Side 10 af 31 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 461

Emner: Til- og afgange 2: Afgang harder

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange 2: Afgang harder

    Ståle om forstærkninger:
    http://www.onside.dk/node/39098

    Det ville være dejligt, hvis der er en spiller klar i kulissen i tilfælde af, at vi kvalificerer os til CL, men jeg frygter mere, at det er af hensyn til pengepungen, man afventer et køb.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #137
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Til- og afgange 2: Afgang harder

    Så sker der til og sager: Her er Wikipedias spillerprofil for en slovak ved navn Lubos Henzel. Læg mærke til hvilken klub han åbenbart spiller for i 2010. Og her er en googleoversat notits fra en slovakisk sportsside, der måske kaster lidt mere lys over den sag.

    Interesting, neh? :-)

    (tak til hz for alle oplysningerne i skakten.)
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  4. #138
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Til- og afgange 2: Afgang harder

    ›Så sker der til og sager: Her er Wikipedias spillerprofil for en
    googleoversat notits fra
    ›en slovakisk sportsside, der måske kaster lidt mere lys over den
    ›sag.

    ›Interesting, neh? :-)

    ›(tak til hz for alle oplysningerne i skakten.)

    Et par andre oversættelser siger blandt andet:

    Ud over København er en reel interesse i det tyske Armin Bielefeld, hvor han Ľuboš kigge i sidste uge, og mødtes også med bus og sportslig direktør, "sagde agentur SITA Juraj Vengloš og fortsatte:" Renterne er også to andre hold, men nu ønsker at udpege.

    og:

    Repræsentanter for København og UCD er allerede enige om, at det overførte beløb, som er på fredag bekræftede agentur SITA Karol Csontó, der tegner sig i forhandlingerne dansk klub

    Og:

    den første repræsentant gólom er tæt på at underskrive en kontrakt med FC København.

    Og:

    "Du kan fortælle, at overføre det beløb, der allerede er aftalt. Begyndelsen af næste uge skal Ľuboš sammen med sin agent Jurajom Vengloš afgang til København for at mødes personligt med coach og sportslig direktør. Kig på stadion, klub faciliteter, en liste med alle forhold, som ville være i Danmark ventet. Sikkert er, at FC København ham til at blive involveret, er det nu kun for ham og hans manager, om de vil tilslutte sig denne overførsel, "siger Karol Csontó.
    Siden begyndelsen af sommeren overførsel deadline men hemmelige interesse til at forlade, fordi han viste interesse ud over København og det tyske hold Schalke 04 Gelsenkirchen, 1 FC Norimberg a Arminia Bielefeld. FC Nürnberg og Armin Bielefeld.
    ---

    Som jeg kan læse de dårlige oversættelser er der altså opnået enighed mellem klubberne og derefter skulle spilleren forhandle sine egne krav på plads. Det skulle tilsyneladende være sket ved et besøg for et par uger siden. Eftersom skiftet ikke er blevet offentliggjort, kan der måske være tale om at han tygger på nogle tilbud fra de nævnte tyske klubber!?

    Spændende lyder det i hvert fald...
    Hejsa
    Elver's Avatar

  5. #139
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 2: Afgang harder

    Desværre er ingen af de artikler fra de sidste par dage. Det kan man jo tolke, som man selv ønsker det. Faktum er i hvert fald, at Ståle ikke regner med forstærkninger før et eventuelt avancement til Champions League.

    Nu har alle nok noteret sig, at Hanzel er venstre back, så et køb ville sikkert betyde et farvel til Wendt. Her fandt jeg dog en omtale af ham, hvor der blandt andet nævnes at han kan bruges i det centrale forsvar.

    würde nur sinn machen, wenn hanzel flexibler einsetzbar ist, als sein profil angibt
    entweder er kann die linke seite auch offensiv beackern oder man kann ihn auch zentraler einsetzen (IV, eventuell auch im mittelfeld)
    Jeg aner selvfølgelig ikke, om den tyske fan har den mindste styr på Hanzels fleksibilitet. Jeg synes bare, det hele ville være noget mere interessant, hvis han kunne bruges inde i midten.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  6. #140
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    189

    Re: Til- og afgange 2: Afgang harder

    Her[/URL] fandt jeg dog en omtale
    ›af ham, hvor der blandt andet nævnes at han kan bruges i det
    ›centrale forsvar.

    I følge transfermarkt er han kun 183 cm - så nogen høj spiller er han jo ikke ligefrem til det centrale forsvar:

    http://www.transfermarkt.co.uk/en/sp...el/profil.html

  7. #141
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange 2: Afgang harder

    Hm mon det bare er en and ?? hvorfor f.. skaulle FCK hente en ny venstra back når de har Went ? kan ikke forstille mig at det så skulle være som en backup for Went hvis han bliver skadet.
    Så også meget hellere at klubben gik på indkøb og fik en midtforsvar..men hvis man kun vil handle EFTER den sidste playoff kamp så er der jo ikke mange dage tilbage inden vinduet smækker i for denne gang, Men så har de vel også en liste parat men nogle navne på......krydser stadig fingere for at der kommer en lille star til holden inden vinduet lukker.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #142
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 2: Afgang harder

    ›Hm mon det bare er en and ?? hvorfor f.. skaulle FCK hente en ny
    ›venstra back når de har Went ?
    Fordi Wendt snart bliver solgt, og hvis Ståle virkelig gerne vil have Hanzel, og han i øvrigt er relativ billig, vil det være ganske fornuftigt at hente ham nu, inden de noget mere interessante klubber begynder at hive i ham.

    Jeg er rimelig sikker på, at hvis de fandt en afløser for Atiba, som Ståle virkelig var opsat på at få, og han stadig var nogenlunde billig, ville de slå til med det samme.

    Det ville jo i så fald egentlig bare være fornuftige forretninger.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #143
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange 2: Afgang harder

    Ståle har udtalt, at man først vil se på evt. spillerindkøb, efter billet til CL er sikret, men man kan vel næppe håbe på en bedre chance for at komme med i det fine selskab, end den vi har nu. Hvorfor ikke øge chancen yderligere ved at købe en solid spiller nu ? Suk. Med god udsigt til CL eller i værste fald udsigt til Europaleague, burde det heller ikke være umuligt at lokke en anstændig spiller til FCK.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:
    peb

  13. #144
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Til- og afgange 2: Afgang harder

    ›Ståle har udtalt, at man først vil se på evt. spillerindkøb,
    ›efter billet til CL er sikret, men man kan vel næppe håbe på en
    ›bedre chance for at komme med i det fine selskab, end den vi har
    ›nu. Hvorfor ikke øge chancen yderligere ved at købe en solid
    ›spiller nu ? Suk. Med god udsigt til CL eller i værste fald
    ›udsigt til Europaleague, burde det heller ikke være umuligt at
    ›lokke en anstændig spiller til FCK.

    Det kan tilføjes, at fristen for registrering af spillere til APOEL-kampene er mandag den 10. august, dvs. senest midnat nu på mandag.

    Jeg skulle dog være såre overrasket, hvis der skete noget inden da.

    /Simon

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #145
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange 2: Afgang harder

    Hvis man skulle købe en spiller inden APOEL-kampen, så skulle vedkommende, IMO, være en temmelig stor forstærkninig med individuelle forcer, da der jo så ikke vil være tid at spille ham ind i truppen. For mig at se, er en centerforsvarer derfor udelukket, mens en højrekant virker mere realistisk.

    Tror dog egentlig overhovedet ikke der kommer nogen; hverken før eller efter APOEL.

  16. #146
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    203

    Re: Til- og afgange 2: Afgang harder

    Så er Flamingo ude efter Santin i følge EB

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1203779.ece

    De skal bare holde sig væk, selv om han er en elendig afslutter.

  17. #147
    Tilmeldingsdato
    Oct 2008
    Indlæg
    50

    Re: Til- og afgange 2: Afgang harder

    ›Så er Flamingo ude efter Santin i følge EB

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1203779.ece

    ›De skal bare holde sig væk, selv om han er en elendig afslutter.

    For en Brasilianer er det svært at sige nej til Flamingo, men jeg håber godt nok heller ikke han forsvinder.

  18. #148
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    740

    Re: Til- og afgange 2: Afgang harder

    ›Så sker der til og sager: Her er Wikipedias spillerprofil for en
    googleoversat notits fra
    ›en slovakisk sportsside, der måske kaster lidt mere lys over den
    ›sag.

    ›Interesting, neh? :-)

    ›(tak til hz for alle oplysningerne i skakten.)

    Der er mere om Henzel her http://www.bold.dk/nyt/FCK-traekker-...ovakisk-handel
    Zanka-Mania

  19. #149
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Til- og afgange 2: Afgang harder

    Sionko har åbenbart været rygtet til Sparta Prag, men afviser.

    http://onside.dk/node/39491

  20. #150
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: Til- og afgange 2: Afgang harder

    http://www.bold.dk/nyt/FCK-traekker-...m Henzel her l

    Maaske er det foerst fra naeste vindue eller lign? Hans kontrakt udloeber tilsyneladende naeste sommer. http://www.transfermarkt.de/en/spiel...os/profil.html

    I hvert fald er det her jo sandsynligvis ikke en forstaerkning der goer forskel med det samme med henblik paa CL saa laenge vi har Wendt og Niclas, og er vil naermere en del at den naturlige "omsaetning" i klubben.

    Tolkede Staales udsagn om kun forstaerkninger hvis vi kvalificere os som netop "forstaerkninger" ikke udskiftninger. Saa altsaa potentielt en spiller der er bedre end de vi har eller lukker et hul hvor vi er saarbare for skader, men altsaa kun maaske, og kun hvis vi kvalificere os til CL.

Side 10 af 31 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 616
    Sidste Meddelelse: 29.10.10, 14:41
  2. Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 666
    Sidste Meddelelse: 03.08.10, 13:21
  3. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  4. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •