Side 35 af 55 FørsteFørste ... 253233343536373845 ... SidsteSidste
Viser resultater 511 til 525 af 821

Emner: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

  1. #511
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig, at der til FCK Inside-arrangementet var fri buffet, fri bar og et halstørklæde til hver fremmødte. Sådan set ikke fordi de ting var der, men fordi dét i høj grad minimerede min opfattelse af, at klubben ikke gør ret meget for sine fans og i det hele taget er lige nærige nok. Jeg er jo godt klar over, at omkostningerne til arrangementet næppe bringer klubben på randen af konkursen, men for mig er det princippet i det. Jeg synes virkelig, at der var gjort noget ud af det fra klubbens side.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #512
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,220

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig, at til dels vejret ser ud til at blive godt. Der er ikke noget mere surt, at skulle cykle over til Parken i styrtregn samtidigt med blæst og kulde.
    Og så glæder det mig selvfølgelig også, at ens ynglings sportsgren nu igen kører på fuld skrue og jagten nu skal gå ind på FC Muhjylland :)
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  4. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  5. #513
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    At Morten Olsen stopper som landstræner.

    Det bliver formentlig svært at finde en ny træner, som kan gøre det bedre med det spillermateriale, som er til rådighed, men landsholdet skriger på fornyelse.


  6. #514
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    ... at jeg kan få et gensyn med Seinfeld - the show about nothing! - på Comedy, tidernes bedste sitcom. Auto-optag på YouSee boksen kommer endelig til sin ret.
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #515
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig virkelig meget, at Cornelius scorede i en ungdomslandskamp. Det er måske ikke ligefrem en overraskende glæde, og så alligevel faktisk, for normalt ser jeg helst, at landshold får snitterne væk fra vores spillere, så de ikke risikerer skader på grund af ligegyldige kampe. Lige i dette tilfælde har jeg dog en helt anden opfattelse, for jeg vil for alt i verden bare have, at Cornelius scorer, uanset om det sker i klubkampe, landskampe, til træning eller når ham og vennerne render rundt i Fælledparken.

    Han skal dog stadig ikke risikere alt for meget. Så vigtigt er landsholdet heller ikke.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #516
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,220

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    ....at jeg i går vandt på hele 3 kuponer på Danske Spil :) Har aldrig prøvet at vinde på så mange kuponer.
    Det højeste som jeg har vundet på er 2 kuponer, indtil i går hvor det altså lykkedes at vinde på hele 3 !!!
    Det glæder mig sku en del, især da den samlede gevinst på de 3 kuponer var 1013 kr :)
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #517
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Ved vinterpausen havde Lyngby et forspring på seks point ned til AGF og lignede dermed en klar favorit til at rykke op sammen med Viborg. Det glæder mig derfor meget at de gasblå krapyl i de første fem forårsrunder i 1. divison har scoret sølle ét mål og kun fået to point, mens AGF har hentet 10 point i fire kampe og således nu har to point mere end LBK og tilmed en kamp i hånden.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  13. #518
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    At BÅDE Stig Tøfting OG Erik Rasmussen får sparket, når denne sæson slutter. Samtidig ligner det at Michael Gravgaard flytter med over til SBS, som jeg mener gør et godt stykke arbejde.

    Stig Tøfting kan jeg med nød og næppe snuppe, men nøj hvor bliver det befriende at slippe for Erik 'hold da op' Rasmussen fremover.

    Absolut dagens, måske endda ugens bedste nyhed.

    Kilde: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...parket/5511410
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  14. De følgende 13 brugere er enige:

  15. #519
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Den seneste tid har jeg ofte tænkt på, at jeg synes, vi har nogle fremragende nyhedsværter i Danmark. Jeg glemmer sikkert nogle, men Kim Bildsøe Lassen, Kåre Quist, Lillian Gjerulf Kretz, Erkan Özden, Cecilie Beck, Natasja Crone, Mikael Kamber og Divya Das slår mig alle som dybt professionelle og ikke mindst troværdigheder værter. Det har bestemt ikke altid været tilfældet, men jeg synes, at de alle er virkelig godt castet, og dét glæder mig.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #520
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig, at snooker-VM er begyndt. Glem vestene og de pjattede butterflies – det er en fantastisk sport.


  18. #521
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    74

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Glem vestene og de pjattede butterflies
    - Jeg har sjældent været mere enig i et indlæg, for det er nemlig, på trods af det nævnte, en fantastisk sport. :)

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #522
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    114

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Snooker har i mange år været min yndlingssport at slå hen på, når der var tournering, eller opvisningskampe. Min bedstemor på 92 år var en stor fan af Ronnie O'Sullivan. Og jeg fik gentagne gange historier genfortalt, involverende denne legende (som er lige god med køen, hvad enten han bruger højre eller venstre hånd). Jeg tog imod oplevelsen af deja vù med et smil. For det var altså fine historier :)

    Når han spillede, ringede vi til hinanden og heppede på ham, sammen. Gode tider.

    Hun døde desværre i juli sidste år. Så det er med vemod, jeg ser på den grønne filt. Men jeg glæder mig alligevel. De mange gode stunder jeg havde med hende, igennem 43 år, døser savnet.

    a. nyholm

    ps og jeg tror faktisk hun var lidt lun på kommentatoren på Eurosport. :)
    Sidst redigeret af anyholm : 19.04.15 kl. 16:54 Årsag: Ord. Ændret.
    In the land of the blind,
    the one-eyed man is king

  21. De følgende 12 brugere er enige:

  22. #523
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af anyholm Se meddelelser
    Min bedstemor på 92 år var en stor fan af Ronnie O'Sullivan.
    Det er fandeme i orden! :-)

    I direkte forlængelse, så glæder det mig at sønnike på 11 kiggede med i aftes til den sidste ball var sænket og Selbys næve knyttet i matchen mod Maflin. Det er en forrygende sport.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #524
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    De den her nyhed glæder mig. Ser især frem til at få en lidt mere kritisk F.C. Københavns vinkel på vores klub.

    http://sidelinien.dk/forums/showthre...havns-Fanradio
    Yo Mac!

  25. De følgende 5 brugere er enige:

  26. #525
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Obama Generelt, men denne tale som godt eksempel. Hold da op, han er den bedste president USA nogensinde har haft!


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  5. Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 445
    Sidste Meddelelse: 09.06.09, 17:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •