Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 57 af 57

Emner: Kan vi hente store profiler? Hvis ja, hvem?

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009
    Indlæg
    17

    Re: Kan vi hente store profiler? Hvis ja, hvem?

    I følge patrick kluiverts HP er det med trænergerningen i PSV desværre rigtigt......

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    206

    Re: Kan vi hente store profiler? Hvis ja, hvem?

    ›I følge patrick kluiverts HP er det med trænergerningen i PSV
    ›desværre rigtigt......
    Dejligt.

    Jeg forstår ikke hvorfor vi skulle signe gamle stjerner når de tydeligvis ikke har klassen mere, og ikke har haft den i mange år. Og det være sig både fodbold som person mæssigt.
    6

  3. #48
    Tilmeldingsdato
    Jun 2009
    Indlæg
    17

    Re: Kan vi hente store profiler? Hvis ja, hvem?

    En af grundene til at signe en stjerne er at det giver en genkendelseseffekt rundt omkring....

    Eksempelvis en Gudjohnson (Bare et exempel, lad være med at råbe op om han er urealistisk igen) ville gøre at der kom et ansigt på når folk i resten af verden ser navnet fck.... Det er nok ikke mange af de nuværende spilleres navne der ville blive genkendt af en fodboldfan i spanien eller grækenland for den sags skyld :o)

  4. #49
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    105

    Re: Kan vi hente store profiler? Hvis ja, hvem?

    Hva med Jan Vennegor of Hesselink.. han er blevet smidt på porten i Celtic. Er han også et alt for stort navn til FCK? Ka huske at Ståle var meget imponeret over ham.

  5. #50
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Kan vi hente store profiler? Hvis ja, hvem?

    ›Hva med Jan Vennegor of Hesselink.. han er blevet smidt på porten
    ›i Celtic. Er han også et alt for stort navn til FCK? Ka huske at
    ›Ståle var meget imponeret over ham.

    Hvis ikke en middel/bundklub i prem'en henter ham, så er det nok et gensyn med den hollandske liga, for ham.

    Ja jeg tror i hvert fald ikke på, at han er realistisk.

  6. #51
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    83

    Re: Kan vi hente store profiler? Hvis ja, hvem?

    ›En af grundene til at signe en stjerne er at det giver en
    ›genkendelseseffekt rundt omkring....

    ›Eksempelvis en Gudjohnson (Bare et exempel, lad være med at råbe
    ›op om han er urealistisk igen) ville gøre at der kom et ansigt på
    ›når folk i resten af verden ser navnet fck.... Det er nok ikke
    ›mange af de nuværende spilleres navne der ville blive genkendt af
    ›en fodboldfan i spanien eller grækenland for den sags skyld :o)

    Jeg tror nu flere godt kan genkende Grønkjær. Også i Spanien .. han har jo spillet der før.

  7. #52
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    105

    Re: Kan vi hente store profiler? Hvis ja, hvem?

    ››Hva med Jan Vennegor of Hesselink.. han er blevet smidt på porten
    ››i Celtic. Er han også et alt for stort navn til FCK? Ka huske at
    ››Ståle var meget imponeret over ham.

    ›Hvis ikke en middel/bundklub i prem'en henter ham, så er det nok
    ›et gensyn med den hollandske liga, for ham.

    ›Ja jeg tror i hvert fald ikke på, at han er realistisk.

    Nej, du har nok ret.. Med mindre man ku hente to hollændere til klubben, det ku jo føre til en overvejelse, og hvis vi så ka reklamere med CL samtidig?

  8. #53
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    227

    Re: Kan vi hente store profiler? Hvis ja, hvem?

    Så han sku vælge FCK på grund af en yderligere hollænder i truppen, frem for en hollandsk klub, som ligger i holland, muligvis har hollandsk træner, og vel nok har lidt mere end en enkelt hollænder i truppen.

    God ide, hvilken hollænder ska vi så signe i håbet om at Vennegor of Hesselink efterfølgende siger ja på dit spekulative grundlag?

  9. #54
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    105

    Re: Kan vi hente store profiler? Hvis ja, hvem?

    Ej come on! mener at han vel ikke er umulig og tror du f.eks Pospech havde taget til fck hvis vi ikk havde Sionko? alting ka spille en rolle

  10. #55
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    227

    Re: Kan vi hente store profiler? Hvis ja, hvem?

    Nej, helt umulig er han vel ikke, hvis man satsede kraftigt på at signe ham.

    Dog stadigvæk lettere usansynlig, hvis jeg var ham ville jeg foretrække at skifte til et mellemhold i hans hjemland nok, vi kan vel konkurere på at vi har større sansnynlighed for igen at kunne bringe ham i Champions League.

    Vel at mærke hvis ikke han fortsat er interessant for de absolutte tophold i Holland såsom Ajax, PSV, og Feyenoord, i den sammenhæng kan jeg ikke se hvordan vi skulle kunne konkurrere hverken sportsligt, økonomisk, eller kulturelt.

    Det vil vel gøre vores klub en anelse mere attraktiv for ham hvis han havede en landsmand i truppen, men det er stadigt langt fra sikkert han ville vælge vores klub, hvis vi altså valgte at satse hårdt på ham og give ham en (for vores klub) høj løn.

    Men så ikke nok med at vi ska ha Vennegoor of Hesselink til at passe ind i spilsystemet, og vel skabe lidt frustration blandt de af vores angribere der må ofres (vi har jo allerede Ailton, Santin, Nordstrand, og Dame N'Doye), så ska vi os finde plads til en hollænder.

    Med mindre vi kan skaffe en der har så lavt et ambitionsniveua og vel sagtens potentiale, at han vil skifte landegrænse for at tage sig til takke med en plads i periferien af truppen.

    Hvis vi ska hente en klassespiller der kan gå direkte ind i startopstilling, så tror jeg vi ska hoste op med en del, og kan ikke lige se hvilken hollænder vi sku ha brug for som samtidig har brug for os.

    Hvis det så lykkedes så må vi jo se om Hesselink ikke er blevet solgt allerede i mellemtiden, og hvis ikke om han i givet fald er interesseret.

    Og hvad angår Hesselink, hvis han overhovedet kan hentes (og det vil i så fald være langt fra omkostningsfrit), så vil vi være nødt til at justere vores spillestil tror jeg for at han skal kunne slå til, plus at han skal falde til i truppen og landet.

    Derudover er han vist oppe i årene, er han ikke? Og muligvis over the hill i en grad så det ikke sportsligt vil kunne forsvares at bruge ham, til trods for den appelerende tanke om et stjerne-navn vi ka præsentere i Europa, hvilket da vil ha en hvis markedsføringsmæssig værdi, men ikke så høj en markedsføringsmæssig værdi som de resultater en over the hill spiller der ikke passer ret godt i systemet ku stå i vejen for.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #56
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    169

    Re: Kan vi hente store profiler? Hvis ja, hvem?

    ›Derudover er han vist oppe i årene, er han ikke? Og muligvis over
    ›the hill i en grad så det ikke sportsligt vil kunne forsvares at
    ›bruge ham, til trods for den appelerende tanke om et stjerne-navn
    ›vi ka præsentere i Europa, hvilket da vil ha en hvis
    ›markedsføringsmæssig værdi, men ikke så høj en
    ›markedsføringsmæssig værdi som de resultater en over the hill
    ›spiller der ikke passer ret godt i systemet ku stå i vejen for.

    Det var da utroligt som du dømmer alle spillere færdige før tid. Først var det Donovan og nu Vennegoor of Hesselink. VoH er 30 år og dermed ikke blandt de yngste, men da langt fra gammel nok til at bruge alderen som et argument for ikke at forsøge at signe ham. Endnu engang synes jeg at der er talrige argumenter for, hvorfor VoH skulle være tæt på umulig at få fat på, og måske heller ikke voldsomt interessant for os at hente, men igen synes jeg ikke at spillerens alder bør udgøre et af disse argumenter.
    "Me fail English? That's unpossible"
    -Ralph Wiggum

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #57
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Kan vi hente store profiler? Hvis ja, hvem?

    Uanset hvad, så er det nok ikke mange hverken større eller mindre profiler, vi kan hente pt., den økonomiske situation (i FCK) taget i betragtning. Jeg har tidligere brugt vinterens transfervindue som modargument i debatten om FCKs økonomiske vanskelligheder - men med Ulrik Laursens fortalelse (hvis man tolker den således; at FCK havde hentet spillere (i vinters), selv i en tid hvor der egentlig ikke var økonomisk plads til det), kan det meget vel vise sig, at der ikke kommer nye spillere til, i dette vindue. Måske mest af alt fordi der ikke er råd til det - og er der ikke det, sorterer man helt automatisk de største profiler fra, som omdømmet ellers havde potentiale til hive til København.
    Ud over de største profiler man kunne have hentet, synes jeg der har været et par oplagte emner, man kunne have gået efter, som både kvalitativt og økonomisk umiddelbart ville have lignet gode forretninger. Jeg tror dog ikke der sker det helt store i dette vindue, hvilket - på lidt længere sigt - kan vise sig ærgerligt, i forhold til at nogle af vores nuværende spillere, bliver skudt afsted, måske allerede til vinter.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Kan Brøndby hente os? Stem!
    By Langemand in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 26.11.07, 14:57
  2. FØ: Vi kan hente stjerner
    By kurt Strand in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 25.07.03, 17:02

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •