Side 37 af 55 FørsteFørste ... 273435363738394047 ... SidsteSidste
Viser resultater 541 til 555 af 821

Emner: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

  1. #541
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    At vi får en bilfri søndag i København.

    Og det gør godt nok ikke glæden mindre at høre på alt det paranoide ævl fra modstandere.
    (...rendyrket kommunisme)
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely


  2. #542
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    At der kun er et par år til den gale mand fra Enhedslisten kan vælges fra, så han ikke længere skal chikanere mig som bilejer.

    En bilfri dag er fin med mig. Det er ikke nødvendigvis der den halter. Han er bare den forkerte mand til at stå i spidsen for det.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #543
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    113

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Kunne man så ikke kombinere bilfri dag med en af de utallige dage hvor byen alligevel er lukket ned pga løbetosserne.


  5. #544
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Hvordan vil man overhoved sikre, at den bilfrie dag overholdes - har man tænkt sig at placere en betjent på alle gadehjørner fra Vanløse til Emdrup og Sundby - og hvor vil de overhoved finde hjemlen til en eventuel strafpålæggelse?

  6. #545
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Hvordan vil man overhoved sikre, at den bilfrie dag overholdes - har man tænkt sig at placere en betjent på alle gadehjørner fra Vanløse til Emdrup og Sundby - og hvor vil de overhoved finde hjemlen til en eventuel strafpålæggelse?
    Alt det praktiske har vi nogle måneder til at finde ud af. Det håndterer vi på en måde, så alle får en god oplevelse ud af det
    ...så ingen problemer der.

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #546
    Tilmeldingsdato
    Mar 2014
    Indlæg
    24

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Nu oplevede jeg selv den "bilfri" dag i Paris her i sidste weekend. Netop udfordringen med den praktiske udførelse var årsagen til, at politiet i Paris praktisk talt lagde projektet ned, så det reelt kun var Champs-Elysees og enkelte udvalgte veje om små hjørner af enkelte arrondissementer, hvor der var mærkbart mindre trafik. Det var et ambitiøst projekt af borgmesteren og hans stab, men endte med ikke at være meget mere end et PR-stunt. Det vil ikke overraske mig, hvis der sker noget af det samme derhjemme.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #547
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    At se så mange nye nationer kvalificere sig til EM 2016 i La France, så gjorde egentlig ikke så meget, at Albanien vandt over Amenien i går.
    Det glædede mig faktisk mere, da de aldrig nogensinde har kvalificeret sig til en slutrunde førhen i nationens historie.
    Og nationer som Nordirland, Island og Wales som heller aldrig har prøvet at være med til EM slutrunder. Det glæder mig squ.
    Sidst redigeret af -Altid FC København- : 12.10.15 kl. 21:13
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  11. #548
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af -Altid FC København- Se meddelelser
    At se så mange nye nationer kvalificere sig til EM 2016 i Le France, så gjorde egentlig ikke så meget, at Albanien vandt over Amenien i går.
    Det glædede mig faktisk mere, da de aldrig nogensinde har kvalificeret sig til en slutrunde førhen i nationens historie.
    Og nationer som Nordirland, Island og Wales som heller aldrig har prøvet at være med til slutrunder. Det glæder mig sku.
    Island og Albanien får slutrundedebut, det er rigtigt. De andre to har været til VM-slutrunder før. Nordirland i 1982 og 1986, Wales i 1958. Men ja, det er deres første EM for alle fire. Og man kan sagtens glæde sig på deres vegne, omend jeg ærligt talt ikke under Albanien succes for den måde, de kom til EM på. Havde det ikke været for en albansk drone-terrorist havde de aldrig kvalificeret sig.

    I den forbindelse må jeg også lige være lidt ærgerlig på Ryan Giggs' vegne. En af de bedste på sin position, og han kunne have valgt at spille for England, og have deltaget i et utal af slutrunder, men holdt sig loyal over for Wales hele vejen i en menneskealder. Og året efter han stopper karrieren, kvalificerer Wales sig til sin første slutrunde i næsten 60 år..

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #549
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,508

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af -Altid FC København- Se meddelelser
    At se så mange nye nationer kvalificere sig til EM 2016 i Le France, så gjorde egentlig ikke så meget, at Albanien vandt over Amenien i går.
    Det glædede mig faktisk mere, da de aldrig nogensinde har kvalificeret sig til en slutrunde førhen i nationens historie.
    Og nationer som Nordirland, Island og Wales som heller aldrig har prøvet at være med til EM slutrunder. Det glæder mig sku.
    Er temmelig irriteret over underboen, så du får lige denne:

    La France

    og

    Sgu'.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #550
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    193

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Island og Albanien får slutrundedebut, det er rigtigt. De andre to har været til VM-slutrunder før. Nordirland i 1982 og 1986, Wales i 1958. Men ja, det er deres første EM for alle fire. Og man kan sagtens glæde sig på deres vegne, omend jeg ærligt talt ikke under Albanien succes for den måde, de kom til EM på. Havde det ikke været for en albansk drone-terrorist havde de aldrig kvalificeret sig.
    Lige præcis måden, de kom med på, skal vi som danskere nok ikke brokke os alt for meget over. Vi fik sgu da en badebillet til vores eneste EM-triumf foræret af Slobodan Milošević m.fl. i sin tid, og han blev senere dømt for krigsforbrydelser og krænkelser af menneskerettighederne. Så er "drone-terroristen" og de efterfølgende tre point vist heller ikke værre : )

  16. #551
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af Søndergaard Se meddelelser
    Lige præcis måden, de kom med på, skal vi som danskere nok ikke brokke os alt for meget over. Vi fik sgu da en badebillet til vores eneste EM-triumf foræret af Slobodan Milošević m.fl. i sin tid, og han blev senere dømt for krigsforbrydelser og krænkelser af menneskerettighederne. Så er "drone-terroristen" og de efterfølgende tre point vist heller ikke værre : )
    .oO(hmmmmm...)
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #552
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Island og Albanien får slutrundedebut, det er rigtigt. De andre to har været til VM-slutrunder før. Nordirland i 1982 og 1986, Wales i 1958. Men ja, det er deres første EM for alle fire. Og man kan sagtens glæde sig på deres vegne, omend jeg ærligt talt ikke under Albanien succes for den måde, de kom til EM på. Havde det ikke været for en albansk drone-terrorist havde de aldrig kvalificeret sig.
    Det er nu mildt sagt en tendentiøs udlægning:
    • Albanien fik tilkendt sejren, fordi Serbien som hjemmehold havde ansvar for sikkerheden, hvilket vist er ret meget efter bogen - og helt på linje med eks. afgørelsen fra Danmark-Sverige i sin tid. Det ændrer en provokation i form af dronen, ikke på.
      Jeg synes desuden en hel del tyder på, at Albanien har en sag, når de siger, at de ikke var tilstrækkelig overbeviste om sikkerheden til at ville spille kampen færdig.
    • Efter kampen havde både Albanien og Danmark 10 point med hhv. fire og tre kampe tilbage. Vi formåede at få to point (via to uafgjorte hjemme mod Albanien og ude mod Armenien) og Albanien fik fire point.
      Albanien har ærligt fortjent den EM-plads, ved at være den mindst ringe mellem de to hold.

    Det mest overraskende er i virkeligheden, at vi stadig har en chance for at kvalificere os med den kvalifikation vi har præsteret.
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely


  19. #553
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Jeg kunne ikke finde en tråd om det, så det bliver altså her jeg spørger. Er der nogen der ved om dokumentaren om Bashkim vil være tilgængelig på nettet i nær fremtid, eller om man kun kan se den i Park Bio? :) På forhånd tak.

  20. #554
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,399

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af Søndergaard Se meddelelser
    Lige præcis måden, de kom med på, skal vi som danskere nok ikke brokke os alt for meget over. Vi fik sgu da en badebillet til vores eneste EM-triumf foræret af Slobodan Milošević m.fl. i sin tid, og han blev senere dømt for krigsforbrydelser og krænkelser af menneskerettighederne. Så er "drone-terroristen" og de efterfølgende tre point vist heller ikke værre : )
    Og hvis det koster et 0-3-nederlag, at en fuld idiot løber ind og sender et helt mislykket knockoutforsøg afsted mod en dommer, som slår sig hårdere på Michael Gravgaard der lægger sig imellem – ville det så ikke være lidt inkonsekvent, hvis ikke UEFA gav mindst den samme straf når folk løber ind og slår et udehold med taburetter, hvorefter et helt afsnit smider sig over spillerne der prøver at komme i sikkerhed i spillertunnelen? :-)

    Det er trods alt de tilstande, straffen blev givet for, ikke for en drone, der (som i en scene fra Johnny Runes vildeste drømme) blev sendt ind fra et sted uden for stadion.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #555
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Jeg kunne ikke finde en tråd om det, så det bliver altså her jeg spørger. Er der nogen der ved om dokumentaren om Bashkim vil være tilgængelig på nettet i nær fremtid, eller om man kun kan se den i Park Bio? :) På forhånd tak.
    Citat Oprindeligt indsendt af Tilfældig fyr på Facebook
    Kommer filmen ud på youtube kanalen?
    Citat Oprindeligt indsendt af FCKs officielle profil
    Ja, den kommer online, men der går noget tid. Så har du muligheden, så tjek den i Park Bio først.
    Kilde: Den her post: https://www.facebook.com/FCKobenhavn...53146346762944

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  5. Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 445
    Sidste Meddelelse: 09.06.09, 17:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •