være man er blevet taget i at lyve, men bare stop der og erkend det jobtilbud.

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #484
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Selv samme citat kunne bruges i Yeah Right!-tråden, eftersom Aldo ikke mener at der er tale om et jobtilbud til Ståle.

    Kan godt være man er blevet taget i at lyve, men bare stop der og erkend det jobtilbud.
    ..

    Aldo Petersen og venner er uden moral - så det med at lyve spiller ikke den store rolle i den omgangskreds..

    orb.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  7. #485
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig at Rosenborg ikke blev norske mestre!
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar


  8. #486
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,301

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det lover da ikke godt når nordens allerbedste ikke kan vinde et mesterskab. Altså nu er Rosenborg i hvert fald meget længere fremme end os på alle punkter, så hvis de ikke kan vinde, hvad betyder det så for os?
    Stakkels stakkels Mike Jensen og Billen - Danmarks ellers to bedste fodboldspillere nogensinde!

  9. #487
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,395

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Det lover da ikke godt når nordens allerbedste ikke kan vinde et mesterskab. Altså nu er Rosenborg i hvert fald meget længere fremme end os på alle punkter, så hvis de ikke kan vinde, hvad betyder det så for os?
    Lad nu være med at håne Rosenborg. De har haft et utroligt krævende efterår i Europa, hvor de for alvor har vist klassen. Tror da pokker, at det er svært at kæmpe på to fronter, selv for de allerallerstørste.


  10. #488
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig at FCK har fcktv på youtube, gode interviews kort tid efter kampene, herligt at se målene hurtigt og dejlige "skæve" historier der bringer
    os tættere på spillerne og klubben, keep up the good work.
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar


  11. #489
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,219

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    ...at se Andreas Cornelius tilbage i vores klub efter et desværre for knægten mislykkedes ophold i Cardiff.
    Nu skal han bare lige igang igen i den hvide trøje, så kommer målene også med tiden er jeg sikker på.
    Sidst redigeret af -Altid FC København- : 07.02.14 kl. 12:50
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #490
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af -Altid FC København- Se meddelelser
    ...at se Andreas Cornelius tilbage i vores klub efter et desværre for knægten mislykkedes ophold i Cardiff.
    Nu skal han bare lige igang igen i den hvide trøje, så kommer målene også med tiden er jeg sikker på.
    Med tiden, gik forholdvis stærkt :)


  14. #491
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    494

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    I mangel af bedre (eller jeg kan ikke lige finde tråden : Det glæder mig, og jeg er bedøvende ligeglad med jeres mening)

    Liverpool - Arsenal 5-1 :) :) :) :) :D :D :D

    Mvh Bjørn

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #492
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig, at der er kommet indtil flere fodbold-debatprogrammer man kan se/høre på nettet. Bla. Fodbold FM på Radio24syv, Mandagstræner på BT og Fodbold Med Atitude på EkstraBladet. Især Fodbold FM er et godt program, hvor man imodsætning til FUF, DBF, Frispark etc. slipper for fedtspilleren og andre gimmicks. Det er en sand fornøjelse at have fodbolddebat i ørerne når man arbejder på kontor.
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #493
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Det glæder mig, at der er kommet indtil flere fodbold-debatprogrammer man kan se/høre på nettet. Bla. Fodbold FM på Radio24syv, Mandagstræner på BT og Fodbold Med Atitude på EkstraBladet. Især Fodbold FM er et godt program, hvor man imodsætning til FUF, DBF, Frispark etc. slipper for fedtspilleren og andre gimmicks. Det er en sand fornøjelse at have fodbolddebat i ørerne når man arbejder på kontor.
    I den kategori kan man ikke andet end at glæde sig over (i trådens ånd) DRs Fodboldmagasinets Podcast. Den er kortere og med mere fokus på på Superligaen.

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #494
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,395

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Jeg ved, at Werge & Frimann ikke bliver alles kop the, men hvor er det dog skønt at tænde for en engelsk topkamp hvor hverken Jan Mølby eller Carsten Sæbye kan høres overhovedet.


  21. #495
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Omend han ikke har fordums styke og hastighed, så glæder det mig at vi får The Viking Warrior at se endnu engang i ringen. Hvis han er så heldig at lande Froch/Ward/Groves vil jeg helt sikkert bide negle foran tossekassen!
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  5. Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 445
    Sidste Meddelelse: 09.06.09, 17:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •