Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345
Viser resultater 61 til 66 af 66

Emner: Truppen holdes intakt

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Truppen holdes intakt

    Så røg den første spiller..- Würtz solgt til AAB http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=9373.

    Ærgeligt at han ikke slog til, jeg har stadig tro på at han ender som en dygtig spiller.

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Truppen holdes intakt

    ››Så kan man vist roligt kalde det der din personlige teori! Men
    ››det kunne jo også være fordi der ikke har været nogen aftager til
    ››JC at han stadig er her.. Eller er det heelt usandsynligt?

    ›Ja selvfølelig er det min egen teori? ingen af os kan jo vide
    ›hvordan det egentlig hænger sammen? Jeg skriver jo netop, at jeg
    tror at det sådan det er, hvorimod der tidligere blev
    ›skrevet som om at det var sådan det hang sammen og ikke bare
    ›noget han troede

    Jeg må erklære mig enig i Fagerlunds posts om at JC sku' være skudt afsted i vinters, men pga. Uefacuppen blev hængende da Wiland var spærret.

    Jeg vil mene at JC er den bedste keeper FCK har haft nogensinde, men jeg tror at grunden til at han ikke er blevet solgt i det her vindue og formentligt ikke bliver det, er at der ikke er en klub på niveau med eller højere end FCK der vil have ham. Han er en super dygtig målmand men har en mindre svaghed på skud udefra og derfor vil han imo aldrig tage det sidste skridt til til en sub-topklub.

    I FCK har han (næsten) kongestatus (fortjent) spiller i Europa, vinder titler, få fast spilletid og udmærket betalt. Han vil muligvis kunne komme til en klub på samme sportslige niveau som FCK i udlandet hvor han vil hæve en lidt større check. Men er sikret spilletid? - næppe. Er han en darling? - måske. Eursopa og titler? - næppe.

    Alt i alt, tror jeg desværre for jesper at hans ambitioner er en smule højere end hans evner.

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    24

    Re: Truppen holdes intakt

    ›[url]http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=93 73[/url
    ›Så røg den første spiller..- Würtz solgt til AAB ].


    Er der nogen rygter om hvad Aab har betalt for Würtz?

    Så vidt jeg husker kostede han 8-10 mio kr. i 2007. Så mit eget gæt er at han må have kostet 5-10 mio her i 2009, alt efter hvor meget FC ville sælge, og hvor meget Aab ville købe.

  5. #64
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Rasmus Würtz hjem til Aab

    ››[url]http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=93 73[/url
    ››Så røg den første spiller..- Würtz solgt til AAB ].
    ››

    ›Er der nogen rygter om hvad Aab har betalt for Würtz?

    ›Så vidt jeg husker kostede han 8-10 mio kr. i 2007. Så mit eget
    ›gæt er at han må have kostet 5-10 mio her i 2009, alt efter hvor
    ›meget FC ville sælge, og hvor meget Aab ville købe.

    Vi betalte "kun" 4-6 millioner for Würtz dengang, da han blot havde et halvt år tilbage af sin kontrakt med Aab og ikke var villig til at forlænge.
    #1

  6. #65
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    173

    Re: Truppen holdes intakt

    "Truppen holdes intakt "

    Jeg med et salg, er jeg ret sikker på at det ikke stopper her. vidst ikke så meget i det med "Truppen holdes intakt " frygter Atiba er næste.
    Martin ® Shearer

  7. #66
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Truppen holdes intakt

    Armen... Hold nu op med at tage det hele så bogstaveligt. Først og fremmest er ingen fra forårstruppen røget afsted endnu - Würtz var som bekendt ikke en del af truppen, da han var udlejet i perioden.
    For det andet skal den udtalelse nok nærmere forstås sådan, at man vil arbejde hårdt på at holde truppen samlet, ikke at man nødvendigvis kan eller skal. Hvis man får et fordelagtigt bud på Hutch, som også har meldt ud, at han gerne snart vil videre, så er det da fornuftigt at sælge ham, taget hans kontraktudløb i betragtning.
    Yderligere var kommentaren nok nærmere møntet på, at man ikke sælger/rydder ud i truppen, selvom vi har flere transferklare spillere. Wendt og Atiba er varme, Ailton og Zanka har fanget noget interesse, Nord kunne tænkes at være utilfreds, Sionko var måske ikke "ønsket" længere osv. osv. Det er jo bare en udtalelse, der beretter at man ikke har intentioner om at skyde de varme spillere afsted bare for at gøre det, og at man har en plads til alle i truppen pt.
    OG ENDNU YDERLIGERE - Så er det også en udtalelse der behager spillerene, ved at man kan lægge det i den, at man ikke søger at erstatte nogen i truppen. Det må da være meget rart for en Kvist og en Sionko, at vide at man ikke er ude efter nye spillere til højrefløjen, selvom det godt kunne forsvares.

    Utroligt som folk skal brokke sig (ikke møntet på nogen specielt, bare lidt generelt). En kommentar til pressen skal jo ikke binde FCK på hænder og fødder, blot fordi folk ikke tænker bare en kende logisk.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BT Cup? Hvorfor fanden skal den holdes i Bundby??
    By Janza in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 12.01.04, 11:25
  2. Interne forhold bør holdes internt
    By stoney in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 19.10.03, 10:58
  3. Truppen mod OB
    By Mr. FCK Deluxe in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 18.10.03, 23:49

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •