Side 40 af 55 FørsteFørste ... 303738394041424350 ... SidsteSidste
Viser resultater 586 til 600 af 821

Emner: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

  1. #586
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Wauw, ugideligheden/tyndheden i bolivianernes forsvar ser nærmest suspekt ud. Ikke for at ødelægge den gode stemning, men er vi sikre på, at en brun kuvert ikke har skiftet hænder før kampen? ;-)

    I øvrigt stenet, at deres målmand spiller i næsten samme farve som markspillerne. Temmelig forvirrende i starten.
    Det minder om når man spiller FIFA med sværhedsgraden på amatør..

  2. #587
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det er ikke noget, der glæder mig, men nu bruger jeg bare lige tråden til at sætte en krølle på historien, der bidrager til at gøre dette efterår til ægte fodboldnederen. I Copa Libertadores-semifinalen lagde River ud med at slå landsmændene Lanús med 1-0 på hjemmebane, og i nat kom man foran med 2-0 i udekampen. Det betød, at Lanús skulle score fire gange for at gå videre - hvilket de så gjorde fra det 45. til det 69. minut. Sejrsmålet blev scoret på et straffespark, der blev tildelt med VAR. Øv.

    Målene: https://www.youtube.com/watch?v=jiGuk_-7_Dk
    HIC SUNT LEONES

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #588
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det værste ved vinter er ikke kulde og sne, men de urimeligt korte dage. Derfor bobler jeg nærmest over af glæde over, at det idag er vintersolhverv aka. årets korteste dag, og vi dermed går mod længere og lysere dage!!!





    EDIT: Det varierer mellem 21. og 22. december, så det er IDAG selvom billedet fortæller noget andet
    Sidst redigeret af rmjdk : 21.12.17 kl. 10:19
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  5. De følgende 12 brugere er enige:

  6. #589
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Det værste ved vinter er ikke kulde og sne, men de urimeligt korte dage. Derfor bobler jeg nærmest over af glæde over, at det idag er vintersolhverv aka. årets korteste dag, og vi dermed går mod længere og lysere dage!!!
    Og heldigvis er sommerhalvåret jo også markant længere en vinterhalvåret - og det er jo rart - selvom sommeren ser ud til at blive kølig, når vi bevæger os så langt væk fra solen...
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  7. #590
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,301

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Og heldigvis er sommerhalvåret jo også markant længere en vinterhalvåret - og det er jo rart - selvom sommeren ser ud til at blive kølig, når vi bevæger os så langt væk fra solen...
    Når det er vinter på den nordlige halvkugle, så er det der, vi er tættest på solen. Det er ikke afstanden til solen der er afgørende for årstiderne, men derimod Jordens hældning.

  8. #591
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Når det er vinter på den nordlige halvkugle, så er det der, vi er tættest på solen. Det er ikke afstanden til solen der er afgørende for årstiderne, men derimod Jordens hældning.
    Jeg tror ougar kom med en slet skjult hentydning, til den virkelig ringe illustration jeg havde valgt. Sommeren er markant længere end vinter, ligesom jorden er farlig tæt på solen i løbet af vinteren.

    Denne er nok mere rigtig :)

    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #592
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,301

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Jeg tror ougar kom med en slet skjult hentydning, til den virkelig ringe illustration jeg havde valgt. Sommeren er markant længere end vinter, ligesom jorden er farlig tæt på solen i løbet af vinteren.

    Denne er nok mere rigtig :)
    Naturligvis. Det er dog en ret udbredt myte, så det var mere for god ordens skyld.

  11. #593
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    At "Rita" - sæson 4 endelig er dukket op på Netflix.

  12. #594
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,395

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig, at Vejle er rykket op.

    God fodboldby.


  13. #595
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det glæder mig, at Vejle er rykket op.

    God fodboldby.
    At dømmme efter tv billederne i dag så har de flere fans end klubber som Hobro, Randers , Helsingør, Horsens, FCN, Lyngby, Silkeborg, elller med andre ord halvdelen af Superligaen... så Jatak...

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #596
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af øvreC Se meddelelser
    At dømmme efter tv billederne i dag så har de flere fans end klubber som Hobro, Randers , Helsingør, Horsens, FCN, Lyngby, Silkeborg, elller med andre ord halvdelen af Superligaen... så Jatak...
    Der var gratis entré til Vejles afsnit - ligesom der også var gratis i seneste hjemmekamp. Så det er ikke de sidste to kampe der er normen for dem. Der er selvfølgelig mange ved første oprykning i 9 år...

    Men ja, det glæder mig også at få Vejle op igen. Godt med lidt "nyt" i stedet for de sædvanlige elevator hold.

  16. #597
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Om der så var gratis entre så skal man lede længe efter en superligaklub der har så mange tilhængere med til Thy...

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #598
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Der var gratis entré til Vejles afsnit - ligesom der også var gratis i seneste hjemmekamp. Så det er ikke de sidste to kampe der er normen for dem. Der er selvfølgelig mange ved første oprykning i 9 år...

    Men ja, det glæder mig også at få Vejle op igen. Godt med lidt "nyt" i stedet for de sædvanlige elevator hold.
    Selv hvis vi ser bort fra de to kampe, har de stadig haft flere tilskuere i gennemsnit end både Hobro, Helsingør og Lyngby. Og flere end FCN havde i grundspillet.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #599
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det her glæder mig:

    https://www.fck.dk/nyhed/neestrup-po...uren-til-lille

    Udover det selvfølgelig er flot af de unge drenge, så glæder det mig at se en gammel KBH dreng have succes som ungdomstræner i vores klub. Det endda i en alder af bare 30 år. Det glæder mig at han kan blive i fodboldverdenen, på trods af at hans spillerkarriere blev ødelagt af skader.

  21. De følgende 10 brugere er enige:

  22. #600
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig ubeskrivelig meget at Zanka har fået lukket munden på alle kritikere. Både efter kampen imod Frankrig i gruppespillet, men ikke mindst pga. kampen imod Kroatien igår. Hold nu op en præstation, og jeg tænker ikke kun pga. målet.

    Stor autoritet, sikker i boldomgangen, udstråling, overskud... Jeg kunne blive ved...

    Jeg har set flere fans af andre klubber skrive rosende ord om hans VM og jeg synes han fortjener den anerkendelse.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  5. Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 445
    Sidste Meddelelse: 09.06.09, 17:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •