Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 66

Emner: Truppen holdes intakt

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Truppen holdes intakt

    ›Jeg håber at Atiba holder velfortjent ferie, og ikke deltager i
    ›en obskur panamerikansk træningsturnering for landshold!!1

    ›Læste engang en udtalelse fra en erfaren træner: Klubber, der
    ›ikke forstærker spillertruppen løbende, bliver dårligere. Han
    ›begrundede det med, at konkurrenterne forstærker sig, og derved
    ›hæver deres niveau.

    ›Når dette er sagt, synes jeg ikke det er så stort et problem for
    ›os. Vi har stadig spillere, der ikke er spillet ind på holdet. Så
    ›der er stadig plads til forbedringer der. Og finanskrisen vil
    ›sandsynligvis afholde konkurrenterne fra større oprustninger.

    som man siger i liverpool buy when you're strong ...

    vi skal helt klart have en bedre højre kant, jeg synes kvist er bedst centralt, og sionko bliver sikkert skadet igen i næste sæson... ellers føler jeg vi er godt besat på alle pladser
    Sidst redigeret af Chahboun : 16.06.09 kl. 17:46

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Truppen holdes intakt

    >vi skal helt klart have en bedre højre kant, jeg synes kvist er bedst centralt, og sionko bliver sikkert skadet igen i næste sæson... ellers føler jeg >vi er godt besat på alle pladser

    Nogen vil nok mene at det er et luksus-ønske, når man pt. råder over en tjekkisk og en dansk landsholdsspiller til den plads.
    Alternativt kan både Vingaard og Atiba spille den. Med mindre man får en transfer chance af de helt store, så forventer jeg ingen indkøb her med mindre nogen sælges.

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Truppen holdes intakt

    Satser på at Atiba ryger, og her skal der selvfølgelig hentes en erstatning. Hjalte, Wurtz og TK er alt for statisk!

    Hvis Atiba bliver er midt, og angreb efter min mening komplet!

    Forsvaret derimod, mangler sgu noget! UL er færdig, Zanka god men ung, Anton fin men middelmådig, og Larsson har jo indtil videre ikke bevist noget som helst. Heller ikke før hans skadede!
    Kort sagt, vi mangler den spiller i bagerste kæde som bare ikke kan undværes. Synes dog det er svært at komme med oplagte bud. Meget svært endda... Mikael Jakobsen er mit bedste, men er helt bevidst om at det ikke sker...

    Zan

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Truppen holdes intakt

    Jeg håber på vi får mere at se til Peter Larsson og mindre til Ulrik. Da Peter kom til var han det helt store forsvarstalent i Allsvenskan, jeg er sikker på han nok skal vise sit værd...
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Truppen holdes intakt

    Enig i at Larsson på ingen måde skal afskrives endnu - så hård må man ikke være efter at have fulgt Linderoth og Ailton;-)

    Men det er klart at der er grænser for hvor lang line han kan få. Der skal diskes op med nogle andre kvaliteter end man så inden og efter hans skade(som dog kun var 1 kamp).

    Sagen er den at Larsson har sværere vilkår end eksempelvis Zanka, da han foruden spillemæssige kvaliteter også skal vise mental styrke! Meget vigtigt at have en ansvarsfuld herre i forsvaret, og det har vi kun i UL p.t. Og han er rent ud sagt for dårlig... Anton kunne være en ledertype, men har nok stået i skyggen af UL. Mener dog heller ikke han har været mere end godkendt...

    Zan

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Truppen holdes intakt

    ›Nogen vil nok mene at det er et luksus-ønske, når man pt. råder
    ›over en tjekkisk og en dansk landsholdsspiller til den plads.
    ›Alternativt kan både Vingaard og Atiba spille den. Med mindre man
    ›får en transfer chance af de helt store, så forventer jeg ingen
    ›indkøb her med mindre nogen sælges.

    for det første er sionko ikke helt inde i landsholds varmen og for det andet er kvist aldrig nogensinde blevet udtaget som højre kant på landsholdet, tvivler faktisk på han nogensinde har spillet på midtbanen men er ikke sikker

    vingaard er en god bredde spiller! men ikke en god fast højre kant, Atiba er central midt og spiller kun højre kant når det er nødvendigt, når han endelig skal spille kant så spiller han faktisk mere på venstre, men altså han kan også spille midtstopper, men det betyder vel ikke at han skal aggere backup i midterforsvaret hvis antonsson og zanka blev solgt vel? så nej atiba er ikke højrekant spiller

    så ifølge mig er det sku' ikke luksus tænkning, vi kan SAGTENS forbedre højrekanten, spørgsmålet er om vi vil, men hvis ambitioner om at komme i CL gruppe-spil og gå videre fra gruppen skal føres ud i livet, så skal vi forbedre hvor man kan

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Truppen holdes intakt

    Heller ikke før hans skadede!
    Det er jo en direkte løgn...

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Truppen holdes intakt

    ››Nogen vil nok mene at det er et luksus-ønske, når man pt. råder
    ››over en tjekkisk og en dansk landsholdsspiller til den plads.
    ››Alternativt kan både Vingaard og Atiba spille den. Med mindre man
    ››får en transfer chance af de helt store, så forventer jeg ingen
    ››indkøb her med mindre nogen sælges.

    ›for det første er sionko ikke helt inde i landsholds varmen og
    ›for det andet er kvist aldrig nogensinde blevet udtaget som højre
    ›kant på landsholdet, tvivler faktisk på han nogensinde har
    ›spillet på midtbanen men er ikke sikker

    ›vingaard er en god bredde spiller! men ikke en god fast højre
    ›kant, Atiba er central midt og spiller kun højre kant når det er
    ›nødvendigt, når han endelig skal spille kant så spiller han
    ›faktisk mere på venstre, men altså han kan også spille
    ›midtstopper, men det betyder vel ikke at han skal aggere backup i
    ›midterforsvaret hvis antonsson og zanka blev solgt vel? så nej
    ›atiba er ikke højrekant spiller

    ›så ifølge mig er det sku' ikke luksus tænkning, vi kan SAGTENS
    ›forbedre højrekanten, spørgsmålet er om vi vil, men hvis
    ›ambitioner om at komme i CL gruppe-spil og gå videre fra gruppen
    ›skal føres ud i livet, så skal vi forbedre hvor man kan

    Sionko er i dette sekund medgivet nok ikke fast landsholdsspiller, hvilket vel også ville undre qua spilletiden og skader i det forgangne forår?

    Om Kvist anvendes på backen på landsholdet er vel inderligt ligegyldigt i forhold til om vi kan kalde ham landsholdsspiller eller ej?

    Hvem ved om Vingaard er god nok til en fast højrekant, jeg ved det ikke, for jeg har ikke set det i praksis endnu?

    Har Atiba nogensinde spillet stopper? Jeg har ikke set det, men jeg har til gengæld set ham vikariere på kanten.

    Ud fra din betragtning kan alle pladser forbedres. En back up venstrekant hvis Grønkjær går i stykker, en central hvis Hjalte ryger ind i skader for vi kender jo ikke Würtz aktuelle niveau og formåen.

    Ikke at jeg ikke kan følge dig, men i dansk fodbold er det nok høje forventninger.
    Og som jeg skrev er situationene en helt anden, hvis man sælger en.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Truppen holdes intakt

    ›Sionko er i dette sekund medgivet nok ikke fast
    ›landsholdsspiller, hvilket vel også ville undre qua spilletiden
    ›og skader i det forgangne forår?

    ›Om Kvist anvendes på backen på landsholdet er vel inderligt
    ›ligegyldigt i forhold til om vi kan kalde ham landsholdsspiller
    ›eller ej?

    ›Hvem ved om Vingaard er god nok til en fast højrekant, jeg ved
    ›det ikke, for jeg har ikke set det i praksis endnu?

    ›Har Atiba nogensinde spillet stopper? Jeg har ikke set det, men
    ›jeg har til gengæld set ham vikariere på kanten.

    ›Ud fra din betragtning kan alle pladser forbedres. En back up
    ›venstrekant hvis Grønkjær går i stykker, en central hvis Hjalte
    ›ryger ind i skader for vi kender jo ikke Würtz aktuelle niveau og
    ›formåen.

    ›Ikke at jeg ikke kan følge dig, men i dansk fodbold er det nok
    ›høje forventninger.
    ›Og som jeg skrev er situationene en helt anden, hvis man sælger en.

    da jeg skrev at Atiba var stopper var det fordi før mit indlæg blev der begrundet at vi ikke skulle forbedre højre kant fordi atiba kan spille pladsen, Atiba har optil flere gange været nede i midterforsvaret pga skader midt i kampen, eller udvisninger, så det jeg siger med det er jo at bare fordi han kan spille en plads gør det ham jo ikke ligeså god til den plads! atiba er møghamrende ringe på højre kant I FORHOLD TIL når han spiller centralt...

    om kvist er landsholdspiller gør ham sku ikke til en bedre højre kant når han kun bliver udtaget som højre back, ville du også kalde michael jacobsen et godt valg til venstre kant fordi han har været inde omkring landsholdet OG kan spille venstre kant??

    mit argument med vingaard er fordi jeg har set ham spille for esbjerg, hvis han havde spillet for et ukendt hold ville jeg ikke udtale mig om hans niveau...

    den korte af den lange er i hvert fald at JEG føler ikke at fordi sionko engang var landsholdsspiller gør ham til et godt valg til højre kanten, og fordi kvist er blevet udtaget som højre back gør ham til en god højre kant....

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Truppen holdes intakt

    >da jeg skrev at Atiba var stopper var det fordi før mit indlæg blev der begrundet at vi ikke skulle forbedre højre kant fordi atiba kan spille >pladsen, Atiba har optil flere gange været nede i midterforsvaret pga skader midt i kampen, eller udvisninger, så det jeg siger med det er jo at >bare fordi han kan spille en plads gør det ham jo ikke ligeså god til den plads! atiba er møghamrende ringe på højre kant I FORHOLD TIL når han >spiller centralt...

    Der tager du fejl. Atiba og Vingaard blev præsenteret som 2 nødløsninger, som kunne blive aktuelt i yderste konsekvens uden at man der ved spillede hazard.
    Jeg synes at man normalvis anser det for kompetent om man til hver position har to spillere, så at der derved skabes en konkurrence, hvilket skulle holde spillerne skarpe.

    Som oftest må man tage til takke med at reserven enten er helt ung og derved en periode accepterer sin plads, eller en veteran som tilfældet er det med Niclas Jensen i forhold til Wendt.

    For mig at se har man i dansk målestok en gunstig situation på højre kant, fordi man lige pt. har "prøvede" spillere som pt accepterer rollen, hvad end den er på banen eller på bænken.

    Hvis man henter et virkelig stort navn, som er markant bedre, så vil alternativerne søge væk, som f.eks. Bergvold gjorde det med Gørnkjærs ankomst.

    Men hvem forestiller du dig at man kan hente til højrekanten med det nuværende udbud af spillere til den position?

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    134

    Re: Truppen holdes intakt

    JC rygtes til Køln, han har ifølge bold.dk en klausul på at kunne skifte for 7,5 mio. inden udgangen af denne måned!

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Truppen holdes intakt

    Guys, den udmelding er jo bare go' forhandlingstaktik.

    Der skal nok ske noget.
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Truppen holdes intakt

    JC rygtes til Køln, han har ifølge bold.dk en klausul på at kunne skifte for 7,5 mio. inden udgangen af denne måned!
    Det er skam ikke "ifølge bold.dk". Den klausul er ikke det mindste hemmelig (længere), og var også gældende i sidste sommer-transfervindue. Den klausul er der vist ikke det mindste tvivl om, og den har været kendt og nævnt og debatteret i lang tid.

    Men spændende om JC smutter. Wiland må sgu blive lidt bitter hvis han bliver.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    565

    Re: Truppen holdes intakt

    ›Det er skam ikke "ifølge bold.dk". Den klausul er ikke
    ›det mindste hemmelig (længere), og var også gældende i sidste
    ›sommer-transfervindue. Den klausul er der vist ikke det mindste
    ›tvivl om, og den har været kendt og nævnt og debatteret i lang
    ›tid.

    ›Men spændende om JC smutter. Wiland må sgu blive lidt bitter hvis han bliver.

    ›ougar

    Må indrømme jeg håber, at hvis Jesper bliver solgt, så bliver der købt en ny !... Vi kan ikk leve med Willand :-( ! de 3-4 kampe han har fået i foråret har det ikk set godt ud !!! Senest mod Randers hvor han IMO var HELT væk :-S
    EN GANG FC ALTID FC...

    SUCCÉS IS TEMPORARY - LOYALTY IS FOREVER

    TODI VI SAVNER DIG ... :'(... den største af dem alle :(

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Truppen holdes intakt

    ›Må indrømme jeg håber, at hvis Jesper bliver solgt, så bliver der
    ›købt en ny !... Vi kan ikk leve med Willand :-( ! de 3-4 kampe
    ›han har fået i foråret har det ikk set godt ud !!! Senest mod
    ›Randers hvor han IMO var HELT væk :-S

    Hvis du vil anvende sarkasme, så påpeg venligst når du gør det. Enten ved at skrive "/sarksme" eller "Sarkasme kan være anvendt". Yderligere kan du lave mange udråbstegn, efterfulgt af 1-taller for at skabe en illusion af at du er en overivrig og ophidset nørd, der skriver - e.x. "Må indrømme jeg håber, at hvis Jesper bliver solgt, så bliver der købt en ny !!!11"

    Nu har du ikke indikeret, at du har anvendt sarkasme, men sådan en udmelding kan jo kun være sarkastisk, medmindre man selvfølgelig er lidt... En fodlolmångål.

  25. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BT Cup? Hvorfor fanden skal den holdes i Bundby??
    By Janza in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 12.01.04, 11:25
  2. Interne forhold bør holdes internt
    By stoney in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 19.10.03, 10:58
  3. Truppen mod OB
    By Mr. FCK Deluxe in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 18.10.03, 23:49

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •