Side 53 af 55 FørsteFørste ... 343505152535455 SidsteSidste
Viser resultater 781 til 795 af 821

Emner: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

  1. #781
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    59

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    At Qatar de som de første røg ud af vm.


  2. #782
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    234

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    At Danmark er færdige ved dette forrykte VM.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #783
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    120

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig at jeg i dag fandt præcis den dingenot jeg ikke anede hvad var, eller overhovedet eksisterede, i en af mine kaos kasser med netop den slags i oppe på loftrummet. Som jeg er flyttet med flere gange, og har måtte forsvare overfor flere ekskærester.

    Kærven på udluftningsskruen på min ene radiator døde sidste år, og jeg bor øverst hvor luften angiveligt mestendels ender. Vidste den skulle luftes ud men har ikke kunne gøre det. I nat larmede den så som Niagara Falls. Internettet forklarede at man skulle have en radiatornøgle, som åbenbart er en ting. En billig ting, bevares...men det gør ikke turen til silvan mere attraktiv. Jeg mente at genkende formen, og fandt den relativt hurtigt og nyder nu både ro og varme fra radiator og selvtilfredshed.


    Nu holder jeg bare vejret til jeg får brug for et mystifystisk kabel, som ikke passer til noget jeg (endnu!!) har set, eller hvad hvad kan.

    /kalif - hoarder4life

  5. De følgende 14 brugere er enige:

  6. #784
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af kalif Se meddelelser
    Det glæder mig at jeg i dag fandt præcis den dingenot jeg ikke anede hvad var, eller overhovedet eksisterede, i en af mine kaos kasser med netop den slags i oppe på loftrummet. Som jeg er flyttet med flere gange, og har måtte forsvare overfor flere ekskærester.

    Kærven på udluftningsskruen på min ene radiator døde sidste år, og jeg bor øverst hvor luften angiveligt mestendels ender. Vidste den skulle luftes ud men har ikke kunne gøre det. I nat larmede den så som Niagara Falls. Internettet forklarede at man skulle have en radiatornøgle, som åbenbart er en ting. En billig ting, bevares...men det gør ikke turen til silvan mere attraktiv. Jeg mente at genkende formen, og fandt den relativt hurtigt og nyder nu både ro og varme fra radiator og selvtilfredshed.


    Nu holder jeg bare vejret til jeg får brug for et mystifystisk kabel, som ikke passer til noget jeg (endnu!!) har set, eller hvad hvad kan.

    /kalif - hoarder4life
    Hvis dit kabel eller det findes ikke!
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  7. #785
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Det værste ved vinter er ikke kulde og sne, men de urimeligt korte dage. Derfor bobler jeg nærmest over af glæde over, at det idag er vintersolhverv aka. årets korteste dag, og vi dermed går mod længere og lysere dage!!!




    EDIT: Det varierer mellem 21. og 22. december, så det er IDAG selvom billedet fortæller noget andet
    Første milepæl mod det gode halvår er nået, fra idag bliver dagene længere. Tillykke til alle!
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)


  8. #786
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    546

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    https://www.kfst.dk/pressemeddelelse...221-superliga/

    Der er udsigt til, at vi i 2024 potentielt kan nøjes med at købe vores Superligaindhold hos én leverandør! <3

  9. #787
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af Belli Se meddelelser
    https://www.kfst.dk/pressemeddelelse...221-superliga/

    Der er udsigt til, at vi i 2024 potentielt kan nøjes med at købe vores Superligaindhold hos én leverandør! <3
    Bare vent til det koster 750 dkk/måned.
    Sidst redigeret af djurlander : 21.12.22 kl. 19:10
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #788
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    185

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Bare vendt til det koster 750 dkk/måned.
    Jeg håber DR får Superligarettighederne. Nationalsport osv. Er det ren utopi at rettighederne havner dér?

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #789
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af Dunsedrengen Se meddelelser
    Jeg håber DR får Superligarettighederne. Nationalsport osv. Er det ren utopi at rettighederne havner dér?
    Det er nok utopisk at tro, at DR med et årligt produktionsbudget på ca. tre milliarder kroner, er i stand til at bruge ca. en sjettedel af alle midler, mellem 400 og 600 mio kr., på rettighederne til Superligaen.

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #790
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af Belli Se meddelelser
    https://www.kfst.dk/pressemeddelelse...221-superliga/

    Der er udsigt til, at vi i 2024 potentielt kan nøjes med at købe vores Superligaindhold hos én leverandør! <3
    Lad os se, hvad det ender med. Mon ikke, Divisionsforeningen er mere interesseret i prisen end hensynet til forbrugerne? Jeg slipper dog gerne for Discovery af den simple grund, at de ikke har nogle andre rettigheder, der er værd at betale for. Så hellere trækkes med NENT og/eller TV2.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #791
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Bare vent til det koster 750 dkk/måned.
    i et bundle med en masse lorte tv du skal købe samtidig.
    Kun fordi de kan.
    Der er absolut ingen teknisk årsag til at man ikke bare kunne købe fodbold-pakken uden luder-hotel 24 og taberne fra udkantsdanmark sæson 11.
    Men fordi de kan tvinge dig til at købe det samlet.

  18. #792
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    I glemmer helt, at det bestemt ikke er urealistisk, at en af streamingtjenesterne, som Netflix, Amazon eller HBO kunne finde på at byde ind. De har allerede tidligere meldt deres interesse i live-sport, og det danske marked vil være meget interessant, da digitaliseringen af samfundet er så stort. På den måde kun danskerne blive forsøgskaniner for fremtidens internationale sportsmarked.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #793
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    I glemmer helt, at det bestemt ikke er urealistisk, at en af streamingtjenesterne, som Netflix, Amazon eller HBO kunne finde på at byde ind. De har allerede tidligere meldt deres interesse i live-sport, og det danske marked vil være meget interessant, da digitaliseringen af samfundet er så stort. På den måde kun danskerne blive forsøgskaniner for fremtidens internationale sportsmarked.
    Du har ret. I så fald bliver det HBO/Discovery. Tænker jeg.

  21. #794
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Du har ret. I så fald bliver det HBO/Discovery. Tænker jeg.
    Det bliver pay pr view bliver jeg lykkelig. Jeg vil gerne betale for at slippe for reklamer og slipper for at betale for lort.

  22. #795
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    At Messi endelig fik sit VM guld i søndags, og nu har opnået stort set ALT hvad man kan opnå at vinde i nutidens fodbold verden.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  5. Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 445
    Sidste Meddelelse: 09.06.09, 17:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •